totem_lost Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Τώρα που είδα το παραπάνω video το ξαναθυμήθηκα: Τι ταινιάρα αυτό το Revenant;
deesnider Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Τρομερή όντως! Αν είχε και πρωταγωνιστή κάποιον ηθοποιό, στη θέση τού Αμερικανού Γαρδέλη, θα είχε εκθρονίσει διαχρονικά διαμάντια τής έβδομης τέχνης...
Norone92 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Πολύ καλή όντως, αν και λίγο αργή για τα γούστα μου σε μερικά σημεία (όχι ότι γινόταν και αλλιώς). Σκηνοθεσία και ερμηνεία του Ντι Κάπριο με εντυπωσίασαν αλλιώς θα μου ήταν αδιάφορη. To Spotlight βέβαια το ευχαριστήθηκα ακόμα περισσότερο, αλλά το Revenant ήταν ταινία must για σινεμά.
KilliK Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Εκεί που είναι και το Empire Strikes Back. το ESB κερδισε δυο απο τα τρια οσκαρ. το TFA δεν κερδισε τιποτα απο τα πεντε. but nice try. Από την στιγμή που το πήραν ο Εννιο και η ουγγαρέζικη φέτος ήταν αξιοκρατικά ναι επιτελους, το πηρε ο Morricone. παλι καλα, προλαβε.
Norone92 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Πώς να πάρει oscar μωρέ το TFA απ' τη στιγμή που είχε απέναντι του το masterpiece σε θέματα editing και practical effects Mad Max; Ακόμα και εδώ με αυτό θα ασχολούμαστε; Άλλος ανταγωνισμός τώρα και άλλος στα 80s όταν δεν υπήρχαν οι δυνατότητες.
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 το ESB κερδισε δυο απο τα τρια οσκαρ. το TFA δεν κερδισε τιποτα απο τα πεντε. but nice try. Η δική σου προσπάθεια πάλι, χάλια...
KilliK Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Η δική σου προσπάθεια πάλι, χάλια... καμια προσπαθεια απο την πλευρα μου. μιλανε τα οσκαρ απο μονα τους.
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 καμια προσπαθεια απο την πλευρα μου. μιλανε τα οσκαρ απο μονα τους. Έτσι. Σπουδαιότατα τα όσκαρ, δείχνουν πολλά για την ποιότητα και την αξία της ταινίας, αλλά μόνο οι νίκες. Οι υποψηφιότητες δεν παίζουν καμία σημασία. Πράγματι, καμία προσπάθεια από την πλευρά σου.
KilliK Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Πώς να πάρει oscar μωρέ το TFA απ' τη στιγμή που είχε απέναντι του το masterpiece σε θέματα editing και practical effects Mad Max; Ακόμα και εδώ με αυτό θα ασχολούμαστε; Άλλος ανταγωνισμός τώρα και άλλος στα 80s όταν δεν υπήρχαν οι δυνατότητες. το Mad Max ηταν τιγκα στο CGI, το γεγονος οτι περασε απαρητηρητο στον μεσο θεατη ειναι αποδειξη το ποσο εξαιρετικο ηταν,και το επιχειρημα οτι αδικως δεν πηρε το οσκαρ. ειμαι σιγουρος οτι το Ex Machina των $15m, το οποιο ειχε και αυτο πολυ καλο CGI, πηρε το βραβειο καθαρα για πολιτικους λογους, εξαιτιας της κοντρας που υπαρχει αναμεσα στο Hollywood και τους CGI οικους τα τελευταια χρονια. απο την αλλη θα ηταν εξωφρενικο να παρει το TFA το βραβειο, με ενα τοσο μετριο CGI που ειχε. και ειναι κριμα γιατι το Star Wars ανεκαθεν προωθουσε την τεχνολογια σε καθε ταινια του, ο JarJar ομως καταφερε να την παει πισω. Έτσι. Σπουδαιότατα τα όσκαρ, δείχνουν πολλά για την ποιότητα και την αξία της ταινίας, αλλά μόνο οι νίκες. Οι υποψηφιότητες δεν παίζουν καμία σημασία. Πράγματι, καμία προσπάθεια από την πλευρά σου. οι υποψηφιοτητες; η νο1 ταινια της χρονιας στο BO ηταν. ο λογος που πηρε τοσες υποψηφιοτητες ηταν για να ανεβει η τηλεθεαση των βραβειων, παγια τακτικη της Ακαδημιας εδω και χρονια. και παρολο που ηταν τεχνικες οι περισσοτερες, παλι δεν πηρε ουτε ενα βραβειο απο αυτες. πως να το κανουμε τωρα, ειναι λιγο ξεφτιλα, κατι για το οποιο ειμαι σιγουρος ο Cocknose δεν ειναι καθολου ευχαριστημενος, και αυτο με χαροποιει ιδιαιτερως.
φραμπάλα Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 γιατί τα τελευταία χρόνια δίνουν το όσκαρ σε παντελώς άγνωστους ηθοποιούς; δηλαδή αυτές που πήραν τα όσκαρ γυναικείων ρόλων κι αυτός που πήρε του β ρόλου τους ξέραμε από πριν;
V for Vagelis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 γιατί τα τελευταία χρόνια δίνουν το όσκαρ σε παντελώς άγνωστους ηθοποιούς; δηλαδή αυτές που πήραν τα όσκαρ γυναικείων ρόλων κι αυτός που πήρε του β ρόλου τους ξέραμε από πριν; Ναι. ειμαι σιγουρος οτι το Ex Machina των $15m, το οποιο ειχε και αυτο πολυ καλο CGI, πηρε το βραβειο καθαρα για πολιτικους λογους, εξαιτιας της κοντρας που υπαρχει αναμεσα στο Hollywood και τους CGI οικους τα τελευταια χρονια. Δηλαδή μεταξύ ποιων υπάρχει κόντρα συγκεκριμένα; Ρωτάω επειδή και για το Ex Machina τα εφέ είναι της Double Negative, ενός εκ των μεγαλύτερων στούντιο οπτικών εφέ παγκοσμίως στον χώρο. *Btw, το βραβείο είναι για τα καλύτερα οπτικά εφέ, όχι συγκεκριμένα για το cgi.
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Έχει κανείς να πει κάτι για Mad Max; 6 τσίμπησε. Πολύ το ευχαριστήθηκα, ήταν από τις πιο τρελές ταινίες που έχουν υπάρξει σε όσκαρ. Όσοι δε γνωρίζουμε και τον Rylance που πήρε το β' ανδρικού ρόλου, ήταν τρελή έκπληξη αν αναλογιστούμε τον ανταγωνισμό (Bale, Hardy, Ruffalo, Stalone)... Δεν έχω δει το Bridge of Spies ακόμα γιατί έχω βαρεθεί τόσες ταινίες σχετικές με τον ψυχρό πόλεμο, αλλά τώρα μου κίνησε το ενδιαφέρον. Ποιο τραγική και αδιάφορη ταινία απο το mad max δεν υπάρχει.Είχε και την πατσαβούρα την Σαρλιζ Θερόν .Ελεος.Αναρωτιέμαι γιατί μπήκε ακόμα και σαν υποψήφια. Και αν νομίσατε οτι τα είπα για πλάκα τα παραπάνω,όχι δεν κάνω πλάκα
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 το Mad Max ηταν τιγκα στο CGI, το γεγονος οτι περασε απαρητηρητο στον μεσο θεατη ειναι αποδειξη το ποσο εξαιρετικο ηταν,και το επιχειρημα οτι αδικως δεν πηρε το οσκαρ. ειμαι σιγουρος οτι το Ex Machina των $15m, το οποιο ειχε και αυτο πολυ καλο CGI, πηρε το βραβειο καθαρα για πολιτικους λογους, εξαιτιας της κοντρας που υπαρχει αναμεσα στο Hollywood και τους CGI οικους τα τελευταια χρονια. απο την αλλη θα ηταν εξωφρενικο να παρει το TFA το βραβειο, με ενα τοσο μετριο CGI που ειχε. και ειναι κριμα γιατι το Star Wars ανεκαθεν προωθουσε την τεχνολογια σε καθε ταινια του, ο JarJar ομως καταφερε να την παει πισω. οι υποψηφιοτητες; η νο1 ταινια της χρονιας στο BO ηταν. ο λογος που πηρε τοσες υποψηφιοτητες ηταν για να ανεβει η τηλεθεαση των βραβειων, παγια τακτικη της Ακαδημιας εδω και χρονια. και παρολο που ηταν τεχνικες οι περισσοτερες, παλι δεν πηρε ουτε ενα βραβειο απο αυτες. πως να το κανουμε τωρα, ειναι λιγο ξεφτιλα, κατι για το οποιο ειμαι σιγουρος ο Cocknose δεν ειναι καθολου ευχαριστημενος, και αυτο με χαροποιει ιδιαιτερως. Κοίτα, ή θα τα πάρεις στα όσκαρ στα σοβαρά ή δε θα τα πάρεις. Δε γίνεται τη μια να λες ότι είναι ένας αναξιόπιστος θεσμός που μοιράζει υποψηφιότητες σε ταινίες που πήγαν την τεχνολογία πίσω και από την άλλη να λες ότι είναι ντροπή για μια ταινία να μην παίρνει το βραβείο που μόλις απαξίωσες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα