Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια χρήση της C#.

 

Αν μπορείς να βρεις εύκολα την διεύθυνση του .exe (Base Addresse) , τότε πολύ απλά καλείς την συνάρτηση της C/C++ ως εξής:

 

MyFunction(baseAddress, Offset) or MyFunction(basAddress) in case offset is static in c/c++

 

http://www.cheatengine.org/forum/viewtopic.php?p=5226614&sid=c38da102ce901107606947ff0d5e5e51

Pseudonymo1212 θα το κοιταξω αυτο γιατι δεν το ξερω.

 

Αυτοι οι αριθμοι ειναι το PID σε δεκαεξαδικη μορφη

 

Πχ,

http://i.imgur.com/OX3QpQj.png

http://i.imgur.com/4Bc9TlX.png

Χμμμ ωραιος. Επισης ενας τυπος μου θυμησε κατι πολυ σημαντικο. Παντα το plugin-container.exe που πρεπει να γινει το inject, εχεις πολυ μεγαλυτερη μνημη, απ'οτι το αλλο. Ισως πρεπει να σκεφτω, να γραψω κατι, το οποια θα βρισκει ποιο plugin-container.exe εχει την μεγαλυτερη μνημη. Θα αρχισω δοκιμες αυριο...

Δημοσ.

Δες αυτόν τον τυπά. Τα εξηγεί πολύ καλά και απλά. (είναι 3 βίντεο)

 

Οπότε, φτιάχνεις το .dll και μετά για Inject φτιάχνεις ένα πρόγραμμα σε C# με ωραίο UI που σε ενδιαφέρει.

 

Δημοσ.

Φτιαχνω για διαφορα παιχνιδια. ΠΧ για Army Force online (Μπορεις να το βρεις ΕΔΩ). Αλλα δεν ειναι το μονο...

 

Μαλλον πρεπει να βρω καποιον τυπο που τα κανει ετσι....

Αυτό είναι online.  :-( (πιο δύσκολα τα πράγματα)

Δημοσ.

Απο περιεργεια καθισα χθες το βραδυ να δω αν γινεται με C#. 

Yπαρχουν 2 τροποι. Να βρεις pointers και να αλλαζεις τιμες με external κωδικα ή με internal να κανεις hook τα functions που σε ενδιαφερουν. 

Ετσι και αλλιως αμα κανεις dump θα βρεις το source code του παιχνιδιου..

Δημοσ.

Απο περιεργεια καθισα χθες το βραδυ να δω αν γινεται με C#. 

Yπαρχουν 2 τροποι. Να βρεις pointers και να αλλαζεις τιμες με external κωδικα ή με internal να κανεις hook τα functions που σε ενδιαφερουν. 

Ετσι και αλλιως αμα κανεις dump θα βρεις το source code του παιχνιδιου..

pointers για να βαλεις στο cheat engine ειναι ακομα ποιο ευκολο κι απο το να φτιαξεις καφε. Αλλα δεν ξερω πως θα "μεταφερθουν" αυτοι οι pointers εκει. Ο τροποςπου εχει ο τυπος στα βιντεο, για τα online παιχνιδια δεν λειτουργει.

 

Εννοειτε external, γιατι internal θελει C++ οπως μου ειπατε. Αρα δεν παιζει...

 

Αυτό είναι online.  :-( (πιο δύσκολα τα πράγματα)

Ναι το ειχα πει απο την αρχη. Ειναι για online παιχνιδια :(

Δημοσ.

pointers για να βαλεις στο cheat engine ειναι ακομα ποιο ευκολο κι απο το να φτιαξεις καφε. Αλλα δεν ξερω πως θα "μεταφερθουν" αυτοι οι pointers εκει. Ο τροποςπου εχει ο τυπος στα βιντεο, για τα online παιχνιδια δεν λειτουργει.

 

Εννοειτε external, γιατι internal θελει C++ οπως μου ειπατε. Αρα δεν παιζει...

 

Ναι το ειχα πει απο την αρχη. Ειναι για online παιχνιδια :(

 

Στα Online ειναι καθαρα χάσιμο χρόνου. Πρέπει να κάψεις φλάτζες και δεν αξίζει. Άσε που δεν μπορείς και πολλά πολλά γιατί είναι Server side.

 

@όσον αφορά το τελευταίο βίντεο, 

 

Προσπάθησα με το Counter Strike και δεν το κατάφερα. Κατέβασα την πατάτα που δείχνει στο βίντεο και το κατάφερα. Οπότε, φαντάζομαι θέλει καλύτερο reverse στο CS1.6

Δημοσ.

Στα Online ειναι καθαρα χάσιμο χρόνου. Πρέπει να κάψεις φλάτζες και δεν αξίζει. Άσε που δεν μπορείς και πολλά πολλά γιατί είναι Server side.

 

@όσον αφορά το τελευταίο βίντεο, 

 

Προσπάθησα με το Counter Strike και δεν το κατάφερα. Κατέβασα την πατάτα που δείχνει στο βίντεο και το κατάφερα. Οπότε, φαντάζομαι θέλει καλύτερο reverse στο CS1.6

Εννοεις για να βρεις τα address ?? Ναι δεν ειναι ευκολο. Στα offline ειναι πολυ ποιο ευκολο ΣΥΝΗΘΩΣ. Καποιες φορες δεν ειναι, γιατι εχουν βαλει τοσα anti-cheat, που θελεις πολλες πολλες ωρες πανω απο τον υπολογιστη, για να κανεις εστω και κατι.Εξαρτατε απο το παιχνιδι.

 

Ναι αυτο λεω. Το παιχνιδι που εχει αυτος στο βιντεο, ειναι του προ-προηγουμενου αιωνα... τωρα δεν δουλευει αυτος ο τροπος στα σημερινα παιχνιδια....

Δημοσ.

Παρόλο που έβρισκα ένα μοναδικό signature με Ollydbg δεν δούλευε.

 

Νομίζω πως το Signature που θα επιλέξεις δεν πρέπει να έχει ενδιάμεσα (????) (π.χ. xxxxx???xxxx?) γιατί τα ? είναι δυναμικά και εκτός από την τιμή μπορεί να αλλάξει και το μέγεθος (δεν το ξέρω. απλά υποθέτω).

 

Οπότε, αν είναι δυναμικό και το size, τότε shiftαρει κάποια γραμμή που έχεις βγάλει το signature και το χάνεις. Δεν θα βρεις ποτέ το signature που περιμένεις.

 

Έτσι, όταν εσύ έχεις 

ASM_COMMAND1
ASM_COMMAND2
ASM_COMMAND3

και βγάλεις ένα μοναδικό signature με βάσει αυτά. Και η μάσκα είναι (x?x), μπορεί να σου αλλάξει όλα τα δεδομένα. Δηλαδή να μπει και άλλος κώδικας στη μέση και έτσι θα χάσεις το ASM_COMMAND3 το οποίο θα πάει πιο κάτω. Βράσε τα.

Δημοσ.

pointers για να βαλεις στο cheat engine ειναι ακομα ποιο ευκολο κι απο το να φτιαξεις καφε. Αλλα δεν ξερω πως θα "μεταφερθουν" αυτοι οι pointers εκει. Ο τροποςπου εχει ο τυπος στα βιντεο, για τα online παιχνιδια δεν λειτουργει.

 

Εννοειτε external, γιατι internal θελει C++ οπως μου ειπατε. Αρα δεν παιζει...

 

Ναι το ειχα πει απο την αρχη. Ειναι για online παιχνιδια :(

 

Βρισκεις με το CheatEngine τα offset ή κανεις pattern scanning για να βρεις δυναμικα τα offset που χρειαζεσαι. Μια χαρα τα δοκιμασα και δουλεουν. Εφτιαξα και godlike mode για το Army Force (προγραμματακι).

 

 

Παρόλο που έβρισκα ένα μοναδικό signature με Ollydbg δεν δούλευε.

 

Νομίζω πως το Signature που θα επιλέξεις δεν πρέπει να έχει ενδιάμεσα (????) (π.χ. xxxxx???xxxx?) γιατί τα ? είναι δυναμικά και εκτός από την τιμή μπορεί να αλλάξει και το μέγεθος (δεν το ξέρω. απλά υποθέτω).

 

Οπότε, αν είναι δυναμικό και το size, τότε shiftαρει κάποια γραμμή που έχεις βγάλει το signature και το χάνεις. Δεν θα βρεις ποτέ το signature που περιμένεις.

 

Έτσι, όταν εσύ έχεις 

ASM_COMMAND1
ASM_COMMAND2
ASM_COMMAND3

και βγάλεις ένα μοναδικό signature με βάσει αυτά. Και η μάσκα είναι (x?x), μπορεί να σου αλλάξει όλα τα δεδομένα. Δηλαδή να μπει και άλλος κώδικας στη μέση και έτσι θα χάσεις το ASM_COMMAND3 το οποίο θα πάει πιο κάτω. Βράσε τα.

 

?????

 

Εχεις καταλαβει λαθος πως δουλευει το pattern scanning..

Δημοσ.

Παίρνεις μια ομάδα εντολών και δημιουργείς μια συγκεκριμένη υπογραφή. Αυτή την υπογραφή δεν πρέπει να την δημιουργεί καμιά άλλη ομάδα εντολών και να μην μεταβάλλεται για να μπορέσεις να την εντοπίσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...