chameleon44 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 καλησπέρα, μετά από αναζήτηση, δε βρήκα κάτι για το θέμα. αν υπάρχει συγγνώμη, και μπορεί κάποιος να το δείξει για να γράψω-ρωτήσω εκεί. ενώ το χρησιμοποιώ συχνά το web browser της 48άρας 6200, πηγαίνοντας να δω προηγουμένως αν έχει μπει στα apps το netflix (άσχετο, αλλά streamάρει επισήμως πλέον στην ελλάδα), δοκίμασα να μπω στον browser αλλά μου βγάζει μήνυμα σε μαυρη οθόνη "Για να χρησιμοποιήσετε πρέπει να αποδεχτείτε τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου" κι έχει ένα ΟΚ μόνο να πατήσεις. Πηγαίνοντας στο μενού και τους όρους, δε βρήκα κάπου να υπάρχει επιλογή για να αποδεχτώ κάτι. Αν μπορείτε να βοηθήσετε θα ήμουν ευγνώμων. Επίσης μια άλλη ερώτηση, που μπορεί να έχει και σχέση μπορεί και όχι. Δεν έχω κάνει σύνδεση με account στην tv (εννοώ samsung account). Θα προτείνατε να δημιουργήσω ένα και να συνδεθώ ή δεν κερδίζουμε κάτι; Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chameleon44 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2016 Με τη δημιουργία account, που δεν ξέρω γιατί το έβγαλε τώρα η τιβί, μάλλον κάποιο update, λύθηκε το θέμα με τον browser. Netflix app, πάντως, δεν υπάρχει. Ακόμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskea Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2016 καλησπέρα, μετά από αναζήτηση, δε βρήκα κάτι για το θέμα. αν υπάρχει συγγνώμη, και μπορεί κάποιος να το δείξει για να γράψω-ρωτήσω εκεί. ενώ το χρησιμοποιώ συχνά το web browser της 48άρας 6200, πηγαίνοντας να δω προηγουμένως αν έχει μπει στα apps το netflix (άσχετο, αλλά streamάρει επισήμως πλέον στην ελλάδα), δοκίμασα να μπω στον browser αλλά μου βγάζει μήνυμα σε μαυρη οθόνη "Για να χρησιμοποιήσετε πρέπει να αποδεχτείτε τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου" κι έχει ένα ΟΚ μόνο να πατήσεις. Πηγαίνοντας στο μενού και τους όρους, δε βρήκα κάπου να υπάρχει επιλογή για να αποδεχτώ κάτι. Αν μπορείτε να βοηθήσετε θα ήμουν ευγνώμων. Επίσης μια άλλη ερώτηση, που μπορεί να έχει και σχέση μπορεί και όχι. Δεν έχω κάνει σύνδεση με account στην tv (εννοώ samsung account). Θα προτείνατε να δημιουργήσω ένα και να συνδεθώ ή δεν κερδίζουμε κάτι; Ευχαριστώ Καλησπέρα φίλε μου. Μιας και αναφέρεσαι στον web browser της samsung σου (έχω την 48άρα την H6400), εγώ από την πλευρά μου δυσκολεύομαι πολύ να κάνω scroll up - down την σελίδα όταν σερφάρω. Συμβαίνει και σε σένα ή εγώ δεν κάνω κάτι καλά; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα