Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει, τώρα πας να μας αποτελειώσεις!

Και ο άλλος έγραψε ότι τα εμπορέυεται, αλλά όχι με το ίδιο θράσος, όπως η Google.

Αυτό το κομμάτι τι σου λέει;

Ο @jophiel το έγραψε παραπάνω.

Εγώ γράφω ότι εμπορεύεται κάποια, αλλά μπορείς να το σταματήσεις. 

Ο Jophiel εγραψε οτι δεν τα πουλαει.Εδω εισαι:

Δεν έγραψα ότι η MS δεν τα παίρνει. 'Εγραψα ότι δεν τα πουλάει όπως η Google και ότι έχεις τη δυνατότητα να μπλοκάρεις κάποια από αυτά, σε αντίθεση με άλλους. Όταν αυτό αλλάξει, θα αλλάξω και εγώ, δεν κολλάω. 

 

Οπως γραφεις και εσυ , αλλα και η MS στην πολιτικη δεδομενων της,η MS τα πουλαει/εμπορευεται πχ για διαφημιστικους λογους.

 

Εκει ηταν η αρχικη ενσταση μου και συμφωνω μαζι σου οτι τα εμπορευεται σε αντιθεση με αυτο που εγραψε ο Jophiel.

Δημοσ.

Προφανώς δε διάβασες τί έγραψα. Τί σχέση έχει αυτό που γράφεις εσύ με αυτό που έγραψα εγώ; :blink:

Δεν μιλησα για την τεχνολογία στο αμάξι, σου έφερα ένα παράδειγμα, που δε θέλεις να καταλαβεις, για το πότε η τεχνολογία έχει χρησιμότητα και πότε γίνεται φυλακη. Αν διαφωνείς στο παράδειγμα, τότε φέρε κάποιο δικό σου, που να αποδεικνύει το άντίθετο, δηλαδή ότι η βελτίωση του τρόπου ζωής και η ασέβεια των προσωπικών σου δεδομένων ταυτίζονται, όταν μιλάμε για τεχνολογία.

 

 

Αν νομίζεις ότι θα μπλέξω μαζί σου με συζήτηση τύπου "καφενείου" γελιέσαι. Δεν το λέω για να σε προσβάλω, αλλά καλύτερα να χρησιμοποιήσεις καλύτερο ύφος γραφής. Το επιθετικό οδηγεί μόνο σε καυγάδες. Θέλω συζήτηση και όχι καυγάδες. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

Η λογική "δε με πειράζει να παίρνουν τα προσωπικά μου δεδομένα, γιατί δεν έχω τίποτα να κρύψω" είναι ανάλογη του "δε με πειράζει να παίρνουν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και λόγου, όταν δεν έχω τίποτα να πω". Αν η λογική αυτή σου ταιριάζει, τότε δικαίωμά σου. Πιο πάνω, βέβαια, δέχτηκες το ότι υπάρχει η παρακολούθηση:

Εμένα με βρίσκει, έτσι κι αλλιώς, αντίθετο. Το ότι "χέστηκαν οι πολυεθνικές για τα προσωπικά σου δεδομένα" δείχνει την άγνοιά σου πάνω στις βάσεις δεδομένων και στη χρησιμότητά τους στο σύγχρονο marketing. Το έχω διδαχτεί σε τριτοβάθμιο επίπεδο εδώ και δεκαετίες και δεν είναι δικιά μου άποψη, αλλά παγκόσμια πραγματικότητα σε επίπεδο επιχειρήσεων με άπειρες σελίδες βιβλιογραφίας. Διδάσκεται σε κάθε τριτοβάθμιο ίδρυμα που έχει σχέση με τα οικονομικά-λογιστικά. Ένας άλλος  τρόπος είναι να διαβάσεις τις πολιτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων. Όλες έχουν ένα κοινό: παραδέχονται ότι παίρνουν τα προσωπικά σου δεδομένα και οι διαφορές τους είναι στο πόσα παίρνουν, πώς τα παίρνουν και πώς τα χρησιμοποιούν. Αν δεν ένοιαζε τις εταιρείες δε θα το έκαναν και μάλιστα με τόσο μεγάλο κόστος γι αυτές. Σε καθε περίπτωση διαφωνούμε και βασικό είναι να καταλάβεις ότι αν θέλεις να σέβονται την άποψή σου, τότε θα πρέπει να σέβεσαι και εσύ την άποψη του άλλου. Ειδικά αν είναι διαφορετική από τη δική σου.

 

 

Σε αυτό θα είχες δίκιο αν πραγματικά είχα την επιλογή να μην το κάνω. Όπου την έχω το επιλέγω. Δεν έχω facebook κτλ και χρησιμοποιώ εταιρικό email και όχι τύπου gmail.

Το θέμα είναι ότι δεν την έχω πάντα και αυτό ακριβώς καταδικάζω: το ότι δεν την έχω. Αυτό λέγεται φυλακή. Όταν θα δω επιλογές τύπου "διαφωνώ, αλλά θέλω να συνεχίσω την εγκατάσταση" τότε θα πω ότι έχω πραγματική επιλογή, γιατί θα έχω ένα ισοδύναμο αποτέλεσμα έχοντας επιλέξει αυτό που θέλω. Δηλαδή όταν θα μπορώ να κάνω τη δουλειά μου, χωρίς να παραβιαστούν τα προσωπικά μου δικαιώματα. Αυτό είναι επιλογή.

Ένα λογικό ισοδύναμο θα ήταν να έρθει ξαφνικά κάποιος και να σου πει αν θέλεις να βάλεις κάμερες στο σπίτι σου ή να μείνεις στο δρόμο. Μπορείς πάντα να διαλέξεις να μείνεις στο δρόμο... Το θέμα είναι γιατί να σε διώξουν σπό το (κατοχυρωμένο από το νόμο) σπίτι σου... ;)

 

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μου χρεώσεις ότι δεν σέβομαι την άποψή σου. Διαφωνώ με τον "ακραίο" τρόπο σκέψης, που αφορά στα προσωπικά δεδομένα, διότι εκεί εστιάζεται όλη η συζήτηση μας. Και εννοώ τον φόβο που έχεις σ αυτό το θέμα. Εσύ απλά δεν θεωρείς ότι φοβάσαι,αλλά ότι στερείσαι επιλογών και ατομικής ελευθερίας. Ενώ εγώ δεν αισθάνομαι φυλακισμένος επειδή η MS π.χ. πούλησε σε κάποιον τρίτο το email μου ή τον αριθμ τηλ μου. Και αντε να δεχθώ ότι η MS ή η Google χρησιμοποιούν, πωλούν, διαμοιράζουν προσωπικά μου δεδομένα και μου έρχετε μια στοχευμένη διαφήμηση στο email μου ή στο κινητό μου, διότι περι αυτού διαφωνούμε. Και τι έγινε; έχασα κάτι, ζημιώθηκα; Ένα delete και τελείωσε. Το να μου κλέψουν όμως την πιστωτική μου κάρτα στο PayPal, τότε μιλάμε για έγκλημα. Άλλο αυτό.

Επίσης στο παράδειγμα σου για το προσθετικό μέλος που ανέφερες, ποιός σου είπε ότι δεν μπορείς να αρνηθείς την μετάδοση προσωπικών δεδομένων; Βαζεις το πόδι, χωρίς την τηλεμετάδοση δεδομένων. Που αισθάνεσαι εγκλοβισμένος; και που σου στερείται η επιλογή;

 

Η ερώτηση λοιπόν είναι σαφής : Σου έχει συμβεί κάτι κακό σχετικά με τα προσωπικά σου δεδομένα; ή αισθάνεσαι άβολα που κάποιοι τα χρησιμοποιούν εκβιαστικά και χωρίς να σου δίνονται άλλες επιλογές; Αν συμβαίνει το δεύτερο, τότε θα πρέπει να γνωρίσεις έναν νέο κόσμο που πιθανόν εγωιστικά να μην μπορούσες να δεις. Αν νοιώθεις άβολα με τον διαμοιρασμό των προσωπικών σου δεδομένων, για διαφημιστικούς λόγους, τότε θα αισθάνεσαι μεγαλύτερη απογοήτευση για την εταιρεία που εργάζεσαι, για το οικονομικό και κοινωνικό σύστημα που ζεις και ούτω καθ εξής. Όπου εκεί η απάτη και η εκμετάλευση είναι σε υπερθετικό βαθμό.

 

Τέλος πάντων, τα γράφω όλα αυτά όχι γιατί προσπαθώ να μεταπείσω κάποιον, αλλά απορώ με την φοβία ενός ανθρώπου (πιστεύω πανεπιστημιακού επιπέδου) που θεωρεί ότι κινδυνεύει και εξαπατάται σε τόσο μικρό βαθμό, ενώ κατέχει τόσο μεγάλη γνώση, κοινωνική και επιστημονική με συντηριτική οπτική.

Ως τραπεζικός, αναφέρω το παράδειγμα που προσπαθούσα να πείσω κάποιον να μην περιμένει στην ουρά για να πληρώσει την ΔΕΗ του, κάνοντας χρήση του e-banking και μου απάντησε " Εγώ τα φοβάμαι αυτά τα ηλεκτρονικά". Λογικό κάποιος να φοβάται το άγνωστο, όμως όταν του παρέχεται η γνώση για να μάθει και δεν το κάνει ή δεν θέλει, τότε εκεί υπεισέρχεται ο ψυχολογικός παράγοντας.

 

Ούτε και σε μένα αρέσει να χρησιμοποιούν τα προσωπικά μου δεδομένα, έμμεσα ή άμεσα, όμως δεν θεωρώ ότι στερούμε οποιασδήποτε ελευθερίας, διότι γνωρίζω και αποδέχομαι "τους όρους του παιχνιδιού".

 

Νάσαι καλά.

Δημοσ.

Ο Jophiel εγραψε οτι δεν τα πουλαει.Εδω εισαι:

 

 

Οπως γραφεις και εσυ , αλλα και η MS στην πολιτικη δεδομενων της,η MS τα πουλαει/εμπορευεται πχ για διαφημιστικους λογους.

 

Εκει ηταν η αρχικη ενσταση μου και συμφωνω μαζι σου οτι τα εμπορευεται σε αντιθεση με αυτο που εγραψε ο Jophiel.

Οκ. Τώρα το αποτελείωσες...

Έγραψε ότι δεν τα πουλάει όπως η Google και όχι ότι δεν τα πουλάει γενικά! Είπαμε ότι σε αυτά που πουλάει μπορείς να εξαιρεθείς. Μην τα γράφουμε ξανά και ξανά, γιατί καταντάει κουραστικό!

Νομίζω ότι τελικά συμφωνούμε και οι τρεις σε αυτό. Στο ότι τα πουλάει. Το θέμα είναι ότι δεν είναι το ίδιο με τη Google. Αυτό δεν είναι κάτι καινούριο αφού όλοι το ξέρουν. Και εσύ το ξέρεις πολύ καλά, αφού δε μου μοιάζεις γαι χαζός. Το πρόβλημα της Google είναι το "μπάτε σκύλοι αλέστε" (και τα προσωπικά δεδομένα πάνε περίπατο) και της MS το "θέλουμε πολύ δρόμο για να φτάσουμε τις εφαρμογές της Google"... Το κάθε λειτουργικό έχει τα δικά του, κανένα δεν είναι τέλειο.

Δημοσ.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μου χρεώσεις ότι δεν σέβομαι την άποψή σου. Διαφωνώ με τον "ακραίο" τρόπο σκέψης, που αφορά στα προσωπικά δεδομένα, διότι εκεί εστιάζεται όλη η συζήτηση μας. Και εννοώ τον φόβο που έχεις σ αυτό το θέμα. Εσύ απλά δεν θεωρείς ότι φοβάσαι,αλλά ότι στερείσαι επιλογών και ατομικής ελευθερίας. Ενώ εγώ δεν αισθάνομαι φυλακισμένος επειδή η MS π.χ. πούλησε σε κάποιον τρίτο το email μου ή τον αριθμ τηλ μου. Και αντε να δεχθώ ότι η MS ή η Google χρησιμοποιούν, πωλούν, διαμοιράζουν προσωπικά μου δεδομένα και μου έρχετε μια στοχευμένη διαφήμηση στο email μου ή στο κινητό μου, διότι περι αυτού διαφωνούμε. Και τι έγινε; έχασα κάτι, ζημιώθηκα; Ένα delete και τελείωσε. Το να μου κλέψουν όμως την πιστωτική μου κάρτα στο PayPal, τότε μιλάμε για έγκλημα. Άλλο αυτό.

Ζητάω πολλά για να πάρω τα σωστά φίλε μου. Δεν έχω ψύχωση. Η δουλειά μου είναι πάνω στα οικονομικά και ξέρω πολύ καλά τη χρησιμότητα το προσωπικών δεδομένων στο σύγχρονο marketing. Δεν είναι η διαφήμιση, είναι η όλη φιλοσοφία του κοπαδιού, που προσπαθούν να σου επιβάλουν. Είναι η γνώση για την εξαπάτηση του καταναλωτή. Εϊναι τόσα πολλά που γεμίζουν βιβλία. Αν δεν είχαν τόση σημασία, όπως γράφεις, τότε δε θα έμπαιναν σε τόσο κόπο για να αποκτήσουν τα προσωπικά σου δεδομένα. Μια πιο "λαϊκή προσέγγιση" είναι στην παρακάτω ταινία-ντοκυμαντέρ που σου προτείνω να δεις:

http://www.metacritic.com/movie/terms-and-conditions-may-apply

Θα σου λύσει πολλές αποριες και θα με απαλλάξει από τον κόπο να γράφω κατεβατά. :)

 

 

Επίσης στο παράδειγμα σου για το προσθετικό μέλος που ανέφερες, ποιός σου είπε ότι δεν μπορείς να αρνηθείς την μετάδοση προσωπικών δεδομένων; Βαζεις το πόδι, χωρίς την τηλεμετάδοση δεδομένων. Που αισθάνεσαι εγκλοβισμένος; και που σου στερείται η επιλογή;

Αν πραγματικά μου έδιναν την επιλογή που λες, τότε θα συμφωνούσα. Η σημερινή αναλογία είναι περισσότερο του τύπου: "πάρε το πόδι και θα σε παρακολουθούμε ή αν διαφωνείς μείνε μια ζωή κουτσός", αυτό είναι η "επιλογή" που σου δίνουν. Αν υπήρχε τρόπος να κάνεις χρήση των εφαρμογών και ταυτόχρονα να μη σου παίρνουν τα προσωπικά δεδομένα, τότε θα είχες επιλογή. Δηλαδή να υπήρχε και το κουμπί "Διαφωνώ με τους όρους, αλλά θέλω να συνεχίσω την εγκατάσταση της εφαρμογής".

 

 

Η ερώτηση λοιπόν είναι σαφής : Σου έχει συμβεί κάτι κακό σχετικά με τα προσωπικά σου δεδομένα; ή αισθάνεσαι άβολα που κάποιοι τα χρησιμοποιούν εκβιαστικά και χωρίς να σου δίνονται άλλες επιλογές; Αν συμβαίνει το δεύτερο, τότε θα πρέπει να γνωρίσεις έναν νέο κόσμο που πιθανόν εγωιστικά να μην μπορούσες να δεις. Αν νοιώθεις άβολα με τον διαμοιρασμό των προσωπικών σου δεδομένων, για διαφημιστικούς λόγους, τότε θα αισθάνεσαι μεγαλύτερη απογοήτευση για την εταιρεία που εργάζεσαι, για το οικονομικό και κοινωνικό σύστημα που ζεις και ούτω καθ εξής. Όπου εκεί η απάτη και η εκμετάλευση είναι σε υπερθετικό βαθμό.

Φυσικά και μου έχει συμβεί. Ακόμα και σε σένα έχει συμβεί, απλά δεν το κατάλαβες. Ο κόσμος δουλεύει με μεγαλυτερη μανία και λύσσα απ΄ότι σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην ιστορία του σύγχρονου κόσμου όχι για να καλύψει ανάγκες, αλλά επιθυμίες. Αυτό ακριβώς δημιουργεί το marketing: επιθυμίες. Ένα απλό παράδειγμα: το να φας είναι ανάγκη, το να φας αστακομακαρονάδα είναι επιθυμία. Γι αυτό το λόγο ο κόσμος έχει γεμίσει με ένα σωρό άχρηστα "μπιχλιμπίδια", τα οποία τα έχει πληρώσει και πανακριβα και τελικά δεν έχουν στόχο να καλύψουν την ανάγκη, αλλά την επιθυμία του η οποία πηγάζει από τον βαθύτερο εγωισμό μας. όσοι ανθρωποι έχουν χάσει το πραγματικό νόημα της ζωής και αναλώνονται στο κυνήγι χρήματος για να καλύψουν επιθυμίες και όχι ανάγκες. Πολλές φορές παραμελούν τους φίλους ή τις οικογένειές τους. Δεν πιστέυω στην "πνευματική υπόσταση" του κόσμου. Πιστεύω στην ισορροπία. Με την συνεχή συγκέντρωση δεδομένων και το οργανωμένο marketing, που βασίζεται σε αυτό, έχουμε γίνει πιο ζώα από ποτέ.

 

 

Τέλος πάντων, τα γράφω όλα αυτά όχι γιατί προσπαθώ να μεταπείσω κάποιον, αλλά απορώ με την φοβία ενός ανθρώπου (πιστεύω πανεπιστημιακού επιπέδου) που θεωρεί ότι κινδυνεύει και εξαπατάται σε τόσο μικρό βαθμό, ενώ κατέχει τόσο μεγάλη γνώση, κοινωνική και επιστημονική με συντηριτική οπτική.

Ως τραπεζικός, αναφέρω το παράδειγμα που προσπαθούσα να πείσω κάποιον να μην περιμένει στην ουρά για να πληρώσει την ΔΕΗ του, κάνοντας χρήση του e-banking και μου απάντησε " Εγώ τα φοβάμαι αυτά τα ηλεκτρονικά". Λογικό κάποιος να φοβάται το άγνωστο, όμως όταν του παρέχεται η γνώση για να μάθει και δεν το κάνει ή δεν θέλει, τότε εκεί υπεισέρχεται ο ψυχολογικός παράγοντας.

Σε μια συζήτηση δεν είναι πάντα ο στόχος να πείσει ο ένας τον άλλο. Παίρνω από σένα και τα προσαρμόζω στη δική μου φιλοσοφία, κάνεις το ίδιο και τελικά γινόμαστε και οι δυό καλύτεροι. Τί κι αν είμαι πανεπιστημιακού επιπέδου; Αν πίστευα ότι τα ξέρω όλα δε θα είχε νόημα να συνδιαλεχθώ με κανέναν. Συζητώ για να μαθαίνω.

Στο παράδειγμα με το e-banking συμφωνώ μαζί σου. Αν τα δεδομένα, που έχει η τράπεζα για μένα, μείνουν στην τράπεζα, τότε το δέχομαι. Η τράπεζα όμως είναι μια ειδική περίπτωση επιχείρησης, που πρέπει να μαζεύει προσωπικά δεδομένα, ειδικότερα από τότε που ενσωματώθηκε (πρακτικά) με κάποιους μηχανισμούς του κράτους (πχ εφορία). Η Google ή η MS τί σκ@τ@ θέλουν τα προσωπικα μου δεδομένα; Αν είναι για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους το δέχομαι, αν τα θέλουν για να τα πουλάνε σε τρίτους δεν το δέχομαι. Η MS (μέχρι στιγμής) μου δίνει την επιλογή να μην της τα δώσω. Όταν σταματήσει να το κάνει, τότε θα την αλλάξω στο λεπτό. Δηλαδή, ψάχνω να βρω μια χρυσή τομή.

 

 

 

Ούτε και σε μένα αρέσει να χρησιμοποιούν τα προσωπικά μου δεδομένα, έμμεσα ή άμεσα, όμως δεν θεωρώ ότι στερούμε οποιασδήποτε ελευθερίας, διότι γνωρίζω και αποδέχομαι "τους όρους του παιχνιδιού".

 

Νάσαι καλά.

Αν οι όροι είναι δίκαιοι του δέχομαι και εγώ.

 

Και εσύ να είσαι καλά. Ευχαριστώ για τη πολύ καλή συζήτηση. :)

Οκ. Τώρα το αποτελείωσες...

Έγραψε ότι δεν τα πουλάει όπως η Google και όχι ότι δεν τα πουλάει γενικά! Είπαμε ότι σε αυτά που πουλάει μπορείς να εξαιρεθείς. Μην τα γράφουμε ξανά και ξανά, γιατί καταντάει κουραστικό!

Νομίζω ότι τελικά συμφωνούμε και οι τρεις σε αυτό. Στο ότι τα πουλάει. Το θέμα είναι ότι δεν είναι το ίδιο με τη Google. Αυτό δεν είναι κάτι καινούριο αφού όλοι το ξέρουν. Και εσύ το ξέρεις πολύ καλά, αφού δε μου μοιάζεις γαι χαζός. Το πρόβλημα της Google είναι το "μπάτε σκύλοι αλέστε" (και τα προσωπικά δεδομένα πάνε περίπατο) και της MS το "θέλουμε πολύ δρόμο για να φτάσουμε τις εφαρμογές της Google"... Το κάθε λειτουργικό έχει τα δικά του, κανένα δεν είναι τέλειο.

Τα μαζεύει. Το ότι τα πουλάει είναι σχετικό. Περισσότερο τα χρησιμοποιεί για να πουλάει τα προϊόντα της. Το θέμα είναι οτι σου δίνει επιλογή και μαζεύει πολύ λιγότερα δεδομένα από τη Google. Δεν είναι το ίδιο. Είναι κατά βάση εταιρεία software και όχι έμπορος προσωπικών δεδομένων. Όπως έγραψες το ξέρουν και οι πέτρες ότι δεν είναι το ίδιο.

Δημοσ.
Τα μαζεύει. Το ότι τα πουλάει είναι σχετικό. Περισσότερο τα χρησιμοποιεί για να πουλάει τα προϊόντα της. Το θέμα είναι οτι σου δίνει επιλογή και μαζεύει πολύ λιγότερα δεδομένα από τη Google. Δεν είναι το ίδιο. Είναι κατά βάση εταιρεία software και όχι έμπορος προσωπικών δεδομένων. Όπως έγραψες το ξέρουν και οι πέτρες ότι δεν είναι το ίδιο.

Έχεις ένα point. Είναι μια εταιρεία που παράγει software, hardware κτλ, αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι και πιστέυω ότι τελικά θα μπει και αυτή στο παιχνίδι της Google.

Δημοσ.

Έχεις ένα point. Είναι μια εταιρεία που παράγει software, hardware κτλ, αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι και πιστέυω ότι τελικά θα μπει και αυτή στο παιχνίδι της Google.

Όταν γίνει όπως η Google θα με χάσει από πελάτη. Τόσο απλά.

Δημοσ.

Όταν γίνει όπως η Google θα με χάσει από πελάτη. Τόσο απλά.

Έτσι όπως το λες , δείχνει ότι η Google είναι κατάντια και παράδειγμα προς αποφυγή, για σένα.

Δεν νομίζω ότι την κάθε εταιρεία την ενδιαφέρει να μοιάσει σε κάποια άλλη για κανένα άλλο λόγο πέρα από τα λεφτά. Από την στιγμή που αυτό που πουλάει δεν αποδίδει, ίσως χρειαστεί να βρει από άλλου λεφτά και να γίνει σαν την Google.

Θα χάσει έναν πελάτη αλλα θα κερδίσει εκατομμύρια άλλους και θα βγάλει τα λεφτά που θέλει για να δείξει στους μετόχους.

Σίγουρα θα μπει στον τομέα του αυτοκινήτου με το Windows 10 και θα βγάλει και από εκεί κέρδη με τον ανάλογο τροπο όπως κάνει η Google.

Ιστορικά φαίνεται να ακολουθεί τις εξελίξεις , παρά να τις οδηγεί.

Δημοσ.

Έτσι όπως το λες , δείχνει ότι η Google είναι κατάντια και παράδειγμα προς αποφυγή, για σένα.

Ακριβώς. Δεν την μισώ/απεχθάνομαι, απλά διαφωνώ με τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα.

 

 

Δεν νομίζω ότι την κάθε εταιρεία την ενδιαφέρει να μοιάσει σε κάποια άλλη για κανένα άλλο λόγο πέρα από τα λεφτά. Από την στιγμή που αυτό που πουλάει δεν αποδίδει, ίσως χρειαστεί να βρει από άλλου λεφτά και να γίνει σαν την Google.

Όταν μια εταιρεία αλλάζει απότομα την πολιτική της χάνει το παλιό πελατολόγιο και ίσως δεν αποκτήσει και ποτέ καινούριο. Όταν πας σε καινούριο target group, ξέρεις ότι ο ανταγωνισμός είναι εκεί και έχει εδρεωθεί πριν από εσένα...

Στην πρώτη πρόταση συμφωνώ.

 

 

Θα χάσει έναν πελάτη αλλα θα κερδίσει εκατομμύρια άλλους και θα βγάλει τα λεφτά που θέλει για να δείξει στους μετόχους ;

fixed :)

 

 

Σίγουρα θα μπει στον τομέα του αυτοκινήτου με το Windows 10 και θα βγάλει και από εκεί κέρδη με τον ανάλογο τροπο όπως κάνει η Google.

Ιστορικά φαίνεται να ακολουθεί τις εξελίξεις , παρά να τις οδηγεί.

Αν το κάνει με τον τρόπο που γράφεις, τότε ποιος ο λόγος να την προτιμήσει κάποιος; Όταν αντιγράφεις τον πρώτο (στις πωλήσεις) δε γίνεσαι πρώτος. Είσαι πάντα "αυτός που μοιάζει με τον πρώτο" και όχι ο "πρώτος". Ο κόσμος προτιμάει, συνήθως, το "γνήσιο". Αυτός είναι και ο λόγος που έφτιαξε αυτό το ιδιόμορφο και πρωτότυπο interface: για να μην μοιάζει με κάποιον. Βασικό κομμάτι στο marketing, οι ειδικοί της το ξέρουν πολύ καλά...

Αν γίνει ίδια με την Google, τότε θα πάω σε Apple. Διαφωνώ και με αυτή, αλλά λιγότερο, σε σχέση με τη Google. Τουλάχιστον η Apple σέβεται περισσότερο τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών της. Τόσο "κολλημένος" είμαι με τη MS. ;) :)

Με τον τρόπο που εξελίσσονται τα πράγματα θα προτιμούσα να μην τα ακολουθεί καν προς αυτή τη κατεύθυνση, αλλά να χαράξει εναλλακτική πορεία. Με σωστή διαφήμιση όλα γίνονται. ;)

Δημοσ.

Οκ. Τώρα το αποτελείωσες...

Έγραψε ότι δεν τα πουλάει όπως η Google και όχι ότι δεν τα πουλάει γενικά! Είπαμε ότι σε αυτά που πουλάει μπορείς να εξαιρεθείς. Μην τα γράφουμε ξανά και ξανά, γιατί καταντάει κουραστικό!

Νομίζω ότι τελικά συμφωνούμε και οι τρεις σε αυτό. Στο ότι τα πουλάει....

O Jophiel θεωρει πως δεν τα πουλαει/εμπορευεται. 

Εδω αλλο παλιοτερο μηνυμα:

 

Μάλλον δε γνωρίζεις τί ισχύει για να γράφεις κάτι τέτοιο και απλά αναπαράγεις όσα γράφονται σε forums από fans ή haters. Η Microsoft είναι η μοναδική εταιρεία που δηλώνει ξεκάθαρα (στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων των WP) ότι δεν εμπορεύεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και σε όσες εταιρείες εμπιστεύεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για να βγάλουν κάποια στατιστικά για λογαριασμό της, τα δίνει ανώνυμα και με συμφωνίες σιωπής. Παραθέτω απόσπασμα:

Αντίστοιχα από την google:

Η μία εμπορεύεται software (χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα για να βελτιώσει τις υπηρεσίες της) και η άλλη προσωπικά δεδομένα.

 

Εκει ειναι η ενσταση μου.

Η ΜS πουλαει κ εμπορευεται τα προσωπικα δεδομενα που συλλεγει οπως σωστα λες, σε  αντιθεση με το τι λεει ο καθενας που αρνειται να δει την πραγματικοτητα ή να διαβασει (εθελοτυφλει; ) την πολιτικη δεδομενων του λειτουργικου που χρησιμοποιει.

Δημοσ.

Ακριβώς. Δεν την μισώ/απεχθάνομαι, απλά διαφωνώ με τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα.

 

 

 

Όταν μια εταιρεία αλλάζει απότομα την πολιτική της χάνει το παλιό πελατολόγιο και ίσως δεν αποκτήσει και ποτέ καινούριο.

Στην πρώτη πρόταση συμφωνώ.

 

 

 

fixed :D

 

 

 

Αν το κάνει με τον τρόπο που γράφεις, τότε ποιος ο λόγος να την προτιμήσει κάποιος; Όταν αντιγράφεις τον πρώτο (στις πωλήσεις) δε γίνεσαι πρώτος. Είσαι πάντα "αυτός που μοιάζει με τον πρώτο" και όχι ο "πρώτος".

Αν γίνει ίδια με την Google, τότε θα πάω σε Apple. Διαφωνώ και με αυτή, αλλά λιγότερο, σε σχέση με τη Google. Τουλάχιστον η Apple σέβεται περισσότερο τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών της. Τόσο "κολλημένος" είμαι με τη MS. ;) :)

Μάλλον τόσο μισείς την Google... :)
Δημοσ.

Μάλλον τόσο μισείς την Google... :)

Την τακτική της μισώ, όχι την εταιρεία. Αν αποφασίσει να αλλάξει την τακτική της, τότε θα αγοράσω android κινητό. Το κείμενο δε μπορεί να περιγράψει τον τρόπο που μιλάω, οπότε αναγκαστικά χάνεται πληροφορία. Αν μιλούσαμε θα καταλάβαινες ότι δε μισώ και δεν αγαπώ καμία εταιρεία. Προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου και δε μενοιάζει πώς, αρκεί να είναι στα δικά μου ηθικά πλαίσια. Η Google, προς το παρόν, είναι εκτός και η MS είναι εντός. Η Apple είναι έτσι κι έτσι, σε κάποια συμφωνώ, σε κάποια άλλα έχω τις ενστάσεις μου.

Δημοσ.

O Jophiel θεωρει πως δεν τα πουλαει/εμπορευεται. 

Εδω αλλο παλιοτερο μηνυμα:

 
 

 

Εκει ειναι η ενσταση μου.

Η ΜS πουλαει κ εμπορευεται τα προσωπικα δεδομενα που συλλεγει οπως σωστα λες, σε  αντιθεση με το τι λεει ο καθενας που αρνειται να δει την πραγματικοτητα ή να διαβασει (εθελοτυφλει; ) την πολιτικη δεδομενων του λειτουργικου που χρησιμοποιει.

Μπήκα και διάβασα τα μυνήματά σας. Αυτός έκανε λάθος που λες και εσύ το ίδιο από την αντίθετη πλευρά αφού εξισώνεις τη MS με τη Google στην προστασία προσωπικών δεδομένων (η πρώτη είναι χειρότερη, αυτό όλοι το ξέρουμε). Προφανώς τα πήρες με αυτά που έγραφε και το καταλαβαίνω, αλλά η αλήθεια είναι κάπου ανάμεσα από εσάς τους 2. Το θέμα είναι ότι σε αυτό το θέμα αυτός το διόρθωσε και εσύ επιμένεις να γράφεις το ίδιο. Μάθε από τα λάθη του για να μην γίνεσαι αυτό που κατηγορείς. Αυτός το διόρθωσε και το έγραψε και σε επόμενο post. Είναι πολύ κουραστικό να μπαίνω σε θέματα που αφορούν τη M$ και να σε βλέπω να ποστάρεις το ίδιο πράγμα. Ξεκόλα για να τελειώνει αυτή η συζήτηση. Βαρέθηκα να διαβάζω ολόκληρα σεντόνια με θέμα τα προσωπικά δεδομένα σε κάθε θέμα της M$, ειδικά ο @jophiel θα γέμιζε τόμους ολόκληρους αν τα έγραφε σε χαρτί.. 'Ελεος δηλαδή! Λυπηθείτε μας και οι δυο σας. Η πολιτική προστασίας υπάρχει στο site της και ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να μπει και να τη διαβάσει. Οι υπόλοιποι δεν ενδιαφέρονται ότι και να γράψετε, οπότε μην κάνετε τον κόπο.

Την τακτική της μισώ, όχι την εταιρεία. Αν αποφασίσει να αλλάξει την τακτική της, τότε θα αγοράσω android κινητό. Το κείμενο δε μπορεί να περιγράψει τον τρόπο που μιλάω, οπότε αναγκαστικά χάνεται πληροφορία. Αν μιλούσαμε θα καταλάβαινες ότι δε μισώ και δεν αγαπώ καμία εταιρεία. Προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου και δε μενοιάζει πώς, αρκεί να είναι στα δικά μου ηθικά πλαίσια. Η Google, προς το παρόν, είναι εκτός και η MS είναι εντός. Η Apple είναι έτσι κι έτσι, σε κάποια συμφωνώ, σε κάποια άλλα έχω τις ενστάσεις μου.

... οι οποίες γεμίζουν καμιά 10αριά σελίδες... :P :D

Δημοσ.

Μπήκα και διάβασα τα μυνήματά σας. Αυτός έκανε λάθος που λες και εσύ το ίδιο από την αντίθετη πλευρά αφού εξισώνεις τη MS με τη Google στην προστασία προσωπικών δεδομένων ...

Oλοι την επιχειρηματολογια σου την στηριζεις οτι εξισωνω την MS με αλλη εταιρια.

Στο εγραψα και προηγουμενως:

Που εγραψα κατι τετοιο; Μπορεις να το κανεις quote ή λογω ελλειψης επιχειρηματων υποστηριζεις οτι ειπε κατι  ο αλλος χωρις ποτε να το ειπε;

 

Μονο για την MS αναφερθηκα (οποτε σε παρακαλω μην ξαναγραψεις λοιπον οτι εξισωνω την MS με αλλη εταιρια χωρις να το κανεις quote) κ εκει ηταν η αρχικη μου ενσταση σε αυτο το thread, για αυτους που γραφουν πως δεν εμπορευεται τα προσωπικα δεδομενα που μαζευει.

Ο Jophiel ακομα δεν παραδεχεται πως η MS πουλαει και εμπορευεται τα προσωπικα δεδομενα που μαζευει:

Τα μαζεύει. Το ότι τα πουλάει είναι σχετικό. Περισσότερο τα χρησιμοποιεί για να πουλάει τα προϊόντα της.....

----------------------------------

 

Η πολιτική προστασίας υπάρχει στο site της και ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να μπει και να τη διαβάσει. Οι υπόλοιποι δεν ενδιαφέρονται ότι και να γράψετε, οπότε μην κάνετε τον κόπο.

Aυτο.

Η ΜS πουλαει κ εμπορευεται τα προσωπικα δεδομενα που συλλεγει οπως σωστα λες, σε  αντιθεση με το τι λεει ο καθενας που αρνειται να δει την πραγματικοτητα ή να διαβασει (εθελοτυφλει; ) την πολιτικη δεδομενων του λειτουργικου που χρησιμοποιει και προσπαθει να παραπληροφορησει.

Δημοσ.

... οι οποίες γεμίζουν καμιά 10αριά σελίδες... :P :D

Εϊναι αρκετές, αλλά εξισώνονται σε μεγάλο βαθμό από το ότι σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και δεν τους θεωρούν "κοπάδι", όπως η Google.  Αν η MS γίνει Google, τότε για μένα θα είναι η καλύτερη εταιρεία στα smartphones. Ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. :)

Δημοσ.

Εϊναι αρκετές, αλλά εξισώνονται σε μεγάλο βαθμό από το ότι σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και δεν τους θεωρούν "κοπάδι", όπως η Google.  Αν η MS γίνει Google, τότε για μένα θα είναι η καλύτερη εταιρεία στα smartphones. Ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. :)

Ενδεικτικος σεβασμος προσωπικων δεδομενων απο την πολιτικη ιδιωτικοτητας της MS για να μην παραπληροφορειται ο κοσμος:

https://www.microsoft.com/el-gr/privacystatement/default.aspx

...Η Microsoft χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγουμε για τρεις βασικούς σκοπούς, που περιγράφονται με περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω: (1) για την λειτουργία της επιχείρησής μας και για την παροχή (συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης και της εξατομίκευσης) των υπηρεσιών που προσφέρουμε, (2) για την αποστολή επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών επικοινωνιών, και (3) για την προβολή διαφημίσεων.

...

 

Επίσης συλλέγουμε δεδομένα για το πώς αλληλεπιδράτε με τις υπηρεσίες MSN, όπως τη συχνότητα χρήσης και το περιεχόμενο που εμφανίζεται.

...

Οι εφαρμογές Skype σας επιτρέπουν να πραγματοποιείτε αποστολή και λήψη φωνητικής και βίντεο επικοινωνίας και άμεσων μηνυμάτων. Στα πλαίσια της παροχής αυτών των λειτουργιών, η Microsoft συλλέγει, χρησιμοποιεί και μοιράζεται προσωπικά δεδομένα, όπως τα δεδομένα σχετικά με τις επικοινωνίες σας

...

Οι εφαρμογές Skype (συμπεριλαμβανομένων τών χαρακτηριστικών του Skype που εκτίθενται μέσω άλλων εφαρμογών, όπως τις εφαρμογές επικοινωνιών των Windows 10) σας επιτρέπουν να πραγματοποιείτε αποστολή και λήψη φωνητικής και βίντεο επικοινωνίας και άμεσων μηνυμάτων. Στα πλαίσια της παροχής αυτών των λειτουργιών, η Microsoft συλλέγει δεδομένα σχετικά με τη χρήση των επικοινωνιών σας, που περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της επικοινωνίας, καθώς και τους αριθμούς και τα ονόματα χρηστών, που αποτελούν τμήμα της επικοινωνίας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...