Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως αναφέρω και στον τίτλο θέλω να μετατρέψω κάποια video μου από Windows Media Video V8 codec σε H.265 (ή και H.264 εάν θεωρείται ότι θα ήταν πιο ωφέλιμο για καλύτερη σχέση μεγέθους - ποιότητας). Θέλω απλά να γίνει η μετατροπή, κυρίως για λόγους μεγέθους αρχείων και θα ήθελα όσο λιγότερο δυνατή αλλαγή στην ποιότητα του video. Τα video είναι μέτρια, τραβηγμένα κυρίως με pc camera και είναι δύο διαφορετικών αναλύσεων. Δεν περιέχουν σκηνές τρομερής κίνησης, είναι κυρίως σταθερή κάμερα με μέτριο φωτισμό, αλλά υπάρχουν άνθρωποι με κίνηση (αρκετή) μέσα στο ίδιο το video. Είμαι δε εντελώς αρχάριος σ' αυτόν τον χώρο.

Οι ρυθμίσεις για τις δύο ξεχωριστές (ενδεικτικές) αρχικές αναλύσεις των video μου έχουν ως εξής:

Overall bit rate mode              : Variable
Overall bit rate                        : 18.8 Mbps
Maximum Overall bit rate        : 31.0 Mbps
Video
ID                                           : 2
Format                                   : WMV2
Codec ID                                : WMV2
Codec ID/Info                         : Windows Media Video 8
Description of the codec        : Windows Media Video V8
Duration                                 : 3mn 10s
Bit rate mode                         : Variable
Bit rate                                   : 9 748 Kbps
Width                                     : 1 600 pixels
Height                                    : 1 200 pixels
Display aspect ratio               : 4:3
Frame rate                            : 15.000 fps
Bit depth                                : 8 bits
Bits/(Pixel*Frame)                  : 0.338

Overall bit rate mode              : Variable
Overall bit rate                        : 5 440 Kbps
Maximum Overall bit rate        : 7 806 Kbps
Video
ID                                           : 2
Format                                   : WMV2
Codec ID                                : WMV2
Codec ID/Info                         : Windows Media Video 8