BlueBlood7 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Ο διάλογος είναι απίστευτος και καταγράφεται. Δεν τους έλεγες ότι αν το επέστρεφα μέσα σε 14 ημέρες τότε θ μου λέγατε ότι το άνοιξες το κουτί και δεν ισχύει το 14ήμερο. Πραγματικά δε βγάζεις άκρη. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 ...οπότε και φυσικά, η συζήτηση λήγει με ένα e-mail στο [email protected], το οποίο θα γράφει ότι με βάση το http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htmο πωλητής, δηλαδή το e-shop.gr οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν ή να επιστρέψει τα χρήματα, ΟΧΙ λόγω ελαττώματος, αλλά επειδή "δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του". Το mail το λέω ξεκάθαρα για να υπάρχουν και γραπτά. Τους προειδοποιείς επίσης, ότι προτίθεσαι να υποβάλεις άμεσα καταγγελία στη γενική γραμματεία καταναλωτή για τα παραπάνω. Φυσικά αν δεν θέλεις να περιμένεις κι άλλο, μπορείς να στείλεις άμεσα την καταγγελία.
~Palpatin~ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Ο διάλογος είναι απίστευτος και καταγράφεται. Δεν τους έλεγες ότι αν το επέστρεφα μέσα σε 14 ημέρες τότε θ μου λέγατε ότι το άνοιξες το κουτί και δεν ισχύει το 14ήμερο. Πραγματικά δε βγάζεις άκρη. Σε μένα είχανε πει το DOA ισχύει μόνο σε καταστήματα που έχουνε στοκ, δηλαδή για την Ξάνθη δεν έχει DOA Oτι του λαλεί του λωλοστεφανή είναι εκεί πέρα. 1
toketog Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δηλαδή το DOA ειναι μονο για Αθήνα /Θεσσαλονική; Τι λενε ρε οι ανθρωποι;
~Palpatin~ Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δηλαδή το DOA ειναι μονο για Αθήνα /Θεσσαλονική; Τι λενε ρε οι ανθρωποι; Παντού και πάντα ισχύει Περιμένουμε νέα σου, καλά νέα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Το service είναι (και ήταν) μια πονεμένη ιστορία στο e-shop. Όταν δούλευα εκεί, το μεγαλύτερό μου πρόβλημα ήταν ότι λόγω τωμ μ$%#@@#@% που είχαν κάνει ορισμένοι τεχνικοί καταστημάτων, το μοντέλο του service ήταν εντελώς κεντρικοποιημένο. Οι περιφερειακοί τεχνικοί είχαν σχεδόν μηδαμινές εξουσίες και σχεδόν καμία αρμοδιότητα να εγκρίνουν αντικατάσταση...έτσι, εμείς οι της επαρχίας ακούγαμε τη γκρίνια, ενώ στην Αθήνα "μπούκωνε" το service από τον διακινούμενο όγκο. Το DOA παντού ισχύει, το θέμα απλά είναι ποιός έχει την εξουσία να το "κηρύξει" DOA
toketog Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Κατέφθασε η απάντηση: Dear customer,Thank you for contacting ASRock.For the memory problem, we suggest follow the below procedure to check your system firstly. 1.Please refer to user manual(page 17) to clear CMOS to try.User manual link:http://asrock.pc.cdn.bitgravity.com/Manual/Fatal1ty%20970%20Performance.pdf2.Please only install necessary device(CPU,one stick memory) to check if the system can boot successfully.3.Change the memory slot by turns to try.4.Please install two memory in B1,B2 for verify if dual can boot properly.5.Please check the CPU temperature for verify.6.Please make sure the CPU cooler is contacted to CPU properly.7.Please re-apply the thermal paste on CPU.8.If possible, please change another power supply for verify. For CPU compatible problem, we have already tested 970 Performance with FX-8320 in our LAB and it's compatible with 970 Performance. Please kindly check the system firstly if the system can work with memory properly. Thanks for your mail.Have a great dayASRock TSD Τα ίδια έγραψαν ξανά, και ας τους είπα οτι τα δοκίμασα! Η μόνη διαφορά είναι η παράγραφος με τα κόκκινα 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Μάλιστα...άρα για τους Ταϊβανέζους δεν υφίσταται ασυμβατότητα Κατάλαβες τώρα γιατί το e-shop επιμένει; Θα τη "φάνε" αυτοί τη μητρική! ΟΚ, ξεκινάμε, συνήγορος ή γενική γραμματεία καταναλωτή. Πάρε στο καπάκι στο 1520 ένα τηλέφωνο, να δεις πώς θα σου προτείνουν να κινηθείς.
~Palpatin~ Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Κατέφθασε η απάντηση: Τα ίδια έγραψαν ξανά, και ας τους είπα οτι τα δοκίμασα! Η μόνη διαφορά είναι η παράγραφος με τα κόκκινα To παίρνεις το μαιλ και το δείχνεις στο eshop. Αν δεν θες να αρχίσεις με ΓΓΚ απο τώρα. 1
BlueBlood7 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Πρώτα τυπώνεις την απάντηση από την asrock και την πας στο κιτρινομαγαζάκι. Πες τους ορίστε και η απάντηση. Δεν υπάρχει θέμα ασυμβατότητας άρα προβληματική μητρική. Αν στα μασάνε πάλι ξεκινάς καταγγελία. 1
Mult1C0r3Cpu Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Οι ταϊβανέζοι λένε ότι απλά ο 8320 είναι συμβατός με την 970 performance, δοκίμασαν ίσως να στρεσσάρουν λίγο τον 8320 να δουν τι παίζει ή αέρα πατέρα ; Νομίζω το δεύτερο, μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, αλλά νομίζω πως η asrock πάει να βγει λάδι, αλλά τι να πεις, αφού αυτή είναι η απάντησή τους τότε πάσο. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Παιδιά, με συγχωρείτε, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ξαναπάει στο e-shop. Το περί ασυμβατότητας, απορρίπτεται τόσο από το manual και τη σελίδα της Asrock, όσο και από την ίδια τη σελίδα του e-shop. Τσάμπα σάλιο θα σπαταλήσει στη συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί πρόκειται ακριβώς για αυτό που γράφω στο #83. Απλά θα το πάνε όσο μπορούνε, μέχρι να τους έλθει η καταγγελία πλέον. Αν η Asrock είχε καθαρή οδηγία προς το κατάστημα, το συζητάγαμε... Άμεσα (3 η ώρα κλείνει) τηλεφωνάκι στο 1520 για οδηγίες. @Mult1C0r3Cpu: Πιστεύω ότι η Asrock φέρεται εντελώς "μπακαλίστικα" στη συγκεκριμένη περίπτωση...το έλεγα και στον toketog. Το σωστό θα ήταν να το δώσει ασύμβατο, με παρατήρηση ότι μπορεί να δουλέψει υπό προϋποθέσεις και όχι το αντίθετο...οι κλασικές μαλακίες του marketing.
Mult1C0r3Cpu Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Παιδιά, με συγχωρείτε, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ξαναπάει στο e-shop. Το περί ασυμβατότητας, απορρίπτεται τόσο από το manual και τη σελίδα της Asrock, όσο και από την ίδια τη σελίδα του e-shop. Τσάμπα σάλιο θα σπαταλήσει στη συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί πρόκειται ακριβώς για αυτό που γράφω στο #83. Απλά θα το πάνε όσο μπορούνε, μέχρι να τους έλθει η καταγγελία πλέον. Αν η Asrock είχε καθαρή οδηγία προς το κατάστημα, το συζητάγαμε... Άμεσα (3 η ώρα κλείνει) τηλεφωνάκι στο 1520 για οδηγίες. @Mult1C0r3Cpu: Πιστεύω ότι η Asrock φέρεται εντελώς "μπακαλίστικα" στη συγκεκριμένη περίπτωση...το έλεγα και στον toketog. Το σωστό θα ήταν να το δώσει ασύμβατο, με παρατήρηση ότι μπορεί να δουλέψει υπό προϋποθέσεις και όχι το αντίθετο...οι κλασικές μαλακίες του marketing. Το αυτό, +1000 απλά, πάει να κάνει την κότα η asrock . 1
toketog Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 To e-mail έχει ήδη προωθηθεί στο e-shop, μέσω τους καταστήματος και αναμένω απάντηση. Και λέω μέσω καταστήματος, γιατι πήγα χτες στο κατάστημα να παραλάβω και μου ζήτησαν 15 ευρώ, χωρίς να έχουν αναφορά τεχνικού ελέγχου. Ενω τους το είχα ζητήσει! εξήγησα στο επεύθυνο τι έχει γίνει και μπορώ να πώ πως κατάλαβε. Ωστόσο δεν μπορούσε να αποφανθεί γιατί όπως μου είπε χαρακτηριστικά "δεν είμαι και ειδικός". Στείλαμε λοιπόν ένα προσωπικό μήνυμα σε εναν γνωστό του που δουλεύει στο τμήμα service του e-shop, ωστόσο και αυτός απάντησε οτι δεν είναι συμβατά. Ο διάλογος είχε ως εξής - Μου απάντησε οτι είναι ασύμβατα, και αντικατάσταση να γίνει πάλι δεν θα δουλεύει σωστά διότι είναι ασύμβατο - Η Asrock λεει άλλα όμως - Εγώ δεν γνωρίζω κάτι περεταίρω απο αυτά που μου λέει οι τεχνικοί του e-shop. Δεν μπορώ να αμφισβητήσω 15 χρόνια εμπειρίας - Αυτοί όμως αμφισβητούν την Asrock! Πιό πολλά ξέρουν οι τεχνικοί σας απο την Asrock? - .... - Λοιπόν, έχω mail απο την Asrock που αναφέρει ξεκάθαρα οτι δεν υπάρχει ασυμβατότητα - Προωθείστε το μου, να το στείλω, μπας και βγάλουμε άκρη - Οκ - Οκ, θα σας ενημερώσω μόλις έχω νέα Παράλληλα παίρνω τώρα τηλέφωνο στο 1520 να ρωτησω και αυτους τι μπορω να κάνω, γιατί πάλι μπουρδες θα μου πούνε απο το e-shop 1
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 @toketog, είναι αυτό που σου είπα και στο pm. Τα καταστήματα (ακόμα και οι τεχνικοί τους), δεν έχουν αρμοδιότητες. Είναι εντελώς κεντρικοποιημένο το σύστημα. Αν δεν εγκρίνει η Αθήνα, τέλος. Τα είχα τραβήξει κι εγώ παλιότερα ως e-shopίτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα