Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν χωράει κουβέντα:

 

Σύμφωνα με αυτό: http://www.asrock.com/mb/AMD/Fatal1ty%20970%20Performance/?cat=CPU

 

υποστηρίζει κανονικά τον επεξεργαστή σου. Παραπέμπεις τον υπεύθυνο service εκεί, αν επιμένει του ζητάς να σου δηλώσει ΓΡΑΠΤΩΣ ότι η μητρική είναι ασύμβατη και ότι δεν έχει πρόβλημα και προχωράς με αυτά που σου έγραψα.

 

Το mail στην AsRock στείλ'το από τώρα να ξεμπερδεύεις.

 

http://event.asrock.com/tsd.asp

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τζάμπα ασχολείσαι μαζί τους. Στέλνεις μεηλ στην asrock και τους εξηγείς την κατάσταση. Αν σου πουν για αντικατάσταση τότε θα τυπώσεις το μεηλ και θα το πας στο eshop. Και από τη στιγμή που θα μιλάμε για αντικατάσταση τότε πρόκειται για ελαττωματικό προιόν. Σε αυτή τη περίπτωση ζητάς και τα χρήματά σου πίσω. Αν σου πουν και πάλι στο eshop σου λένε τα δικά τους, κάνεις καταγγελία. Αλλά πρώτα απάντηση από asrock.

  • Like 2
Δημοσ.

Είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της φόρμας υποστηρίξης, αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Μήπως πρέπει να τους στείλω mail ?

Δημοσ.

Είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της φόρμας υποστηρίξης, αλλά δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Μήπως πρέπει να τους στείλω mail ?

Νομίζω μέσω της φόρμας είχα επικοινωνήσει και μου απάντησαν. Βέβαια δεν αφορούσε πρόβλημα με μητρική. Περίμενε λίγο ακόμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παρασκευή βράδυ επικοινώνησες. Το Σαββατοκύριακο δεν νομίζω ότι πιάνεται εργάσιμη...υπομονή μέχρι Τετάρτη βράδυ - Πέμπτη πρωί.

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα, δεν μου έχει έρθει κάποιο Mail ακομά. Στο μεταξύ μίλησα με e-shop και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου δώσουν γραπτή βεβαίωση για αυτο που υποστηρίζουν. Οι άνθρωποι ειναι απατεώνες του κερατά. Παράλληλα μίλησα με έναν ευγενέστατο κύριο απο μια εταιρία που λέγεται braintrust, η οποία ειναι ο επίσημος προμηθευτής της Asrock στην Ελλάδα και μου διαβεβαίωσε το πρόβλημα που υπάρχει στην συγκεκριμένη σειρά και μάλιστα μπορούν να αναλάβουν και την αντικατάσταση της μητρικής μου.

Δημοσ.

Ποια σειρά? Την 970? Αντικατάστημα με την ίδια μητρική όχι. Πήγαινε σε 990. Από την braintrust δεν σου είπαν την διαδικασία? Να μην πάρεις την ίδια όμως. Έστω να σου δώσουν μια έγγραφη απάντηση και την πας στο eshop.

  • Like 1
Δημοσ.

Ποια σειρά? Την 970? Αντικατάστημα με την ίδια μητρική όχι. Πήγαινε σε 990. Από την braintrust δεν σου είπαν την διαδικασία? Να μην πάρεις την ίδια όμως. Έστω να σου δώσουν μια έγγραφη απάντηση και την πας στο eshop.

 

Επειδή όταν πήρα δεν μίλησα με το τμήμα service, αλλα με κάποιον άλλο που δεν ήξερε τόσες λεπτομέριες θα ξαναπάρω.

 

Μπορείτε να μην ψωνίζετε από το eshop;

Είναι τόσο δύσκολο;

 

Μακάρι να βγάλεις άκρη με την Asrock. Κυνήγησε το.

 

ΠΟΤΕ ξανά απο e-shop!! Το ελπίζω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...