Hal9000 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 To Oculus Rift, το σύστημα εικονικής πραγματικότητας θα κυκλοφορήσει από τις 28 Μαρτίου για τους πρώτους τυχερούς που πρόλαβαν να το προπαραγγείλουν, όμως η Oculus ετοιμάζει μία ακόμη σημαντική κυκλοφορία, το χειριστήριο Oculus Touch το οποίο θα κυκλοφορήσει όμως με αρκετή καθυστέρηση. Στην CES 2016, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε εκτός από την τελική έκδοση του Rift, και το Oculus Touch το οποίο όπως διαπιστώσαμε θα συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του συστήματος εικονικής πραγματικότητας. Όπως μπορείτε να διακρίινετε και στις φωτογραφίες, ο σχεδιασμός του Touch είναι ασυνήθιστος όμως είναι αρκετά βολικός αφού τα δάκτυλα μας κάθονται αρκετά εύκολα εκεί που πρέπει να κάτσουν. Συγκεκριμένα ο δείκτης μας βρίσκεται πάνω από το trigger, ο αντίχειρας πάνω από το stick ενώ τα τρία υπόλοιπα δάκτυλα εκπρωσοπούνται από ένα και μόνο πλήκτρο. Σε αντίθεση με το χειριστήριο του Xbox One με το οποίο έρχεται μαζί το Oculus Rift, κάτι που προυποθέτει ότι ότι παιχνίδι θα παίξουμε, θα πρέπει να βρισκόμαστε σε καθισμένοι, το Touch περιμένει από εμάς να βρισκόμαστε όρθιοι, με δύο ειδικούς αισθητήρες να αντιλαμβάνονται τη θέση μας στον εικονικό χώρο και να την περνάνε στην εικονική εμπειρία. Μόλις πιάσουμε τα δύο χειριστήρια στα χέρια μας και φορέσουμε το Oculus Rift, καταλάβαμε ότι η ονομασία των χειριστηρίων φανερώνουν πλήρως τον σκοπό τους που δεν είναι άλλος από το να αλληλεπιδρούμε πολύ πιο φυσικά με διάφορα αντικείμενα σε εικονικούς κόσμους είτε πρόκειται για παιχνίδια είτε για συγκρεκριμένες δοκιμές. Το όλο σύστημα καταλαβαίνει σε πραγματικό χρόνο την ακριβή θέση των χεριών μας και των κινήσεων που κάνουμε μ'αυτά. Το demo το οποίο δοκιμάσαμε ήταν τίποτα λιγότερο από εντυπωσιακό και έχει την ονομασία Toybox. Αν και δεν επιτρεπόταν η λήψη βίντεο, η Oculus έχει κυκλοφορήσει δύο μικρά βίντεο που δίνουν μια καλή ιδέα για το τι είναι ακριβώς το Toybox αφού επιτρέπει την αλληλεπίδραση με διάφορα αντικείμενα μαζί με κάποιον άλλο κάτοχο του Oculus Rift, ο οποίος δε χρειάζεται να είναι καν στο ίδιο δωμάτιο μαζί μας αλλά πολύ μακρυά οπως συμβαίνει και στα Multiplayer παιχνίδια. Με τον συμπαίχτη μας - ο οποίος εμφανίζεται ως ένα κεφάλι στο κενό-, ξεκινήσαμε να πετάει ο ένας διάφορα πράγματα στον άλλο, πράγματα τα οποία βρίσκονται πάνω σε ένα τεράστιο γραφείο και με απόλυτα φυσική κίνηση ανεξαρτήτου εμποδίου. Στη συνέχεια ήταν η ώρα για πιγκ πογκ, μια αρκετά ρεαλιστική εμπειρία, ενώ στη συνέχεια σειρά είχε η σκόπευση μικρών καλικάντζαρων, είτε με τη χρήση ενός όπλου laser είτε με μια σφεντόνα. Στην περίπτωση αυτή, και ειδικά της σφεντόνας όπου γίνεται χρήση και των δύο χειριστηρίων, η αίσθηση είναι αρκετά ρεαλιστική κάτι που επιβεβαιώθηκε στην περίπτωση μας από το χάλια σημάδι. Για να πιάσουμε οποιοδήποτε από τα αντικείμενα, έπρεπε να πατήσουμε και τα δύο κουμπιά στην επιφάνεια του Touch προκειμένου να κλείσει η παλάμη μας, μια κίνηση που τη μάθαμε αμέσως και δε θα σας δυσκολέψει καθόλου. To demo ολοκληρώθηκε με νέα σκοποβολή αλλά και το άναμα πυροτεχνημάτων τα οποία μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε προκειμένου να δημιουργήσουμε σχέδια στον αέρα. Είναι φανερό ότι ένα τέτοιο χειριστήριο είναι απαραίτητο για μια πλήρη εμπειρία Virtual Reality, κάτι που έχουμε δει άλλωστε από την πρώτη στιγμή και σε ένα ακόμη πολυαναμενόμενο σύστημα, το Vive των HTC και Valve. Σε αντίθεση με τα χειριστήρια του συγκεκριμένου συστήματος, το χειριστήριο του Touch είναι πιο φυσικό κατά το κράτημα και πιο άνετα σίγουρα αν και δε γνωρίζουμε ακόμα την τελική μορφή του HTC Vive. Οι δρόμοι που ανοίγονται για το σύστημα της Oculus είναι ακόμα περισσότεροι, χωρίς να περιορίζονται μόνο σε κυκλοφορίες παιχνιδιών αφού το μόνο όριο είναι η φαντασία των προγραμματιστών. Η κυκλοφορία του Oculus Touch έχει αναβληθεί για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με την Oculus να μην αναφέρει κάποια τιμή παρά μόνο το ότι όποιος προχωρήσει σε προπαραγγελία του Rift, θα έχει προτεραιότητα και στην αγορά του Touch. Η αποστολή του insomnia στην CES 2016 είναι χορηγία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ
chek2fire Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 κανά 200άρη να υπλογίζουμε για την "ολοκληρωμένη" εμπειρία? Βάλε και τα 700 για το ίδιο το oculus και έχεις ένα μηνιάτικο. αν υπολογίσουμε και το τούμπανο pc πουη χρειάζεται για να τρέξει τότε έχουμε ξεκάθαρη εικόνα ότι αυτές οι συσκευές δεν θα γίνουν mainstream τουλάχιστον τα επόμενα δύο χρόνια. 2
seithan Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 κανά 200άρη να υπλογίζουμε για την "ολοκληρωμένη" εμπειρία? Βάλε και τα 700 για το ίδιο το oculus και έχεις ένα μηνιάτικο. αν υπολογίσουμε και το τούμπανο pc πουη χρειάζεται για να τρέξει τότε έχουμε ξεκάθαρη εικόνα ότι αυτές οι συσκευές δεν θα γίνουν mainstream τουλάχιστον τα επόμενα δύο χρόνια. Και δύο μηνιάτικα μη σου πω. Όσο αφορά την όλη φάση, dont fix what is not broken. Το μόνο που χρειάζεται το ποντίκι μου και το πληκτρολόγιο μου είναι η παρέα μιας αναπαυτικής πολυθρόνας
Aias Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Καλα ολα αυτα αλλα ολο κουτακια βλεπω,θα μπορει να δουλεψει σε περιβαλλον witcher3 πχ?
XPHSTOS_ Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δεν ξέρω κατα πόσο θα δουλέψει για την ώρα...Αλλά σε λίγα χρόνια η gaming (και όχι μόνο) σκηνή θα αλλάξει ριζικά...Είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά μας θα γελάνε με το magic mouse και το mamba... 1
Angelcrow Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Προσωπικά δεν με εχει πεισει ακόμα για η εικονική πραγματικότητα! Η διαδραστικη με έχει πείσει πιο πολύ. Star citizen και όλη η καμπίνα του μαχητικού σε διαδραστικο μενού hololens μπροστά μου. Σκαστε πάρτε τα λεφτά μου και κόσμε ξεχασε με για ένα χρονο 1
bubu Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Καλα ολα αυτα αλλα ολο κουτακια βλεπω,θα μπορει να δουλεψει σε περιβαλλον witcher3 πχ? Θα δουλεύει μαγικά. Το πρόβλημα είναι οτι μετά από λίγο θα κουραστείς και θα συνειδητοποιήσεις πως δε λέει να σκύβεις συνέχεια και να μαζεύεις πράγματα χωρίς να σε πληρώνουν! :Ρ 3
badweed Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 στην αρχη , εντυπωσιαστηκα με τα vr , μετα απο τοσες ομως ανακοινωσεις και τοσες ομοειδης προτασεις , ηδη τα βαρεθηκα . πολυ προσπαθεια να με πεισουν (οχι ακριβως εμενα αλλα τον καθε ενδεχομενο καταναλωτη ) ετσι και αλλιως απαραιτητα δεν ειναι , ενα παιχνιδι ακομη ειναι και οταν μου ζαλιζουνε πολυ τον ερωτα με κατι που μπορει να μου αρεσει , αρχιζω και το μετραω αλλιως και μουλαρωνω κολημενος στην αρνηση . οταν κατι πραγματικα αξιζει και ειναι διαφορετικο δεν χρειαζεται και πολυ διαφημιση . χρειαστηκαν ποτε τα πισι διαφημιση ; ακομη και τα ταμπλετ και τα smart phone , δεν χρειαστηκαν διαφημιση , αντιθετως μολις εγιναν γνωστα απο την χρηση , αρχισαν να τα χρησιμοποιουν οι εταιριες επικοινωνιων για να διαφημιστουν αυτες . 1
nickarmy Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 σε λίγα χρόνια θα είναι η κύρια μορφή gaming πιστεύω , χρειαζόμαστε νέα παιχνίδια (όπως όταν έφερε το wii και είχε αρκετοί επιτυχία στην αρχή..) και τι καλύτερο απο όλο ποιο διαδραστικά και εξωπραγματικά
eXoS Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δηλαδή πάνε να καταργήσουν την σαπίλα και το λιώσιμο του gamer που παίζει από την καρεκλαρα του τρώγοντας, πίνοντας και μερικές φορές καπνίζοντας ενώ ταυτόχρονα πετάει και κρυφές ματιές στην TV η ακούει μουσική στο ράδιο? We love 'traditional' gaming !!! :d 2
nikosjc Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Νομίζω ότι αυτά τα συστήματα (VR και AR) θα πρέπει να τα δούμε και λίγο πέρα από το gaming. Προγράμματα δημιουργίας, κατασκευών, ιατρικής, εξομοίωσης, ακόμα και παραδοσιακών -πρώην φυσικών- παιχνιδιών τύπου lego, με άπειρες δυνατότητες και εφαρμογές χωρίς περιορισμούς χώρου, χρημάτων ή κινδύνων θα είναι το μέλλον. Το gaming είναι απλά η αρχή... 2
bubu Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Συμφωνώ απόλυτα. Το gaming έχει τρελές απαιτήσεις σε PC αλλά κυρίως δουλεύει πολύ καλά και εύκολα με οθόνη-ποντίκι-πλήκτρα. Κάποιοι gamers προτιμούν gamepad και άραγμα στο σαλόνι. Το oculus είναι ένας εναλλακτικός τρόπος που δεν πάει να αντικαταστήσει αλλά να συμπληρώσει, και αφορά κυρίως τα first person παιχνίδια. Από την άλλη, οι εφαρμογές πέρα από τα παιχνίδια είναι άπειρες.
michael92 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Το VR σίγουρα δεν είναι αποκλειστικά για gaming, computer interface είναι. Ότι κάνει κάποιος σήμερα στο smartphone ή στο PC, θα το κάνει αποκλειστικά στο VR στο μέλλον.
eXoS Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Το VR σίγουρα δεν είναι αποκλειστικά για gaming, computer interface είναι. Ότι κάνει κάποιος σήμερα στο smartphone ή στο PC, θα το κάνει αποκλειστικά στο VR στο μέλλον. Η λέξη αποκλειστικά φίλε μου, επέτρεψε μου να πω πως είναι ατυχής και σίγουρα δεν πρόκειται να αλλάξει όλος ο τρόπος λειτουργίας των PC απλά με την είσοδο του VR όπως ούτε πρόκειται να καταργηθούν τα ρολόγια λόγο των smart watches - εδώ ακόμα υπάρχουν και πωλούνται κασετόφωνα και walkman. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα