Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Πλάκα - πλάκα κοίτα μήπως το mail πήγε σε κανένα φάκελο Spam
BlueBlood7 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Ξανα στείλε και περίμενε μέχρι Τρίτη. Αν δεν πάρεις απάντηση πας για καταγγελία. 1
manthos1969 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Καλησπερα,δεν εχεις βαλει τα tech specs της συνθεσης του pc σου στο http://forum.asrock.com/forum_posts.asp?TID=1855&title=asrock-fatal1ty-970-performance-memory-error ,και οτι το e-shop ειναι ο προτεινομενος πωλητης της μητρικης στην χωρα μας απο την ASRock για να μπορεσουν να ασχοληθουν τα "αλανια" σε βαθος.
toketog Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 BlueBlood7, ξανά έστειλα χτες το βράδυ..άντε να δούμε manthos1969, ναι το ξέχασα να βάλω τα specs. Το ονομα το έσβησε ο moderator
~Palpatin~ Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Σύμφωνα με αυτό Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ σας δίνεται εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τεσσάρων μέσων προστασίας. Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος. http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htm Όπου προδιαγραφές το CPU support. 1
toketog Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Ρε οι άνθρωποι σου λέω ζούνε σε άλλο κόσμο, δεν καταλαβαίνουν χριστό! θέλουν καταγγελία! Τόσο καιρό είχα αρκετές τηλεφωνικές επικοινωνίες. Όλες αυτές τις έχω καταγράψει. Έχω ηχητικό που λέει ο υπέυθυνος οτι η μητρική μου η Asrock Fatal1ty 970 Performance δεν υποστηρίζει το CPU μου. Σήμερα, έβαλα φίλο να πάρει στις πωλήσεις και να το παίξει άσχετος και οτι και καλά δεν ξέρει τι κομμάτια θέλει να βάλει. Και λέει τον τυπά στο τηλέφωνο, θέλω να πάρω την Asrock Fatal1ty 970 Performance, που την έχετε προσφορά στο crazy sundays και σκέφτομαι να πάρω και τον AMD FX-8320, θα είναι συμβατά αυτά τα 2; Και του λέει: Ναι είναι, αφού τον CPU τον έχει στην λίστα των υποστηριζόμενων η Asrock στην σελίδα της. Αυτό το έχω επίσης ηχογραφημένο! Έχω λοιπόν απο την μία εναν να λέει αυθαίρετα οτι δεν είναι συμβατά, και έχω και άλλον απο το ίδιο μαγαζί, που σύμφωνα με την λογική ο άνθρωπος λέει οτι είναι. Και έχει και δίκιο...Οι άνθρωποι είναι εντελώς για τον...... 2
~Palpatin~ Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Πας σε καταγγελεία με τον συνήγορο του καταναλωτή και τους δίνεις αντίγραφα των συνομιλιών. Θα σε καλύψουν άνετα, αν και δεν είναι αποδεκτά στο δικαστήριο δεν θα τραβήξει τόσο η υπόθεση. 1
toketog Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δεν θέλω να φτάσει μέχρι εκέι η υπόθεση, το μόνο που θέλω είναι να μου αλλάξουν μια χαλασμένη μητρικη! για ονομα του θεού!
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Παίρνεις τηλέφωνο στο service, τους λες ότι έχεις επικοινωνήσει και με Asrock και ότι προτίθεσαι να κάνεις καταγγελία στη γενική γραμματεία καταναλωτή και αυτά που είπαν οι πωλήσεις τους στον φίλο σου και τους δίνεις μία τελευταία ευκαιρία να προχωρήσουν σε αλλαγή της μητρικής, απαιτώντας παράλληλα αν δεν σου κάνουν την αλλαγή, να στην δώσουν πίσω άνευ χρέωσης. Αν δεν την αντικαταστήσουν, προχωράς σε καταγγελία απ' ευθείας, παίρνεις τη μητρική σου και κινείσαι μέσω braintrust/Asrock. Στην περίπτωση που πλήρωσες service, στην καταγγελία επισυνάπτεις και την απόδειξη, ζητώντας και την επιστροφή των χρημάτων. Ο κανονισμός της ΕΕ του palpatin, είναι μία πολύ καλή βάση για πίεση, χρησιμοποίησέ το μιλώντας στο service. Επίσης, μία παρατήρηση: Στο forum της Asrock, έχεις ασχοληθεί πολύ εκτεταμένα με το θέμα των μνημών και δεν έχεις δώσει τη σωστή έμφαση στο θέμα της CPU, με αποτέλεσμα να ξεφύγει η κουβέντα...και μην ξεχνάς, ότι τα posts στα διάφορα fora δεν αποτελούν επίσημες απαντήσεις εταιρειών. Υ.Γ. Αν αποφασίσεις να πας σε καταγγελία, κάνε μία πάσα το κείμενο, έτσι, να βοηθήσουμε να στηθεί σωστάΥ.Γ.2 Κράτα κι ένα screenshot από εδώ: http://www.e-shop.gr/mitriki-asrock-fatal1ty-970-performance-retail-p-PER.528840μαζί με την αντίστοιχη σελίδα του manual.
toketog Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Τι έγραψα στην Asrock: Hello, i have some problems with my system. Sometimes, at the power on, three long beeps sound from the motherboard speaker, and the system is unable to boot. Some other times, I am facing blue screens, which are caused due to RAM malfunction. So I’ve done some memtest to ensure that my RAM's was fine. The RAM is fine. After some tests I realized that the problem is caused while the RAM uses dual channel mode. With one dimm installed at the time there is no problem, but with both dimms installed I am facing blue screens and startup errors. Also, I tried to put the DIMM's side by side, in other words at the A1,A2 slot's. So the memories was using single channel mode. During the tests no error appeared. So I concluded to the fact that the problem appears when the dimms are on dual channel mode. Also I have tried another pair of dimms without success. So I decided to RMA the whole system to the shop, from which I bought the parts. After a couple days the called me back and they told me that my CPU is incompatible with my Motherboard, because it is over 95W. They tried an 95W CPU and it worked fine. I explained them that the CPU is fully compatible as this Motherboard supports up to 220W CPU's and also my CPU is in the CPU support list. They agreed to that fact, but they say that, this is what Asrock says, we don't agree to that fact. The told me that this motherboard is compatible with only 95W CPU and the prompted me to buy a new one. I told them, that I want to replace the motherboard because it is faulty, but the sayed that they can’t do to do that, because it’s not faulty. It is incompatible. It would be faulty if it doesn’t even worked properly with 95W CPU's. They don't want to replace my faulty motherboard and I don’t know why. I didn't knew what else to do so I decided to contact with you directly. The name of the company is "E-SHOP S.A", and it is one of the larger online shops in Greece and also an Asrock retailer. Thanks in advance. Τι μου απάντησαν: Dear customer,Thank you for contacting ASRock. We provide few ways for you to try. 1.Please refer to user manual(page 17) to clear CMOS to try.User manual link: http://asrock.pc.cdn.bitgravity.com/Manual/Fatal1ty%20970%20Performance.pdf 2.Please only install necessary device(CPU,one stick memory) to check if the system can boot successfully. 3.Change the memory slot by turns to try. 4.Please install two memory in B1,B2 for verify if dual can boot properly. 5.Please check the CPU temperature for verify.6.Please make sure the CPU cooler is contacted to CPU properly.7.Please re-apply the thermal paste on CPU.8.If possible, please change another power supply for verify. Thanks for your mail. Δεν σχολίασαν κάτι για ασυμβατότητα, ούτε για τις βλακείες που μου λένε στο e-shop. Όλα τα παραπάνω έχουν δοκιμαστεί χωρίς αποτέλεσμα. Το 2,3,4 τους είπα ότι τα έχω κάνει. Το 1ο το έχω επίσης κάνει. Τα υπόλοιπα που λένε ειναι λίγο χαζομαρίτσες Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2016 από toketog
Moderators Inuyasha Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Πας σε καταγγελεία με τον συνήγορο του καταναλωτή και τους δίνεις αντίγραφα των συνομιλιών. Θα σε καλύψουν άνετα, αν και δεν είναι αποδεκτά στο δικαστήριο δεν θα τραβήξει τόσο η υπόθεση.Δεν είναι τόσο απλό για να έχει ηχογράφηση χρειάζεται άδεια από δικαστήριο, ακόμα και αν αναφέρεις ότι η κλήση καταγράφεται δεν στέκει σε κανένα δικαστήριο, αν δεν έχεις αναφέρει καν μια απλή ηχογραφήσει μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ και να τρέχεις και να μην φτάνεις
BlueBlood7 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Τι έγραψα στην Asrock: Τι μου απάντησαν: Δεν σχολίασαν κάτι για ασυμβατότητα, ούτε για τις βλακείες που μου λένε στο e-shop. Όλα τα παραπάνω έχουν δοκιμαστεί χωρίς αποτέλεσμα. Το 2,3,4 τους είπα ότι τα έχω κάνει. Το 1ο το έχω επίσης κάνει. Τα υπόλοιπα που λένε ειναι λίγο χαζομαρίτσες Στείλε ξανά μήνυμα αύριο και πες τους τα έξω κάνει χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Για να δούμε τότε απάντηση? Να ρωτήσω κάτι τώρα. 2-3 φορές που έχω στείλει πίσω στο eshop κάποια fans και κάρτα γραφικών δεν μου ζήτησαν χρήματα. Αλλά και από άλλους δεν έχουν ζητήσει χρήματα. Εσένα γιατί σου ζητάνε 15 ευρώ?
toketog Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Στείλε ξανά μήνυμα αύριο και πες τους τα έξω κάνει χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Για να δούμε τότε απάντηση? Να ρωτήσω κάτι τώρα. 2-3 φορές που έχω στείλει πίσω στο eshop κάποια fans και κάρτα γραφικών δεν μου ζήτησαν χρήματα. Αλλά και από άλλους δεν έχουν ζητήσει χρήματα. Εσένα γιατί σου ζητάνε 15 ευρώ? Θα τους στείλω. Μου ζητάνε 15€ γιατί έγινε τεχνικός έλεγχος σε υλικό το οποίο δεν εμφανίζεται ως ελλατωματικό. Σύμφωνα με αυτούς πάντα.... Δεν είναι τόσο απλό για να έχει ηχογράφηση χρειάζεται άδεια από δικαστήριο, ακόμα και αν αναφέρεις ότι η κλήση καταγράφεται δεν στέκει σε κανένα δικαστήριο, αν δεν έχεις αναφέρει καν μια απλή ηχογραφήσει μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ και να τρέχεις και να μην φτάνεις Το θέμα είναι να μην φτάσει η κατάσταση σε αυτό το σημείο
BlueBlood7 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2016 Θα τους στείλω. Μου ζητάνε 15€ γιατί έγινε τεχνικός έλεγχος σε υλικό το οποίο δεν εμφανίζεται ως ελλατωματικό. Σύμφωνα με αυτούς πάντα.... Το θέμα είναι να μην φτάσει η κατάσταση σε αυτό το σημείο Μα αυτό σου εξηγώ. Και σε εμένα έλεγχο έκαναν και δεν βρήκαν κάτι ελαττωματικό. Πως και δεν πλήρωσα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα