Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χωρίς να θέλω να κουράσω, θα σας πω την ιστορία. Έκανα παραγγελία ένα xiaomi redmi note 2 16gb από gearbest (EU warehouse θέλωντας να αποφύγω τελωνείο) με delivery 2-8 εργάσιμες μέρες. Την επόμενη μέρα μου στέλνουν από το support, παραθέτω συνομιλία.

 

 

Thank you for your recent order from gearbest.
This is an update about your order. We need to change shipping method for your order.

At this time we cannot ship the item by EMS.

We have solution to offer:

 

Ship by regular mail

Estimated delivery time 10-25 working days after shipment

If there is any price difference, we will either refund it to or request you to pay if any.

 

IMPORTANT NOTE: Please reply us within 3 business days.We wish to send to send your order as soon as possible.

 

We look forward to hearing from you very soon soon.

Thank you very much for your understanding and cooperation.

 

Best Regards

 

Και απαντάω

 

 

Dear Gearbest

This is my first order from your shop and, i'm sorry to say, i am pretty disappointed with the service so far. I am in a hurry of getting a new smartphone, so 10-25 working days is simply not an option for me right now.

If nothing can be done for the item to arrive within 2-8 working days after shipment as it was originally planned when i put my order, I would like to request a refund as soon as possible so I can buy from another store.

Thanks for your time and hoping to hear from you soon.

 

2 μέρες μετά, σειρά τους

 

 

Dear customer, 

I apologize for my late reply.
Thank you for contacting us.

I am sorry to tell you that we just can shipped out your item by regular mail.

Could you please kindly tell me whether you can accept?

I look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding and supporting.

 

Ότι να ΄ναι;

Το θέμα είναι ότι τελικά βρήκα κινητό να κάνω λίγο καιρό τη δουλειά μου και σκέφτομαι να τους πω να το στείλουνε. Αυτό που φοβάμαι πιο πολύ είναι μην έρθει από κίνα και περάσει τελωνείο. Για όσους έχουν ξαναπάρει στο παρελθόν απ' το μαγαζί, υπάρχει τέτοια περίπτωση; Και οι 10-25 εργάσιμες που λένε ότι κάνει που φαίνονται πολλές για αποστολή από ευρώπη. Γενικώς το support τους με προβλημάτισε, πολύ ασυνεννοησία. Τι θα κάνατε εσείς στη θέση μου; 

Δημοσ.

Κατ' αρχάς δεν θα έκανα παραγγελία από αυτούς. Η κομπίνα αυτή είναι συνιθισμένη στο gearbest, να δείχνει ότι έχει το κινητό σε στοκ, ενώ δεν είναι. Το δευτερο που κάνουν είναι να σου λένε να σου κάνουν refund στον λογαριασμό σου στο site, όχι στο paypal. Έτσι ουσιαστικά τα λεφτά δεν τα χάνουν. Απο εκεί και πέρα, το ξέρεις ότι εφόσον το πήρες από αυτούς, δεν μπορείς να κάνεις αναβαθμίσεις ή να περάσεις την ελληνική ρομ γιατί αυτόματα χάνεις την εγγύηση!? Το γράφουν, το πρόσεξες?

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι προφανές ότι δεν είχαν το κινητό στην ευρωπαική αποθήκη και δημιουργήθηκε το θέμα που περιγράφεις.

Ο χρόνος που σου λένε είναι ο συνηθισμένος για να φτάσει ένα δέμα από Κίνα με το ταχυδρομείο, όπως προτιμάμε σχεδόν όλοι, για να μην σταματήσει το δέμα στο τελωνείο.

 

Έχω αγοράσει αρκετές φορές από το μαγαζί χωρίς να χάσω δέμα ή να μην είναι αυτό που έχω παραγγείλει. Επειδή δουλεύουν με Έλληνες αγοραστές, όπως και άλλα γνωστά μαγαζιά, γνωρίζουν τι πρέπει να γράψουν πάνω στο αυτοκόλλητο αλλά μπορείς να τους τα επαναλάβεις.

Δημοσ.

Αν το βιάζεσαι κακώς διάλεξες Gearbest. Οι 10-25 μέρες είναι ημέρες παράδοσης απο Κίνα, και παρόλο που δε θα περάσει τελωνείο σαν απλό γράμμα, γρήγορα δε θα το πάρεις.

 

Αν το θες σύντομα, ζήτα άμεσα refund στο Paypal, και να σε αρχίσουν σε μα-μού( που δε νομίζω) άνοιξε case στο Paypal να τελειώνεις γρήγορα.

 

Αν δεν το βιάζεσαι, και η τιμή είναι καλή, περίμενε, θέλει κανα 20ήμερο και κάτι για να έρθει, απλά ζήτα τους κανα δώρο(θήκη-tempered glass ή κανα power bank) και καλά για να δεχθείς την μεγάλη αναμονή.

 

Newsformobile, το είπες μια, το είπες δυο, το είπες τρεις. Είπαμε, θες δε θες δε λένε τίποτα περίεργο. Η εγγύηση δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με τις Official αναβαθμίσεις. Στο έχω επαναλάβει δεν ξέρω πόσες φορές. Άρα είτε το κάνεις για πλάκα, είτε έχεις δόλο και το κάνεις. Και στις δυο περιπτώσεις σε παρακαλώ, σταμάτα το.

 

Το Gearbest έχει χίλια μύρια κακά σαν κατάστημα, αυτό πού τσαμπουνάς παντού δεν ισχύει όμως. Μίλα με τους ίδιους για να το καταλάβεις μια και καλή.

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι αναλογα την περιπτωση...

Εγω πηρα απο εκει κινητο και μου ηρθε σε 10 μερες.

Βεβαια την παραγγελια μου την εκανε αλλος που ηξερε γιατι εγω δεν αγοραζω απο εξωτερικο.

Δημοσ.

 

Newsformobile, το είπες μια, το είπες δυο, το είπες τρεις. Είπαμε, θες δε θες δε λένε τίποτα περίεργο. Η εγγύηση δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με τις Official αναβαθμίσεις. Στο έχω επαναλάβει δεν ξέρω πόσες φορές. Άρα είτε το κάνεις για πλάκα, είτε έχεις δόλο και το κάνεις. Και στις δυο περιπτώσεις σε παρακαλώ, σταμάτα το.

 

Το Gearbest έχει χίλια μύρια κακά σαν κατάστημα, αυτό πού τσαμπουνάς παντού δεν ισχύει όμως. Μίλα με τους ίδιους για να το καταλάβεις μια και καλή.

Δόλος δεν υπάρχει. Απλώς διάβασε την επίσημη απάντηση του καταστήματος στο φλέγων αυτό ερώτημα στην ελληνική miui, γιατί έτσι όπως το γράφουν δεν θα μπορείς να βάλεις την ελληνική ρομ:

https://xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/10818-Question-about-warranty/

αν και στο τέλος τα ψιλομασάνε και τα αφήνουν φλου ...

Δημοσ.

1 φορα παρηγγειλα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ απο gearbest κ ας εχουν καλυτερες τιμες ειναι η αληθεια στο 90% των περιπτωσεων-προιοντων

 

ηρθε βεβαια το προιον (Xiaomi Mi Bluetooth) κ δουλευει χωρις προβληματα αλλα εκανε συνολο 36 μερες δηλ. πανω απο μηνα και καθυστερησαν να το στειλουν 1 ολοκληρη βδομαδα (μετα τη πληρωμη) αυτο ητανε κατι που δεν θα το ξεχασω. Κ αλλοι κανουν 1-2 αντε 3 εργασιμες μετά την πληρωμή οχι ομως 1 ολοκληρη βδομαδα.

 

Για εμενα περα απο vickmall to geekbuying δειχνει σχετικα ικανοποιητικο κ σαν 3η επιλογη το minideal.

Δημοσ.

Κατ' αρχάς δεν θα έκανα παραγγελία από αυτούς. Η κομπίνα αυτή είναι συνιθισμένη στο gearbest, να δείχνει ότι έχει το κινητό σε στοκ, ενώ δεν είναι. Το δευτερο που κάνουν είναι να σου λένε να σου κάνουν refund στον λογαριασμό σου στο site, όχι στο paypal. Έτσι ουσιαστικά τα λεφτά δεν τα χάνουν. Απο εκεί και πέρα, το ξέρεις ότι εφόσον το πήρες από αυτούς, δεν μπορείς να κάνεις αναβαθμίσεις ή να περάσεις την ελληνική ρομ γιατί αυτόματα χάνεις την εγγύηση!? Το γράφουν, το πρόσεξες?

Λυπάμαι, αλλά πλέον όλα τα μαγαζιά έχουν αυτό το μήνυμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Λυπάμαι, αλλά πλέον όλα τα μαγαζιά έχουν αυτό το μήνυμα.

Στο vickmall, το μόνο που βρήκα που πλησιάζει, αλλά δεν νομίζω να ισχύει είναι εδώ:

http://www.vickmall.com/customer-service

6.Unauthorized modification or alteration

Ειδικότερα, όταν πχ η ίδια η Xiaomi σου δίνει το πρόγραμμα να ξεκλειδώσεις του Redmi Note 3 τον bootloader, άρα και να κάνεις modification, δεν πιστεύω να θεωρείται unathorized. Οπότε, εγώ προσωπικά τουλάχιστον, δεν θεωρώ ότι το έχουν ΟΛΑ τα μαγαζιά. Βέβαια είπαμε, ο καθένας αγοράζει απ' όπου θέλει, πάντα με paypal και ελπίζει να το παραλάβει πρώτα σωστά και να μην χρειαστεί το after sales service.

Δημοσ.

Έχουμε update, ρωτάω αν θα έρθει απο κίνα (λόγω 10-25 ημερών) και μου απαντάνε αυτο:

 

Thank you very much for your order with Gearbest.

We will send your items from european warehouse. I have checked the stock availability and I'm pleased to inform you that the items you have ordered are in stock and are now ready for shipping.
Once your order has been shipped out we will send you a confirmation email.
We kindly ask that you could wait a little more for the shipping information.Alternatively, you can also see the information when you log in your account on our website and review your order here http://user.gearbest.com/my-orders.html

 

Τους είπα να μου το στείλουνε τελικά, ελπίζω να μην κάνει 2 μήνες :D

Δημοσ.

Στο vickmall, το μόνο που βρήκα που πλησιάζει, αλλά δεν νομίζω να ισχύει είναι εδώ:

http://www.vickmall.com/customer-service

6.Unauthorized modification or alteration

Ειδικότερα, όταν πχ η ίδια η Xiaomi σου δίνει το πρόγραμμα να ξεκλειδώσεις του Redmi Note 3 τον bootloader, άρα και να κάνεις modification, δεν πιστεύω να θεωρείται unathorized. Οπότε, εγώ προσωπικά τουλάχιστον, δεν θεωρώ ότι το έχουν ΟΛΑ τα μαγαζιά. Βέβαια είπαμε, ο καθένας αγοράζει απ' όπου θέλει, πάντα με paypal και ελπίζει να το παραλάβει πρώτα σωστά και να μην χρειαστεί το after sales service.

Το ξεκλείδωμα του bootloader πιθανώς, όμως η Ελληνική Rom? Δε γνωρίζω κάτι παραπάνω, όμως φαντάζομαι ότι αν βάλει κάποιος την Ελληνική Rom που δεν είναι επίσημη από την Xiaomi, πάλι το ίδιο αποτέλεσμα δε θα έχει?
Δημοσ.

Το ξεκλείδωμα του bootloader πιθανώς, όμως η Ελληνική Rom? Δε γνωρίζω κάτι παραπάνω, όμως φαντάζομαι ότι αν βάλει κάποιος την Ελληνική Rom που δεν είναι επίσημη από την Xiaomi, πάλι το ίδιο αποτέλεσμα δε θα έχει?

Ξερεις πόσο εύκολα μπορεί να μπρικάρει κάποιος κατα λάθος το κινητό του κατά την διάρκεια του ξεκλειδώματος αν δεν ακολουθήσει ακριβώς τις οδηγίες? Επίσης το ξεκλείδωμα γίνεται για να βάλεις twrp και custom rom, κάτι που το ξερει η Xiaomi και για τον λόγο αυτό δίνει το πρόγραμμα. Αλλιώς ποιος ο λόγος ύπαρξης των fan club? Εξάλλου η ελληνική rom πχ, είναι η κινέζικη, με ελληνικά, χωρίς κάποια κινέζικα προγράμματα και τις εφαρμογές που μεταφράζει κάθε φορά ο mod Maddoctor. Δεν είναι άλλη ρομ!
Δημοσ.

Να ξερετε οτι η Ελληνικη rom δεν ρουταρετε(για οσους θελουν)αλλα ουτε αναβαθμισεις περνει.

Εγω γι'αυτο το εχω με την stable(Eng/Jap).

Δημοσ.

Να ξερετε οτι η Ελληνικη rom δεν ρουταρετε(για οσους θελουν)αλλα ουτε αναβαθμισεις περνει.

Εγω γι'αυτο το εχω με την stable(Eng/Jap).

Η ελληνική είναι dev ή stable? Νόμιζα ότι βάση αυτό καθορίζανε εάν μία ρομ θα είναι ρουτ ή όχι. Αναβαθμίσεις τι εννοείς δεν παίρνει? Αφού βάζεις twrp, δεν περνάς την εβδομαδιαία ενημερωση από πάνω?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...