evoracing Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Καλημερα... Αλλαξα σήμερα στο clarus ψαλίδια (και τα 2) και παρατηρισα πως αμα είμαι σε ευθεία και αποσυμπλεκταρω για να αλλάξω ταχύτητα το αμάξι χάνει πορεία. Αμα έχω ταχύτητα το τιμόνι μένει λίγο αριστερά και όταν έχω νεκρά είναι ευθεία... Τι μπορεί να παιζει?
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Αν πω πως κατάλαβα τι εννοείς, θα είναι ψέμα. Όταν γράφεις "χάνει πορεία" εννοείς πως τραβάει το τιμόνι? Όταν λες "αποσυμπλεκτάρω", εννοείς πατάω συμπλέκτη? Ότι και να εννοείς, το μόνο σίγουρο είναι πως μετά από αλλαγή ψαλιδιών είναι απαραίτητο να κάνεις ευθυγράμμιση. 2
nick#18 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Αυτο που λεει και ο joshua.. Για ευθυγραμμιση εισαι! 1
evoracing Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Πήγα και του το είπα και μου είπε να κάνω πρώτα 200km μέσα στην πόλη και μετά να πάω για ευθυγράμμιση.
nick#18 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Γιατι αυτο? Δεν μπορω να σκεφτω λογο που χρειαζεται κατι τετοιο.. να "πατησει" τα καινουργια συνεμπλοκ στα ψαλιδια? Αν ναι τι ακριβως να πατησει αφου ειναι κυλινδρικα? Επισης.. δεν σου ανεφερε οτι το αμαξι θα χρειαστει ευθυγραμμιση μετα την αλλαγη εξ' αρχης? Αν οχι ισως να πρεπει να βρεις αλλο μαστορα..
evoracing Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Αν πω πως κατάλαβα τι εννοείς, θα είναι ψέμα. Όταν γράφεις "χάνει πορεία" εννοείς πως τραβάει το τιμόνι? Όταν λες "αποσυμπλεκτάρω", εννοείς πατάω συμπλέκτη? Ότι και να εννοείς, το μόνο σίγουρο είναι πως μετά από αλλαγή ψαλιδιών είναι απαραίτητο να κάνεις ευθυγράμμιση. Εννοώ πως άμα είμαι με 60 πχ και πατήσω συμπλέκτη για να ανεβάσω ταχύτητα και στο πάτημα του συμπλέκτη αλλά και όταν τον αφήνω το αμάξι αλλάζει πορεία. Σήμερα μου έκανε ευθυγράμμιση και είπε να περάσω και στα 200km.
gdriver Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 δε μπορώ να καταλάβω πως η σύμπλεξη - αποσύμπλεξη επηρεάζει το σύτημα διάυθυνσης. για να δεις εάν το αυτοκίνητο χρειάζεται ευθυγράμμιση θα πας σε ένα καλό δρόμο με σταθερή ταχύτητα (120-130) θα αφήσεις το τιμόνι και θα δείς σε πόσα μέτρα αλλάζει πορεία το αυτοκίνητο. αν αλλάξει σχεδόν αμέσως θες ευθυγραμμιση, εάν αλλάξει μετά από χλμ είναι μία χαρά.
evoracing Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Θα μπορούσε να φταίνε και οι μπιλιοφοροι για αυτό? Θέλουν άλλαγμα..
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Εννοώ πως άμα είμαι με 60 πχ και πατήσω συμπλέκτη για να ανεβάσω ταχύτητα και στο πάτημα του συμπλέκτη αλλά και όταν τον αφήνω το αμάξι αλλάζει πορεία. Σήμερα μου έκανε ευθυγράμμιση και είπε να περάσω και στα 200km. Τώρα μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο. Το τιμόνι δεν τραβάει ποτέ εκτός από τη στιγμή που πατάς και αφήνεις τον συμπλέκτη? Και το σύμπτωμα αυτό το απέκτησε με την αλλαγή ψαλιδιών, δεν το είχε πριν? Ευθυγράμμιση πάντως εφόσον έκανε τώρα δεν χρειάζεται ξανά σε 200km.
evoracing Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Λοιπόν απλά έχει αλλάξει τελείως η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το τιμόνι και να μην το κρατάς σε ευθεία δρόμο μένει μόνο του στριμμένο λίγο αριστερά. Αυτό όταν έχω ταχύτητα μέσα. Άμα σε πορεία πάνω πατήσω τον συμπλέκτη το τιμόνι ισιώνει και αλλάζει πορεία (τώρα δεν θυμάμαι προς τα που).
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Ευθυγράμμιση. Εκτός αν έκανες αυτό που είχες γράψει σε άλλο thread, έβαλες τελικά ψαλίδια με διαφορετικές διαστάσεις? Αν ναι, θα διορθωθεί μόνο αν βάλεις τα σωστά.
Liverpool89 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 ο μαστορας έκανε της ευθυγράμμιση μονος του και απλα το τιμονι εφυγε λιγο αριστερα. Μιλαω για το τιμονι μονο. Ή τραβαει αριστερα, αν ναι κανε αυτο που ειπε ο joshua21
gdriver Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Θα μπορούσε να φταίνε και οι μπιλιοφοροι για αυτό? Θέλουν άλλαγμα.. ακούς ήχους σαν σπασίματα όταν στρίβεις το τιμόνι. σαν να σπάει κάτι κάνουν οι μπιλιοφόροι και δεν παίζει ρόλο η ταχύτητα. το κάνει πάντοτε όταν στρίβεις. εάν δεν ακούγεται κιχ οι μπιλιοφόροι είναι μία χαρά. Λοιπόν απλά έχει αλλάξει τελείως η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το τιμόνι και να μην το κρατάς σε ευθεία δρόμο μένει μόνο του στριμμένο λίγο αριστερά. Αυτό όταν έχω ταχύτητα μέσα. Άμα σε πορεία πάνω πατήσω τον συμπλέκτη το τιμόνι ισιώνει και αλλάζει πορεία (τώρα δεν θυμάμαι προς τα που). συμφωνώ με joshua. θέμα ψαλιδιών είναι. ίσως κανένα silent block είναι καραχαλασμένο (γίνεται και σε καινούργιο ψαλίδι) ή ακόμη χειρότερα κανένα μπαλάκι είναι παιγμένο. τα ημίμπαρα -ακρόμπαρα τα έχεις ελέγξει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα