Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Toyota υπόσχεται φθηνότερα αυτο-οδηγούμενα οχήματα, εφόσον αξιοποιήσει ένα νέο σύστημα χαρτογράφησης. Συγκεκριμένα, η Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το νέο της σύστημα δημιουργίας χαρτών, που βασίζεται στο cloud.

Πρόκειται για ένα σύστημα που συνδυάζει οικονομικές κάμερες και GPS, μαζί με software που έχει αναπτύξει η ίδια η Toyota, το οποίο θα επεξεργάζεται τα δεδομένα που θα λαμβάνει από χιλιάδες αυτοκίνητα.

 

Σύμφωνα με την Toyota, τα LIDAR συστήματα χαρτογράφησης που αξιοποιούνται από άλλες εταιρείες διαθέτουν σαρωτές laser και, ενώ είναι ιδιαίτερα ακριβή, είναι πολύ ακριβά. Επίσης, η Toyota προσθέτει ότι οι χάρτες που παράγονται με την εν λόγω μέθοδο δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι, διότι αναβαθμίζονται σπάνια, καθώς η συλλογή δεδομένων δεν είναι συχνή.

 

Ακόμη, το κόστος των LIDAR συστημάτων αυξάνεται επειδή είναι αναγκαία η χειροκίνητη εισαγωγή συγκεκριμένων δεδομένων. Η εναλλακτική μέθοδος που προτιμάει η Toyota θυσιάζει ένα ποσοστό ακρίβειας, δίνοντας προτεραιότητα στην οικονομία και τη μεγαλύτερη κλίμακα.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Η προσέγγιση της Toyota περιλαμβάνει αξιοποίηση του GPS και των καμερών που περιλαμβάνουν ήδη ορισμένα μοντέλα της (παραδείγματος χάρη για λειτουργίες πλοήγησης), προκειμένου να συλλέξει δεδομένα για τους δρόμους.

 

Τα δεδομένα που συλλέγονται τροφοδοτούνται στην proprietary αυτοματοποιημένη τεχνολογία παραγωγής χωρικών πληροφοριών της Toyota που βασίζεται στο cloud, η οποία τα αξιοποιεί για τη δημιουργία ενός συνολικού χάρτη.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Επιπλέον, η Toyota επισημαίνει ότι τα ποσοστά λάθους του συγκεκριμένου συστήματος μπορούν να μειωθούν σημαντικά με τη χρήση τεχνολογιών αντιστοίχισης εικόνων, οι οποίες ενσωματώνουν και διορθώνουν τα δεδομένα με εικόνες του δρόμου, τα οποία συλλέγονται από πολλά οχήματα. Με τον τρόπο αυτό, το μέγιστο περιθώριο λάθους του συστήματος περιορίζεται στα 5 εκατοστά για ευθείς δρόμους.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παροχή αξιόπιστων δεδομένων χαρτών σε αυτο-οδηγούμενα οχήματα απασχολεί, εδώ και καιρό, μεγάλο ποσοστό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παραδείγματος χάρη, το 2015 η κοινοπραξία που αποτελείται από την Audi, την BMW και τη Daimler, τη μητρική εταιρεία της Mercedes-Benz, εξαγόρασε τους χάρτες HERE της Nokia.

 

Όσον αφορά το προαναφερθέν σύστημα χαρτογράφησης, η Toyota επιθυμεί να αποτελεί βασικό στοιχείο των αυτο-οδηγούμενων οχημάτων που θα εισέλθουν σε στάδιο παραγωγής το 2020. Επιπλέον, πιστεύει ότι το συγκεκριμένο σύστημα θα λειτουργεί άψογα σε μεγάλο ποσοστό των δρόμων και επίσης, θα ανταπεξέρχεται ικανοποιητικά όσον αφορά την αποφυγή ατυχημάτων.

 

 

Link.png Site: SlashGear

Δημοσ.

Πόσα επαγγέλματα σαν οδηγοι υπάρχουν τώρα και πόσα θα υπάρχουν μετα απο 5 χρονια. Αστα να πάνε.

 

Έχεις δίκιο. Και χωρίς μισθό, και χωρίς πρόβλημα ύπνου, και με μικρότερη ασφάλιση όταν αποδειχθεί ότι είναι πιο αξιόπιστα από τον άνθρωπο. Απλά πιστεύω ότι είμαστε 10 χρόνια μακριά και όχι 5.

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα είναι θέμα νομοθεσίας. Με ελαστική νομοθεσία 5 χρόνια, με άκαμπτη νομοθεσία μπορεί να πάρει και 15ετία.

 

Εάν πάντως υπήρχε τρόπος να αντικαταστήσεις όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα με driverless, θα μπορούσες να το εφαρμόσεις εδώ και τώρα. Το δύσκολο είναι το πως θα επιτύχεις να έχεις ταυτόχρονα driverless cars και manual driving cars στους δρόμους.

Δημοσ.

Όλα είναι θέμα νομοθεσίας. Με ελαστική νομοθεσία 5 χρόνια, με άκαμπτη νομοθεσία μπορεί να πάρει και 15ετία.

 

Εάν πάντως υπήρχε τρόπος να αντικαταστήσεις όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα με driverless, θα μπορούσες να το εφαρμόσεις εδώ και τώρα. Το δύσκολο είναι το πως θα επιτύχεις να έχεις ταυτόχρονα driverless cars και manual driving cars στους δρόμους.

 

Το πρόβλημα που παρατήρησε η Google είναι ότι οι άνθρωποι δεν περίμεναν να τηρούν τα αμάξια κατά γραμμα τους νόμους (πχ το STOP) και Όλο στουκαρε από πίσω τους :P

Άμα βάλεις και τον Ελληναρα ταξιτζή μαζί τους LOL

Δημοσ.

Θεωρω πως ακομα και να γινει τελειοποιηση του συστηματος αυτου παντα θα πρεπει να υπαρχει ανθρωπινη παρουσια εστω και ως δευτερογενης (αναφερομαι στην περιπτωση εφαργομης σε αλλα μεσα).Παρολα αυτα η ειδηση ειναι πολυ ενδιαφερον perambulator,και μπραβο στην toyota!

Δημοσ.

Υπάρχουν και άλλα θέματα.
Π.χ. το αυτοδηγούμενο μονίμως κάνει τα πάντα για την αποφυγή ατυχήματος.
Αυτή η συμπεριφορά του μπορεί να προκαλέσει κατάχρησή της από άλλους οδηγούς όταν δεν σέβονται προτεραιότητες και γενικώς τους κανόνες όταν οδηγούν, εκμεταλλευόμενοι ότι το αυτοδηγούμενο θα κάνει ότι είναι ασφαλέστερο, όπως παραχώρηση της προτεραιότητάς του.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν και άλλα θέματα.

Π.χ. το αυτοδηγούμενο μονίμως κάνει τα πάντα για την αποφυγή ατυχήματος.

Αυτή η συμπεριφορά του μπορεί να προκαλέσει κατάχρησή της από άλλους οδηγούς όταν δεν σέβονται προτεραιότητες και γενικώς τους κανόνες όταν οδηγούν, εκμεταλλευόμενοι ότι το αυτοδηγούμενο θα κάνει ότι είναι ασφαλέστερο, όπως παραχώρηση της προτεραιότητάς του.

 

Νομίζω ότι μερικοί κάφροι μπορεί να διασκεδάζουν κιόλας παρενοχλώντας το αυτό-οδηγούμενο.

Δημοσ.

Πόσα επαγγέλματα σαν οδηγοι υπάρχουν τώρα και πόσα θα υπάρχουν μετα απο 5 χρονια. Αστα να πάνε.

θα γλιτώσουμε απο την κίτρινη φυλή και τους νταλικέριδες που κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα πίνοντας,χωρίς ύπνο και με τις ταρζανιές τους στον δρόμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...