Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με πήρε αυτός απο e-shop και μου είπε οτι του έδωσαν εντολή να ξαναστείλει πίσω τον υπολογιστή με επισυναπτόμενο το email απο την asrock

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Με πήρε αυτός απο e-shop και μου είπε οτι του έδωσαν εντολή να ξαναστείλει πίσω τον υπολογιστή με επισυναπτόμενο το email απο την asrock

Την μητρική να στείλει πίσω.

 

Εγώ θα φοβόμουν μην κάνουν εκείνοι ζημιά για να την βγάλουν εκτός εγγύησης.

 

Μίλα με ΓΓΚ καλύτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Την μητρική να στείλει πίσω.

 

Εγώ θα φοβόμουν μην κάνουν εκείνοι ζημιά για να την βγάλουν εκτός εγγύησης.

 

Μίλα με ΓΓΚ καλύτερα.

 

Μίλησα και μ' αυτούς αλλά άκρη δεν έβγαλα. Δεν φταίει ο πωλητής μου λένε, copy-paste τα παίρνει απο τον κατασκευαστή. Εναντίον του κατασκευαστή πρέπει να κινηθείτε, όχι του πωλητή. Και με κατηγόρησε κιόλας που το έφτιαξα μόνος μου, γιατί λέει μπορεί να το έκαψα/να το χάλασα όπως το συναρμολογούσα....Χριστέ μου....σε τι εποχή ζούμε; στο 90?

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα υπαναχώρηση και τα λεφτά της απόδειξης.

 

Αστους να πάνε να πνιγούν. Πάρε κάτι άλλο απο skroutz. Είναι παράνομο να σε αναγκάζουν σε πιστωτικό.

 

Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σαςεπιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ σας δίνεται εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τεσσάρων μέσων προστασίας. Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα υπαναχώρηση και τα λεφτά της απόδειξης.

 

Αστους να πάνε να πνιγούν. Πάρε κάτι άλλο απο skroutz. Είναι παράνομο να σε αναγκάζουν σε πιστωτικό.

 

Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σαςεπιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ σας δίνεται εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τεσσάρων μέσων προστασίας. Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

Για την ταλαιπωρία που υπέστει, αυτό πρέπει να κάνει.

  • Like 2
Δημοσ.

Για ποιά υπαναχώρηση μιλάς; Έχει περάσει η προθεσμία.

 

Μα δεν με αναγκάζουν σε πιστωτικό! τίποτα δεν μου δίνουν. Ακάλυπτος είμαι. Να τους πληρώσω θέλουν και απο πάνω, για παροχή τεχνικής υπηρεσίας

Δημοσ.

Θα μπορούσε να θεωριθεί το δεδικασμένο.

 

Μια αληθινή ιστορία Δεν γίνεται πάντα αμέσως αντιληπτό ότι τα αγαθά δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης

Ο Μίρεκ αγόρασε έναν φορητό υπολογιστή που φαινόταν να λειτουργεί καλά. Ωστόσο, μετά από ένα χρόνο ανακάλυψε ότι η μνήμη του ήταν κατά πολύ μικρότερη από αυτή που υποτίθεται ότι είχε.

Παρόλο που δεν διαπίστωσε αμέσως το πρόβλημα και παρόλο που ο φορητός υπολογιστής εξακολουθούσε να λειτουργεί, εντούτοις δεν πληρούσε τα χαρακτηριστικά που του υποσχόταν η διαφήμιση του προϊόντος. Έτσι, ο Μίρεκ μπόρεσε να πάρει πίσω τα χρήματά του από το κατάστημα.

 

Οπου μνήμη η συμβατότητα επεξεργαστή.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htm

  • Like 1
Δημοσ.

Βρε Palpatin, πιστεύεις πως αν δείξω αυτο στο e-shop θα συγκινηθούν και θα μου δώσουν τα χρήματα πίσω;

Οχι, αλλά ο ΓΓΚ θα τους αναγκάσει :)

  • Like 1
Δημοσ.

Για ποιά υπαναχώρηση μιλάς; Έχει περάσει η προθεσμία.

 

Μα δεν με αναγκάζουν σε πιστωτικό! τίποτα δεν μου δίνουν. Ακάλυπτος είμαι. Να τους πληρώσω θέλουν και απο πάνω, για παροχή τεχνικής υπηρεσίας

Ποια προθεσμία έχει περάσει? Τι εννοείς?

  • Like 1
Δημοσ.

Ποια προθεσμία έχει περάσει? Τι εννοείς?

Εχει 14 μέρες να το επιστρέψει χωρίς λόγο.

 

Τώρα έχει λόγο όμως, λειτουργικό.

  • Like 1
Δημοσ.

Μα σου λέω, μίλησα με ΓΓΚ και μόνο που δεν με έβρισαν που τους πήρα τηλέφωνο. Δεν είναι υπόθεση που αφορα την ΓΓΚ κύριε!. Πρέπει να κάνετε καταγγελία στην Asrock, αλλα με συγχωρείτε που σας το λέω, και καταγγελία να κάνετε άκρη δεν θα βρείτε

Δημοσ.

H ΓΓΚ τον γείωσε με σκεπτικό που δεν κατάλαβα. Του λένε να κινηθεί κατά της Asrock, ενώ παρακάμπτουν τις υποχρεώσεις του πωλητή. Εγώ προτείνω συνήγορο καταναλωτή, πλέον, αλλά αφού περιμένουμε τη νεότερη εξέλιξη από e-shop. Η εμπειρία μου ως πρώην e-shopίτης, δεν περιλαμβάνει περιπτώσεις που το προϊόν υπέστη εσκεμμένα βλάβη από τους τεχνικούς για να μην ισχύσει η εγγύηση.

Δημοσ.

H ΓΓΚ τον γείωσε με σκεπτικό που δεν κατάλαβα. Του λένε να κινηθεί κατά της Asrock, ενώ παρακάμπτουν τις υποχρεώσεις του πωλητή. Εγώ προτείνω συνήγορο καταναλωτή, πλέον, αλλά αφού περιμένουμε τη νεότερη εξέλιξη από e-shop. Η εμπειρία μου ως πρώην e-shopίτης, δεν περιλαμβάνει περιπτώσεις που το προϊόν υπέστη εσκεμμένα βλάβη από τους τεχνικούς για να μην ισχύσει η εγγύηση.

Τώρα τελευταία έχουνε βγει αρκετά στο φόρουμ. Κατα καιρούς κτλ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...