παπι Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Γιατι δεν πας ληζινγκ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Junior22 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Γιατι δεν πας ληζινγκ; Τι εννοεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AlienTechGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Κάτι ολίγον άσχετο μιας και σύντομα θα είμαι στην ίδια θέση με τον TS, Ένα Mazda RX8 με υγραέριο έτοιμο στημένο,στα 5.800 αξίζει;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 rx8 = η χαρα του βενζινά , το υγραεριο εχει και ενα 10-15% παραπανω καταναλωση απο την βενζινη , οποτε ακουμπας τα 18-20lt/100 Αμα δεν το κουνας ποτε αξιζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AlienTechGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 rx8 = η χαρα του βενζινά , το υγραεριο εχει και ενα 10-15% παραπανω καταναλωση απο την βενζινη , οποτε ακουμπας τα 18-20lt/100 Αμα δεν το κουνας ποτε αξιζει. Ναι,αλλά το υγραέριο είναι πολύ πιο φθηνό.Δηλαδή ακόμα και 20lt/100 να καίει,μου βγαίνει ~14 ευρώ/100χλμ ενώ με βενζίνη βγαίνει ~22 ευρώ/100χλμ.Εκτός αν κάτι μου διαφεύγει βέβαια (τα παραπάνω τα υπολόγισα με βάση,μερικών τιμών που βρήκα στο internet)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 rx8 = η χαρα του βενζινά , το υγραεριο εχει και ενα 10-15% παραπανω καταναλωση απο την βενζινη , οποτε ακουμπας τα 18-20lt/100 Αμα δεν το κουνας ποτε αξιζει. Το rx8 λογω κινητηρα Vankel ειναι απο τα ελαχιστα αμαξια που δεν παιρνει υγραεριο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Μια χαρά μπαίνει lpg στον βανκελ. Βέβαια αν με βενζίνη έπαιρναν στα 60Κ χλμ το μοτέρ στο χέρι δεν ξερω τι παίζει με το υγραέριο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Για να μην το βαζουν σοβαροι εγκαταστατες κατι τρεχει .... http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=29&t=74 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AlienTechGR Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Στο ίδιο topic:http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=29&t=74#p4066 Αν ισχύει όμως,τότε δεν είναι και τόσο άσχημη ιδέα πιστεύω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Στο ίδιο topic:http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=29&t=74#p4066 Αν ισχύει όμως,τότε δεν είναι και τόσο άσχημη ιδέα πιστεύω. Με πάνω από 500.000 χλμ δοκιμών στην Γερμανία, το σύστημα δουλεύει άψογα (με μέσο όρο διανηθέντων χιλιομέτρων μέχρι στιγμής πάνω από 60.000 το κάθε αυτοκίνητο). Πολυ μικρο δειγμα χλμ για να δοκιμαστει η αξιοπιστια του . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 το υγραεριο μια πατεντα ειναι , οσο και "αξιοπιστα" να τα πασαρουν οι δηθεν εγκαταστατες η αλλαγη μοτερ μετα απο 50κ-100κ ειναι σχεδον σιγουρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 το υγραεριο μια πατεντα ειναι , οσο και "αξιοπιστα" να τα πασαρουν οι δηθεν εγκαταστατες η αλλαγη μοτερ μετα απο 50κ-100κ ειναι σχεδον σιγουρη Αν ασχοληθεις και διαβασεις forum που μιλανε οσοι εχουν βαλει θα δεις οτι δεν ειναι ετσι οταν η εγκατασταση εχει γινει σωστα. Εχω βαλει σε 3 αυτοκινητα στην οικογενεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haris San Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Στην ιδια φαση με τον OP ημουν και γω οταν ηθελα να παρω το πρωτο μου αμαξι. Εγω ειχα budget 6.5k Ηθελα προφανως hatchback και να ειναι 3θυρο γιατι ειμαι και μικρος (τωρα 24), οποτε ηθελα να ειναι και λιγο sporty.. Αυτα που κοιτουσα ηταν corsa,golf,fiesta(μετα το facelift),seat leon και προφανως a3 αλλα αμαξι του 05 δεν ηθελα. Εβαλα κατω ολες τις επιλογες ηθελα να εχει καλο στησιμο, ζαντες 17αρες,δισκοφρενα μπρος-πισω,bucket,2ζωνικο κλιματισμο,κανενα usb ή mp3 και να εχει και λιγο ιπποδυναμη μην ειναι χρεπι.... Τελικα βαζοντας κατω ολα αυτα το καλυτερο που βρηκα για τα λεφτα ηταν το fiat grande punto 1.4 t-jet 120hp (turbo). Το πηρα full extra, μεταχειρισμενο του 10 με 21k χιλιομετρα. Μακραν καλυτερο απ'ολα στα λεφτα του με ολα τα υπολοιπα. Για να παρεις ενα καλο tsi golf 2009 facelift θες παραπανω λεφτα... Πιστευω οτι παραπανω απο 120hp turbo δεν χρειαζεσαι με τιποτα. Εχει μια χαρα ιπποδυναμη και για προσπερασεις και ροπη. Οποιος παιρνει παραπανω απλα το παιρνει γιατι του αρεσει να τρεχει. Το μονο που πρεπει να ξερεις για τα turbo,οποιοδηποτε turbo, ειναι οτι οσο το πατας τοσο ρουφαει! Πραγματικα ρουφαει ομως!!! Εμενα στην πολη καιει 9. Αυτα που λενε οι κατασταυαστες μην τα πολυκοιτας κιολας στην πραγματικοτητα δεν ειναι ετσι, ειναι κανα λιτρο παραπανω. Εγω θα σου προτεινα να κανεις μια λιστα με τα αμαξια που σαρεσουν και να βαλεις θετικα και αρνητικα για το καθενα. Επισης οταν αρχιζεις και συγκλινεις προς καποιο θα ψαξεις στο google για προβληματα που εχει το συγκεκριμενο αμαξι. Πχ στο δικο μου ειχαν προβλημα οι κολωνες στο τιμονι, αλλα η σειρα t-jet του 09 και μετα που πηρα δεν ειχαν κανενα προβλημα και το ειχα κοιταξει απο τον αριθμο πλαισιου αν ανηκει στα ελαττωματικα.. Κατι τετοια θελουν ψαξιμο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Junior22 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2016 Στην ιδια φαση με τον OP ημουν και γω οταν ηθελα να παρω το πρωτο μου αμαξι. Εγω ειχα budget 6.5k Ηθελα προφανως hatchback και να ειναι 3θυρο γιατι ειμαι και μικρος (τωρα 24), οποτε ηθελα να ειναι και λιγο sporty.. Αυτα που κοιτουσα ηταν corsa,golf,fiesta(μετα το facelift),seat leon και προφανως a3 αλλα αμαξι του 05 δεν ηθελα. Εβαλα κατω ολες τις επιλογες ηθελα να εχει καλο στησιμο, ζαντες 17αρες,δισκοφρενα μπρος-πισω,bucket,2ζωνικο κλιματισμο,κανενα usb ή mp3 και να εχει και λιγο ιπποδυναμη μην ειναι χρεπι.... Τελικα βαζοντας κατω ολα αυτα το καλυτερο που βρηκα για τα λεφτα ηταν το fiat grande punto 1.4 t-jet 120hp (turbo). Το πηρα full extra, μεταχειρισμενο του 10 με 21k χιλιομετρα. Μακραν καλυτερο απ'ολα στα λεφτα του με ολα τα υπολοιπα. Για να παρεις ενα καλο tsi golf 2009 facelift θες παραπανω λεφτα... Πιστευω οτι παραπανω απο 120hp turbo δεν χρειαζεσαι με τιποτα. Εχει μια χαρα ιπποδυναμη και για προσπερασεις και ροπη. Οποιος παιρνει παραπανω απλα το παιρνει γιατι του αρεσει να τρεχει. Το μονο που πρεπει να ξερεις για τα turbo,οποιοδηποτε turbo, ειναι οτι οσο το πατας τοσο ρουφαει! Πραγματικα ρουφαει ομως!!! Εμενα στην πολη καιει 9. Αυτα που λενε οι κατασταυαστες μην τα πολυκοιτας κιολας στην πραγματικοτητα δεν ειναι ετσι, ειναι κανα λιτρο παραπανω. Εγω θα σου προτεινα να κανεις μια λιστα με τα αμαξια που σαρεσουν και να βαλεις θετικα και αρνητικα για το καθενα. Επισης οταν αρχιζεις και συγκλινεις προς καποιο θα ψαξεις στο google για προβληματα που εχει το συγκεκριμενο αμαξι. Πχ στο δικο μου ειχαν προβλημα οι κολωνες στο τιμονι, αλλα η σειρα t-jet του 09 και μετα που πηρα δεν ειχαν κανενα προβλημα και το ειχα κοιταξει απο τον αριθμο πλαισιου αν ανηκει στα ελαττωματικα.. Κατι τετοια θελουν ψαξιμο. Ναι καπως ετσι σκεφτομουν και εγω. Εχω κανει ηδη μια λιστα απλως θελω να δω αν υπαρχει καποιο σημαντικο μειονεκτημα στα αμαξια που ανεφερα στο αρχικο ποστ. Εχω ξεχωρισει καποια και σιγα σιγα θα αρχισω να κατασταλλαζω πιστευω! Ευχαριστω για τις συμβουλες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2016 Τι εννοεις? Ενοικιαση. Παιρνεις αμαξι και πληρωνεις το μισθωμα και τις βενζινες και τιποτα αλλο. rx8 με υγραεριο; Ημαρτον... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα