Προς το περιεχόμενο

Προτασεις για πρωτο αμαξι στα 5000 ευρω


Junior22

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενοικιαση. Παιρνεις αμαξι και πληρωνεις το μισθωμα και τις βενζινες και τιποτα αλλο.

 

rx8 με υγραεριο; Ημαρτον... 

ποιος ο λογος να παρει με leasing αμαξι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι καπως ετσι σκεφτομουν και εγω. Εχω κανει ηδη μια λιστα απλως θελω να δω αν υπαρχει καποιο σημαντικο μειονεκτημα στα αμαξια που ανεφερα στο αρχικο ποστ. Εχω ξεχωρισει καποια και σιγα σιγα θα αρχισω να κατασταλλαζω πιστευω! Ευχαριστω για τις συμβουλες 

 

Το kia ceed ειναι ωραιο αμαξακι, εχει ο θειος μου του 10 νομιζω, το πηρε 6500 σε ασπρο, το μονο που δεν εχει ειναι ζαντες. Εμενα μου αρεσει πιο πολυ το pro ceed...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το kia ceed ειναι ωραιο αμαξακι, εχει ο θειος μου του 10 νομιζω, το πηρε 6500 σε ασπρο, το μονο που δεν εχει ειναι ζαντες. Εμενα μου αρεσει πιο πολυ το pro ceed...

Μηπως εχεις υποψιν σου αν του εχει βγαλει προβηλματα, ή αν τα εξοδα (απο βενζινη μεχρι εναν απλο ελεγχο στα λαστιχα) ειναι πολλα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως εχεις υποψιν σου αν του εχει βγαλει προβηλματα, ή αν τα εξοδα (απο βενζινη μεχρι εναν απλο ελεγχο στα λαστιχα) ειναι πολλα?

 

Φιλε μου καταλαβαινω τον προβληματισμο σου αλλα καπου εχεις λαθος . Το κοστος της βενζίνης εξαρτάται παρα πολύ από το ποσα χλμ κανεις  και από την καταναλωση ανα 100 χλμ βεβαια .

Μονο ετσι μπορεις να βγαλεις ένα μεσο μηνιαιο κοστος .

 

Λάστιχα που είναι πιο standar ο υπολογισμος να υπολογιζεις 300 ευρω ανα πενταετια ή αν κανεις πολλα χλμ ανα τριετια  για ένα τετοιο αμαξι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρητικά ένα νορμάλ λάστιχο αλλάζει ανα 3ετια ή 40.000 χλμ , στα πάγια δεν θα έβαζα αμορτισέρ αλλά μόνο το ετήσιο σέρβις 

θεωρώντας ότι δεν κάνεις τα χιλιόμετρα.

Οπότε χωρίς να το κουνάς ένα νορμάλ 6ετιας 1400αρι θέλει το χρόνο το λιγότερο

 

1.Τέλη 255

2. Ασφάλεια σαν νέος 350

3. Σέρβις μ.ο 100 (γιατί στην 2ετια θα αλλάξει φίλτρα κτλπ)

4. Λάστιχα 100

 

805 + βενζίνες + ότι άλλο βγάλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου καταλαβαινω τον προβληματισμο σου αλλα καπου εχεις λαθος . Το κοστος της βενζίνης εξαρτάται παρα πολύ από το ποσα χλμ κανεις  και από την καταναλωση ανα 100 χλμ βεβαια .

Μονο ετσι μπορεις να βγαλεις ένα μεσο μηνιαιο κοστος .

 

Λάστιχα που είναι πιο standar ο υπολογισμος να υπολογιζεις 300 ευρω ανα πενταετια ή αν κανεις πολλα χλμ ανα τριετια  για ένα τετοιο αμαξι .

Ναι το γνωριζω αυτο, αυτο που ρωταω ειναι αν εχει υψηλη ή οχι καταναλωση. Εννοειται πως οσα περισσοτερα χλμ τοσο περισσοτερη βενζινη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το βάρος του οχήματος + το όποιο επιπλέον βάρος κουβαλάει + την κατάσταση των ελαστικών + το σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην κίνηση. Πίνει μπόλικη βενζίνα η πρώτη. Αντιθέτως σε ανοιχτό δρόμο συνήθως η κατανάλωση ανα χιλιόμετρο είναι πολύ καλύτερη απ' ότι μέσα στην πόλη. Αλλο πράγμα να έχεις κατα νου είναι πως μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας καταναλώνει επιπλέον καύσιμο, οπότε απο άποψη κατανάλωσης οι σύντομες διαδρομές είναι πιο ασύμφορες. Φαντάζομαι οτι δεν έχει αλλάξει αυτό στα 5 χρόνια που έχω να ενημερωθώ περι αυτοκίνησης.

 

Nissan Micra δεν σε ψήνει? Ενας φίλος μου που οδηγάει όλη μέρα μέσα στο κωλοχανείο που λέγεται Αθήνα έχει πάθει πλάκα με το Citroen C1 (τετραετίας πλεόν) και το πόσο λίγο καταναλώνει. Ωραίο αμαξάκι, εχω μπεί πολλές φορές μέσα, το οδήγησα και 2 φορές. Στιβαρό παρά το μικρό του μέγεθος και παρκάρει παντού!

 

Αμάξι γύρω στον ένα τόνο με 75/90 άλογα στα 1000-1300 κυβικά μου ακούγεται ιδανικό γι' αυτό που ζητάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουρμπακι σε νεο απειρο οδηγο????

Ναι γιατί; τι το επικίνδυνο βλέπεις δεν καταλαβαίνω... Τι διαφορά έχει ένα 1600 110 αλόγων;;; ξέρεις;

 

Να σου πω τι έχω διαπιστώσειο ίδιος εκτός ότι τα συγκεκριμένα fsi 1.4-1.6 βαρανε πυρακια, κάνε παραπάνω από το tsi.

 

Έχω σαν 2ο αμάξι gold Gt του 2007 μέσα στην πόλη γράφει 9 αλλά δεν το αφήνω ήρεμο τρώει γκάζια. Με κανονική οδήγηση πάει 8.

 

Το έτυχε να κυκλοφορήσω με ένα 1.6 για μια βδομάδα το οποίο δεν έπεσε κάτω από 10.5.

 

Δεν βλέπω το λόγο να πάρει κανείς fsi το 2015 ενώ υπάρχουν τόσα tsi.

 

Άσε που μετά θα ψάχνεται να το γαργαλισει και το ατμοσφαιρικό θέλει 3κ να πάρει 17-20 άλογα ενώ ένα 122αρι ή 140 άλογα έχει το Τουρμπακι του και ανεβαίνει με δοκιμασμένους τρόπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι σε καμμια περιπτωση τοσα πολλα  για παγια εξοδα  .Από που βγαζεις αυτό το ποσο ?

Απαντησα.. αλλα μου το διεγραψε το insomnia... Βαζω μεσα περα απο τα παγια εξοδα και την ετησια συντηρηση αυτα που θα βγαλει μελλοντικα..

πχ λαστιχα,φρενα,αμορτισερ,μπαταρια,υαλοκαθαριστηρες,πλυντηριο.. και αλλα πολλα!

Επισης δεν διαβασα στα παγια εξοδα αν βαλατε το κτεο-καρτα καυσ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αν και έχει περάσει αρκετός καιρός απο το τελευταιο ποστ..

 

Πρωτον-Σε κανένα αυτοκίνητο δεν αναφέρετε η πραγματική κατανάλωση.

Σαν μπουσουλα υπολογιζετε κανενα 20% παραπανω εαν οδηγίας χαλαρά η ενα 30+40% εαν το παίζεις γρήγορος πανω απο τις επίσημες αναγραφομενες καταναλώσεις.

 

Δευτερον->Και σταματημένο να το εχεις υπολογίζεις 1000 ευρώ πάγια το χρονο για ενα 1400-1600αρη αυτοκινητο.

Τέλη ασφάλειες είναι στα ~600ευρω + ενα 150ευρω το service=750ευρω,επιπλέον δεν υπάρχει περιπτωση να μην βγαινουν σύο 300 τα προγραμματισμενα-απρογραμματιστα.

Όπως μπαταρία ανα 4-5 ετια στα 70,λάστιχα ανα 3-4 ετια στα 250-300,αναρτήσεις στην 9-10 ετιαστα 350,ιμάντες στην 5ετια ~350 ευρώ,τακακια/δίσκους/ζαμφορ κοκ ,βάλε και τιποτα χαζοβλαβες λαμπάκια,κανένας κολλημένος διακοπτης.

Και τα απρόβλεπτα->καμια χοντρή βλαβη, κανένα τρακαρισμα κοκ.

 

Τα παραπανω είναι η νόρμα και φυσιολογικά έξοδα σε ενα καλό συντηρημένο αυτοκίνητο και με κάποιο ψάξιμο στις τιμες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...