Hal9000 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Παρακολουθούμε την πορεία του Vive, του συστήματος εικονικής πραγματικότητας των HTC και Valve από την πρώτη μέρα ανακοίνωσης του, και όπως μαθαίνουμε και στη CES, βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο δοκιμών πριν την εμπορική κυκλοφορία μετά από 2 αναβολές. Η HTC προωθεί αρκετά το Vive στη φετινή CES με αρκετά demos, στα οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δοκιμάσουν τη νέα έκδοση του συστήματος και η οποία απευθύνεται σε προγραμματιστές και δημιουργούς παιχνιδιών. Δε χάσαμε την ευκαιρία και αρχικά παρατηρούμε ότι το κράνος έρχεται σε πιο εμπορικά πρότυπα αφού πλέον οι αισθητήρες που κατέκλυζαν την εμπρόσθια επιφάνεια του δεν είναι ορατοί. Τα στελέχη της HTC κάνουν σαφές ότι ο σχεδιασμός αυτός δεν είναι ο τελικός, κάτι που θα αποκαλυφθεί αργότερα, πιθανότατα μέσα στον Φεβρουάριο. Μικρές σχεδιαστικές αλλαγές έχουν γίνει και στα ειδικά χειριστήρια που θα συνοδεύουν το κράνος ενώ και οι κάμερες που θα εντοπίζουν τη θέση μας στο χώρο, έχουν πια μια πιο κοινή εμφάνιση. Σε ότι αφορά τις αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά, η μεγαλύτερη είναι η παρουσία εμπρόσθιας κάμερας πάνω στο κράνος η οποία θεωρητικά θα προβάλει το πραγματικό περιβάλλον μέσα στο εικονικό, μια ενδιαφέρουσα δυνατότητα που δεν ήταν ενεργοποιημένη στο demo που δοκιμάσαμε. Παιρνώντας στο demo, αυτή τη φορά βρισκόμασταν σε ένα εργασιακό χώρο και μπορούσαμε να αλληλεπιδράσουμε με όλα τα αντικείμενα, όπως για παράδειγμα να βάλουμε καφέ, να ανοίξουμε τα συρτάρια, να πετάξουμε κάτι όσο πιο μακρυά μπορούμε σε άλλο μέρος του γραφείου κ.ο.κ. Για ακόμη μια φορά, το Vive μας δίνει μια μικρή εικόνα για τις προοπτικές της εικονικής πραγματικότητας οι οποίες δεν περιορίζονται μόνο στα παιχνίδια αλλά και στις εφαρμογές όπως αυτή της σχεδίασης, με το να μπορούμε να ζωγραφίσοτμε στο τρισδιάστατο περιβάλλον, με τη δημιουργία μας να είναι ακριβώς μπροστά μας. Ο Απρίλης είναι ο μήνας κυκλοφορίας του HTC Vive και πιθανότατα η HTC να ανακοινώσει τα σχέδια για την κυκλοφορία του, συμπεριλαμβανομένου και της τιμής, στην επερχόμενη έκθεση MWC η οποία θα διεξαχθεί προς τα τέλη Φεβρουαρίου στη Βαρκελώνη. Η αποστολή του insomnia στην CES 2016 είναι χορηγία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ
nhzt Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Καλό το δημιουργικό κομμάτι και πιθανόν πιο χρήσιμο, όμως η μάχη θα κριθεί στα παιχνίδια.
toni50 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Για εμένα η ποιο ελπιδοφόρα υλοποίηση έχοντας την υποστήριξη της Valve. Βλέπουμε. 3
michael92 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Για εμένα η ποιο ελπιδοφόρα υλοποίηση έχοντας την υποστήριξη της Valve. Βλέπουμε. Το Vive θα είναι πιθανότατα πιο ακριβό καθώς η HTC δεν έχει καλά οικονομικά. Εκτός και αν αποφασίσει η Valve να πουλήσει κάτω του κόστους. 1
bubu Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Τα παιχνίδια πιστεύω θα υποστηρίζονται και από τις δύο εταιρίες εξίσου(HTC-oculus). Η ποιότητα εικόνας θα είναι παρόμοια. Το ίδιο και η αίσθηση. Αυτό που θα κάνει την διαφορά νομίζω οτι θα είναι η τιμή (προφανώς), τα χειριστήρια (όπως εγινε στα PS4-ΧΒΟΧone) το πόσο άνετα θα είναι στα κεφάλια τις πλειοψηφίας. Και το τελευταίο περιλαμβάνει: βάρος, να μην ζεσταίνουν-πιέζουν το κεφάλι, να μην θαμπώνουν οι φακοί, να μην ενοχλεί το καλώδιο, το μήκος των καλωδίων κλπ. Μετά από συνεχόμενη χρήση ενός τέτοιου headset πιστεύω οτι αυτά θα απασχολήσουν την πλειοψηφία των χρηστών.. 1
menthol1979 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Ένα πανάκι να το καθαρίσετε ρε, μες τη μπίχλα είναι
buffos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 To Oculus ανακοίνωσε τιμή 600 δολλάρια.Τσιμπημένη τιμή, αν και τα σπεκς του είναι πολύ ανώτερα του αρχικού σχεδιασμού (πχ 2 OLED!! οθόνες αντι συμβατικές)
chek2fire Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 πάντως από τα πρώτα review μιλάνε ότι το vive μιλάνε ότι είναι πολύ καλύτερο από το oculus. Νομίζω όμως η μάχη πραγματικά θα δοθεί στην τιμολόγιση. αν έχει και αυτό πάνω από 600 ευρώ τότε θα πάρει χρόνια η τεχνολογία να γίνει mainstream. 2
eXoS Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Πρώτα θα τεστάρω στο κεφάλι μου όλα τα αξιόλογα VR HS και μετά, ανάλογα την τιμή τους και τα διαθέσιμα παιχνίδια, θα δω αν παραγγείλω κάποιο. Όπως είπε και ο φίλος @bubu παραπάνω δεν είναι μόνο οι επιδώσεις του κάθε HS που θα παίξουν μεγάλο ρόλο αν το πάρει κανείς η όχι... τι να τις κάνω τις επιδώσεις ή την χαμηλή τιμή αν το κεφάλι μου βράζει μετά από 10 λεπτά χρήση?
bubu Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Και πάνω απ'ολα το motion seekness. Πολύ σοβαρό θέμα. Μέχρι στιγμής είναι αδύνατο να παίξεις first person shooter χωρίς να σε πιάσει ναυτία. Ας ελπίσουμε πως θα ξεπεραστεί με το ανεβασμένο refresh rate που υπόσχονται. Και αν λειτουργεί σωστά υπάρχει λύση για την τιμή... το αγοράζεις συνεταιρικά με φίλους! ;-) 1
michael92 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 To Oculus ανακοίνωσε τιμή 600 δολλάρια. Τσιμπημένη τιμή, αν και τα σπεκς του είναι πολύ ανώτερα του αρχικού σχεδιασμού (πχ 2 OLED!! οθόνες αντι συμβατικές) Οι 2 οθόνες είναι πολύ σημαντικές καθώς μπορείς να ρυθμίζεις την οριζόντια απόσταση τους. Η απόσταση των ματιών μπορεί να διαφέρει μέχρι και 1.6 εκατοστά από άνθρωπο σε άνθρωπο! Να σημειώσουμε εδώ ότι και οι 2 συσκευές υποστηρίζουν αυτή την δυνατότητα πλέον. Πρώτα θα τεστάρω στο κεφάλι μου όλα τα αξιόλογα VR HS και μετά, ανάλογα την τιμή τους και τα διαθέσιμα παιχνίδια, θα δω αν παραγγείλω κάποιο. Όπως είπε και ο φίλος @bubu παραπάνω δεν είναι μόνο οι επιδώσεις του κάθε HS που θα παίξουν μεγάλο ρόλο αν το πάρει κανείς η όχι... τι να τις κάνω τις επιδώσεις ή την χαμηλή τιμή αν το κεφάλι μου βράζει μετά από 10 λεπτά χρήση? Το oculus rift φαίνεται να είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα καθώς αντικατέστησαν το plastic shell με ύφασμα ώστε να αναπνέει και να είναι πιο ελαφρύ. Βέβαια θα λερώνει και πολύ πιο εύκολα 1
Kyro Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Το vive το έχει λύσει το θέμα της ναυτίας. Το oculus rift όχι.
bubu Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Το vive το έχει λύσει το θέμα της ναυτίας. Το oculus rift όχι. Πως ακριβώς το έλυσε; Γιατί από οτι βλέπω και αυτό 90Hz οθόνη έχει.. http://www.digitaltrends.com/virtual-reality/oculus-rift-vs-htc-vive/
godlike Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Πως ακριβώς το έλυσε; Γιατί από οτι βλέπω και αυτό 90Hz οθόνη έχει.. http://www.digitaltrends.com/virtual-reality/oculus-rift-vs-htc-vive/ Ναυτία δημιουργείται και από άλλους παράγοντες όπως input lag, απουσία φυσικής παρουσίας κ.α..
michael92 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Ναυτία δημιουργείται και από άλλους παράγοντες όπως input lag, απουσία φυσικής παρουσίας κ.α.. Το μεγαλύτερο μέρος του input lag είναι τα Hz πάντως. 90Hz σημαίνει minimum lag της τάξης των 11ms και αυτό αν εκμηδενίσεις οτιδήποτε άλλο που προσθέτει lag. Μια οθόνη 200Hz θα είχε 5ms minimum lag.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα