Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ισχυρή παρουσία στη φετινή CES είχε και η BMW με το iVision, το concept car που παρουσιάζει τις τεχνολογίες και τις δυνατότητες που θα ενσωματώνουν τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας.

Το iVision το είδαμε ένα μια πρωτότυπο BMW i8 Spyder, ένα διθέσιο όχημα με εντυπωσιακό σχεδιασμό. Eνσωματώνει, μεταξύ άλλων, head-up display (HUD) και 3D panel πίσω από το τιμόνι. Ωστόσο, αυτό που ξεχωρίζει είναι η κεντρική πανοραμική οθόνη, η οποία έχει μέγεθος 21 ιντσών και υψηλή ανάλυση. Ο έλεγχος της οθόνης μπορεί να πραγματοποιηθεί με αφή καθώς και με τη χρήση air gestures και το είδος των πληροφοριών που προβάλλει η οθόνη ποικίλλει ανάλογα με την περίπτωση.

 

Η οθόνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τον συνεπιβάτη με αντίστοιχες κινήσεις, ενώ το σύστημα είναι συνέχεια συνδεδεμένο στο Internet, ενημερώνοντας τον οδηγό ακόμα και για προβλήματα που υπάρχουν στο δρόμο. Το iVision υποστηρίζει την αυτόνομη οδήγηση, κάτι που όπως μας ανέφεραν στελέχη της BMW, αποτελεί το μεγάλο στόχο της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια, έχοντας ξεκινήσει ήδη τις σχετικές δοκιμές.

 

 

Ακόμη, η BMW επιθυμεί να δώσει IoT (Internet of Things) δυνατότητες στα οχήματά της, προκειμένου να μπορούν να επικοινωνούν και με άλλες smart συσκευές που έχει ο χρήστης στην κατοχή του. Προκειμένου να το πετύχει αυτό, η BMW θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα Open Mobility Cloud, η οποία, όπως είναι εμφανές και από την ονομασία της, βασίζεται στο cloud.

 

Ένα προϊόν που θα αξιοποιεί την cloud πλατφόρμα της BMW είναι ο Mobility Mirror, ένας καθρέφτης που μπορεί να προβάλλει στον χρήστη το πρόγραμμά του, καθώς και σημαντικές πληροφορίες για το αυτοκίνητό του. Επιπλέον, ο συγκεκριμένος καθρέφτης διαθέτει και ειδική υποδοχή για το κλειδί του αυτοκινήτου, ώστε, όταν ο χρήστης αφαιρεί το κλειδί από την υποδοχή, το αυτοκίνητο να βγαίνει μόνο του από το γκαράζ, προκειμένου να ξεκινήσει ο χρήστης τη διαδρομή του.

 

Αξιόλογο είναι και το σύστημα των τριών καμερών, οι οποίες αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέπτες και προβάλλουν στον χρήστη το εξωτερικό περιβάλλον με καλύτερο τρόπο και παρέχουν περισσότερη ασφάλεια, εφόσον προβλήματα όπως η «νεκρή γωνία» δεν υφίστανται.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Οι προαναφερθείσες τεχνολογίες μας δείχνουν την κατεύθυνση που σκοπεύει να ακολουθήσει η BMW αναφορικά με τα επόμενα οχήματά της. Δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια εάν θα αξιοποιηθούν όλες, ούτε σε πόσο χρονικό διάστημα θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνισή τους σε μοντέλα παραγωγής. Ωστόσο, μας δίνουν μια ιδέα σχετικά με το τι επιφυλάσσει το μέλλον.

 

Η αποστολή του insomnia στην CES 2016 είναι χορηγία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Δημοσ.

Που φτάσαμε... Ένα αυτοκίνητο από το μέλλον... Ζηλεύω τα πιτσιρίκια που θα τα ζήσουν όλα αυτά όπως οι παππούδες μας ζηλεύανε εμάς για Αυτα που ζούμε εμείς τώρα...

Δημοσ.

αυτό το είδα (μάλλον),  Ζυρίχη σε μπλε αλλά όχι καλά γιατί οδηγούσα.

Απλά δεν γίνεται να μην γυρίσεις για να το κοιτάξεις. 

υπέροχο.

Δημοσ.

αυτό το είδα (μάλλον),  Ζυρίχη σε μπλε αλλά όχι καλά γιατί οδηγούσα.

Απλά δεν γίνεται να μην γυρίσεις για να το κοιτάξεις. 

υπέροχο.

δεν ήταν αυτό, αλλά ήταν σίγουρα BMW.

Δημοσ.

Επίτηδες γίνεται πιο τεμπέλικη. Για να μην δουλεύει πολύ το μυαλό μας για να μην καταλαβαίνουμε τι μας κάνουν και για να είμαστε ξεκούραστοι για να τα δίνουμε όλα οταν δουλεύουμε για τις πολυεθνικές.

  • Like 1
Δημοσ.

Η πραγματική τεμπελιά για το μυαλό είναι όταν οδηγάς.

Όταν έχεις αυτόματο πιλότο αποφασίζεις εσύ τι θα κάνεις με το χρόνο σου..

  • Like 1
Δημοσ.

Πανέμορφο, το σαλόνι αλλά κυρίως το cockpit του οδηγού θυμίζει ότι βρίσκεσαι σε διαστημικό σκάφος για να ακριβολογούμε, να είχα το λότο θα το αγόραζα τώρα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...