Perambulator Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Στη CES 2016 η Volkswagen παρουσίασε ένα τύπου crossover concept car, το BUDD-e, το οποίο ενσωματώνει μια σειρά από τεχνολογίες και χαρακτηριστικά, που ενδέχεται να δούμε σε μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας. Το Volkswagen BUDD-e αξιοποιεί μια Modular Electric Platform, την οποία η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει ως βάση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσει τα επόμενα χρόνια. Η μέγιστη ταχύτητα του BUDD-e είναι 150 χιλιόμετρα ανά ώρα περίπου, ενώ, σύμφωνα με τη Volkswagen, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία το αυτοκίνητο μπορεί να καλύψει συνολική απόσταση 600 χιλιομέτρων (με βάση το New European Driving Cycle). Μάλιστα, η Volkswagen ισχυρίζεται ότι μέχρι το 2019 θα έχει κατασκευάσει μπαταρίες για τα αυτοκίνητά της, οι οποίες θα μπορούν να φορτίσουν από το 0 μέχρι το 80% σε μόλις 15 λεπτά. Στο μπροστινό μέρος του εσωτερικού του οχήματος εντοπίζεται μια μεγάλη οθόνη, η οποία λειτουργεί ως κέντρο ελέγχου και παροχής χρήσιμων πληροφοριών. Συγκεκριμένα, η εν λόγω οθόνη, μεταξύ άλλων, παρέχει οδηγίες πλοήγησης, πληροφορίες για το αυτοκίνητο, δεδομένα σχετικά με το ταξίδι και πληροφορίες για τον καιρό. Όσον αφορά τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου, το BUDD-e αξιοποιεί gestures και φωνητικές εντολές, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να αναγνωρίζει ποιο μέλος της οικογένειας εκφωνεί μια εντολή, ώστε, παραδείγματος χάρη, εάν πρόκειται για ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας, να δίνει προτεραιότητα στις ρυθμίσεις που προτιμά το συγκεκριμένο άτομο. Επιπλέον, το τιμόνι δεν διαθέτει συμβατικά κουμπιά, αλλά capacitive buttons. Ένα από τα σημαντικότερα σχέδια της Volkswagen είναι η IoT (Internet of Things) ενσωμάτωση του BUDD-e, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί και με άλλες smart συσκευές που έχει στην κατοχή του ο χρήστης και βρίσκονται στο σπίτι του. Παραδείγματος χάρη, το BUDD-e θα μπορούσε να προβάλλει στον χρήστη βίντεο, το οποίο θα δείχνει ποιος χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού, κατά την απουσία του ιδιοκτήτη. Το Volkswagen BUDD-e λοιπόν, ενσωματώνει μεγάλο αριθμό τεχνολογιών, ορισμένες εκ των οποίων ενδέχεται να κάνουν την εμφάνισή τους σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Volkswagen. Όπως και να έχει, το συγκεκριμένο μοντέλο και οι τεχνολογίες του μας δείχνουν τον δρόμο που σκοπεύει να ακολουθήσει η Volkswagen, αναφορικά με την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων. Η αποστολή του insomnia στην CES 2016 είναι χορηγία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2016 από Perambulator
NikosKallithea Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Μονο να μην είναι σαν το dieselgate και αυτό ή κάτι παρόμοιο, επίσης να μην σπάνε, να μην θέλουν καθε μερα συνεργείο και άλλα τετοια ωραία της αγαπητής vw 6
Silverage Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Το όραμα της volkswagen είναι κακάσχημο. 13
Retromaniac Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Αν υπάρχει μέχρι τότε.... Όλοι θέλουν να την ξεκοκαλίσουν τώρα...
eXoS Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Ας αφήσει τα οράματα και ας αποζημιώσει αυτούς που έκλεψε πρώτα .... Οράματα από απατεώνες να λείπουν, αν και στην Ελλάδα είμαστε συνηθισμένοι ... 2
adtakhs Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Ή vw μια χαρά όχημα θα βγάλει στην αγορά των ηλεκτροκίνητων. Εξάλλου έχει σαρώσει όλη την αγορά μέχρι σήμερα και δεν την σταματά κανείς. Βέβαια οι αμερικανοί για την προώθηση των δικών τους προϊόντων , ηλεκτροκίνητων και αυτοοδηγουμενων της την έφεραν με το τελευταίο σκάνδαλο το οποίο ήταν κοινό μυστικό ότι όλοι οι κατασκευαστές το έπρατταν (ford, general motors, bmw). To θεμα για εμένα είναι να μην γενικευθεί αυτή η χαζομαρα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Δεν υπάρχει κανενα κερδος για την κοινωνία στην παρούσα φάση. Μόνο ζημιά θα προκαλέσει.
BILL5 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 εναν σχεδιαστη δεν εχουν εκει μεσα να κανει σωστα αυτοκινητα αμαν ποια 1
giorgoslouk Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Ή vw μια χαρά όχημα θα βγάλει στην αγορά των ηλεκτροκίνητων. Εξάλλου έχει σαρώσει όλη την αγορά μέχρι σήμερα και δεν την σταματά κανείς. Βέβαια οι αμερικανοί για την προώθηση των δικών τους προϊόντων , ηλεκτροκίνητων και αυτοοδηγουμενων της την έφεραν με το τελευταίο σκάνδαλο το οποίο ήταν κοινό μυστικό ότι όλοι οι κατασκευαστές το έπρατταν (ford, general motors, bmw). To θεμα για εμένα είναι να μην γενικευθεί αυτή η χαζομαρα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Δεν υπάρχει κανενα κερδος για την κοινωνία στην παρούσα φάση. Μόνο ζημιά θα προκαλέσει. Καλά τα λες fanboy. Οι πτωχοί πλην τίμιοι γερμαναράδες τη δουλειά τους κάνουν - πάνω απ' όλα έντιμα. Οι άλλοι από ζήλεια πήγαν να τους φάνε. 10
keysmith Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Η μέγιστη ταχύτητα του BUDD-e είναι 150 χιλιόμετρα ανά ώρα περίπου, ενώ, σύμφωνα με τη Volkswagen, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία το αυτοκίνητο μπορεί να καλύψει συνολική απόσταση 600 χιλιομέτρων (με βάση το New European Driving Cycle). αυτά με cheat mode=ΟΝ που μετράει διπλά τα χιλιόμετρα και χρησιμοποιεί και ρεύμα που παράγεται από μικρό βενζινοκινητήρα (γεννήτρια) που ξέχασαν να δηλώσουν στα specs.. Κλασσικά πράγματα.. Άντε να τους "φτάσουν" οι άλλοι.. 2
Marios1234 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Η Volkswagen προσπάθησε τόσο πολύ να το κάνει να δείχνει φουτουριστικό που ξέχασε το καλό design στην πορεία. Το αμάξι δεν βλέπετε.
Catalyst Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Αν καλύπτει 600km θα είναι πράγματι πολύ καλό σε συνδιασμό με γρήγορη φόρτιση των μπαταριών. Μην κολλάτε στον σχεδιασμό. Σε αυτό το στάδιο είναι απλά ένα φουτουριστικό σχέδιο. Όταν με το καλό φτάσει στην γραμμή παραγωγης θα πάρει στοιχεία από τα γνωστά αυτοκίνητα της μάρκας. 1
nickelodeon Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 εναν σχεδιαστη δεν εχουν εκει μεσα να κανει σωστα αυτοκινητα αμαν ποια Italdesign Giugiaro
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα