Προς το περιεχόμενο

Bloodstained: Ritual of the Night


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερμάτισα επιτέλους μετά απο περίπου 20 ωρίτσες, με 100% map και demon entries (αυτός ο #44 πάντως με παίδεψε αρκετά :P ) - λίγες τελικές εντυπώσεις επιπρόσθετα απο τα προηγούμενα post: 

Spoiler

 

- Ενώ στο κομμάτι level design το παιχνίδι κατάφερε να κρατήσει ένα αρκετά ψηλό επίπεδο μέχρι τέλους, βρήκα δύο εξαιρέσεις - τα underwater κομμάτια και η προτελευταία περιοχή. Τα πρώτα ήταν άκρως εκνευριστικά λόγω του περίεργου τρόπου που επέλεξαν να επιτρέψουν την... υποβρύχια μετακίνηση (ειδικά καθώς σε αναγκάζει να κανείς aim στην αντίθετη κατεύθυνση απο εκεί που θες να πας)*, ενώ στην περιοχή Den of Behemoths, το enemy placement είμαι σχεδόν σίγουρος πως είχε γίνει με αποκλειστικό στόχο να κοστίσει επιπρόσθετο χρόνο στον παίκτη (μια και σχεδόν όλα τα enemies είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να αναγκάζουν τον παίκτη είτε να τα κάνει lure είτε να τα σκοτώσει για να μπορεί να εξερευνήσει/περάσει - ίσως λόγω του μεγέθους των enemy, το οποίο "κόβει" πολλά απο τα movement options του παίκτη).

-Το story γενικά προχώρησε με τον αναμενόμενο τρόπο (ο... παρεξηγημένος κακός, η προδωσία, το out-of-scale final boss -- όλα αυτά τα είχαμε ήδη δει στις προηγούμενες δουλειές του IGA) αλλά τουλάχιστον παρουσιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην κουράζει ή να φαίνεται υπερβολικά κλισέ.

-Περί extras και optional content, χάρηκα πολύ με την ποικιλία που προσφέρεται - το fight με τον O.D. ίσως είναι πλέον απο τα αγαπημένα μου στο genre (αν και θα προτιμούσα να μην έφερνε τόσο προς Alucard μεριά, καθώς και να μην ήταν τοποθετημένος σε τόσο "κομβικό" σημείο για το progress), όπως και το Millionaire's Bane και ο Revenant. Θα ήθελα επίσης περισσότερα non-combat bonus activities (όπως το race με τον ninja στο Oriental Lab για το Accelerator shard).

-Όσο για όσα είχα αναφέρει πριν, χάρηκα όταν είδα πως, μετά το 60-65% του παιχνιδιού, τα διάφορα shards, weapons και abilities αρχίζουν να έχουν περισσότερο ενδιαφέρον και variety. Ίσως να ήταν καλύτερα να υπήρχαν διαθέσιμα κάποια shard με unique animations πιο νωρίς στο παιχνίδι (π.χ. Va Ischa ή Tis Rozain) αντί των δεκάδων διαφορετικών "Summon [...] Enemy" που είναι σχεδόν αποκλειστικά drops των πιο low-level enemies. To σύστημα με τα techniques εξακολουθώ να το βρίσκω δύσχρηστο, μια και τα enemies τείνουν να γίνονται όλο και πιο γρήγορα, κάνοντας τα διάφορα input commands προβληματικά στην εκτέλεση (ειδικά όταν επίσης προσπαθείς να αποφύγεις διάφορες επιθέσεις, βλ. Oriental Research Lab) και γενικά θα προτιμούσα να είναι bound σε κάποιο κουμπί.

*Ακόμα και με το "κανονικό" underwater movement ability, βρήκα προσωπικά την ταχύτητα κίνησης απαράδεκτα αργή (και το ότι έμμεσα σε αναγκάζει να χρησιμοποιείς το movement speed passive shard αν θες να κινείσαι σε "λογικές" ταχύτητες) .

 

Τώρα έμεινε λίγο το item και shard completion % (κάπου στα 70% έκαστο), το οποίο με βλέπω να το κάνω σιγά-σιγά μέσα στην εβδομάδα. Πάντως, επαναλαμβάνω πως ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη (ειδικά με όσα γίνονται στα διάφορα Kickstarter campaigns) - το μόνο που έμεινε τώρα είναι να δούμε πως θα χειριστούν τα διάφορα DLC που είχαν τάξει κατά την διάρκεια του development (δεν με τραβά ιδιαίτερα το IGA Pack, content-wise) αλλά τουλάχιστον το base game έκανε το 2019 να είναι πολύ δυνατή χρονιά για εμένα προσωπικά (ειδικά μαζί με άλλα heavy hitters όπως RE2 και Sekiro).

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

accelerator maxed σε underwater και εισαι κομπλε

:P 

Συμφωνω σχεδον σε ολα, πολυ ωραιο post, εμενα προσωπικα ειναι απο τα αγαπημενα μου για το 2019 και θελω αμεσα νεο content/chars κλπ. :P 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

17 minutes ago, ADHD said:
  Hide contents

accelerator maxed σε underwater και εισαι κομπλε

:P 

 

Spoiler

Agreed, αλλά την πρώτη φορά που περνάς απο εκεί (ή ακόμα και όταν βρεις το Accelerator shard), υπάρχουν αρκετά materials που δεν θα έχεις ή που θα χρειαστεί να αφιερώσεις χρόνο για να τα farm-άρεις :P. Αν σκεφτείς πως δεν είναι strictly απαραίτη περιοχή (δεν έχει δηλαδή boss fight, και το σχετικό movement tech που ξεκλειδώνεις εκεί - Aqua Stream - είναι χρήσιμο μόνο στην συγκεκριμένη περιοχη), απλά μου άφησε την εντύπωση πως ήταν καθαρά τοποθετημένη εκεί για να μεγαλώσει λίγο το game time (μια και περνάς αναγκαστικά όταν πας προς Inferno Caves/Invert shard) και ίσως ως reference σε κάποια προηγούμενα Castlevanias (γενικά μου θύμiσε πολύ μια μείξη μεταξύ Somnus Reef απο το Order of Ecclesia και Underground Reservoir/Subterranean Hell απο τo Aria/Dawn of Sorrow).

 

Επεξ/σία από Greygore
Δημοσ.

Τα underwater σημεια του παιχνιδιου οντως ειναι απλα meh σχεδιαστικα,ειδικα μιας και το παιχνιδι γενικα ειναι αρκετα γρηγορο και ερχεται ξαφνικα αυτο να σε σταματησει απότομα.

Για τα items αν εχεις κουραγιο κανε τα,εγω προσωπικα βαρεθηκα το ψαξιμο και πηγαινε ελα για μονο 1 achievement και το παρατησα.

Για μενα παντως θα το ξαναπω αλλα ισως το μεγαλυτερο μου αρνητικο για το παιχνιδι ειναι τα ανουσια side quests(απλα για να σου φανε χρονο χωρις πραγματικο λογο υπαρξης),και φυσικα η αρχικη του τιμη που ειναι απαραδεκτα υψηλη.

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, Fulgore said:

Για τα items αν εχεις κουραγιο κανε τα,εγω προσωπικα βαρεθηκα το ψαξιμο και πηγαινε ελα για μονο 1 achievement και το παρατησα.

Θα το παλέψω είναι η αλήθεια, αν και με ανησυχεί ένα πράγμα - τα no-hit medallions απο τα διάφορα boss "μετράνε" για το 100% item completion; Αν ναί, μάλλον θα αργήσω να τερματίσω το collection (μια και φαντάζομαι μόνο με NG+ πλέον είναι διαθέσιμα...).

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Greygore είπε

Θα το παλέψω είναι η αλήθεια, αν και με ανησυχεί ένα πράγμα - τα no-hit medallions απο τα διάφορα boss "μετράνε" για το 100% item completion; Αν ναί, μάλλον θα αργήσω να τερματίσω το collection (μια και φαντάζομαι μόνο με NG+ πλέον είναι διαθέσιμα...).

Όχι δεν μετράνε, κατά τα αλλά μπορείς να δεις item list με τα ?????? που σου λείπουν από το journal και να πας καρφωτα να τα βρεις με όλα τα abilities είναι εύκολο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 minutes ago, ADHD said:

Όχι δεν μετράνε, κατά τα αλλά μπορείς να δεις item list με τα ?????? που σου λείπουν από το journal και να πας καρφωτα να τα βρεις με όλα τα abilities είναι εύκολο.

Thanks! Πάλι καλά δηλαδή, είχα πάρει 2-3 απο τα "εύκολα" boss αλλά hitless τα πάντα δεν νομίζω να το κατάφερνα (εκτός αν έκανα abuse κανένα περίεργο damage combo στο NG+) :P - για αρχή ανεβάζω LUCK κάπου στο 85-90 (ας είναι καλά το 

Spoiler

reward απο το fight του O.D. - τα 21 books)

και μετά μάλλον το cooking sidequest, είναι το μόνο που δεν έχω τερματίσει ακόμα απο τους 4 quest givers. Γενικά βλέπω θέλει αρκετό farm, ειδικά κάτι "περίεργα" drops όπως Strawberry (που νομίζω μόνο 2-3 enemies ρίχνουν σε όλο το game) τα θες και σε ποσότητες 7-8 κ.τ.λ. οπότε... βρήκα τουλάχιστον καλή ασχολία για να περνά η ώρα :P 

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Greygore είπε

Thanks! Πάλι καλά δηλαδή, είχα πάρει 2-3 απο τα "εύκολα" boss αλλά hitless τα πάντα δεν νομίζω να το κατάφερνα (εκτός αν έκανα abuse κανένα περίεργο damage combo στο NG+) :P - για αρχή ανεβάζω LUCK κάπου στο 85-90 (ας είναι καλά το

Αν εχεις ορεξη για τοσο μεγαλη αγγαρια,τοτε go for it.

Εγω πχ αντι να καθομαι να χαλιεμαι με το συγκεκριμενο achievement σκεψου οτι επιασα και τελειωσα το Hollow Knight.

Τωρα για αυτο που ρωτας συγκεκριμενα

Completing the item list will require:

  • Obtaining/creating all potion supplies
  • Cooking every meal
  • Finding/buying/making every food ingredient
  • Finding/buying/making every alchemy material
  • Finding/buying/making every weapon
  • Making every kind of bullet
  • Finding/buying/making every head armor
  • Finding/buying/making every body armor
  • Finding/buying/making every accessory
  • Finding/buying/making every scarf
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Thanks για την λίστα, πάντως δεν το βλέπω "αγγαρία" (τόσο πολύ δηλαδή), μια και θα μου επιτρέψει 1. να δοκιμάσω νέα builds/shards (είμαι σχεδόν σίγουρος πως υπάρχουν κάποια OP combo που μπορείς να βγάλεις με ορισμένα όπλα/passives), 2. να κάνω min-max την Miriam (με ενδιαφέρει να δώ αν υπάρχει π.χ. κάποιο πρακτικό max limit στα stats, εδώ ακόμα lv48 είμαι και το STR είναι ήδη στα 160-βάλε) και 3. να απολαύσω την μουσική (το αγαπημένο μου κομμάτι στο συγκεκριμένο παιχνίδι, αν και δεν το αναφέρω πιο πάνω καθώς δεν ξέρω πολλά-πολλά απο sound design) :P 

Αλήθεια, για την συγκεκριμένη λίστα έχουμε κάποιο link (wiki/guide φαντάζομαι) αν σου είναι εύκολο - συνήθως κοιτάω PS Trophies/Steam Guides/κάποια άλλα achievement sites αλλά μια και είναι φρέσκο ακόμα το game το μόνο που βρήκα ήταν κάποια clickbait sites.

Edit: Όσο για μεγαλύτερα games, έχω ένα θεματάκι με το free time μου οπότε το Hollow Knight (που κάθεται στο library μου εδώ και κανένα χρόνο περίπου...) μάλλον θα περιμένω λιγάκι να το αρχίσω (άσε που έχουν "προτεραιότητα" άλλα, παλιότερα games ακόμα...)

Επεξ/σία από Greygore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Greygore είπε

Αλήθεια, για την συγκεκριμένη λίστα έχουμε κάποιο link (wiki/guide φαντάζομαι) αν σου είναι εύκολο

Επειδη ειναι παρα πολλα,δυστηχως δεν υπαρχει καποιο wiki/guide.

Αρα στην ουσια πρεπει να κοιτας τι mats θελει το καθενα και μετα να κοιτας ποια τερατα πετανε τα mats αυτα(ή αλλιως να εισαι ολη την ωρα alt tab και να googl αρεις).

Αν σε βοηθαει καθολου μπορω μονο να σου βαλω ποια ειναι ολα τα αντικειμενα για το 100% 

Ουτε εγω βρηκα κατι πιο λεπτομερες γιαυτο και το παρατησα :P

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν κατάφερα να κάνω πολλά τις τελευταίες μέρες (κάτι μεταξύ IRL υποχρεώσεων - τι στα διάλα, όλοι παντρεύονται/βαφτίζουν/μετακομίζουν φέτος;;; - και του FF8 που είχα υποσχεθεί να κάνω stream άφησαν το Bloodstained σε δεύτερη μοίρα), αλλά τουλάχιστον τέλειωσα ότι ήταν να κάνω απο Bestiary (shards και item drops τουλάχιστον) και μένει τώρα το "δύσκολο" κομμάτι, δηλάδη τα crafting.

Μικρά tip για τα drops, για όσους πάνε για 100% completion, τρία προβληματικά enemies που συνάντησα:

Spoiler

 

1. Kunekune (αλλιώς το μυστηριώδες enemy #44) - ο συγκεκριμένος "κύριος" είναι λίγο pain in the ass να βρεθεί, καθώς έχει ένα πολύ συγκεκριμένο τρόπο για να γίνει spawn. Στην περιοχή Bridge of Evil (το sequence με το τραίνο δηλαδή) υπάρχει στο δεύτερο βαγόνι ένας καναπές, για να εμφανιστεί το Kunekune πρέπει να κάτσουμε στον καναπέ για περίπου 1 - 1,5 λεπτό. Προσοχή καθώς ο συγκεκριμένος έχει ψηλό damage output και κάνει Curse debuff συνεχώς - ένας ασφαλής τρόπος να τον σκοτώσετε αρχικά (αν δεν έχετε καλό Curse resist) είναι να πάτε κάπου ψηλά (είτε με το Invert skill είτε σε κάποιο απο τα διπλανά βαγόνια που έχουν πλατφόρμες) και να τον σκοτώσετε απο μακριά με κάποιο homing ή directional shard (Tis Raiff ή Tis Rozain κάνουν καλή δουλειά, μια και είναι weak στο Light element, αλλιώς το Dullahammer Head companion έχει homing effect). Είναι καλή ιδέα να τον αφήσετε προς το τέλος, καθώς το χρονοβόρο spawn timer του σημαίνει πως θέλουμε αρκετά ψηλό LCK για να μην χρειαστεί να επαναλάβουμε την διαδικασία πολλές φορές (ενδεικτικά, με 90-κάτι LCK και το Plunderer's Ring μου πήρε κάπου 5-6 προσπάθειες για να πάρω το item drop του).

2. Scythe Mite - το συγκεκριμένο με ζόρισε απίστευτα, καθώς δεν υπάρχει "naturally" σε κάποιο απο τα levels. Ο μόνος τρόπος να γίνει spawn είναι στην περιοχή Towers of Twin Dragons εφ'όσον έχουμε σκοτώσει κάποιο άλλο enemy και έχει χυθεί αίμα (φαίνεται ως texture στο level geometry όταν γίνει αυτό). Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουμε κάποιο low level slashing weapon (όπως Long Sword) στα Poison Toads ή Wolfman enemies (το άλλο enemy, Buer Armor, δεν φαίνεται να... ματώνει), ώστε να μπορούμε να κάνουμε αρκετά slashes πριν πεθάνει το enemy και να μεγιστοποιήσουμε τις πιθανότητες να ματώσει (ειδικά για high-level/endgame characters). Απο την στιγμή που υπάρχει αίμα πάντως, η υπόλοιπη διαδικασία είναι αρκετά απλή - μπορούμε να σταθούμε κοντά στο blood puddle με κάποιο protective shard (το Welcome Company είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και χρειάζεται refresh μόνο κάθε 9-11 Scythe Mites) και να αφήσουμε τα Mites να πεθαίνουν απο μόνα τους καθώς προσπαθούν να μας χτυπήσουν. Ενδεικτικά, ακόμα και με όλο αυτό το setup (και το προαναφερθέν 90+ LCK) μου πήρε κάπου 15-20 λεπτά farming για να ολοκληρώσω το drop list του συγκεκριμένου enemy.

3. Light Elemental - Μακράν το χειρότερο enemy όσο αφορά drop chances (καθώς ρίχνει με 0,5% chance το υπερπολύτιμο Diamond crafting material) και σε συνδυασμό με τον τρόπο που κάνει spawn μου τέσταρε την υπομονή στα άκρα (ναι, υπάρχει και σε άλλες περιοχές αλλά λόγω τοποθέτησης/movement pattern δεν είναι efficient - γενικά ΌΛΑ τα elementals είναι άκρως εκνευριστικά για σκοπούς farming, καθώς έχουν μια τάση να φεύγουν εκτός οθόνης για αρκετή ώρα). Ο καλύτερος τρόπος για farm είναι μια παραλλαγή του Scythe Mite method (βλ. #2) - στο προτελευταίο δωμάτιο μεταξύ Forbidden Underground Pathway και Garden of Silence υπάρχει ένα μοναχικό Zagan enemy (η... φτερωτή αγελάδα). Με χρήση του Invert shard και του Welcome Company shard, καθώς και "παρκάροντας" την Miriam στο ταβάνι κοντά σε μια απο τις δύο εξόδους (για να είναι κοντά στα σκαλιά), μπορούμε να αναγκάσουμε το Zagan να κάνει spawn Light Elementals επ'άπειρον, με το Welcome Company να τα σκοτώνει όταν αρχίσουν να μετακινούνται. Με αυτή την μέθοδο (και υπ'οψιν πως το drop chance για το Diamond είναι 0,5% - το χαμηλότερο στο παιχνίδι γενικά) μου πήρε κάπου 35 λεπτά semi-afk farming (με 90+ LCK).

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Με πρόλαβε ο Fulgore, πήραμε οι backers σήμερα e-mail για το poll, αν και απο όσο φαίνεται είναι γενικά open για όλους (παίκτες και μη) - δεν βλέπω κάτι φοβερό, απο τον τρόπο που "έστησαν" τις απαντήσεις, φαίνεται πως τυχόν paid DLC που θέλουν να κυκλοφορήσουν θα είναι καθαρά cosmetic/themed packs (με επιλογές απο Cowgirl μέχρι Valkyrie :P ) και απο όσο λέει εκεί θα είναι σετάκια απο 2 head/1 back item, armor, weapon, shard, καθώς και vote για το πιθανό pricing μεταξύ $0,99 και $9,99.

Υπ'όψιν (όπως αναφέρει και το poll) πως τα συγκεκριμένα paid DLC είναι ξεχωριστά απο τα free DLC/updates που έχουν ήδη υποσχεθεί κατά την διάρκεια του Kickstarter campaign - απο όσο θυμάμαι, μεταξύ άλλων θα έχει DLCs για νέα mode (Co-op και Roguelike mode τα πιο ενδιαφέροντα για εμένα) και νέους unlockable χαρακτήρες.

On a related topic @Fulgore απόψε φτάνει το πολυπόθητο 100% :P , μείνανε 4-5 όπλα για craft και.... that's it. Γενικά είναι αρκετά πιο εύκολο απο ότι περίμενα, κυρίως λόγω του Dismantle που προσφέρει ο Johannes - με μια μικρή επένδυση σε alkahest (το οποίο κοστίζει "μόνο" 720g ανά κομμάτι) μπορείς να πάρεις πίσω όλα τα materials που είχες δώσει για αντικείμενα, κάτι το οποίο μειώνει δραματικά το farm time για τα πιο σπάνια materials (π.χ. Diamond ή Crimsonite ή Dark Matter), καθώς μπορεί να γίνει επίσης και στα recipes.

Το μόνο κόλλημα είναι πως, καθώς ήθελα να κρατήσω τα high-level weapons για διάφορους πειραματισμούς, αναγκαστικά πρέπει να ξαναμαζέψω τα Imbrued materials απο τα hidden bosses, αλλά anyway καμιά ωρίτσα ακόμα έμεινε και that's it :) 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Greygore είπε

Γενικά είναι αρκετά πιο εύκολο απο ότι περίμενα,

Δεν ειπε κανεις οτι ειναι δυσκολο να το κανεις γιατι στην ουσια απλα materials μαζευεις.

Αυτο που ειπα πιο πισω ειναι οτι ειναι τερμα χρονοβόρο και 100% αγγαρεία(περα δώθε,περα δώθε).

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, απλά εγώ περίμενα να πάρει πολύ περισσότερη ώρα (και συνεπώς να γίνει πολύ πιο βαρετό/"δύσκολο") :P Σίγουρα όμως "κόβει" πολύ χρόνο το ότι με τα alkahest παίρνεις πίσω 100% των materials.

Και του λόγου το αληθές - δεν πήρε όσο χρόνο περίμενα τελικά :D Κάπου 5-6 ώρες για το τελευταίο 30% του completion, καθόλου άσχημα αφού "έπαιζα" και με διάφορα builds: 

Spoiler

 

image.png.ed0f936f982d0f8e74a68497a3dec53a.png

20190716180510_1.jpg.fe4aabfd99a6ffe10e2c1eb3f5f80c2c.jpg

Τα techniques τα αφήνω πίσω προς το παρόν, καθώς ακόμα και με το "cheesing" method του Standstill + Gebel's Glasses, είναι απίστευτα βαρετό/κουραστικό.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...