Dantε Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Το κοντεινερ φαινεται να εχει μπει. Το δεμα ηταν μεσα ομως? Εγινε κλοπη οποτε θα κλαπηκε στην αποθηκη πριν σταλει. Για αυτο και φαινεται οτι εχει φτασει Ελλαδα αλλα Ελλαδα θα ανοιξαν σακους και απλα δε θα υπηρχε δεμα.
Ntelosxxx Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) Παιδες εχω προβλημα!!! 1ον δεν ξερω καλα αγγλικά, τα περισσότερα γίνονται με μεταφραση. μου στειλαν απο vickmall μειλ και δεν ξερω τι να κανω. Dear customer, if you received my email,can you reply me you had received my email? If you still not receive the parcel,pls escalate to a claim because the new paypal rules,we must refund money to you through paypal dispute. the reason is you didn't receive your parcel. and pls don't close paypal dispute,and don't change the reason about the claim. you must continue the claim . in this period,paypal will ask you submit files as evidence. You need submit files to show you didn't receive the parcel,such as screenshots from 17track and Greek post site to show you didn’t received it. (this part is very important,you must reply,you just have 3days to upload such files) more details pls check this link. http://www.vickmall.com/how-to-get-refund-if-you-didn-t-receive-your-parcel.html if have any question,pls ask me,thanks. εστειλα μειλ το side των ελτα με το κωδικο παραγγελιας και μου στειλαν Dear customer, Here's how to upload your information when you can upload files in future: 1. Log in to your PayPal account. 2. Click "Resolution Center" near the bottom of the page. 3. Click "Resolve" under "Action" next to the item for which you need to provide documentation. 4. Follow the instructions to upload the files. 5. Click "Send Files to PayPal." But now,what you need to do is escalate to a claim you need log in to your paypal account,enter Resolution Center,choose escalate to a claim. Thanks. σας παρακαλω μια μικρη βοηθεια πρωτη φορα εκανα αγορα με paypal και την πατησαμε... τι ακριβως θελουν? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2016 από Ntelosxxx
newsformobiles Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 1. Το να βάζεις το νούμερο του κινητού σου δεν είναι καλή κίνηση, ούτε το email σου, σβύστα 2. Το vickmall σου λέει να ανοίξει claim στο paypal εάν δεν παρέλαβες, καταθέτοντας σαν αποδειχτικό στοιχείο την κίνηση του tracking number σε ΕΛΤΑ και 17track.net. Μετά σου λέει τι να κάνεις στο paypal. Εάν δεν ξέρεις καλά αγγλικά, βρες ένα φίλο σου που να ξέρει και να σε βοηθήσει.
kkokoss Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 1. Το να βάζεις το νούμερο του κινητού σου δεν είναι καλή κίνηση, ούτε το email σου, σβύστα 2. Το vickmall σου λέει να ανοίξει claim στο paypal εάν δεν παρέλαβες, καταθέτοντας σαν αποδειχτικό στοιχείο την κίνηση του tracking number σε ΕΛΤΑ και 17track.net. Μετά σου λέει τι να κάνεις στο paypal. Εάν δεν ξέρεις καλά αγγλικά, βρες ένα φίλο σου που να ξέρει και να σε βοηθήσει. Αυτα εκανα εγω στο PayPal και η απόφαση βγήκε κατα μου...μου ειπαν απο τη στιγμή που εχει ερθει Ελλάδα δεν ευθύνεται το μαγαζί...εκανα εφεση και βγήκε η ιδια αποφαση...Τελικά εχασα τα λεφτα μου..μπραβο στο PayPal που ενω βλεπει οτι δεν έχω παραλάβει βγαζει αυτη την απόφαση...οσο για το vickmall κανει αυτο που είναι τον Κινέζο...πηρα τηλέφωνο στο τελωνείο και μου είπαν οτι εχει επικοινωνησει με αυτους το vickmall και τους έστειλαν εγγκαφο οτι δεν εχει ερθει Ελλάδα το δεμα μου αλλα το vickmall δεν το λεει στο PayPal αυτό...τον καταλαβαίνω το λόγο
pananton Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ναι ο σάκος στο αεροδρόμιο κάπου ξεχασμένος και να τον ανοιξουν κάποιες φορές κάνουν και 2 μήνες .... Καταλαβαίνω ανησυχίες για το κινητό αλλά έτσι είναι ... Το να ανοίξεις dispute δεν βοηθάει... Παλιά θυμάμαι ήταν 40 μέρες και το ανοιγαμε την τελευταία μέρα τώρα είναι 180 δεν υπάρχει λόγος να βιαζομαστε επειδή διαβάζει κόσμος καλό είναι να ξέρουμε τι λέμε, το λέω και για μένα φυσικά αυτό...από την στιγμή που πραγματοποιηθεί η πληρωμή έχεις 45 μέρες για να ανοίξεις dispute...το dispute φυσικά και βοηθάει γιατί μέσα από αυτό "πιέζεις" και τον πωλητή να επικοινωνεί μαζί σου μέσω του message center του paypal. επίσης καλό είναι τέτοια θέματα να μην τα αφήνεις την τελευταία στιγμή... το καλό με εμένα είναι τελικά πως φτάσαμε σε μία λύση, το paypal αναγνώρισε το πρόβλημα και έγινε refund... τώρα σκέφτομαι να ξαναπαραγγείλω με NL post... στα πολύ θετικά η αντιμετώπιση του vickmall ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ dispute
newsformobiles Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 επειδή διαβάζει κόσμος καλό είναι να ξέρουμε τι λέμε, το λέω και για μένα φυσικά αυτό...από την στιγμή που πραγματοποιηθεί η πληρωμή έχεις 45 μέρες για να ανοίξεις dispute...το dispute φυσικά και βοηθάει γιατί μέσα από αυτό "πιέζεις" και τον πωλητή να επικοινωνεί μαζί σου μέσω του message center του paypal. επίσης καλό είναι τέτοια θέματα να μην τα αφήνεις την τελευταία στιγμή... το καλό με εμένα είναι τελικά πως φτάσαμε σε μία λύση, το paypal αναγνώρισε το πρόβλημα και έγινε refund... τώρα σκέφτομαι να ξαναπαραγγείλω με NL post... στα πολύ θετικά η αντιμετώπιση του vickmall ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ dispute 180 ημέρες είναι. 45 ήταν μέχρι τις 17/06/2014https://www.paypal-community.com/t5/Selling-on-eBay/180-days-now-for-opening-a-claim-Is-that-true/td-p/829312?profile.language=en-gb
Ntelosxxx Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 1. Το να βάζεις το νούμερο του κινητού σου δεν είναι καλή κίνηση, ούτε το email σου, σβύστα 2. Το vickmall σου λέει να ανοίξει claim στο paypal εάν δεν παρέλαβες, καταθέτοντας σαν αποδειχτικό στοιχείο την κίνηση του tracking number σε ΕΛΤΑ και 17track.net. Μετά σου λέει τι να κάνεις στο paypal. Εάν δεν ξέρεις καλά αγγλικά, βρες ένα φίλο σου που να ξέρει και να σε βοηθήσει. Πως ανοιγεις αυτο το claim δε μπορω να καταλάβω. Ανοιγω το paypal και που ακριβώς πηγαίνω?
pananton Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 180 ημέρες είναι. 45 ήταν μέχρι τις 17/06/2014 https://www.paypal-community.com/t5/Selling-on-eBay/180-days-now-for-opening-a-claim-Is-that-true/td-p/829312?profile.language=en-gb https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/first-dispute εδώ παραμένει το 45...ok υποθέτω ακόμα να ενημερώσουν όλες τις σελίδες τους που αναφέρονται στα dispute...όπως και να έχει όσο πιο σύντομα ανακαλύψει ο αγοραστής το πρόβλημα τόσο καλύτερα...
ziaba Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 180 είναι πχ γω έκανα την τελευταία μου αγορά στις 15 Μάιου και μπορώ να ανοίξω υπόθεσή μέχρι τις 12 Νοέμβριου
adi32 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Εμενα που το πηρα με NL Post σημερα μου εδειξε οτι ειναι στην Ολλανδια Ποσες μερες θα κανει για να ερθει ?
newsformobiles Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Εμενα που το πηρα με NL Post σημερα μου εδειξε οτι ειναι στην Ολλανδια Ποσες μερες θα κανει για να ερθει ? Τι ακριβώς σου γράφει, Άφιξη σε αεροδρόμιο, Ολλανδία!?
adi32 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Τι ακριβώς σου γράφει, Άφιξη σε αεροδρόμιο, Ολλανδία!? αυτο λεει Date Status of Shipment 30-06-2016 13:24 The item is at the PostNL sorting center
newsformobiles Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 αυτο λεει Date Status of Shipment 30-06-2016 13:24 The item is at the PostNL sorting center 10 ημέρες το λιγότερο...
nikos_xan Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Καλησπερα γνωριζει κανεις εαν το vickmall σου επιστρεφει τη διαφορα απο την τιμη που εκανες την παραγγελια σε συγκριση με το ποσο ειναι τωρα η τιμη?Εννοω πριν ακομα ερθει το πακετο γιατι ακομα το περιμενω,Γνωριζω σαιτ που το κανουν για αυτο ρωταω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα