Προς το περιεχόμενο

Απορίες για αγορά νέων λαστιχων


costacurta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμενα με ενδιαφερει για 175/65R14 για κινηση σε πολη (και ανεβασμα σε πεζοδρομια)

 

Επισης λεει θερινα χειμερινα κλπ Λογικα με τα θερινα δεν εισαι καλυμμενος για βροχες κλπ ενω με τα χειμερινα τη βγαζεις το καλοκαιρι ?

Η διαφορά των θερινών με των χειμερινών είναι στην συμπεριφορά της γόμας ανάλογα με την θερμοκρασία . 

 

Το σημείο καμπής είναι οι 7 βαθμοί κελσίου . Απο 7 και κατω αρχίζουν και αποδίδουν προοδευτικά καλύτερα τα χειμερινά. Απο 7 βαθμούς και πάνω αποδίδουν καλύτερα προοδευτικά τα θερινά και αντίστροφα . Στην Ελλάδα όπου στις περισσότερες περιοχές λίγες μέρες ή μήνες έχουμε κάτω απο 7 βαθμούς προτιμάμε θερινά . 

Η πιο σωστή λύση θα ταν να αλλάζαμε μεταξύ θερινών και χειμερινών αλλά δεν αξίζει τόσο πολύ στο κλίμα της Ελλάδας. Στην Γερμανία που χουν για μεγάλο διάστημα βαρύ χειμώνα είναι ΝΟΜΟΣ να αλλάζεις μεταξύ χειμερινών και θερινών και οι αστυνομικοί στους έλεγχους το κοιτάζουν και σε γράφουν κανονικότατα . 

 

Στις διαστάσεις σου σε τοπ λαστιχα σου προτείνω με την εξής σειρά με γνώμονα τα κρατήματα .

 

http://www.fokas-tyres.gr/index.php/tyres/michelin-en-saver-175-65-14-t.html

 

http://www.fokas-tyres.gr/index.php/tyres/goodyear-efficientgrip-compact-175-65-14-t.html

 

Eπιμένω στα michelin όμως και τα 2 τα έχω δοκιμάσει . Bridgestone δεν αξίζουν . Φθείρονται πιο αργά (πιο σκληρά) σίγουρα αλλά είναι για αυτούς που κάνουν πολλαααααα χιλιόμετρα . Τα michelin που θεωρείται το  πιο μαλακό λάστιχο που θεωρητικά φθείρονται γρήγορα 60000 χλμ κάνω χωρίς να έχω φάει ούτε το μισό πέλμα . Τα αλλάζω εξαιτίας της φυσιολογικής γήρανσης του υλικού και μείωσης της απόδοσης του στην 4ετία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως υπερβολικά μου φαίνονται τα παραπάνω νούμερα.

 

Εγώ έχω τα Potenza Adrenalin RE002, έχω κάνει ~30Κ χλμ. και του χρόνου (άλλα 10Κ χλμ.) θεωρώ πως δε θα την παλεύουν άλλο.

 

Με τα δικά σου λεγόμενα τα δικά μου θα άντεχαν 100Κ που λέει ο λόγος, σαν σκληρά που είναι.

Και η χρήση που κάνω είναι φυσιολογική, στα ταξίδια πάω με ~90χλμ/ώρα, και γενικότερα τα προσέχω.

Εκτός κι αν φταίει που έχω πολύ ελαφρύ αμάξι, που και πάλι νομίζω ότι στην αντίθετη περίπτωση θα υπήρχε πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δύο φορές έχω αλλάξει λάστιχα στο αμάξι μου και τις δύο έβαλα bridgestone. Νομίζω και από τη μάνα του bridgestone φορούσε. Στις 40 χιλιάδες αλλάζω, ειδικά αυτή τη δεύτερη φορά είχαν φθαρεί εντελώς, με τίποτα δεν μπορούσαν να αντέξουν παραπάνω χιλιόμετρα. Γενικά ευχαριστημένος είμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως υπερβολικά μου φαίνονται τα παραπάνω νούμερα.

 

Εγώ έχω τα Potenza Adrenalin RE002, έχω κάνει ~30Κ χλμ. και του χρόνου (άλλα 10Κ χλμ.) θεωρώ πως δε θα την παλεύουν άλλο.

 

Με τα δικά σου λεγόμενα τα δικά μου θα άντεχαν 100Κ που λέει ο λόγος, σαν σκληρά που είναι.

Και η χρήση που κάνω είναι φυσιολογική, στα ταξίδια πάω με ~90χλμ/ώρα, και γενικότερα τα προσέχω.

Εκτός κι αν φταίει που έχω πολύ ελαφρύ αμάξι, που και πάλι νομίζω ότι στην αντίθετη περίπτωση θα υπήρχε πρόβλημα.

Δεν ξέρω αν κατάλαβες ακριβώς. Εγώ μιλούσα για φθορά πέλματος όχι για μείωσ επιδόσεων του ελαστικού λόγο αλλαγής των ιδιοτήτων της γόμας . Εννοούσα ότι στα 60000 χλμ το πάχος του ελαστικού στα energy saver plus σε μένα είναι σίγουρα πάνω απο το μισό του αρχικού πάχους και δεν οδηγώ ήρεμα. 130 χλμ εθνική και κάποιες φορές σπινιαρίσματα και καποιες φορές κάπως απότομο φρενάρισμα .

 

Ναι με τα δικά μου λεγόμενα ενδεχομένως το πάχος πέλματος να αντέξει τόσο (100000 χλμ) . Αν κάνεις 10000 χλμ το χρόνο προφανώς και θα αλλάξεις λάστιχα πολύ νωρίτερα απο όσο χρειάζεται να φαγωθεί το πέλμα . 

 

Λάστιχα αλλάζουμε κυρίως για 2 λόγους.

 

α) Πάχος πέλματος (δείκτης φθοράς πάχους) -καταστροφή των αυλακώσεων απομάκρυνσης του νερού .

 

β) Μείωση συντελεστή τριβής ελαστικού . Γήρανση του υλικού  (καιρικά φαινόμενα,ήλιος ,θερμοκρασία κτλ)

 

Ότι έρθει πρώτο !

 

 

ΕDIT: Καταρχάς μου μιλάς για ελαστικό επιδόσεων σειρά potenza . Εγω μιλάω για ελαστικό συμβατικό και συγκεκριμένα οι διαστάσεις που παίρνει το αμάξι του παιδιού που ρωτάει . Ναι φυσικα και ενα pilot μπορεί να έχει πολύ γρήγορη φθορά σε σχέση με ένα απλό ελαστικό energy saver plus . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τα michelin energy (αυτα που φορανε ολοι!!) το πιστευω αυτο που λεει ο devil..τα αλλαξα στην 5ετια με 50000χλμ. επειδη ειχαν αρχισει να ξεραινονται και το πελμα ηταν σαν καινουριο, αφου λυπομουνα να τα αλλαξω..στο πλαι ομως φαινοταν οτι ειχε αρχισει να σκαει..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

185/65/15 σε τι τιμες κυμαίνονται?

Επίσης κάθε πότε αλλάζουμε λάστιχα?

Σε αυτές τις διαστάσεις τα πιο μούφα θα τα βρείς στα 171 ευρώ. ΄΄Αριστο ελαστικό θα βρείς στα 250-270   . Πχ το michelin energy saver plus. 

 

 

Λάστιχα αλλάζουμε όταν έχει μειωθεί η απόδοση τους. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη διαρκεια ζωής αλλά κατα την δικιά μου προσωπική εμπειρία αλλάζω στα 4 έτη . Μπορεί και στα 3 . Ανάλογα αν νιώθω ότι οι επιδόσεις του ελαστικού μειώθηκαν ή αν οι αυλακώσεις για τα νερά έχουν υποστεί φθορά . 

 

 

Λάστιχα αλλάζουμε κυρίως για 2 λόγους.

α) Πάχος πέλματος (δείκτης φθοράς πάχους) -καταστροφή των αυλακώσεων απομάκρυνσης του νερού .

β) Μείωση συντελεστή τριβής ελαστικού . Γήρανση του υλικού  (καιρικά φαινόμενα,ήλιος ,θερμοκρασία κτλ)

Ότι έρθει πρώτο !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyres

10 χρονια λεει αν δεν εχουν φθορα!!! 

Στα 3έτη καταλαβαίνω μείωση απόδοσης . Στα 5 το χάλι το μαύρο . Με βάση πάντα το δικό μου τρόπο οδήγησης . 

 

 

Nαί αν δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει σχεδόν καθόλου ή καθόλου . Ουσιαστικά αυτό πυο σου λέει είναι ότι απο την ημερομηνία παραγωγής τους και μετά απο 10 χρόνια ακόμα και αν είναι απατητα ή φαίνονται άριστα οπτικά καλό είναι προληπτικά να αλλάζονται . 

 

Το σωστό που λέει η michelin και αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι αυτο:

 

Τα ελαστικά δεν έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής,  Δεν έχει σημασία πότε έχουν κατασκευαστεί. Τα ελαστικά γερνούν, ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούνται.  Ακόμη κι αν χρησιμοποιούνται μόνον ευκαιριακά.  Υπάρχουν πολλά φαινόμενα τα οποία επηρεάζουν τη ζωή ενός ελαστικού, όπως είναι η θερμοκρασία, η συντήρηση, οι συνθήκες αποθήκευσης και χρήσης, το φορτίο, η ταχύτητα, η πίεση, καθώς επίσης και το στυλ οδήγησης.  Όλα αυτά έχουν μεγάλη σημασία σε σχέση με τη διάρκεια ζωής που μπορείτε να προσδοκάτε από τα ελαστικά σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελαστικά; είναι και λίγο τύχη. Δεν πληρώνεις ότι παίρνεις.

 

Για μάρκα; Kleber Dynaxer Hp3, Μεσαιο προς μαλακο, καλό στο δρόμο και στις στροφες. Αντίστοιχο του Michelin energy.

 

Τι δε θα αγόραζα; Continental Conti5Eco, κακό από κάθε άποψη.

 

Διάρκεια ζωής; 4 Χρόνια με καθαρό άζωτο στο αμάξι σου, υποθέτοντας ότι τα ελαστικά είναι μισό χρόνο παραγωγή πίσω.

 

Από τα 5 χρόνια και μετά πέταμα.

Γιατί; Διάβρωση.

Στο πλάι το ελαστικό έχει σκοινιά και στο πέλμα σίδερο πλεγμένο (συρματόσχοινα). Μετά από μια 5ετία φθείρονται. 

 

Οι υπόλοιποι που λένε για παραπάνω, είναι ασυνείδητοι δολοφόνοι. Το λάστιχο θα σκίσει και θα κλατάρει σε μεγάλες ταχύτητες.

 

ΔΕΝ παίζουν με αυτά.

 

Εαν είσαι νέος οδηγός (με λιγότερο από 50,000km στο δυναμικό σου),  σου συνιστώ να βάλεις μαλακή γόμα. Όπως και για το πέλμα σου 175, επίσης μαλακό, είναι αρκετά στενό.

 

 

Επίσης για τα χιλιόμετρα, συνήθως 40,000Km, με ήρεμη οδήγηση και χωρίς μεγάλη ταχύτητα στις στροφές. Για μαλακή γόμα μπορεί και 5-10,000Km, λιγότερα. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

 

Στη θέση σου; Σε 2-3 βουλκανιζαντερ ρωτας για Michelin Energy Saver +, τιμές και πότε περίπου κατασκευάστηκαν ( λογικό είναι περίπου 3 μήνες πίσω από σήμερα). Και βρίσκεις την καλύτερη τιμή. Επίσης ζητάς να σου βάλουν άζωτο. Έχει ένα 20-30% καλύτερη συμπεριφορά για το ελαστικό (τσάμπα είναι). Εαν δεν έχει άζωτο, μην τον προτιμήσεις ΔΕΝ είναι σοβαρός επαγγελματίας. Ότι άλλο θες εδώ είμαστε.

 

 

Τα ελαστικά έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής, και έχει σημασία πότε έχουν κατασκευαστεί. Για αυτό τα ελαστικά γερνούν ακόμη και δεν χρησιμοποιούνται.  Το link της Michelin, σου λέει μέσους όρους. Στην ελλάδα έχουμε 300+μέρες ήλιου, σκληραίνει το ελαστικό ότι και να κάνεις.

 

Υπάρχουν κάτι δολοφόνοι ρε παιδί μου με "τις πληροφορίες" που έχουν.

Είναι να τους άκουγε ο Ιαβέρης, και να τους βρίζει μέχρι να πεθάνουν.... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...