Fulgore Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Εμενα ενα achievement μου λειπει που ειναι κλασσικα και το πιο ''δυσκολο'' απλα γιατι ειναι ανουσια χρονοβορο για να το κανεις(100% σε items)που απλα δεν θα ασχοληθω μαζι του. Κατα τα αλλα και εγω δηλωνω απολυτα ενθουσιασμενος Overall με το παιχνιδι Μου αρεσε Το performance γρηγορο loading απιστευτα μεγαλη ποικιλια σε αντικειμενα(οπλα,πανοπλιες,δακτυλίδια,γυαλιά) καλο customization πολλες δυναμεις/shards παρα πολυ καλη overall μουσικη και αψογο το Γιαπωνεζικο voice over Δεν μου αρεσαν Τα side quests (ειδικα αυτης με τα φαγητα,τουλαχιστον οχι ετσι επαναλαμβανομενα ), η αρχικη τιμη των 39.99, το ενα dlc που σου χρεωνουν 10ευρω απλα για ενα boss https://store.steampowered.com/app/1041460/Bloodstained_Ritual_of_the_Night__Igas_Back_Pack_DLC/ ο χαρτης που θα ηθελα να σου εμφανιζει παραπανω πραγματα/πληροφοριες (περαν των teleports και των save rooms που ευτυχως ξεχωριζουν) το αγγλικο voice over που ειναι γενικα ψιλο μετριο(αισθητα κατωτερο απο το Ιαπωνικο). Στα 40ευρω αρχικης τιμης ειναι και για μενα για 8/10 αλλα σε τιμη κοντα στα 20-25ευρω ανετα παει σε 9/10 για το ειδος του παντα. Απο τις πολυ ευχαριστες εκπληξεις του 2019 ως τωρα. Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2019 από Fulgore 3
ADHD Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 τα quest της γριας ειναι λιγο chore ισχυει αλλα δινει OP item στο τελος (αν εχεις σκοπο να χρησιμοποιησεις firearms), στην τελικη παντως πρεπει να "φας" ολα τα φαγητα γιατι την πρωτη φορα που το κανεις σου δινουν stats οποτε δεν το αποφεύγεις το cooking simulator. Το all items θελει απλα να πας στα archives να βλεπεις τι λειπει και με μια λιστα να τσεκάρεις που ειναι, δεν ειναι πολυ δυσκολο απλα κλασσικά chore και αυτο. Το DLC αυτο την πατησα και εγω αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι οπως νομιζα, στους kickstarter backers οπως ειδα ειναι free και απλα το εβγαλαν στο steam για "όποιον θέλει" μετα απο vote, η τιμη στα 10ε ειναι σωστη κατ'εμε γιατι αν ηταν ας πουμε 2-3ε ο αλλος που εκανε back το παιχνίδι θα ένιωθε κάπως ριγμένος, τωρα θεωρώ οτι ειναι οκ αν και δεν ειναι content πιο πολυ ενα "ευχαριστούμε για τη στήριξη"
Choutas Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Εντάξει όλα καλά. Το άρχισα με χαμηλές προσδοκίες και μπορώ να πω ότι στην βάση του η φόρμουλα δουλεύει όσο καλά όσο τα καλύτερα Castlevania της σύγχρονης εποχής. Μερικά πράγματα που δεν ειπώθηκαν.. Προσοχή Σπόιλερ. 1) Hayter και Belgrade στο παιχνίδι. Εμένα μ'αρέσει όλη η δουλειά που έγινε από τους ηθοποιούς στα αγγλικά. Δεν ξέρω αν το campy είναι επιτηδευμένο αλλά είναι διασκεδαστικό σε σημεία παρωδεί και το είδις γενικά και είναι ανάλαφρο σοβαρό και campy. Ο Hayter από μία στιγμή και μετά ξέχασα ότι είναι η φωνή του Snake και νομίζω την δουλειά του για τον Zangetsu την έκανε όπως έπρεπε. Πολύ δυνατός και ο Johannes και αξιοπρεπείς και οι υπόλοιποι. Τέρμα campy ο Gebel και ο Alfred με την καλή έννοια. Ο Belgrade με ψάρωσε ως ο βιβλιοθηκάριος OD. 2) Μερικά shards είναι πολύ δύσχρηστα χωρίς να δίνουν μια διαφορετική προσέγγιση στο παιχνίδι μερικά φάνηκαν αχρείαστα παντελώς. Άλλα όπως το Summon Bat ή τα πορτραίτα ήταν δυνατά Ειδικά τα πορτραίτα άλλαξαν παντελώς τα boss fights προς το ευκολότερο 3) Έπρεπε να υπήρχαν skills που θα μπορούσαν να γίνουν ανεξάρτητως όπλου. Κάποιο είδος μαγικής αύρας ή projectile. Ήταν ένα πράγμα που λείπει από το SotN. Χρησιμοποιώ μόνο Rapier Swords Melee και τα skils των άλλων όπλων δεν τα έχω δει και δεν με τραβούν τα αργά όπλα και μάλλον δεν θα τα δω κιόλας. 4) Πολύ διαφορετικά και χρήσιμα τα familliar στην αρχή γέλαγα με το πρώτο αλλα ειδικά στα boss fight είναι χρήσιμα. Ένα συγκεκριμένο boss fight το πέρασα με την πρώτη επειδή είχα την νεράιδα για χαβαλέ και χωρίς να το ξέρω με γιάτρεψε τρεις φορές. 5) Τα boss.fight είναι άλλα ενδιαφέροντα άλλα αδιάφορα. Η βρυκολακίνα και ο γρήγορος που χάνεται ήταν ποlύ καλύτερα boss fight στο Curse of the Moon. Επίαης δεν εχουν desperation attacks, στο Curse of the Moon ψάρωνες προς το τέλος του boss fight. 6) Μακάρι να άλλαζαν και την όψη της miriam με αλλαγή στο armor και όχι μόνο τα head weapon γιατί θα είχε πλάκα και ακόμα περίσσοτερο παραμετροποίηση στο οπτικό κομμάτι. Τέλος παίζοντας στο One X είχα frame drops σε κάποια σημεία δύο νομίζω. Εντάξει κακή μεγιστοποίηση στα συγκρεκριμένα δωμάτια. Γενικά πολύ καλός τίτλος μετά από Halo 5 που έπαιξα και ήταν σούπα ηταν ότι χρειαζόταν. Edit: Μακάρι να βγει μία complete edition με τα dlc τα πάρουμε όλα φθηνότερα. Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2019 από Choutas 1
Greygore Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 4 hours ago, Choutas said: 2) Μερικά shards είναι πολύ δύσχρηστα χωρίς να δίνουν μια διαφορετική προσέγγιση στο παιχνίδι μερικά φάνηκαν αχρείαστα παντελώς. Άλλα όπως το Summon Bat ή τα πορτραίτα ήταν δυνατά Ειδικά τα πορτραίτα άλλαξαν παντελώς τα boss fights προς το ευκολότερο 3) Έπρεπε να υπήρχαν skills που θα μπορούσαν να γίνουν ανεξάρτητως όπλου. Κάποιο είδος μαγικής αύρας ή projectile. Ήταν ένα πράγμα που λείπει από το SotN. Χρησιμοποιώ μόνο Rapier Swords Melee και τα skils των άλλων όπλων δεν τα έχω δει και δεν με τραβούν τα αργά όπλα και μάλλον δεν θα τα δω κιόλας. 4) Πολύ διαφορετικά και χρήσιμα τα familliar στην αρχή γέλαγα με το πρώτο αλλα ειδικά στα boss fight είναι χρήσιμα. Ένα συγκεκριμένο boss fight το πέρασα με την πρώτη επειδή είχα την νεράιδα για χαβαλέ και χωρίς να το ξέρω με γιάτρεψε τρεις φορές. Έχοντας προχωρήσει λίγο, ήθελα και εγώ να μιλήσω για τα συγκεκριμένα points λίγο: 1. Τα shards όντως θέλανε λίγο περισσότερη προσοχή - ως έχει υπάρχουν πολλά που κάνουν overlap στο βασικό function που παρέχουν, απλά με διαφορετικό skin και ελάχιστες διαφορές στα δευτερεύοντα functions (υπάρχουν δηλαδή μικροδιαφορές μεταξύ π.χ. bat και rat αλλά στο τέλος της ημέρας όχι αρκετές ώστε να έχει σημασία ποιό απο τα δύο χρησιμοποιούμε). Επίσης ορισμένα τείνουν να κάνουν outperform τα υπόλοιπα σε σημείο που δεν υπάρχει λόγος αλλαγής (προσωπικά το πρώτο 45% του game χρησιμοποιούσα αποκλειστικά το Dullahamer shard, το οποίο μετά απο upgrades έφτανε 80-100 damage με reach λίγο πιο πάνω απο την μισή οθόνη, για μόνο 25MP, φοβερά efficient σε σύγκριση με άλλα). 2. Για τα skills/techniques γενικά δεν είμαι fan, θεωρώ πως στο συγκεκριμένο gameplay style δεν ταιριάζουν κινήσεις με fighting game inputs (βλ. για παράδειγμα QCB+F για ενεργοποίηση του Sansetsuzan), οι οποίες αν και βοηθάνε αρκετά σε αργά/μεγάλα enemies, στο 80% του exploration δεν βολεύουν καθόλου στη χρήση. Θα προτιμούσα καλύτερα να μπορούσες να κάνεις equip μόνο ένα, και να ενεργοποιείται με κάποιο dedicated button/combo -- ειδικά νοουμένου πως το mastery τους ανεβαίνει μόνο όταν το attack πετύχει enemy, γίνεται κουραστικό αρκετά γρήγορα. 3. Τα familiar, αν και αρκετά fun όταν συνηθίσεις την χρήση τους, θα ήθελα να έχουν κάποιες πληροφορίες περί ικανοτήτων τους (ειδικά μια και έχουν και δικά τους level) - είναι πολύ δύσκολο να συγκρίνεις ποιό familiar ταιριάζει καλύτερα σε κάθε περίπτωση όταν δεν μπορείς καν να δεις το βασικό τους functionality (αυτό με το fairy π.χ. το ανακάλυψα τυχαία όταν βρήκα το σχετικό potion που χρησιμοποιεί η fairy για να κάνει heal). Κατά τα άλλα, εξακολουθεί να είναι πολύ ευχάριστο ως παιχνίδι - το level design πραγματικά όσο προχωρά το παιχνίδι έχω την εντύπωση πως γίνεται όλο και καλύτερο (ειδικά σε κάποια σημεία όπου έγινε πειραματισμός και με την 3η διάσταση ). 1
Fulgore Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Αυτο για τα input δεν το ανεφερε επειδη ευτυχως δεν χρειαζονται καθολου για να ολοκληρωσεις το παιχνιδι. Ωραια ιδεα αλλα χαλια υλοποιηση για τετοιο παιχνιδι. Το ιδιο και πολλα απο τα Shards που περισσοτερο υπαρχουν μαλλον για οποιον θελει να ξαναπαιξει το παιχνιδι,απλα με διαφορετικο build αλα Dark Souls. Μια απο τα ιδια και με τα Firearm που δεν ειναι reliable λογω dmg/ammunition σε σχεση με sword/greatsword που κανουν την ζωη ευκολη,και αυτα μαλλον για κανενα αλλο playthrough βλεπω να μπηκαν. Παντως εχει δικιο ο Greygore οτι γενικα στην επεξήγηση πολλων πραγματων το παιχνιδι υστερει αρκετα. 1
ikaruga24 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Τα inputs έρχονται απευθείας από το Symphony of the night. Και εκείνο είχε άπειρα όπλα και αντικείμενα με διαφορετικές κινήσεις με inputs για τουλάχιστον τα μισά όπλα του παιχνιδιού χώρια ο ίδιος ο Alucard που είχε 6 μαγείες με inputs. 1
Greygore Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 1 hour ago, ikaruga24 said: Τα inputs έρχονται απευθείας από το Symphony of the night. Και εκείνο είχε άπειρα όπλα και αντικείμενα με διαφορετικές κινήσεις με inputs για τουλάχιστον τα μισά όπλα του παιχνιδιού χώρια ο ίδιος ο Alucard που είχε 6 μαγείες με inputs. Κατ'αρχήν, για να είμαι ειλικρινής, ούτε στο SotN μου άρεσαν ιδιαίτερα τα συγκεκριμένα abilities (ειδικά αν σκεφτείς πως, πέρα απο το combo Shield Rod+Alucard Shield, το καλύτερο όπλο - Crissaegrim - δεν είχε special ability). Παρ'όλα αυτά, αφού αναφέρθηκε, θέλω να κάνω μια μικρή σύγκριση μια και τα Critical Arts απο το SotN δεν είναι ακριβώς αντίστοιχα με τα Techniques του Bloodstained, τουλάχιστον προσωπικά βλέπω δύο μεγάλες διαφορές: 1. Ευκολία χρήσης - Στο SotN υπήρχαν μόνο 2 πιθανοί συνδυασμοί (για τα όπλα), ↓ ↘ → ή ← →, των οποίων το control flow ήταν πάντα προς την κατεύθυνση που έκανε επίθεση ο Alucard (το τελικό πάτημα δηλαδή είχε κατεύθυνση προς εκεί που ήθελε να επιτεθεί ο παίκτης), τα combos/specials συνήθως είχαν μικρά animations, ενώ οι εξαιρέσεις στο animation time είχαν πολύ μεγαλύτερα benefits ώστε να "δικαιολογούν" την δυσκολία χρήσης (βλ. Mourneblade και Dark Metamorphosis combo a.k.a. slash n' heal ). Αντίθετα στο Bloodstained, πολλά weapon types απαιτούν είτε περίπλοκα button inputs (π.χ. το Orbital Wheel των αρχικών lance ενεργοποιείται με ↓ ← ↑ → και απαιτεί button hold για να ολοκληρωθεί η επίθεση), είτε επανειλημμένα combos (το προαναφερθέν Sansetsuzan πρέπει να ενεργοποιηθεί τρεις φορές στη σειρά για να αξιοποιηθεί πλήρως), ενώ το αποτέλεσμα στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απλά 5-6 περισσότερο damage per hit (που προσωπικά ένιωθα πως δεν άξιζε το ρίσκο εκτός αν πολεμούσα πολύ αργά enemies ή enemies με μεγάλα hitbox). 2. Unique benefits - Σε αρκετές περιπτώσεις, τα combo inputs στο SotN δίνουν κάποιο unique effect ή ability που αλλάζει τον ρόλο του όπλου ή με κάποιο τρόπο επωφελεί τον παίκτη, για παράδειγμα το teleport των katana weapon δίνει invincibility frames, το elemental unleash των διάφορων -brand swords κάνει elemental damage, τα διάφορα rods έχουν effects απο ranged attacks μέχρι shields και πάει λέγοντας. Απο όσο είδα μέχρι τώρα (κάπου στα μισά, exploration-wise, ήδη "κατάφερα" το bad ending ), τα techniques του Bloodstained προσφέρουν κυρίως κάποια extra hits ή κάποιο modified hitbox. Υπάρχουν 2-3 περιπτώσεις όπως το Parry σε κάποια swords ή το Crimson Blizzard των katana weapons όπου τα added effects είναι πιο επιθυμητά, αλλά εκεί επιστρέφουμε στο #1, την ευκολία χρήσης δηλαδή που συνήθως κάνει την χρήση τέτοιων technique στην καλύτερη ριψοκίνδυνη και στην χειρότερη χάσιμο χρόνου.* Spoiler Για παράδειγμα ας πάρουμε κάποιο απο τα early-game attack shards (χωρίς upgrades) - το Head Flail (Dullahammer) - και ένα αντίστοιχο όπλο (mid-speed, early-game, mid-damage) όπως το Morgenstern. Στην μία περίπτωση, το Head Flail κάνει κάπου 30-40 damage, σε κύκλο γύρω απο την Miriam και ακτίνα κάπου 3-4 φορές το πλάτος της, για κάπου 25MP αν θυμάμαι σωστά, με απλό πάτημα του Υ key. Απο την άλλη, το Power Slash technique του Morgenstern κάνει κάπου 18-25 damage, με swing το οποίο καλύπτει πλήρως την εμπρόσθια περιοχή της Miriam με πλάτος 1 φορά το character model size της και ελαφρώς την περιοχή πίσω της (αλλά σε απόσταση μόνο 0,5 φορές το πλάτος του character model της) για 20MP και input prompt ↓ ↙ ← →. Σαφώς στο 99% των περιπτώσεων, το Power Smash είναι η λιγότερο αποτελεσματική επιλογή (αν και πιο προηγημένα techniques συνήθως έχουν καλύτερο efficiency, απο την άλλη τα shards παίρνουν και upgrades) - μπορείς να δεις αυτό που ήθελα να πω, πως το "πρόβλημα" δεν είναι τόσο η ύπαρξη των technique αλλά πιο πολύ το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν δίνουν κάποιο κίνητρο για να τα χρησιμοποιήσεις επί των shard, πόσο μάλλον να αφιερώσεις αρκετό χρόνο για να τα κάνεις master (άσε που το mastery xp ανεβαίνει ΜΟΝΟ όταν το technique κάνει connect με κάποιο enemy model, κοινώς στα miss απλά έχεις χαραμίσει MP). *Υπάρχει μία εξαίρεση, δύο επιθέσεις οι οποίες δίνουν i-frames (Jinrai και Assassinate) όπου το duration είναι αρκετό για να αποφύγουμε πολύ δυνατές επιθέσεις ή να καθαρίσουμε enemies τα οποία διαφορετικά είναι κάπως πιο δύσκολα (όπως τα Bloodbringers), αλλά ακόμα και έτσι, συνήθως είναι πιο αποτελεσματικό/efficient να χρησιμοποιήσουμε κάποιο high-damage shard, το οποίο κάνει πιο.... άμεσο damage (πάτημα του Υ button vs. ↓ ↘ →) και έχει παρόμοιο MP cost. 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Moderators Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Από την μία έχει φάση ότι αν master-άρεις κάποια technique περνάει στα υπόλοιπα (σχεδόν όλα; ) όπλα του είδους, από την άλλη, here we go again (κάποια στιγμή).
Greygore Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Μια και μιλάμε για technique mastery, θα με ενδιέφερε να δω τι χρησιμοποιείτε ως "build" και ίσως τον λόγο Παραθέτω το δικό μου σε spoiler: Spoiler ATK Shard: Head Flail (Dullahammer shard) - φοβερό damage, range και MP efficiency, στο level 8-9 καλύπτει σχεδόν την μισή οθόνη και κάνει κάπου 80-100 damage με κόστος 30MP. Sustained Shard: Heretical Grinder (Blood Grinder Knight shard) - καλό range, μέτριο damage (over time) και MP efficiency αλλά επιτρέπει την χρήση του ενώ η Miriam κινείται, το οποίο είναι φοβερά χρήσιμο σε movement-heavy fights. Passive Shard: Katana Expertise (crafted στον Johannes) ή Optimizer (Ocypete shard) ανάλογα με το όπλο - τα katanas έχουν λίγο καλύτερο speed/mobility (και το Expertise Shard δυναμώνει το damage) ενώ για όλα τα υπόλοιπα το Optimizer αυξάνει αρκετά το swing speed. Familiar Shard: Μεταξύ Dulla Head (Dullahammer Head shard) και Dantalion (Dantalion Book shard) - για γενικό exploration, το Dulla Head είναι αρκετά πιο χρήσιμο μια και κάνει lock σε enemies (κοινώς είναι guaranteed damage, εκεί που τα υπόλοιπα συχνά κάνουν miss), απο την άλλη το Dantalion ανεβάζει το Strength της Miriam συχνά-πυκνά, οπότε γίνεται πολύ πιο χρήσιμο σε boss fights. Weapon: Κυρίως katanas όπως Tsurumaru και Raikiri, εν αναμονή κάποιου πιο δυνατού κάνω χρήση του Clockwork Blade (chest loot απο το Tower area) ή του Parasol (drop απο την Bloodless boss). Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από Greygore 1
ADHD Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Το build μου, μην ανοιξετε οσοι δεν το εχετε τερματισει σχεδον στο 100% και δεν θελετε item spoilers. ATK shard: Welcome company maxed Sustained Shard: Void ray maxed η 8bit fireball maxed Manipulation Shard: Accelerator maxed, εντελως broken item Passive: Optimizer maxed, αν και εδω αν κανεις κατι max το ξεκλειδωνεις σαν passive οποτε εχεις και το Sword/Str σιγουρα Familiar: Το βιβλιο που δινει STR buff Weapon: Crissaegrim Ο αλλος εξοπλισμος παιζει αναλογα, εγω βαζω Valkyrie dress η οπως αλλιως λεγεται για τα looks και μονο και στα υπολοιπα οτι δινει ATK speed για να κανει melt το Crissaegrim τα παντα. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από ADHD 2
najinblue3 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Παιδες ερωτηση, εχει βγει σε physical η προκειται να βγει?
Fulgore Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δεν εχει βγει σε physical για pc και ειναι αγνωστο αν θα βγει ποτε. 2
najinblue3 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 11 λεπτά πριν, Fulgore είπε Δεν εχει βγει σε physical για pc και ειναι αγνωστο αν θα βγει ποτε. βασικα το ψαχνω για pc για φιλο αρρωστο με το genre(οποτε μονο steam gift) και για μενα(ps4) αλλα δε το βρηκα πουθενα διαθεσιμο δυστηχως -.-
Choutas Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δεν ξέρω πόσο φυσιολογικό είναι που το έχω μια εβδομάδα και δεν το έχω τερματίσει. Είμαι στο boss που πετάει κέρματα και μάρκες και έχω χάσει κάπου στις 20 φορές. Δεν χρησιμοποιώ πόσιον στις μάχες και ούτε παίζω με την νεράιδα για το healing. Προσπαθώ παίζοντας με το βιβλίο και μου κάνει ένα δυνατό heal και μετά εγώ πεθαίνω. Να χαλάσω τα χρήματα για να μην γιατρευτεί;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα