Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Στείλ'τους κάτι σαν το συνημμένο κι αν δεν βρεις άκρη, ξεκινάς καταγγελίες...η κατάσταση είναι δυστυχώς ΠΑΡΑ πολύ κοντά σε "αυτό το σημείο" Άσχετο: Μπορούμε να γράψουμε αγγλικά στο Insomnia; Γ$^# το greeklish detector!!! https://drive.google.com/file/d/0Bz-QUL9I9Y8BbjRRRy1DUzFPek0/view?usp=sharing
toketog Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μα αυτό σου εξηγώ. Και σε εμένα έλεγχο έκαναν και δεν βρήκαν κάτι ελαττωματικό. Πως και δεν πλήρωσα? Δεν βγάζεις άκρη με αυτούς! Στείλ'τους κάτι σαν το συνημμένο κι αν δεν βρεις άκρη, ξεκινάς καταγγελίες...η κατάσταση είναι δυστυχώς ΠΑΡΑ πολύ κοντά σε "αυτό το σημείο" Άσχετο: Μπορούμε να γράψουμε αγγλικά στο Insomnia; Γ$^# το greeklish detector!!! https://drive.google.com/file/d/0Bz-QUL9I9Y8BbjRRRy1DUzFPek0/view?usp=sharing Σε ευχαρισώ πάρα μα πάρα πολύ φίλε μου για το κείμενο που ετοίμασες και γενικά για όλη την υπστήριξη αυτές τις μέρες. Το εκτιμώ πραγματικά πολύ. Θα το προωθήσω τώρα 1
~Palpatin~ Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δεν είναι τόσο απλό για να έχει ηχογράφηση χρειάζεται άδεια από δικαστήριο, ακόμα και αν αναφέρεις ότι η κλήση καταγράφεται δεν στέκει σε κανένα δικαστήριο, αν δεν έχεις αναφέρει καν μια απλή ηχογραφήσει μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ και να τρέχεις και να μην φτάνεις Το γνωρίζω, για αυτό λέω δεν ευσταθεί στο δικαστήριο, απλά για να τους τρίξει τα δόντια. Δεν θα το πάνε σε δικαστήριο για 100 ευρώ, δεν συμφέρει κανέναν και φυσικά όχι το eshop. 1
toketog Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Στο forum της asrock δημοσίευσε ένας μια απάντηση που λεει οτι στην λίστα συμβατότητας της Kingston για την μητρική μου δεν περιλαμβάνονται οι μνήμες μου. Πράγματι, το p/n των δικών μου δεν ειναι στην λίστα. Η δικιά μου ειναι η HX316C9SRK2/16 ενώ στην λίστα ειναι η HX316C10SRK2/16. Η μόνη διαφορά ειμαι στο CL http://forum.asrock.com/forum_posts.asp?TID=1855&PID=9537#9537
BlueBlood7 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Όχι μην δίνεις σημασία. Η Asrock δεν αναβαθμίζει συχνά τις λίστες αυτές και ως εκ τούτου δεν είναι αξιόπιστες. 1
toketog Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Οχι δεν κατάλαβες...αυτη η λίστα ειναι της Kingston
BlueBlood7 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Έχω 2 μητρικές σε 1150 asrock, msi και ούτε για αυτές είναι στη λίστα της Kingston οι μνήμες σου. Με ποιες μητρικές είναι συμβατές? Mε καμμία? Εκτός αν όντως αυτές οι μνήμες είναι περίεργες. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Συγγνώμη, δεν είπες ότι στο e-shop δοκίμασαν και με μνήμες εντός λίστας τη μητρική σου;
toketog Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2016 Δεν μου είπαν οτι δοκίμασαν μνήμες εντός συμβατότητας. Μου είπαν οτι απλα δοκίμασαν με άλλες
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Όπως και να έχει, θα επικεντρωθούμε στην κατηγορηματική δήλωση του service περί ασυμβατότητας CPU/μητρικής
toketog Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Αναμένουμε προς το παρόν απάντηση απο την Asrock, και ύστερα πράτουμε αναλόγως
Mult1C0r3Cpu Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Φίλε εύχομαι να βγάλεις άκρη το συντομότερο δυνατόν, βράζω μέσα μου βλέποντας τέτοια επονείδιστη συμπεριφορά εκ μέρους του eshop, αλλά και η asrock μου φαίνεται πως κάνει την πάπια για να βγει λάδι, μακάρι να κάνω λάθος. Τι να πω, εύχομαι τα καλύτερα πραγματικά . 2
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Το ζήτημα με το e-shop (μιας και μια φορά κι έναν καιρό δούλευα εκεί), είναι ότι κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μη χρεωθούν το προϊόν. Το κακό με τη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι ότι βρισκόμαστε σε μία "γκρίζα ζώνη". Έχουμε αφ' ενός έναν επεξεργαστή που υποστηρίζεται μεν, υπό όρους δε. Έχουμε αφ' ετέρου μνήμες εκτός λίστας συμβατότητας. Επιπλέον έχουμε μία εντελώς μα εντελώς "μπακαλίστικη" παράμετρο στο manual από πλευράς AsRock, που μιλάει για "top down ψύκτρες" γενικότερα, χωρίς να θέτει παραμέτρους (το οποίον φυσικά μεταφράζεται ως ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ top down ψύκτρα)Ο "γρίφος" λοιπόν, κατ' εμέ, (θα έπρεπε να) λύνεται ως εξής: 1) Δοκιμή με επισήμως υποστηριζόμενες μνήμες ΚΑΙ top down ψύκτρα: Αν δουλέψει σταθερά, τότε ο πελάτης πληρώνει το 15άρι και λαμβάνει διορθωτικά μέτρα. @toketog: Αν θελήσεις βοήθεια στο "στήσιμο" της καταγγελίας, ρίξε μου ένα PM...το έχω κάνει hobby τελευταία, κυρίως προς ΕΕΤΤ, αλλά έριξα και μία στη γενική γραμματεία καταναλωτή. 2) Αν δεν δουλέψει, μιλάμε για πρόβλημα στη μητρική (είτε στο συγκεκριμένο κομμάτι είτε γενικότερα στον τύπο της μητρικής). Στην δεύτερη περίπτωση έχουμε μεγάλο φάουλ από πλευράς AsRock, σύμφωνα με την εισαγωγή μου.Το e-shop δεν γνωρίζω ακριβώς τι μεθοδολογία ακολούθησε, το ζήτημα πάντως είναι ότι αναφερόμενο σε ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ του συγκεκριμένου επεξεργαστή με τη μητρική, αποδέχεται έμμεσα το #51 του palpatin και ΕΚΕΙ πατάει όλη η απαίτηση του αγοραστή. Όπως καταλαβαίνεις, εδώ το θέμα κρίνεται σε λεπτομέρειες...δεν θα επεκταθώ για το τι άλλο θα μπορούσε να κάνει το service για να στη "φέρει". αλλά η bold παράγραφος είναι καθαρά η θέση μου.
toketog Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Η μεθοδολογία που ακολούθησε το e-shop μόλις παρέλαβε τον υπολογιστή ήταν: Βήμα 1ο: Το τσεκάρουμε Βήμα 2ο: Αλλάζουμε μνήμες Βήμα 3ο: Το τεστάρουμε και δεν λειτουργεί Βήμα 4ο: Βάζουμε επεξεργαστή 95W και λειτουργεί Βήμα 5ο: Καλούμε τον πελάτη και του λέμε οτι είναι θέμα ασυμβατότητας γιατί το ίδιο πρόβλημα το έχουμε ξανασυναντήσει Και μετά τους λέει ο πελάτης: - Για ποια ασυμβατότητα μου μιλάτε; Αφού ο επεξεργαστής υπάρχει στην λίστα συμβατότητας! - Ναι, αλλά τον έχει με αστεράκι - Μα το αστεράκι μιλάει για την ψύκτρα - Ναι λέει οτι πρέπει να είναι κάθετης ροής - Δοκιμάσατε με ψύκτρα κάθετης ροής ; - οχι - Ωραία δοκιμάστε και ενημερώστε με. - Ενταξει Μετά απο 2 μέρες: - Δοκιμάσαμε και δεν λειτούργησε. Είναι αυτο που λέγαμε εξ'΄αρχής. Είναι θέμα ασυμβατότητας - Ωραία παιδιά, έστω οτι είναι ασυμβατότητα που λέτε, αφού οι προδιαγραφές αναφέρουν υποστήριξη έως 220W και υποστήριξη του CPU εγώ αυτό πως θα πρέπει να το ξέρω; - Αν κάναμε εμείς την κατασκευή θα ξέραμε και δεν θα το βάζαμε - Στην εγγύση δεν γράφει πουθενά οτι πρέπει να το φτιάξετε εσείς. Η εγγύση είναι 3 χρόνια. Απαιτώ αντικατάσταση. - Ναι, αλλά η εγγύηση καλύπτει ελλατωματικό προϊον, και αυτο δεν ειναι. Είναι ασύμβατο. Θα ήταν ελλατωματικό αν δεν λειτουργούσε ούτε με επεξεργασή 95W. To μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να προμηθευτείτε μια άλλη μητρική, ή να μας επιστρέψετε αυτή. Κάτι το οπόιο δεν γίνεται γιατί απ' οτι βλέπω έχει περάσει αρκετός καιρός και η περίοδος επιστροφής μη ελλατωματικων προϊόντων είναι 15 ημέρες. Ακολούθησαν κι άλλες συζητήσεις, ο οποίες οδηγούσαν ξανα και ξανά στο ίδιο. "Είναι θέμα αυμβατότητας" Φίλε εύχομαι να βγάλεις άκρη το συντομότερο δυνατόν, βράζω μέσα μου βλέποντας τέτοια επονείδιστη συμπεριφορά εκ μέρους του eshop, αλλά και η asrock μου φαίνεται πως κάνει την πάπια για να βγει λάδι, μακάρι να κάνω λάθος. Τι να πω, εύχομαι τα καλύτερα πραγματικά . Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Μακάρι να βγεί μια άκρη. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα