AlexHello Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά, Μια γρήγορη ερώτηση, Έχει καταφέρει να χρησιμοποιήσει κανείς multithreaded deferred contexts και command lists? Στην engine που φτιάχνω, έχω καταφέρει το initialization κομμάτι να γίνεται τελείως asynchronously (το d3d11device είναι thread-free ευτυχώς), άλλα το rendering είναι αδύνατο να το καταφέρω asynchronously με ενα immediate context (αφού δεν είναι thread-free), και η μόνη λύση είναι χρησιμοποιώντας αυτόνομα deferred contexts κάτι στο οποίο έχω αποτύχει πλήρως . Αν έχει κάποιος εμπειρία σε αυτό το κομμάτι, μπορεί επίσης να μου πει αν έχει δει μεγάλη διαφορά με αυτό το optimization ή είναι κάτι όχι τόσο σημαντικό; Ευχαριστίες
AlexHello Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Αν και νομίζω ότι έχω βαρύνει τα shaders πολύ, με 6 low poly μοντέλα, 1 directional και 4 point lights, έχω 9ms frames κατα μέσο όρο.. Δεδομένου ότι στο μέλλον λογικά θα έχω 4-5 φορές τον αριθμό τον μοντέλων είπα μπας και κάνω λίγο optimise το rendering
παπι Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2016 Γιατί δεν δοκιμαζεις τώρα το ποσά μοντέλα αντέχει; Δεν είναι τίποτα, βάζεις σε for το κομμάτι που το ζωγραφιζεις. Το def που λες, δεν το ξέρω, αλλά αποτι είδα είναι ένας command recorder.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα