Προς το περιεχόμενο

Bloodstained: Ritual of the Night


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ ωραιο overall το παιχνιδι και σιγουρα για κατω απο 30ευρω που παιζει τωρα τα αξιζει τα λεφτα του.

Αυτο που ειναι βεβαια fail σε αυτα τα παιχνιδια ειναι αν δεν θυμασαι προηγουμενες τοποθεσιες μιας και ειναι πολυ ευκολο να χαθεις.

Τεραστια ποικιλια απο οπλα και πανοπλιες,customization του χαρακτηρα και πολυ ωραια μουσικη overall.

Αυτο που ισως χαλασει καποιους ειναι το αγγλικο voice over που ειναι μετριο αλλα ευτυχως εχει μεσα και Ιαπωνεζικα που εννοειται οτι προτεινονται(και πολυ θετικο που μπορεις να αλλαξεις voice over χωρις να βγεις απο το παιχνιδι).

Απορω πως δεν εχουν βγει ακομα reviews για το παιχνιδι https://www.metacritic.com/game/pc/bloodstained-ritual-of-the-night

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ilos είπε

N O V A

B L O O D S T A I N E D

S P E E D R U N S

W H E N ?

Σε κανα μήνα όταν το κάνω 100% προς το παρόν συνήθισα το dash cancel. 👌

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Πολυ ωραιο overall το παιχνιδι και σιγουρα για κατω απο 30ευρω που παιζει τωρα τα αξιζει τα λεφτα του.

Αυτο που ειναι βεβαια fail σε αυτα τα παιχνιδια ειναι αν δεν θυμασαι προηγουμενες τοποθεσιες μιας και ειναι πολυ ευκολο να χαθεις.

Τεραστια ποικιλια απο οπλα και πανοπλιες,customization του χαρακτηρα και πολυ ωραια μουσικη overall.

Αυτο που ισως χαλασει καποιους ειναι το αγγλικο voice over που ειναι μετριο αλλα ευτυχως εχει μεσα και Ιαπωνεζικα που εννοειται οτι προτεινονται(και πολυ θετικο που μπορεις να αλλαξεις voice over χωρις να βγεις απο το παιχνιδι).

Απορω πως δεν εχουν βγει ακομα reviews για το παιχνιδι https://www.metacritic.com/game/pc/bloodstained-ritual-of-the-night

Εύκολο να χαθείς ήταν στο hollow knight, στο bloodstained έχεις το χάρτη πάντα ανοιχτό, έχεις τα teleport room με τις ονομασίες της κάθε περιοχής κλπ. Δεν βλέπω κανένα τέτοιο πρόβλημα προσωπικά ενώ στο hollow knight υπήρχε έντονα.

  • Moderators
Δημοσ.

Και έχει και markers που μπορείς να βάλεις, δυστυχώς χωρίς όνομα όμως + ότι οι τοποθεσίες του χάρτη θα έπρεπε να αλλάζουν όνομα όταν τις κοιτάς και όχι να κρατάει το όνομα της τοποθεσίας που βρίσκεσαι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ADHD είπε

Σε κανα μήνα όταν το κάνω 100% προς το παρόν συνήθισα το dash cancel. 👌

Εύκολο να χαθείς ήταν στο hollow knight, στο bloodstained έχεις το χάρτη πάντα ανοιχτό, έχεις τα teleport room με τις ονομασίες της κάθε περιοχής κλπ. Δεν βλέπω κανένα τέτοιο πρόβλημα προσωπικά ενώ στο hollow knight υπήρχε έντονα.

Θα σου δωσω ενα παραδειγμα σε ενα σημειο που κολλησα για να καταλαβεις τι εννοω,παρολο που εχεις δικιο οτι εχουν καποιες βελτιωσεις σε σχεση με αλλα παιχνιδια οπως τα χρωματιστα σημεια των teleport και save points.

Δεν εβρισκα με τιποτα ομως που επρεπε να παω για να παρω το double jump. Αφου γυρισα  ολο το χαρτη βολτα,τελικα βρηκα οτι

Spoiler

στο κομματι πανω αριστερα στις βιβλιοθηκες δεν παρατηρησα την πρωτη φορα  που πηγα οτι κουνουσες τα κλουβια για να ανεβεις στο πανω μερος που οδηγει στο boss

Ειναι το μονο σημειο ως τωρα που ετυχε να κολλησω για μια τοσο μικρη λεπτομερεια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατάφερα επιτέλους να το try και εγώ 2-3 μέρες μετά που στείλανε τα Kickstarter rewards (ας όψεται η κα. Greygore που ήθελε τελευταία στιγμή διακοπές στα Γιάννενα - καλά περάσαμε, δεν λέω, αλλά.... Bloodstained...) και έχω να πω πως μέχρι τώρα το έχω λατρέψει. Μερικές σκέψεις βασισμένες στις πρώτες 4-κάτι ώρες (λίγο μετά το 3ο boss): 

Απο story και γενικό plot structure μου θύμισε πάρα πολύ το αγαπημένο μου Castlevania: Order of Ecclesia, με πολλές αναλογίες μεταξύ των δύο: Shanoa με Miriam ως πρωταγωνίστριες με αμνησία/μακροχρόνια απουσία απο τα δρώμενα και την ικανότητα να απορροφούν και χρησιμοποιούν - μετά απο experiments - τις δυνάμεις των εχθρών τους (Glyphs/Shards), Albus με Gebel ως τον (υποτιθέμενο) antagonist ο οποίος φαίνεται να έχει υποκύψει στα ίδια demonic experiments που έδωσαν τις δυνάμεις στην πρωταγωνίστρια (sic), το χωριό με τους quest givers/vendors (το οποίο φαντάζομαι θα έχει κάποιο plot twist α λα Ecclesia), καθώς και διάφορα unique quirks που είχε το OoE ως το "τελευταίο pure Castlevania" game (leveling system(s), resistances, combat που δίνει έμφαση στο attack speed/reach του εκάστοτε όπλου κ.τ.λ.). Το ωραίο πάντως είναι πως στο Bloodstained φαίνεται να έχουν αναπτύξει/εξελίξει ακόμα περισσότερο αυτές τις ιδέες/βάσεις, κάτι που του δίνει ένα feel το οποίο είναι ταυτόχρονα φρέσκο και κάπως familiar.

Απο gameplay/controls, πέρα απο κάποια αρχικά προβληματάκια στο να συνηθίσω το movement speed/range της Miriam (τα οποία είναι ελαφρώς πιο αργά και "βαριά" απο τα αντίστοιχα των Castlevania) είναι άρτια - αν και πάλι, όπως το Order of Ecclesia, το βασικό movement speed δεν δημιουργεί προβλήματα καθώς το level design είναι στημένο γύρω απο αυτό, με περισσότερη έμφαση στην οριζόντια παρά στην κάθετη κίνηση και καλό enemy placement ώστε να "σπάνε" τα μεγάλα corridor segments). Σίγουρα μπορώ να δω διάφορα design elements που χαρακτηρίζουν τον Igarashi, όπως "η περιοχή που θες το underwater upgrade" ή "τα σημεία που χρειάζεται double jump" ή "τα εμπόδια που απαιτούν κάποιο boss soul/shard/fragment/glyph για να προχωρήσεις", αλλά και πάλι το γενικό design έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην φαίνονται out-of-place.

Η μουσική υπόκρουση είναι επίσης σε πολύ ψηλό επίπεδο με τις (πλέον κλασσικές για Castlevania game) μελωδίες της Michiru Yamane, ειδικά μια και της δώθηκε ευκαιρία να προσθέσει και κάποια πιο low-tempo κομμάτια (βλ. το piano solo στον κήπο) - το μόνο "παράπονο" που έχω είναι πως σε ορισμένες περιοχές (κυρίως στο village, όπου ο παίκτης επιστρέφει αρκετά συχνά) υπάρχουν σημεία χωρίς καθόλου μουσική, κάτι το οποίο νίωθει κάπως περίεργο μια και "σπάει" το audio flow κατά την διάρκεια του πήγαινε-έλα για quest completion ή weapon crafting και πάει λέγοντας.

Απο τα λοιπά συστήματα και γενικό user experience μπορώ να πω πως είμαι εντυπωσιασμένος - υπάρχουν τόσα και τόσα quality-of-life improvements πάνω στα "κλασσικά" metroidvania systems που δεν έχω ιδέα απο που να αρχίσω. Παραθέτω κάποια προσωπικά αγαπημένα μου:

1. Στατιστικά για τα πάντα - υπάρχει απίστευτο feedback στο τι έχουμε κάνει στο παιχνίδι, απο items, demons, abilities, techniques, lore και δεν συμμαζεύεται. Item drop rates, tables και shard chance; Υπάρχει. Λίστα με όλα τα "secret" combo attacks ανα όπλο και τύπο επίθεσης; Υπάρχει. Glossary με terms, recipes, αντικείμενα, spawn areas του κάθε enemy, resistances/xp values/lore; Εννοείται πως υπάρχει. Πραγματικά το παιχνίδι φαίνεται να έχει ακριβείς πληροφορίες για οτιδήποτε μπορεί να συναντήσει η Miriam κατά την διάρκεια του story, και ακόμα καλύτερα παρουσιάζονται με αρκετά λιτό και προσεγμένο τρόπο, ώστε να μην κουράζουν το μάτι.

2. Καταπληκτικό UI customization και shortcuts - μου άρεσε ιδιαίτερα πως μπορείς να αλλάξεις το μέγεθος, zoom, transparency και τοποθέτηση του minimap (αν και ανοίγοντας το "μεγάλο" world map, έχει μια τάση να κάνει zoom out προς τα αριστερά - προσωπικά θα ήθελα να είχε είτε κάποιο "memory" function που κρατά το τελευταίο επίπεδο zoom που χρησιμοποίησε ο παίκτης ή έστω ένα auto-zoom που να κεντράρει αυτόματα στην τοποθεσία του παίκτη, καθώς το παρόν σύστημα καταντά λίγο κουραστικό - ειδικά αν έχεις "χαθεί" και ψάχνεις περιοχες που δεν έχεις ήδη εξερευνήσει). Η δυνατότητα να αποθηκεύεις item sets είναι επίσης φοβερή, μια και επιτρέπει την εκμετάλλευση weakness στα διάφορα enemies (βλ. 1), αλλά ίσως θα ήθελα να ήταν διαθέσιμη λίγο πιο νωρίς στο παιχνίδι (ίσως είμουν κάπως αργός, αλλά τα πρώτα 2 slots έγιναν διαθέσιμα κάπου μια με μιάμιση ωρα μετά το prologue).

3.Interactions και easter eggs - εδώ φαίνεται πραγματικά το DNA του Igarashi, καθώς ένα απο τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σειράς Castlevania απο το SotN και μετά ήταν πάντα τα μικρά, συνήθως κρυμμένα interactions μεταξύ αντικειμένων, εχθρών και περιοχών/props. Μεταξύ άλλων, γέλασα αρκετά με τα shovel enemies, τo Toy Shoes όπλο, τα διάφορα glasses items (και τις αλλαγές στο gameplay που φέρνουν), αλλά παράλληλα εντυπωσιάστηκα με τις μικρές λεπτομέρειες όπως τα διαφορετικά death animation ορισμένων εχθρών ανάλογα με ποιό όπλο/shard και σε ποιό σημείο του σώματος τους γίνει το τελικό hit ή τα διάφορα poltergeist portraits (backers αν δεν κάνω λάθος, στα $500+ tier), τα οποία μέχρι τώρα είναι όλα unique images και πάει λέγοντας.

4. Μικρά αλλά ενδιαφέροντα sub-systems - για παράδειγμα το permanent stat boost που παίρνεις την πρώτη φορά που χρησιμοποιείς ένα νέο food item ή τα διάφορα questlines, τα οποία ορισμένες φορές είναι αλληλένδετα ή ακόμα και ολόκληρο το upgrade system για τα shards, το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις αλλάζει ριζικά το functionality των επιθέσεων. Ένα ακόμα μικρό "παράπονο" είναι πως η όλη λειτουργία με την φάρμα φαίνεται κάπως... out-of-place, νοουμένου του setting και της γενικής ροής του παιχνιδιού, αλλά και πάλι δεν αφαιρεί απο την γενική εμπειρία.

Edit: Αν και γενικά δεν πέτυχα κάποια τραγικά bug όπως ορισμένοι άλλοι (ίσως επειδή πέρασαν και 2 νέα version απο την ημέρα κυκλοφορίας), υπάρχουν κάποια μικρά προβληματάκια, πρόσεξα αρκετά συχνά πως ορισμένα enemies (ειδικά τα ιπτάμενα - π.χ. Bats ή Ghosts - που μπορούν να περάσουν μέσα απο τοίχους, έχουν ένα θεματάκι όπου τα item drops τους "κολλάνε" μέσα σε τοίχους και δεν μπορείς να τα μαζέψεις - minor bug αλλά φαντάζομαι έχει την ίδια βάση (pathfinding/collision detection glitch) που δημιουργεί τα προβλήματα που αναφέρει ο κόσμος στο Steam και τα διάφορα forum.

Επίσης συμφωνώ με τον @GhostRiderLSOV πως 1. τα hair physics είναι κάπως distracting (ειδικά σε ορισμένα hair styles - god damn it, ήθελα να κάνω roleplay ώς Shanoa αλλά τα physics μου το χαλάνε :P ) και 2. επίσης θα προτιμούσα να αναγράφεται το area name της περιοχής που κάνεις mouseover/cursor hover στο overworld map αντί της current περιοχής (μια και μειώνει την χρησιμότητα του glossary/journal, ειδικά τα enemy spawn areas, αν ο παίκτης δεν θυμάται πως ονομάζεται κάθε περιοχή).

Πραγματικά είχε καιρό να περάσω τόσο καλά με ένα παιχνίδι απο τόσο νωρίς, χαίρομαι που το κατάφεραν ακριβώς όπως το είχαν υποσχεθεί (και ίσως ξεπέρασαν τις προσδοκίες μου σε κάποια σημεία) - για να πω την αλήθεια, με τα κατά καιρούς crowdfunding flops (ειδικά projects που βασίστηκαν στην νοσταλγία του audience των 30-40κάτι, βλ. Mighty Number 9, Project Godus ή Yooka-Laylee) δεν είμουν σίγουρος αν το Bloodstained θα κατάφερνε να ολοκληρωθεί σε ικανοποιητικό βαθμό αλλά το τελικό αποτέλεσμα σίγουρα έχει τις προοπτικές να ξεχωρίσει. Hopefully εντός της επόμενης εβδομάδας θα καταφέρω να το προχωρήσω περισσότερο (μια και είχα υποσχεθεί να το κάνω παράλληλα stream, damn it :P ) αλλά σίγουρα απο αρχικές εντυπώσεις μου άφησε τις καλύτερες.

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 7
Δημοσ.

Θα ηθελα να προσθεσω 2 πραγματακια που με χαλασαν ως τωρα στο παιχνιδι μιας και δεν βλεπω να εχουν αναφερθει απο καποιον αλλο

1)Τα side quests γενικα ειναι μεγαλη απογητευση και δεν ταιριαζουν καθολου με το παιχνιδι περαν αυτων να σκοτωσεις τερατα(που εν μερη και αυτο δεν νομιζω οτι χρειαζεται side quest μιας και αυτο θα κανεις ουτως ή αλλως σε ολο το παιχνιδι).

Ειδικα η αλλη που μου θελει να τις φτιαχνεις φαγητο μεγαλο fail αλλα και η αλλη που θελει να της δωσεις gear. Δεν ταιριαζουν καθολου στο παιχνιδι(ειδικα μιας και πιανουν ολο το κομματι των side quest οι 3 αυτοι quest givers,κοινως χαμενη ευκαιρια/προσθηκη.

2)Το drop rate των shards απο τα τερατα . Καταλαβαινω για ποιο λογο να εχει χαμηλο drop rate ενα αντικειμενο απο τα τερατα. Χαμηλο ομως drop rate να εχουν τα shards που τα χρειαζεσαι γιατι στην ουσια ειναι δυναμεις,ειναι ψιλο fail.

Κατα τα αλλα το παιχνιδι ειναι η ευχαριστη εκπληξη του καλοκαιριου.

 

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Greygore είπε

ήθελα να κάνω roleplay ώς Shanoa αλλά τα physics μου το χαλάνε :P

Aυτό ακριβώς κι εγώ. :P
Όταν είδα το πολύ μακρύ μαλλί, είπα "εδώ είμαστε" (Shanoa best Castlevania girl) και το κράτησα στο χρώμα της Miriam αλλά στο πρώτο jump...ugh... :(
Επίσης υπάρχουν και διάφορα easter eggs/references σε μια πολύ γνωστή σειρά anime (για memes ειδικά), όπως π.χ. το Silver Knight familiar δίπλα στο σεντούκι της Crusader armor και όταν πατάς το (movement, όχι directional magic) πάνω ενώ στέκεσαι ακίνητος (και 2η πόζα αν κρατήσεις πατημένο). Και υπάρχει και άλλο πιο μετά, αλλά πιο secret. ;)

Δημοσ.
1 minute ago, GhostRiderLSOV said:

Επίσης υπάρχουν και διάφορα easter eggs/references σε μια πολύ γνωστή σειρά anime (για memes ειδικά), όπως π.χ. το Silver Knight familiar δίπλα στο σεντούκι της Crusader armor και όταν πατάς το (movement, όχι directional magic) πάνω ενώ στέκεσαι ακίνητος (και 2η πόζα αν κρατήσεις πατημένο). Και υπάρχει και άλλο πιο μετά, αλλά πιο secret. ;)

Να πω την αλήθεια, Familiar shard δεν βρήκα ακόμα αλλά που θα πάει, απόψε σίγουρα όλο και κάτι θα πέσει :P 

Εν το μεταξύ ήθελα να κάνω quote τον @Fulgore στα περί drop rate (καθώς, αν συνεχίζει την "παράδοση" των late Castlevania, μάλλον υπάρχει αντικείμενο/armor που ανεβάζει drop rates και κάποια "σετ" που ψηλώνουν το LUCK) και συνειδητοποίησα πως μια βασική για εμένα έλλειψη είναι πως το παιχνίδι δεν εξηγεί καθόλου το πως λειτουργεί και τι benefits δίνει κάθε stat - έχω μια γενική ιδέα απο τα προηγούμενα παιχνίδια του IGA  (π.χ. Luck = drop rate increase, Strength = damage increase) αλλά τουλάχιστον για ένα παιχνίδι με τόσο λεπτομερές glossary είναι κρίμα να μην έχει ακριβείς εξηγήσεις για αυτά (εκτός αν υπάρχουν κάπου και απλά εγώ δεν τα πρόσεξα).

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν διάφορα items κι ένα λίγο late game που ανεβάζει το Luck.
Δεν κοίταξα για set συγκεκριμένα, αλλά παίζοντας και βγάζοντας πράγματα αφού τέλειωσα το στόρυ (δεν έχω πάει NG+ ακόμα), το έχω ανεβάσει στο 75. Moυ λείπουν κάποια recipes πάντως και ο χάρτης είναι στο 99.40% ολοκληρωμένος, άρα μου λείπουν κάποια κρυφά δωμάτια.

Edit: Κι ένα τοπικ με tips από Reddit.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Δημοσ.
8 minutes ago, GhostRiderLSOV said:

Υπάρχουν διάφορα items κι ένα λίγο late game που ανεβάζει το Luck.
Δεν κοίταξα για set συγκεκριμένα, αλλά παίζοντας και βγάζοντας πράγματα αφού τέλειωσα το στόρυ (δεν έχω πάει NG+ ακόμα), το έχω ανεβάσει στο 75. Moυ λείπουν κάποια recipes πάντως και ο χάρτης είναι στο 99.40% ολοκληρωμένος, άρα μου λείπουν κάποια κρυφά δωμάτια.

Εκεί που αναφέρω "αντικείμενο που ανεβάζει τα drop rates",  σκεφτόμουν κάτι αντίστοιχο στο Ring of Arcana/Thief Ring απο τα κατά καιρούς Castlevania - είναι accessories που χαρακτηριστικά δίνουν "increase the drop rate of common/rare items". Όσο για τα "set", δεν τα βαφτίζει ακριβώς έτσι στα Castlevania αλλά όλα τα παιχνίδια είχαν κάποιο themed set αποκλειστικά για να ανεβάζει το Luck (για παράδειγμα τα κομμάτια του Alucart armor στο SotN).

  • Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Greygore είπε

Εκεί που αναφέρω "αντικείμενο που ανεβάζει τα drop rates",  σκεφτόμουν κάτι αντίστοιχο στο Ring of Arcana/Thief Ring απο τα κατά καιρούς Castlevania - είναι accessories που χαρακτηριστικά δίνουν "increase the drop rate of common/rare items".

Yep, "plunderer's ring" είναι αυτό που ανεβάζει το rare item drop εδώ.

Ναι, θυμάμαι το (upgraded?) Alucard set, αλλά για εδώ δεν ξέρω.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Άλλο το Alucarset, άλλο το Alucarset όμως :P 

For the record (και επειδή είναι fun fact αν κάποιος εδώ δεν έπαιξε το SotN):

Το Alucard set (Sword, Shield, Mail) ήταν απο τα καλύτερα weapon/armor combos στο Symphony of the Night - ο παίκτης ξεκινά με αυτά στην αρχή του Dracula's Castle, τα χάνει στο 4ο-5ο δωμάτιο, και μετά τα βρίσκει ξανά σιγά-σιγά σαν "end-game" rewards. Μεταξύ άλλων, το sword επέτρεπε την χρήση μιας κίνησης backstab/teleport, η ασπίδα αναπλήρωνε hearts με το κάθε block και το mail armor δίνει αρκετά καλά resistances σε Fire, Ice και Thunder.

To Alucarset απο την άλλη ήταν ένα "χιουμοριστικό" μπαστάρδεμα του κανονικού σετ - το βρίσκαμε σχετικά νωρίς στο παιχνίδι αλλά απο stats δεν δίνει κάτι ιδιαίτερο, το sword και η ασπίδα δεν έχουν κάποιο special property και τα item descriptions είναι παρωδίες των κανονικών Alucaritems. Το μόνο θετικό του συγκεκριμένου σετ είναι πως, και με τα 3 κομμάτια equipped, έδινε το κρυφό buff "Alucart", το οποίο άλλαζε το όνομα του χαρακτήρα σε... Alucart και ανέβαζε το Luck κατά 30 (τεράστιο bonus και φοβερό για item farming).

Fun fact of the day :P 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Greygore είπε

Άλλο το Alucarset, άλλο το Alucarset όμως :P

I know, but I didn't remember. Πάνε χρόνια από το SotN και το είχα ξεκοκκαλίσει (γκουχ, με guide).

Δημοσ.

Same, same.... Είχε τόσο πράμα το συγκεκριμένο που χωρίς guide δεν υπήρχε περίπτωση να βρεις τα πάντα (και ελπίζω το Bloodstained να έχει τουλάχιστον κάποιο παρόμοιο content volume - ειδικά με τα upcoming DLCs).

(Αν δεν κάνω λάθος, εδώ μέχρι και πριν 2-3 χρόνια ακόμα ανακάλυπταν νέα πράματα για το SotN)

Δημοσ.

Το εκανα 100% στο map και μου λειπουν μερικα achievements για 100% γενικά, το drop rate ειναι μια χαρα με λιγο farm παιρνεις το shard που δινει ειδικα αν εχεις ανεβασει και λιγο LCK ειναι κατι παραπανω απο ικανοποιητικο για single player game. Παρα πολυ εθιστικο gameplay πραγματικα δεν μπορω να σταματησω να παιζω και εκει ερχεται το "παραπονο" μου ας το πουμε και ετσι. Αυτη τη στιγμη δεν εχει ιδιαιτερο end-game/replay value, ξεκινησα NG+ σε nightmare και ειναι ευκολο (ισως φταιει οτι εχω κανει τερμα OP χαρακτηρα) επισης περαν των dmg/health modifiers δεν φαινεται να υπαρχει κατι καινουργιο κατι που προσωπικα θεωρω lazy development ( η απλα δεν τους εφτασε ο χρονος), βαλε ας πουμε 1-2 hidder OP bosses, μερικα items κλπ, δεν αρκει να αυξανουμε τα hp/dmg pools και να το ονομαζουμε NG+ για εμενα.

Αν θες challenge run θα πρεπει να ξεκινησεις απο το 0 σε nightmare κατι που οκ δεν μου λεει και πολλα. Τα planned DLC ομως δειχνουν οτι τουλαχιστον σκεφτονται με σωστο τροπο (new chars, roguelike dungeon, co-op κλπ) για να προσθέσουν replay value.

Γενικά όλα κρέμα, performance/γραφικά/gameplay/ost, πήρα την castlevania δόση μου και με το παραπάνω απλα θα ηθελα replay value απο το release.

4/5 🌟

PS: και εμενα μου θυμισε το ecclesia το οποιο ειναι το αγαπημενο μου μετα το αξεπεραστο sotn.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...