Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βρε μήπως δεν έχεις ιδέα από ορολογία τελικά και λες ότι λες;Δεν εξηγείται διαφορετικά.

Single thread ταχύτητα δεν είναι να έχεις μονοπύρηνο επεξεργαστή ή λογισμικό με μόνο ένα νήμα, είναι η ταχύτητα του κάθε πυρήνα ξεχωριστά,άσχετα με το πόσους πυρήνες έχεις ή το πόσα νήματα έχει ένα παιχνίδι/πρόγραμμα. 

 

Αυτό λέγεται single core performance. 

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Thread_(computing)#Single_threading

 

Καλό διάβασμα.

  • Απαντ. 266
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πρώτον, δεν υπάρχουν πραγματικοί και κουτσοί πυρήνες.

 

Δεύτερον, όπως είπα και πριν το FPU έχει δικό του Scheduler και μπορεί και κάνει issue, execute αλλά και retire 4x ops από διαφορετικά threads σε κάθε κύκλο.  Επίσης το FPU στον Bulldozer έχει μεγαλύτερο Throughput από ότι έχει ο Phenom.

Πες το στους επαγγελματίες reviewers.

 

http://www.bit-tech.net/hardware/cpus/2011/10/12/amd-fx-8150-review/2

 

A ξέχασα είναι όλοι πουλημένοι :)

Δημοσ.

Αυτό λέγεται single core performance. 

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Thread_(computing)#Single_threading

 

Καλό διάβασμα.

Δεν θέλει και πολύ διάβασμα single threading is the processing of one command at a time ,ο κάθε πυρήνας μπορεί να το κάνει αυτό ανεξάρτητα ή αν πρόκειται για multithreading εφαρμογή μπορούν να το κάνουν και εξαρτημένοι ο ένας από τον άλλον,αν και δεν είναι ανάγκη μπορεί και πάλι να τρέχουν ανεξάρτητα.

 

Νήμα που να τρέχει ταυτόχρονα σε πάνω από έναν πυρήνα δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρξει.

Δημοσ.

Χαμένη υπόθεση είστε.

 

Benchmark είναι με σχεδόν τέλειο scalling. Αμα βρείτε και κανονικό πρόγραμμα να το κάνει αυτό, χαρείτε!

Ακριβώς. Με τα μπ@στραδεμένα modules με 2 ALU αλλά 1 FPU της AMD δεν βγάζεις άκρη. Μια είναι τέλειος 2 πύρηνος, μια σαν μονοπύρηνος.

 

Ακριβώς Ανάλογα την περίσταση αλλάζει το πλήθος των πυρήνων. 

 

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CE%95%CF%80%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82

 

"Οι περισσότεροι σύγχρονοι υπολογιστές ακολουθούν μια απλοποιημένη μορφή της αρχιτεκτονικής φον Νόιμαν. Συνδυάζουν την Αριθμητική και Λογική μονάδα με την μονάδα ελέγχου δημιουργώντας την ΚΜΕ, και τις μονάδες εισόδου και εξόδου σε μια μονάδα εισόδου/εξόδου (Ε/Ε). Επομένως κάθε σύγχρονο υπολογιστικό σύστημα, αποτελείται από τρία μέρη, την ΚΜΕ, την μνήμη και την μονάδα Ε/Ε.

Η ΚΜΕ αποτελείται από τρία κύρια τμήματα

  • Καταχωρητές (Registers): Μικρά κύτταρα μνήμης στο εσωτερικό του επεξεργαστή, που χρησιμοποιούνται για την προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων, καθώς αυτά υφίστανται επεξεργασία. Μερικοί καταχωρητές έχουν ειδική λειτουργία
  • Απαριθμητής προγράμματος (program counter): περιέχει την διεύθυνση της επόμενης εντολής που θα ανακτηθεί από την μνήμη για να εκτελεστεί.
  • Καταχωρητής εντολών (Instruction register): αποθηκεύει τον κωδικό λειτουργίας της εντολής πριν αποκωδικοποιηθεί από την ΚΜΕ.
  • Συσσωρευτής (accumulator): καταχωρητής που συνήθως χρησιμοποιείται για τις αριθμητικές και λογικές πράξεις.
  • Αριθμητική και Λογική Μονάδα (Arithmetic and Logical Unit, ALU): εκτελεί αριθμητικές και λογικές πράξεις
  • Μονάδα Ελέγχου (Control Unit): Ελέγχει τη ροή δεδομένων από και προς την ΚΜΕ, τους καταχωρητές, τη μνήμη και τις περιφερειακές μονάδες εισόδου/εξόδου.

Η διασύνδεση μεταξύ αυτών των μονάδων επιτυγχάνεται μέσω ενός κοινού διαύλου που ονομάζεται δίαυλος συστήματος."

 

Αυτός είναι ο ορισμός της CPU. Βλέπεις να αναφέρει πουθενά την FPU; Όπως ειπώθηκε και παραπάνω ο όρος "κουτσός πυρήνας" δεν υπάρχει. Που είπαμε οτι σπουδάζεις;; :-D

Δημοσ.

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CE%95%CF%80%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82

 

"Οι περισσότεροι σύγχρονοι υπολογιστές ακολουθούν μια απλοποιημένη μορφή της αρχιτεκτονικής φον Νόιμαν. Συνδυάζουν την Αριθμητική και Λογική μονάδα με την μονάδα ελέγχου δημιουργώντας την ΚΜΕ, και τις μονάδες εισόδου και εξόδου σε μια μονάδα εισόδου/εξόδου (Ε/Ε). Επομένως κάθε σύγχρονο υπολογιστικό σύστημα, αποτελείται από τρία μέρη, την ΚΜΕ, την μνήμη και την μονάδα Ε/Ε.

Η ΚΜΕ αποτελείται από τρία κύρια τμήματα

  • Καταχωρητές (Registers): Μικρά κύτταρα μνήμης στο εσωτερικό του επεξεργαστή, που χρησιμοποιούνται για την προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων, καθώς αυτά υφίστανται επεξεργασία. Μερικοί καταχωρητές έχουν ειδική λειτουργία
  • Απαριθμητής προγράμματος (program counter): περιέχει την διεύθυνση της επόμενης εντολής που θα ανακτηθεί από την μνήμη για να εκτελεστεί.
  • Καταχωρητής εντολών (Instruction register): αποθηκεύει τον κωδικό λειτουργίας της εντολής πριν αποκωδικοποιηθεί από την ΚΜΕ.
  • Συσσωρευτής (accumulator): καταχωρητής που συνήθως χρησιμοποιείται για τις αριθμητικές και λογικές πράξεις.
  • Αριθμητική και Λογική Μονάδα (Arithmetic and Logical Unit, ALU): εκτελεί αριθμητικές και λογικές πράξεις
  • Μονάδα Ελέγχου (Control Unit): Ελέγχει τη ροή δεδομένων από και προς την ΚΜΕ, τους καταχωρητές, τη μνήμη και τις περιφερειακές μονάδες εισόδου/εξόδου.

Η διασύνδεση μεταξύ αυτών των μονάδων επιτυγχάνεται μέσω ενός κοινού διαύλου που ονομάζεται δίαυλος συστήματος."

 

Αυτός είναι ο ορισμός της CPU. Βλέπεις να αναφέρει πουθενά την FPU; Όπως ειπώθηκε και παραπάνω ο όρος "κουτσός πυρήνας" δεν υπάρχει. Που είπαμε οτι σπουδάζεις;; :-D

 

Μην τους μιλάς για Von Neumann, δεν κατανοούν απο τέτοια...

 

Δεν ξέρουνε ότι το FPU ουσιαστικά είναι co-processor που απλά έγινε integrated στα cpu's.

Δημοσ.

Σταματάω εδώ. Δεν χρειάζεται να σε εκθέσω άλλο.

 

Καλό βράδυ :)

Αυτά είναι απλοικά ναι.

 

Floating Point Unit. Αυτό λείπει.

 

 

 

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82_%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE%CF%82

 

 

"Στις περισσότερες σύγχρονες μικροαρχιτεκτονικές γενικού σκοπού, μία ή περισσότερες FPU είναι ενσωματωμένες στον επεξεργαστη, ωστόσο πολλοί επεξεργαστές, ειδικότερα παλαιότερης γενιάς, δεν διαθέτουν υλική υποστήριξη για τέτοιες πράξεις."

 

 

Λέει πουθενά οτι ένας 8πύρηνος πρέπει να έχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 8 FPU αλλιώς θεωρείται ημιτελής;;

Το τι γέλιο έχω ρίξει δεν περιγράφεται. :-D

Δημοσ.

Κατευθείαν από AMD και όχι από wiki

 

2.11 Floating-Point Unit
The AMD Family 15h processor floating point unit (FPU) was designed to provide four times the raw
FADD and FMUL bandwidth as the original AMD Opteron and Athlon 64 processors. It achieves this
by means of two 128-bit fused multiply-accumulate (FMAC) units which are supported by a 128-bit
high-bandwidth load-store system. The FPU is a coprocessor model that is shared between the two
cores of one AMD Family 15h compute unit. As such it contains its own scheduler, register files and
renamers and does not share them with the integer units. This decoupling provides optimal
performance of both the integer units and the FPU
. In addition to the two FMACs, the FPU also
contains two 128-bit integer units which perform arithmetic and logical operations on AVX, MMX
and SSE packed integer data.
A 128-bit integer multiply accumulate (IMAC) unit is incorporated into FPU pipe 0. The IMAC
performs integer fused multiply and accumulate, and similar arithmetic operations on AVX, MMX
and SSE data. A crossbar (XBAR) unit is integrated into FPU pipe 1 to execute the permute
instruction along with shifts, packs/unpacks and shuffles. There is an FPU load-store unit which
supports up to two 128-bit loads and one 128-bit store per cycle.
FPU Features Summary and Specifications:
• The FPU can receive up to four ops per cycle. These ops can only be from one thread, but the
thread may change every cycle. Likewise the FPU is four wide, capable of issue, execution and
completion of four ops each cycle. Once received by the FPU, ops from multiple threads can be
executed.
• Within the FPU, up to two loads per cycle can be accepted, possibly from different threads.
• There are four logical pipes: two FMAC and two packed integer. For example, two 128-bit
FMAC and two 128-bit integer ALU ops can be issued and executed per cycle.
• Two 128-bit FMAC units. Each FMAC supports four single precision or two double-precision
ops.
• FADDs and FMULs are implemented within the FMAC’s.
• x87 FADDs and FMULs are also handled by the FMAC.
• Each FMAC contains a variable latency divide/square root machine.

• Only 1 256-bit operation can issue per cycle, however an extra cycle can be incurred as in the case
of a FastPath Double if both micro ops cannot issue together.
• The FPU is shared between two clusters and threads. The physical registers internally are 128-bits
in size, equal to an XMM or half a YMM (it takes two internal registers to represent a YMM 256-
bit register). To represent the Instruction Set Architected (ISA) registers it takes per
cluster/thread:
32 registers ( YMM0 - YMM15), or 16 registers ( XMM0 - XMM15)
8 x87 registers

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κατευθείαν από AMD και όχι από wiki

Θεωρητικά ναι, αλλά δυστυχώς δεν απέδωσε όπως έπρεπε. Το λες και εσύ στο λινκ. Unfortunately, it didn’t happen

 

Δεν φοράω μάσκα και δεν το καταλαβαίνετε. Προσπαθείτε να υπερασπιστείτε ένα προιόν που αγοράσατε ενώ η κουβέντα είναι άλλη. Λαϊκίζετε σαν πολιτικάντηδες. Αν είναι αυτό το επίπεδό σας δεν θα συμμετάσχω.

 

For the record περιμένω τους ΖΕΝ γιατί πιστεύω στην AMD. Γιατί σκέφτομαι και δεν αρπάζομαι. Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλά τα wikipedia, αλλά το θέμα είναι άλλο. Ο FX 4350 με τον FX8350 στα παιχνίδια έχουν τις ίδιες επιδόσεις; Και δε λέω για Battlefield 4 που έχει το καλύτερο scaling , αλλά για παιχνίδια που τρέχουν σε 4 πυρήνες μόνο. 

Δημοσ.

Εγώ τεχνική ανάλυση κάνω τόση ώρα, ούτε λαϊκίζω ούτε υπερασπίζομαι κάποιο προϊόν. Απλά κάποια πράγματα που ειπώθηκαν είναι λάθος και επισήμανα τις τεχνικές λεπτομέρειες. ;)

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...