Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Qualcomm εξέπληξε το κοινό στην έκθεση CES 2016 όταν και αποκάλυψε το νέο της chip, Snapdragon 820A που απευθύνεται σε αυτοκινητοβιομηχανίες.

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα chip, που φέρνει όλα τα πλεονεκτήματα του γνωστού Snapdragon 820 SoC, όπως είναι ο τετραπύρηνος 64-bit Kryo επεξεργαστής, η GPU με την ονομασία Adreno 530 καθώς και τις ταχύτητες 4G LTE έως και 600Mbps σε συνδυασμό με “machine intelligence”.

 

Αυτό σημαίνει ότι κατασκευάστριες αυτοκινήτων μπορούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες machine intelligence Zeroth του chip, και να δημιουργήσουν προϊόντα navigation και infotainment που με τον καιρό μάλιστα “μαθαίνουν” (κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τον car computer, PX 2 της Nvidia).

 

Αν και η Qualcomm παρουσίασε το νέο Snapdragon 820A, δεν πρόκειται να παρατήσει το παλαιότερο chip της, Snapdragon 602A, αφού η Audi, πρόκειται να ενσωματώσει το Snapdragon 602A SoC σε όλη την σειρά των αυτοκινήτων της το 2017.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Το νέο Snapdragon 820A υποστηρίζει QNX, CarPlay και Android Auto και η Qualcomm λέει πως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα μπορούν να ενημερώνουν τα συστήματα τους OTA (Over-the-Air). Η εταιρεία αναμένεται να αποστείλει σε ενδιαφερόμενες εταιρείες δείγματα το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, ωστόσο δεν πρόκειται να ενσωματωθεί σε αυτοκίνητα πριν το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς.

 

 

Η αποστολή του insomnia στην CES 2016 είναι χορηγία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Δημοσ.

σκέψου το πάλι (Εκτός και αν γουστάρεις να είσαι σε φυλακή χωρίς κάγκελα)

Γιατί θεωρείς την ανάπτυξη της τεχνολογίας φυλακή ? Σκέψου ότι οι ασφάλειες έχουν ανέβει σε υψηλό επίπεδο χάρη στην τεχνολογία. Το να υπάρχει ασφάλεια στον δρόμο δεν είναι φυλακή αντιθέτως θα μειωθούν κατά πολύ τα ατυχήματα και οι θανάτοι λόγω δυστυχημάτων.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί θεωρείς την ανάπτυξη της τεχνολογίας φυλακή ? Σκέψου ότι οι ασφάλειες έχουν ανέβει σε υψηλό επίπεδο χάρη στην τεχνολογία. Το να υπάρχει ασφάλεια στον δρόμο δεν είναι φυλακή αντιθέτως θα μειωθούν κατά πολύ τα ατυχήματα και οι θανάτοι λόγω δυστυχημάτων.

οχι σε καμια περίπτωση δεν θεωρώ την ανάπτυξη της τεχνολογίας  φυλακή... απλά τα περισσότερα θα χρησιμοποιηθούν για να έλεγχο του τρόπου ζωής και στην κυριολεξια της ζωής του κάθε ανθρώπου (από κυβερνήσεις, από τα αφεντικά τον κυβερνήσεων από τεράστιες πολυεθνικές κλπ)

δεν κατηγορώ την τεχνολογία αλλά τν άπειρη δίψα του ανθρώπινου είδους για δύναμη (κάθε είδους της)

  • Like 4
Δημοσ.

Έφτασε η ώρα που θα "φλασάρο" το αυτοκίνητο μου με καινούριο custom firmware update.

 

 

οχι σε καμια περίπτωση δεν θεωρώ την ανάπτυξη της τεχνολογίας  φυλακή... απλά τα περισσότερα θα χρησιμοποιηθούν για να έλεγχο του τρόπου ζωής και στην κυριολεξια της ζωής του κάθε ανθρώπου (από κυβερνήσεις, από τα αφεντικά τον κυβερνήσεων από τεράστιες πολυεθνικές κλπ)
δεν κατηγορώ την τεχνολογία αλλά τν άπειρη δίψα του ανθρώπινου είδους για δύναμη (κάθε είδους της)

 

Συμφωνώ απόλυτα δυστυχώς έτσι είναι και έτσι θα είναι....

  • Like 2
Δημοσ.

Κατά μια έννοια αυτή είναι η μελλοντική εξέλιξη στον κλάδο του αυτοκινήτου. Πέραν των αυτοματισμών το μέλλον δεν θα αφορά προγραμματισμό ή επαναπρογραμματισμό αλλά τη δυνατότητα του κάθε χρήστη να κάνει customization.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κατά μια έννοια αυτή είναι η μελλοντική εξέλιξη στον κλάδο του αυτοκινήτου. Πέραν των αυτοματισμών το μέλλον δεν θα αφορά προγραμματισμό ή επαναπρογραμματισμό αλλά τη δυνατότητα του κάθε χρήστη να κάνει customization.

... τότε, μάλλον, θα πρέπει να αρχίζω να εκτρέφω άλογα... Δεν έχουν και τεκμήρια... ;) :D :D :D

Ίσως με αυτό τον τρόπο βάλουν μυαλό και αναβάλλουν την παρακολούθηση της προσωπικής ζωής, αντί να το παρουσιάζουν ως "το μέλλον" ή ως "εξέλιξη". Περισσότερο με πολιτισμικό μεσαίωνα μοιάζει, παρά με εξέλιξη.

Το θέμα είναι ότι στο τέλος θα κερδίσουν, γιατί εμείς μπορεί να αντιδράσουμε, τα παιδιά μας θα μεγαλώσουν σε ένα τέτοιο περιβάλλον και θα το θεωρούν φυσιολογικό και θα το αποδεχτούν τελικά... :(

Δημοσ.

οχι σε καμια περίπτωση δεν θεωρώ την ανάπτυξη της τεχνολογίας  φυλακή... απλά τα περισσότερα θα χρησιμοποιηθούν για να έλεγχο του τρόπου ζωής και στην κυριολεξια της ζωής του κάθε ανθρώπου (από κυβερνήσεις, από τα αφεντικά τον κυβερνήσεων από τεράστιες πολυεθνικές κλπ)

δεν κατηγορώ την τεχνολογία αλλά τν άπειρη δίψα του ανθρώπινου είδους για δύναμη (κάθε είδους της)

 

Κατ αρχήν είπες σαφέστατα "αν γουστάρεις να είσαι σε φυλακή χωρίς κάγκελα" και μετά λες ότι "δεν θεωρώ την ανάπτυξη της τεχνολογίας  φυλακή".Μα για τεχνολογία μιλάμε και στις δυο περιπτώσεις.

Και δεύτερον, θάθελα να μου πεις αν καταλαβαίνεις την διαφορά ανάμεσα στον έλεγχο της ζωής μας από βιομηχανίες, κυβερνήσεις και άλλα τέρατα και τον καλύτερο (εύκολο, ευχάριστο ) τρόπο ζωής.

Μπορώ να καταλάβω ότι τεχνολογικά κατασκοπεύομαι μέσω ιντερνετ, όμως δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι με έναν υπολογιστή στο αυτοκίνητο θα συμβεί κάτι διαφορετικό, ώστε να νιώθω φυλακισμένος,διότι ούτως ή άλλως όλα ελέγχονται μέσω του κινητού.

Αν όμως φτάσαμε στο 2015 και φοβόμαστε ακόμη την δύναμη των ανθρώπων, σου θυμίζω ότι κάπως έτσι σκεφτόταν και ο άνθρωπος του 400 π.χ.

Δημοσ.

 

Το θέμα είναι ότι στο τέλος θα κερδίσουν, γιατί εμείς μπορεί να αντιδράσουμε, τα παιδιά μας θα μεγαλώσουν σε ένα τέτοιο περιβάλλον και θα το θεωρούν φυσιολογικό και θα το αποδεχτούν τελικά... :(

Γιατί αυτό δε συμβαίνει εδώ και 2500 χρόνια; Άλλαξε κάτι και δεν το ξέρω;

Το ότι το άλογο έγινε αυτοκίνητο το παραβλέπουμε και το θέλουμε, όταν όμως βάλουμε ένα PC στο αυτοκίνητο, εκεί αρχίζουν τα πράγματα να παίρνουν καταστροφική μορφή.

Ήμαρτον !!!

Δημοσ.

επειδή ενα αμάξι δεν ειναι κινητό και έχει μια διάρκεια ζωής ως και 10-15 ετη, δεν θα επιδιωκα στον εξοπλισμό τεχνολογικά πράγματα τα οποία θα παρέλθουν/απαξιωθουν σε χρονο ταχύτατο. Επιπρόσθετα το κόστος επισκεύης αυτών των συστημάτων (εκτος και αν νομιζει κανεις οτι αυτες οι οθονες θα λειτουργουν για παντα) θα ειναι αρκετά δυσαναλογο με την υπολειματικη αξία του αμαξιού.

 

Απο ένα αμάξι επιδιώκω ενα basic connectivity με τα ηχεία του... ειτε λεγεται auxiliary, ειτε λέγεται Bluetooth, είτε android auto.

 

To Head unit για ολα τα πράγματα θέλω να ειναι το εκάστοτε κινητό η τάμπλετ μου.

 

Flexibility & cost cutting....

 

 

* in other news, ο τροπος που οραματίζονται την αυτοκίνηση και το επίπεδο ρουφιανέματος δε μου αρέσει καθολου μα καθολου.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...