Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 Τι εννοείς ακριβώς γιατί αγόρασα το G3 και είχε το κουτί ταινία ασφαλείας κανονικά και το G2 που είχα πάρει πάλι είχε.

 

εννοω οτι οποιαδηποτε ταινια ασφαλειας παιρνεις με lg την εχει βαλει μεταπωλητης. Η lg δε βαζει ταινιες ασφαλειας στα κινητα της

Δημοσ.

Εντελως ασχετο αυτο.. Εγω ειπα οτι η lg δε τα σφραγιζει.. Δεν ειπα οτι πολλα δεν ερχονται σφραγισμενα απο τους μεταπωλητες. Παρτε ενα τηλεφωνο την αντιπροσωπεια και ρωτηστε αν σας απασχολει τοσο. Και τα 2 lg που αγορασα απο γερμανικο αμαζον μονο εσωτερικα ηταν σφραγισμενα. Φιλικα παντα

  • Like 1
Δημοσ.

Έριξα την αρνητική στο skroutz! Θα κάνει λέει 10 μέρες να δημοσιευτεί και παράλληλα έχει ήδη σταλεί στο κατάστημα το σχόλιο για την δική τους απάντηση! Δεν το έκανα εκδικητικά ούτε έχω κάτι με το κατάστημα, ίσα ίσα που φαίνεται καλό από τις αξιολογήσεις που έχει. Απλά πρέπει να μπει ένα φρένο στις "κατά λάθος τιμολογήσεις" που κάνουν αρκετά καταστήματα για ευνόητους λόγους! Ελπίζω να έστειλε και άλλος αξιολόγηση...

  • Like 2
Δημοσ.

Κι εγω εστειλα γι αυτον ακριβώς το λόγο . Δηλαδή οτι πρεπει να σταματήσει αυτη η καραμέλα με τις δήθεν λάθος τιμολογήσεις.

 

Ενας ακόμη βασικός λόγος ειναι οτι η τιμη δεν ηταν εξωπραγματική για τιμή επιπέδου προσφοράς και μάλιστα μέσα σε περίοδο προσφορών . Μαλιστα φυσιολογική θα την χαρακτήριζα οταν είδαμε και το z3 compact στα 180 (αν θυμάμαι καλά) απο vodafone.

 

Εαν είχε τιμολόγηση εμφανώς λανθασμένη  φυσικά και δεν θα αξιολογουσα αρνητικά και δεν θα έριχνα και παραγγελία εξ αρχής..

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφοσον δεν ισχυει, Giannis316 βαλε ενα "ακυρο" στον τιτλο.

 

Παντως παλι προστατευτηκε το καταστημα αφου δεν μπορεις να συμπερανεις ποιο καταστημα εκανε παλι το "λαθος" (με ή χωρις εισαγωγικα).

 

Sorry για το offtopic και δεν ξανανοιγω το θεμα επι της ουσιας αλλα για να επαναδιατυπωσω κατι. Ο γραπτος λογος, αν δεν προσεξεις, ειναι πολυ συχνα παρεξηγησιμος και αν υπαρχει κινδυνος να παρεξηγηθεις απο καποιον που συνομιλειτε χρονια μεσα σε μια κοινοτητα,ειναι βεβαιο οτι ενας αγνωστος θα το παρεξηγησει χωρις δευτερη σκεψη. Το παραπανω με το " προστατευτηκε" δεν ηταν μομφη στο προσωπο του matrixxx (ή και οποιουδηποτε moderator) οτι εiχε καποιο δολο πχ. οτι ειχε παρει γραμμη για να "θαψει" ενα θεμα. Ουδεποτε το θεωρησα ετσι οταν το διατυπωνα και αν καποιος το εξελαβε με αυτο τον τροπο, λαθος μου και ζητω συγνωμη. Οπως και το "παλι" δεν χρειαζοταν μιας και δεν θυμαμαι να υπαρχει αναλογη περιπτωση οπου επρεπε να φτασουμε στη 3η σελιδα για να μαθουμε ποιο ηταν το καταστημα. Συνηθως γινοταν αναφορα στα επομενα σχολια της πρωτης σελιδας.

Επεξ/σία από runner69
Δημοσ.

Δυστυχως το skroutz αποφάσισε οτι η τιμή ηταν εμφανώς λανθασμένη με αποτέλεσμα να μην εγκρίνει την αξιολόγηση μου.

 

 

 

Η αξιολόγησή σου για το κατάστημα My24shop δεν εγκρίθηκε διότι:

 

 

Διότι είναι εμφανές ότι η συγκεκριμένη τιμή τη χρονική στιγμή της καταχώρησης της παραγγελίας σου (189 ευρώ) πρόκειται για εκ παραδρομής λάθος του καταστήματος.

Δημοσ.

Ακριβώς το ίδιο άκυρο άρπαξα και γω!
Ψιλοφασιστικό μου φαίνεται να σου κόβουν την γνώμη/σχόλιο έτσι απλά, επειδή δεν τους αρέσει!
θα μπορούσε να μπει η γνώμη μας, ν' απαντήσει το κατάστημα και ο κόσμος να κρίνει.

Αυτό όμως το ""ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ"" παραπέμπει σε άλλα καθεστώτα!

Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...