argiro79 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Όσοι ενδιαφέρεστε για ελληνικούς υπότιτλους μιλήστε μαζί τους (live chat) https://help.netflix.com/contactus?locale=en-GR Όσοι περισσότεροι ζητήσουν τόσο πιο γρήγορα θα γίνει ''Netflix Sam We are looking on getting those added and thank you so much for reaching out. The more demand we see the harder we work to get those Greek options on there.'' Μίλησα κι εγώ μαζί τους απόψε : Netflix Daniel Thanks! I am back! I was checking and it seems that at this time it hasn't been announced any date for when the subtitles and audio in Greek will be added. But no problem! I will surely pass the note to my superiors so we can review this. I hope soon we can add this language to our library. I understand this will help a lot, specially for the little kids, so I'll make sure we review it. Netflix Daniel We are actually focusing on the new regions, and we are working hard to get what you need, so its great you reached us about it to know what you want to be added in your region. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
polakis21 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μόλις ακύρωσα την δωρεάν μηνιαία που είχα. Οταν ερθουν ελληνικοί υπότιτλοι και ελληνικός ήχος στα παιδικά, τα ξαναλέμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Paralizer Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μόλις ακύρωσα την δωρεάν μηνιαία που είχα. Οταν ερθουν ελληνικοί υπότιτλοι και ελληνικός ήχος στα παιδικά, τα ξαναλέμε... Θα περιμένεις πολύυυυυυυυυ ακομα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Endless loop, οι πελάτες λένε "μόλις έρθουν οι υπότιτλοι τα ξαναλέμε" και το Netflix "μόλις μαζέψουμε αρκετούς πελάτες θα βγάλουμε υπότιτλους" 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jmirko15 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Endless loop, οι πελάτες λένε "μόλις έρθουν οι υπότιτλοι τα ξαναλέμε" και το Netflix "μόλις μαζέψουμε αρκετούς πελάτες θα βγάλουμε υπότιτλους" Το ξέρεις όμως ότι η λάθος πλευρά είναι του Netflix right; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kdiamant Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα. Πρόσφατα έβαλα και εγώ την δοκιμαστική περίοδο για 1 μήνα του Netflix. Η γραμμή που έχω στο σπίτι είναι Vodafone και συνδέομαι με 9307 Kbps (πονεμένη ιστορια,anyway). Το πρόβλημα είναι το εξής: ενώ έχω κανει free συνδρομή στο ανώτερο πακέτο που υποστηρίζει και 4Κ είτε είμαι στον υπολογιστή (MAC με Safari Web Browser) είτε είμαι στην TV Samsung UHD το περιεχόμενο που προβάλω σε ότι ταινία, σειρά έχω δοκιμάσει το δείχνει πάντα σε ποιότητα κάκιστη. Όταν λέω κάκιστη εννοώ ούτε καν HD. Να πώ ότι στις ρυθμίσεις του Netflix στον Web Browser έχω επιλέξει στα Playback Settings to High. Στην εφαρμογή στην TV δεν βρίσκω τα settings. Μέχρι και στο iPhone σε πολύ χαμηλή ποιότητα παίζει. Τι φταίει? Ευχαριστώ. Υ.Γ.: Με Netflix που μίλησα δεν λύθηκε το πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Το ξέρεις όμως ότι η λάθος πλευρά είναι του Netflix right; Ναι, απλά ανέφερα τι συμβαίνει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx1234r Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα. Πρόσφατα έβαλα και εγώ την δοκιμαστική περίοδο για 1 μήνα του Netflix. Η γραμμή που έχω στο σπίτι είναι Vodafone και συνδέομαι με 9307 Kbps (πονεμένη ιστορια,anyway). Το πρόβλημα είναι το εξής: ενώ έχω κανει free συνδρομή στο ανώτερο πακέτο που υποστηρίζει και 4Κ είτε είμαι στον υπολογιστή (MAC με Safari Web Browser) είτε είμαι στην TV Samsung UHD το περιεχόμενο που προβάλω σε ότι ταινία, σειρά έχω δοκιμάσει το δείχνει πάντα σε ποιότητα κάκιστη. Όταν λέω κάκιστη εννοώ ούτε καν HD. Να πώ ότι στις ρυθμίσεις του Netflix στον Web Browser έχω επιλέξει στα Playback Settings to High. Στην εφαρμογή στην TV δεν βρίσκω τα settings. Μέχρι και στο iPhone σε πολύ χαμηλή ποιότητα παίζει. Τι φταίει? Ευχαριστώ. Υ.Γ.: Με Netflix που μίλησα δεν λύθηκε το πρόβλημα. Για να παίξεις 4κ πρέπει να έχεις απο 25mbps και ,πάνω ταχύτητα όπως λέει και στο site του netflix. Εκτός απο αυτό χρειάζεσαι και εξοπλισμό που να το υποστηρίζει το 4k για να δείς τέτοιου είδους ανάλυση όπως επίσης να το υποστηρίζει και η ταινία ή σειρά που βλέπεις. Για HD χρειάζεσαι minimum 5mbps. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kdiamant Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Για να παίξεις 4κ πρέπει να έχεις απο 25mbps και ,πάνω ταχύτητα όπως λέει και στο site του netflix. Εκτός απο αυτό χρειάζεσαι και εξοπλισμό που να το υποστηρίζει το 4k για να δείς τέτοιου είδους ανάλυση όπως επίσης να το υποστηρίζει και η ταινία ή σειρά που βλέπεις. Για HD χρειάζεσαι minimum 5mbps. Καλημέρα. Όπως αναφέρω η ταχύτητά μου είναι 9mbps. Επομένως δεν έχω θέμα ταχύτητας για HD ταινίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zx1234r Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Καλημέρα. Όπως αναφέρω η ταχύτητά μου είναι 9mbps. Επομένως δεν έχω θέμα ταχύτητας για HD ταινίες. Για HD όχι αλλά για UHD ναι. Επειδή έγραψες πιο πάνω πως έχεις θέμα στην αναπαραγωγή UHD γιαυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Για να παίξεις 4κ πρέπει να έχεις απο 25mbps και ,πάνω ταχύτητα όπως λέει και στο site του netflix. Εκτός απο αυτό χρειάζεσαι και εξοπλισμό που να το υποστηρίζει το 4k για να δείς τέτοιου είδους ανάλυση όπως επίσης να το υποστηρίζει και η ταινία ή σειρά που βλέπεις. Για HD χρειάζεσαι minimum 5mbps. Έχω βάλει στο σπίτι Netflix (την συνδρομή με HD περιεχόμενο) και παρ' όλο που η σύνδεσή μου είναι οριακά 4mpbs, αρκετές φορές έχω δει 1080p περιεχόμενο. Εντάξει, αν βέβαια κάνω την βλακεία να ανοίξω σελίδα σε browser, πέφτω στα 240... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
speedy23 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα. Πρόσφατα έβαλα και εγώ την δοκιμαστική περίοδο για 1 μήνα του Netflix. Η γραμμή που έχω στο σπίτι είναι Vodafone και συνδέομαι με 9307 Kbps (πονεμένη ιστορια,anyway). Το πρόβλημα είναι το εξής: ενώ έχω κανει free συνδρομή στο ανώτερο πακέτο που υποστηρίζει και 4Κ είτε είμαι στον υπολογιστή (MAC με Safari Web Browser) είτε είμαι στην TV Samsung UHD το περιεχόμενο που προβάλω σε ότι ταινία, σειρά έχω δοκιμάσει το δείχνει πάντα σε ποιότητα κάκιστη. Όταν λέω κάκιστη εννοώ ούτε καν HD. Να πώ ότι στις ρυθμίσεις του Netflix στον Web Browser έχω επιλέξει στα Playback Settings to High. Στην εφαρμογή στην TV δεν βρίσκω τα settings. Μέχρι και στο iPhone σε πολύ χαμηλή ποιότητα παίζει. Τι φταίει? Ευχαριστώ. Υ.Γ.: Με Netflix που μίλησα δεν λύθηκε το πρόβλημα. Ουτε εγω εχω βρει settings στο app της ΤV. Aν ξερει καποιος ας πει. Το αφηνεις λιγη ωρα να περασει φανταζομαι, ετσι? Διοτι παντα ξεκιναει λες και ειναι χειροτερα απο cam και ερχεται σε λιγο το HD. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kdiamant Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Ουτε εγω εχω βρει settings στο app της ΤV. Aν ξερει καποιος ας πει. Το αφηνεις λιγη ωρα να περασει φανταζομαι, ετσι? Διοτι παντα ξεκιναει λες και ειναι χειροτερα απο cam και ερχεται σε λιγο το HD. Το αφήνω αλλά τίποτα. Ποιότητα χάλια...Μήπως φταίει ότι έχω την free συνδρομή για 1 μήνα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aristarhos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Καλημέρα. Όπως αναφέρω η ταχύτητά μου είναι 9mbps. Επομένως δεν έχω θέμα ταχύτητας για HD ταινίες. Το router κλειδώνει στα 9mbps. Ο πάροχος όμως σου στέλνει 9mbps; Έκανες κανένα τεστάκι στη γραμμή; Βάλε να κατεβάσεις ένα τεράστιο αρχείο από ftp ή http server να δεις μέγιστη ταχύτητα. Μήπως συνδέεσαι και ασύρματα και δεν έχεις καλή λήψη WiFi; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
speedy23 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Το αφήνω αλλά τίποτα. Ποιότητα χάλια...Μήπως φταίει ότι έχω την free συνδρομή για 1 μήνα? Αποκλειεται. Αφου και γω ετσι ειμαι και βλεπω HD. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα