aliakas Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 ίσως γιατί μυρίστηκαν και αυτοί την εξαπάτηση που παίχτηκε ? Αν μυρίστηκαν κάτι, είναι μόνο αυτό που γίνεται στις ήδη 4 σελίδες σχολίων του εν λόγω άρθρου. ο palmer είναι παγκόσμιο φαινόμενο μην τον αδικείς οπού και να διαβάσεις τα ίδια λένε 1
Anastazio Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Vfx1 θυμαται κανεις?Στα 700 ηταν και αυτο παντως
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 υπερβολές όλοι, λογική ειναι η τιμή, αν τα χα θα τα δινα. Για κάτοικους άλλων χωρών είναι ΟΚ.
eXoS Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Όλο αυτό το marketing που παρουσιάζουν τα € σαν στραγάλια πλέων με κάνει να γελάω. Η δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται στον πλανήτη (που σίγουρα ξέρουν) ή νομίζουν ότι ο κόσμος έχει λεφτά με το τσουβάλι.Είμαι περίεργος να δω τι πωλήσεις θα κάνουν.
KilliK Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 το προβλημα με το VR, δεν ειναι μονο η ακριβη τιμη του Oculus αλλα και ο κατακερματισμος της πλατφορμας και κυριως η ελλειψη system sellers. για ποιο λογο ο μεσος χρηστης να επενδυσει στο VR; ολοι μιλανε για την μοναδικη εμπειρια immersion που προσφερει η τεχνολογια, αλλα ο μεσος παικτης δεν θα κατσει να φοραει ολοκληρο κρανος για να παιζει με τις ωρες παιχνιδια με τουβλακια και γραφικα του 90. δεν το εκανε για τα 3DS glasses παρολο που ειναι πιο φθηνη τεχνολογια και με μεγαλυτερη ποικιλια ποιοτικων τιτλων, δεν προκειται να το κανει για το VR αν δεν εχει ενα σοβαρο κινητρο για να μπει σε αυτη τη διαδικασια. και το κινητρο αυτο μπορουν να το δωσουν μονο οι AAA τιτλοι, οι τιτλοι που θα κεντρισουν το ενδιαφερον του αγοραστη-παικτη αρκετα ωστε να ανοιξει το πορτοφολι του. οι μεγαλοι τιτλοι πουλανε τις κονσολες, οι μεγαλοι τιτλοι πουλανε PC hardware εδω και δεκαετιες. ο Carmack το γνωριζει αυτο, γιαυτο και ηθελε το Doom remake να ειναι native VR τιτλος, γιατι ετσι θα προωθουσε καλυτερα την νεα πλατφορμα. δυστυχως η Bethedsa δεν ειχε την ιδια αποψη, και νομιζω η αρνηση της να το κανει και η αποχωρηση του Carmack, ειναι πιο αποκαλυπτικη για την πραγματικη σταση των μεγαλων publishers/developers απεναντι στο VR. Μπορει οι Microsoft,Sony,Samsung,Google,Facebook, κτλ να δηλωνουν πληρη υποστηριξη του VR, αλλα αν οι developers δεν ενδιαφερονται, οι ιδιοι developers που θα βγαλουν τους system sellers για το VR, δεν προκειται να προχωρησει η πλατφορμα. Δεν προκειται καποιος να παρατησει το COD, για να παιξει παιχνιδια με απλοικα γραφικα και παιδικο gameplay. Oμως αν του δωσεις το COD με VR, τοτε αλλαζει το πραμα. και μετα ειναι το θεμα του κατακερματισμου, ο TotalBisquit λεει οτι η τιμη του Oculus θα πεσει γρηγορα λογω ανταγωνισμου, αλλα κανει λαθος. εδω δεν εχουμε την ιδια περιπτωση με τις 4Κ τηλεορασεις, διοτι ολες αυτες παιζουν το ιδιο περιεχομενο. μια ταινια που θα αγορασει καποιος μπορει να την παιξει σε οποιαδηποτε 4KTV. δεν συμβαινει το ιδιο με το VR. Eνα παιχνιδι πχ θα παιζεται μονο απο συγκεκριμενα VR headsets. Αν ενας εχει το PS VR headset, μπορει να παιζει μονο στο PS και στις τηλεορασεις της Sony, η θα μπορει να παιζει μονο PS VR games, αλλα οχι PC VR games. δηλαδη εχουμε ανταγωνισμο κλειστων οικοσυστηματων, οπως συμβαινει με Android,Ios και Windows Phone. Τα Iphone ειναι πανακριβα μετα απο τοσα χρονια, ενω στο Android βρισκεις φθηνες συσκευες μεν αλλα η εμπειρια που προσφερουν ειναι κατωτερη. οτι πληρωνεις, παιρνεις. οποτε, η ακριβη τιμη, η ελλειψη system sellers τιτλων και ο κατακερματισμος της πλατφορμας, ναι πραγματι, εχουν βαλει ηδη την ταφοπλακα στο VR και θα πρεπει να περιμενουμε αλλα 20 χρονια για να υλοποιησει αυτα που υποσχεται. και ας βγαινει και πανηγυριζει ο Palmer για τα pre-orders records, μετα απο δυο χρονια ας ερθει να μας πει αν το VR απεκτησε το καταλληλο momentum για να ξεφυγει απο niche αγορα και να μεταπηδησει στην mainstream. μεχρι τοτε, ας λεει οτι θελει. το βιντεο του TotalBisquit. 1
vtri Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Κακό άρθρο, clickbait, κρίμα. Διαβάζουμε insomnia για σοβαρή και νηφάλια προσέγγιση στα τεχνολογικά νέα. Τέτοιου τύπου άρθρα "κακές πολυεθνικές που ρουφάνε το αίμα του κοσμάκη" είναι για αλλού. 1
lupus_Hegemonia Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 "Σκοτώνει το VR"... επειδή είναι (παν-)άκριβο...! Μα ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα 'ναι πανάκριβο, όταν είναι ολοκαίνουργια τεχνολογία (για τους καταναλωτές ολοκαίνουργια). Γιατί να πάτε ΤΩΡΑ να πάρετε κάτι τέτοιο; Σε 1-2 χρόνια θα 'ναι αφ' ενός ΠΟΛΥ προσιττό στη τιμή, αφ' εταίρου θα 'χουν βγει ΣΟΥΠΕΡ-ΜΑΜΑΤΑ "εργαλεία" που θα 'ναι πολύ πιο βελτιωμένα απ' αυτά τα ολοκαίνουργια πρώτα μοντέλα;
NT1G Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Όλο αυτό το marketing που παρουσιάζουν τα € σαν στραγάλια πλέων με κάνει να γελάω. Η δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται στον πλανήτη (που σίγουρα ξέρουν) ή νομίζουν ότι ο κόσμος έχει λεφτά με το τσουβάλι.Είμαι περίεργος να δω τι πωλήσεις θα κάνουν. Έχεις δει φαντάζομαι αυτές τις μέρες την φωτογραφία με τον Παντελίδη και τα λουλούδια. Αν υπάρχουν στην Ελλάδα αυτά τα άτομα, γιατί να μην υπάρχουν στην Ευρώπη και την Αμερική τα αντίστοιχα άτομα που θα δώσουν τα λεφτά στο occulus; Ή δεν πιστεύεις οτι μέσα σε 800 εκατομμύρια πληθυσμό (usa & Ε.Ε.) δεν υπάρχουν π.χ. 80.000 άτομα (0,01% !!!) να πετάξουν $€700 έτσι;
panoskir Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Εγώ δεν θα το πάρω γιατί είναι ακριβό και νέα τεχνολογία (ας κανουν το beta testing οι early adopters) ,αλλά ένα καλό triple system setup τόσο δεν κάνει; Το oculus και το vive είναι πολύ καλύτερα από triple system setup στο immersion. Υπάρχει και ένα θέμα το οποίο δεν έχει θίξει κανείς, ακούγεται ότι θα υπάρξει μεγάλη διαφορά επιδόσεων στις καινούργιες κάρτες γραφικών από amd και nvidia. Εαν η διαφορά είναι επιπέδου 8800GTX ,για όσους θυμούνται , τότε αλλάζει όλο το σκηνικό. Υ.Γ Το άρθρο μου φαίνεται και εμένα εκτός τόπου και χρόνου.
velentzas Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Μία τελευταία παρατήρηση σχετικά με τον συλλογισμό είναι ακριβό > δεν θα το πάρει πολύς κόσμος > οι software εταιρείες δεν θα ασχοληθούν για system sellers και ΑΑΑ τίτλους > R.I.P VR To hardware υπάρχει, AMD και nVidia βγάζουν και θα τελειοποιήσουν Liquid VR και Gameworks VR αντίστοιχα, η Sony έχει πλακωθεί για τα καλά με το VR και θέλει λέει να έχει ένα κάρο τίτλους διαθέσιμους με την κυκλοφορία του PSVR το Foveated Rendering σίγουρα θα ρίξει τις απαιτήσεις των καρτών μόλις είναι διαθέσιμο, ο ανταγωνισμός είναι ήδη υπαρκτός και σκληρός, η Κίνα ακόμα δεν έχει μπει στο παιχνίδι. Aδυνατώ να κατανοήσω πλήρως την λογική ότι τα μεγάλα studios δεν θα μπουν και αυτά μέσα στο παιχνίδι όταν το hardware τους το επιτρέπει ή τουλάχιστον θα τους το επιτρέπει την στιγμή κυκλοφορίας των τίτλων τους. Για την ιστορία να πω, ότι δεν υποστηρίζω ούτε το Rift, ούτε την Oculus. Ναι η τιμή του είναι υψηλότερη σε σχέση με αυτήν που προσωπικά περίμενα (γύρω στα 550 - 650 τελική για Ευρώπη), σε σχέση με τα 384 ευρώ που μου είχε βγει το DK2 (με την ωραιότατη ισοτιμία του τότε βέβαια). Αν η Oculus, HTC και Sony, βγάζουν τρελλό κέρδος ή όχι ή μπαίνουν μέσα, ποσώς με ενδιαφέρει και ακόμα και αν ενδιέφερε δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα πλην του να μην αγοράσω ανάλογα με το τι θα πίστευα. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι εξελιχθεί το VR στον χρόνο που πρέπει και να γίνει σωστά. Δεν βιάζομαι και δεν βγάζω τελικά συμπεράσματα είτε για την ζωή του είτε για τον θάνατο του. Ερευνώντας σε βάθος όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες μέχρι στιγμής όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι όλος ο πλανήτης δουλεύει πάνω σε αυτό. Και αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν έχει πεθάνει εν τη γενέσει του.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Λάθος. Οθόνες oled, 1440p, 90hz, σε τέτοιο μέγεθος, με τέτοιο switching time, μόνο τώρα έγιναν εφικτές, εξαιτίας της τεράστιας δημοφιλίας των κινητών συσκευών που πιεσαν την βιομηχανια να τις παράξουν. Πριν 3-4-5 χρονια, όσα λεφτά και να πετούσες στην οθόνη, VR hmd που να μην ξερνάς στο ημιώρο ήταν αδύνατο να κατασκευάσεις. Μπορεί ενα VR συστημα να μην εχει χαρακτηριστικά που έχουμε συνηθήσει να πληρώνουμε ακριβά, επεξεργαστές, καμερες κτλ, όμως η τεχνολογία οθόνης, το οπτικό συστημα και το ελάχιστο βάρος δικαιολογεί το κόστος. Υγ: Το VR ΔΕΝ ειναι το 3d των προηγούμενων χρόνων. Βρείτε κάπου ένα oculus rift DK2 ή κατι ανώτερο πανω σε ισχυρο υπολογιστη, βάλτε ενα καλό ντέμο και ξεπεράστε το! Οκ, κατάλαβα. Το Rift είναι ωραίο. Θέλεις να πετύχει. Ξεπωρώσου τώρα. Για HMD χρησιμοποιήθηκαν όλων των ειδών οθόνες. Όχι μόνο OLED. Το αν ξερνάς είναι δικό σου θέμα. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με HMD. Ο κόσμος συνεχίζει και ξερνάει και με το RIFT. Πάρε ένα σπίτι σου και μετά φέρε άποψη. Ελπίζω η απάντηση μου να είναι όσο αγενής ήταν η δική σου. Όχι περισσότερο, όχι λιγότερο.
bubu Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Εγώ το μόνο πράγμα το έχω δει να σκοτώνει σίγουρα το VR είναι κάτι άρθρα σαν και αυτό, και ένα σορό βιντεάκια στο youtube που κράζουν την τιμή λες και θα την κάνουν να πέσει έτσι. Οι επενδυτές, προγραμματιστές κλπ βλέπουν το κακό κλίμα που δημιουργούν κάποιοι παρασέρνοντας και την πλειοψηφία των ανθρώπων που γράφουν σχόλια (καθώς η πλειοψηφία αυτή δεν έχει καν δοκιμάσει το DK2) και σκοτώνουν το VR λόγο της ζήλιας-βλακείας τους. Και δεν λέω πως ο Ocelote είναι βλάκας, αυτός προφανώς ακολουθεί οδηγίες προκειμένου να πετύχει τόσες σελίδες σχολίων.
bubu Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Οκ, κατάλαβα. Το Rift είναι ωραίο. Θέλεις να πετύχει. Ξεπωρώσου τώρα. Για HMD χρησιμοποιήθηκαν όλων των ειδών οθόνες. Όχι μόνο OLED. Το αν ξερνάς είναι δικό σου θέμα. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με HMD. Ο κόσμος συνεχίζει και ξερνάει και με το RIFT. Πάρε ένα σπίτι σου και μετά φέρε άποψη. Ελπίζω η απάντηση μου να είναι όσο αγενής ήταν η δική σου. Όχι περισσότερο, όχι λιγότερο. Προφανώς και είναι αδύνατο να υπάρξει VR χωρίς το απόλυτο μαύρο που προσφέρει το OLED. Αυτός είναι ίσως και ο κύριος λόγος που δεν είχαμε VR νωρίτερα από τα τελευταία 2 χρόνια.
chrisxkar Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 εγω στα 350-400 γιουρια το παραγγελνα χθες στα 700 ουτε καν(+μεταφορικα και εκτελωνισμος αγνωστο?).Νεα τεχνολογια με poor "αποκλειστικο" content και αμφιβολια στην συμβατοτητα και την σταθεροτητα.Προτιμω να περιμενω τα next gen (οπου θα υπαρχει λογικα κατατρακυλα της τιμης λογω ανταγωνισμου) ή να παρω ενα dk2 και να δοκιμασω την εμπειρια. Θα μπορουσαν να περιορισουν το κερδος (αποκλειεται να μην βγαζουν αρκετο) ή να περιορισουν το R&D (το οποιο πιστευω με αυτην την τιμη προσπαθουν να το κερδισουν ολο απο την πρωτη cv). Κακη πολιτικη απο την οπτικη μου γωνια καλυτερα να κερδισεις ολο το μεριδιο απο την πρωτη version ωστε να εχεις fans σταθερα στις επομενες παρα να βγαλεις ολο το "κοστος" και κερδος τωρα,και με την πρωτη καλη εναλλακτικη(αλλης εταιριας) φθηνοτερη εκδοση να τους χασεις ολους. Τα εισαγωγικα στο κοστος τα εβαλα για τον εξης λογο εαν μας παρουσιασουν ενα κοστολογιο της ταξης των 500$ ωστε να δικαιολογησουν την υψηλη τιμη ,το οποιο ομως περιλαμβανει ενα R&D της ταξης των 200$ μας κοροιδευουν.Οχι επειδη δεν κοστισε τοσο αλλα επειδη αυτο το κοστος δεν προσπαθεις να το "βγαλεις" αμεσα απο ενα προιον.
KilliK Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2016 ειναι τελειωμενο το VR. σε δυο χρονια απο τωρα, θα το καταλαβουν και οι υπολοιποι που πιστευουν οτι ηρθε επιτελους εδω για να μεινει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα