Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν δεν στο δίνουν τι να πω;
Πρέπει ή να πάρεις τηλέφωνο την προστασία καταναλωτή ή να δώσεις τα χρήματα και να τελειώνεις...

Αν δεν πάρεις το PC στα χέρια σου πάντως δεν μπορείς να συνεχίσεις το Troubleshooting.

  • Like 1
  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν είναι το θέμα να το πάρω, το παίρνω, στο κάτω κάτω πληρώνω...το θέμα όμως δεν είναι να βρουν αυτοί το πρόβλημα και όχι εγω; δεν νομίζεις;

Δημοσ.

Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι απλά, τι να πεις. Για να πάρουν τα λεφτά όταν αγοράζεις ένα προϊόν τους σου λένε και ευχαριστούμε, όταν όμως χαλάσει και το πας πίσω σου αρχίζουν μα μου σου του επειδή χ, ψ ω και ούτω καθεξής, δικαιολογίες των οπισθίων.

Δημοσ.

Δεν είναι το θέμα να το πάρω, το παίρνω, στο κάτω κάτω πληρώνω...το θέμα όμως δεν είναι να βρουν αυτοί το πρόβλημα και όχι εγω; δεν νομίζεις;

Ναι. Δεν έχεις άδικο.

 

Το θέμα όμως είναι να έχεις PC. :)

 

Από ότι κατάλαβα από τις δοκιμές που έκανες, κάτι σκαμπάζεις... Θα το φτιάξεις μόνος σου. 

Δημοσ.

Όπως το βλέπω, έχουμε τα εξής:

 

1) ΔΕΝ είχες ψύκτρα σύμφωνη με τις προδιαγραφές της Asrock, οπότε υφίσταται η ασυμβατότητα στο τρίπτυχο CPU - ψύκτρα - M/B. Η δική σου είναι πλάγιας ροής και όχι Top Down.

2) Τα 220 TDP και τα 135 TDP, υποστηρίζονται ΥΠΟ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (Υδρόψυξη/Top Down ψύκτρα αντίστοιχα).

 

Ως εκ τούτου, αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να αγοράσεις μία ψύκτρα βάσει προδιαγραφών της Asrock και να την τοποθετήσεις (βέβαια θα έχεις και στα χέρια σου το πόρισμα του e-shop ότι δεν ανιχνεύτηκε πρόβλημα). Σε περίπτωση που συνεχίζεις να το έχεις το πρόβλημα και τότε, απαιτείς την αντικατάσταση της μητρικής.

 

Ναι, έχουμε δικαιώματα ως καταναλωτές, αλλά οφείλουμε και να χρησιμοποιούμε τα προϊόντα σύμφωνα με τις οδηγίες τους.

 
Δημοσ.

μα και υδροψυξη να βαλεις,εκει να δεις μετα ποσο θελεις ανεμιστηρακι να βαραει στα vrm για να πιασει τα 220tdp.

ο λογος ειναι οτι το μπλοκ ναι μεν απομακρυνει την θερμοτητα απο το τσιπακι του επεξεργαστη αλλα για τα υπολοιπα εκει γυρω ειναι χειροτερα απο την εργοστασιακη γιατι πολυ απλα δεν εχει καθολου ροη αερα (αμεση τουλαχιστον).

αρα και αυτο που λεει η asrock παλι υπο προυποθεσεις παει.εκτος και εαν πιστευουν οτι υπαρχει αεροψυχτρα οπου μπορει να διαχειριστει τα 220tdp και ταυτοχρονα να βαραει προς το pcb της μητρικης τον αερα.(δεν υπαρχει).

κοινως,βλακειες λενε.θεωρητικα καλο ειναι να υπαρχει ομως απο την στιγμη που λενε οτι υποστηριζουν 220 tdp,δεν ειναι απαραιτητη τετοια ψυχτρα.αλλιως δεν υποστηριζουν 220 tdp.απλα τα πραγματα.

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι. Δεν έχεις άδικο.

 

Το θέμα όμως είναι να έχεις PC. :)

 

Από ότι κατάλαβα από τις δοκιμές που έκανες, κάτι σκαμπάζεις... Θα το φτιάξεις μόνος σου. 

 

Ωραία έστω οτι το παίρνω, κάνω τις δοκιμές μου και βρίσκω οτι φαίει ο CPU. Πάλι σε αυτους δεν θα απευθυνθω; Ή εστω βρίσκω οτι φταίει η μητρική, πάλί σε αυτούς δεν θα το δώσω; Δεν θα μου αρχίσουν πάλι τις μ..... περι ασυμβατότητας;

 

 

 

Όπως το βλέπω, έχουμε τα εξής:

 

1) ΔΕΝ είχες ψύκτρα σύμφωνη με τις προδιαγραφές της Asrock, οπότε υφίσταται η ασυμβατότητα στο τρίπτυχο CPU - ψύκτρα - M/B. Η δική σου είναι πλάγιας ροής και όχι Top Down.

2) Τα 220 TDP και τα 135 TDP, υποστηρίζονται ΥΠΟ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (Υδρόψυξη/Top Down ψύκτρα αντίστοιχα).

 

Ως εκ τούτου, αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να αγοράσεις μία ψύκτρα βάσει προδιαγραφών της Asrock και να την τοποθετήσεις (βέβαια θα έχεις και στα χέρια σου το πόρισμα του e-shop ότι δεν ανιχνεύτηκε πρόβλημα). Σε περίπτωση που συνεχίζεις να το έχεις το πρόβλημα και τότε, απαιτείς την αντικατάσταση της μητρικής.

 

Ναι, έχουμε δικαιώματα ως καταναλωτές, αλλά οφείλουμε και να χρησιμοποιούμε τα προϊόντα σύμφωνα με τις οδηγίες τους.

 

 

 

Ναι για την ψύκτρα θα συμφωνήσω! όχι όμως να μου λένε οτι δεν κάνει η μητρική

μα και υδροψυξη να βαλεις,εκει να δεις μετα ποσο θελεις ανεμιστηρακι να βαραει στα vrm για να πιασει τα 220tdp.

ο λογος ειναι οτι το μπλοκ ναι μεν απομακρυνει την θερμοτητα απο το τσιπακι του επεξεργαστη αλλα για τα υπολοιπα εκει γυρω ειναι χειροτερα απο την εργοστασιακη γιατι πολυ απλα δεν εχει καθολου ροη αερα (αμεση τουλαχιστον).

αρα και αυτο που λεει η asrock παλι υπο προυποθεσεις παει.εκτος και εαν πιστευουν οτι υπαρχει αεροψυχτρα οπου μπορει να διαχειριστει τα 220tdp και ταυτοχρονα να βαραει προς το pcb της μητρικης τον αερα.(δεν υπαρχει).

κοινως,βλακειες λενε.θεωρητικα καλο ειναι να υπαρχει ομως απο την στιγμη που λενε οτι υποστηριζουν 220 tdp,δεν ειναι απαραιτητη τετοια ψυχτρα.αλλιως δεν υποστηριζουν 220 tdp.απλα τα πραγματα.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!

Δημοσ.

ΟΚ, ίσως να μην ήταν ο σωστός τρόπος να το πούνε, εκεί θα συμφωνήσω. Το ζήτημα είναι, όμως, ότι άπαξ και η λειτουργία είναι εκτός προδιαγραφών της Asrock, λογικά δεν την αναγνωρίζουν ως προβληματική (με άλλα λόγια, αυτό που σου έγραψα από την αρχή, περί τριπτύχου επεξεργαστή - μητρικής - ψύκτρας).

 

Η διαφορά με το να βάλεις ψύκτρα και να τους τη γυρίσεις αν συνεχίζει το πρόβλημα, είναι ότι σε αυτή την περίπτωση τους κολλάς το manual στη μούρη και τους λες "Κόψτε τις μαλακίες, να οι προδιαγραφές"! Επίσης, μπορείς να υποστηρίξεις τη θέση σου και μιλώντας με Asrock και με γενική γραμματεία καταναλωτή, αν χρειαστεί.

Δημοσ.

Λοιπόν έχω νέα! μίλησα προχθές με eshop, και συμφωνήσαμε να διερευνήσουν το θέμα. Με πήρανε πριν από λίγο τηλέφωνο και μου είπανε ότι δοκιμάσανε top-down ψήκτρα χωρίς επιτυχία. Δοκιμάσανε την ίδια μητρική αλλά διαφορετικό κομμάτι, αλλά πάλι δεν δούλεψε. Επίσης δοκιμάσανε και άλλον επεξεργαστή μη τυχών φταίει ο δικός μου αλλά και πάλι δεν δούλεψε. Μου λένε δεν μπορεί να συνεργαστεί η μητρική με τον CPU. Δούλεψαν όλα κανονικά μόνο όταν έβαλαν τον 8320E που είναι 95W

Δημοσ.

Τώρα κάτι κάνουμε! Με βάση το manual της μητρικής και τις προδιαγραφές της βάσει AsRock, ζητάς πιστωτικό και πας σε άλλη μητρική (εκτός αν αποφασίσεις να αλλάξεις CPU)

Δημοσ.

Τους είπα για πιστωτικό, αλλα επειδή μου λένε πέρασε ένας μήνας δεν μπορούνε να την πάρουνε πίσω....οι άνθρωποι είναι σε άλλη διάσταση

Δημοσ.

Σε πρώτη φάση ζητάς τότε αντικατάσταση ως ελαττωματική και τους βάζεις να την ξαναδοκιμάσουν. Αν επιμένουν:

 

Mail στην AsRock και παράλληλα τσεκάρεις  εδώ:

 

http://www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias

http://www.synigoroskatanaloti.gr

 

Θεωρώ ότι στοιχειοθετείται  ελαττωματικό προϊόν, οπότε μην τους τη χαρίσεις

Δημοσ.

Τους ξαναπήρα τηλέφωνο και μου έχει ανέβει η πίεση! Τους λέω ξεκάθαρα, θέλω αντικατάσταση αφού η μητρική είναι ελλατωματική! Και μου λένε επι λέξη "δεν είναι ελλατωματική γιατί αν ήταν ελλατωματική δεν θα δούλευε ούτε με τους 95W. Απο την στιγμή που δουλεύει με 95W δεν είναι αλλατωματική αλλά ασύμβατη". Και τους λέω άρα πρόκειται για απάτη, αφού ο κατασκευαστής δίνει προδιαγραφές έως 220W που δεν ισχύουν. Τσακώθηκα μαζί τους, αλλά δεν κατάφερα κάτι, γιατι η τελευταία τους κουβέντα ήταν οτι δεν μπορούμε να την πάρουμε πίσω αφού η εγγύηση καλύπτει ελλατωματική μητρική, ενώ αυτή δεν είναι ελλατωματική αφού υποστηρίζει τους 95W.

 

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ! Περιμένω τώρα τηλέφωνο απο τον Υπεύθυνο του τμήματος Service

Δημοσ.

Λοιπόν έχω νέα! μίλησα προχθές με eshop, και συμφωνήσαμε να διερευνήσουν το θέμα. Με πήρανε πριν από λίγο τηλέφωνο και μου είπανε ότι δοκιμάσανε top-down ψήκτρα χωρίς επιτυχία. Δοκιμάσανε την ίδια μητρική αλλά διαφορετικό κομμάτι, αλλά πάλι δεν δούλεψε. Επίσης δοκιμάσανε και άλλον επεξεργαστή μη τυχών φταίει ο δικός μου αλλά και πάλι δεν δούλεψε. Μου λένε δεν μπορεί να συνεργαστεί η μητρική με τον CPU. Δούλεψαν όλα κανονικά μόνο όταν έβαλαν τον 8320E που είναι 95W

Τους είπα για πιστωτικό, αλλα επειδή μου λένε πέρασε ένας μήνας δεν μπορούνε να την πάρουνε πίσω....οι άνθρωποι είναι σε άλλη διάσταση

Έχει πρόβλημα η μητρική. ΤΕΛΟΣ. Είμαι περίεργος κατά πόσο είναι Stable με 95W CPU. Έχουν φάει σφαλιάρα τα VRMs.

Στο είπαν και οι ίδιοι. Δεν μας ενδιαφέρει με τι επεξεργαστή δούλεψε. Από τη στιγμή που δεν δουλεύει έστω και με ένα CPU από αυτούς που αναφέρει ο κατασκευαστής, υπάρχει πρόβλημα. Μίλησε με την προστασία καταναλωτή.

 

Πρέπει να καίμε τις μητρικές μόνοι μας για να μην μπλέκουμε δηλαδή; Έλεος!

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν ξέρω τι άλλο να πω! πραγματικά! Θα φτάσω στα άκρα! Θα περιμένω να δω τι θα μου πεί ο υπεύθυνος του Service και αν μου πει τα ίδια τότε μιλάω με γραμμή καταναλωτή και την ίδια την Asrock. Εντωμεταξύ τσέκαρε λίγο την απάντηση που έγραψα ένα λεπτό πρίν απο εσένα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...