Προς το περιεχόμενο

Lxle ή Lubuntu για παλιό netbook


jokerakias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω πιο os να περάσω για παλιό netbook(n270,1gb)? δοκίμασα και τα δύο και είμαι ευχαριστημένος κλίνοντας προς το lxle λόγω ομορφιάς και extra...

 

p.s. είμαι αρχάριος για αυτό θα ακολουθήσουν και άλλες ερωτήσεις  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας αλλά θα συνεχίσω να πειραματίζομαι ακόμα με τα lxle...έχω ακόμα κάποιες ερωτήσεις... 

τις συγκεντρώνω και έρχομαι....


post-229927-0-48348300-1452959323_thumb.png

 

λοιπόν δεν άργησα.... :-D

 

πάνω δεξιά αν παρατηρήσετε είναι σαν να μην έχει αλλάξει το wallpaper γιατί?μπορώ να κάνω κάτι? αν αλλάξω το wallpaper εξαφανίζεται αλλά στην επόμενη επανεκκίνηση εμφανίζεται ξανά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το conky φταιει.

 

Πηγαινε στον home φακελο και πατα ctrl+h(ωστε να εμφανιστουν οι κρυφοι φακελοι και τα κρυφα αρχεια).

Θα δεις ενα αρχειο concy.rc (ή concy.config, δε θυμαμαι καλα)

Eκει θα βρεις την παρακατω γραμμη

own_window_transparent χχχ

Αλλαξε το χχχ αναλογα με το τι γραφει εσενα

αν ειναι on καν'το off.

 Καποιος που ξερει καλυτερα θα σου απαντησει πιο σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lubuntu να βάλεις το τελευταίο. το lxle θα σε ενθουσιάσει πιο πολύ γιατί έχει πιο φανταχτερό GUI και πολλές έτοιμες εφαρμογές (και πολλές άχρηστες), ωστόσο ο kernel είναι παλαιότερος όπως και κάποια άλλα πράγματα.

 

Και το lubuntu φτιάχνεται καλύτερο αν ψαχτείς λίγο όμως. Για μένα δεν υπάρχει λόγος.

Εγώ έβαλα lubuntu σε μηχανάκι 900Mhz με 1GB ram και πάει σφαίρα για τα δεδομένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά έβαλα τα lubuntu ξανά

δύο ερωτήσεις....

 

1.πως μπορώ να κάνω το numlock να ανάβει αυτόματα στην εκκίνηση και