Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θεμα ειναι τι κανει αν το καταστημα σκοπιμως κανει την παπια?

Για αυτό καλό θα είναι να αρχίσει τις συνομιλίες κατευθείαν με την amd μέσω email και να τους δείξει τις φωτογραφίες! Είναι πιθανό να τον εξυπηρετήσουν από εκεί κατευθείαν και να μην χρειαστεί να μπλέξει με το κατάστημα που όπως φαίνεται πάει να την βγάλει στο τσάμπα!

Δημοσ.

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο και τις συμβουλές σας, θα προσπαθήσω να  επικοινωνήσω με το skroutz και αργότερα μέσο email με την AMD.

Δημοσ.

εμένα κάτι με προβληματίζει στα λεγόμενα του ts

 

α) μας λέει "πάνω από 14 ημέρες" αλλά δεν μας λέει πότε τον αγόρασε

β) μητρική έχει την gigabyte 970a-ds3p

γ) αν τον έχει αγοράσει σχετικά πρόσφατα γιατί δεν πήρε τον 6πυρηνο που έχει μικρή διαφορα?

 

Ενώ έχει μητρική τυπική για κλοκάρισμα , είναι ακριβολογος στις εκφράσεις και πληροφορίες δίνει με το τσιγκέλι μας λέει ότι χρησιμοποιεί την μαμίσια που κάνει σαν ελικόπτερο!  Δεν τους ξέρω τους MG αλλά εγώ νομίζω ότι ξέρουμε την ΜΙΣΗ αλήθεια και καλό θα ήταν να μην προτρέχουμε να κακοχαρακτηρίζουμε. Το account του είναι καινούριο και ξεκίνησε πριν 10 μέρες να μας ρωτάει για BSD παρόλο που όποιος διαβάσει προσεκτικά όλα τα μνμ του θα καταλάβει ότι είναι το έχει το θέμα.

 

ΥΓ

FYI η AMD , ΑΝ θέλει τσεκάρει αν έχεi πειραχθεί το ρευματάκι στον επεξεργαστή στο παρελθόν για να κλοκάρουμε για παράδειγμα , ενώ ένας επεξεργαστής που δεν πιέζεται ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ βγάζει πρόβλημα εντός εγγυησης. Αλλωστε το κάθε μαγαζί γιατί να μην του κάνει το χατήρι??? Εχετε ακούσει πολλούς επεξεργαστές να σκάνε όταν λειτουργούν φυσιολογικά τα τελευταία χρόνια??

Δημοσ.

εμένα κάτι με προβληματίζει στα λεγόμενα του ts

 

α) μας λέει "πάνω από 14 ημέρες" αλλά δεν μας λέει πότε τον αγόρασε

β) μητρική έχει την gigabyte 970a-ds3p

γ) αν τον έχει αγοράσει σχετικά πρόσφατα γιατί δεν πήρε τον 6πυρηνο που έχει μικρή διαφορα?

 

Ενώ έχει μητρική τυπική για κλοκάρισμα , είναι ακριβολογος στις εκφράσεις και πληροφορίες δίνει με το τσιγκέλι μας λέει ότι χρησιμοποιεί την μαμίσια που κάνει σαν ελικόπτερο!  Δεν τους ξέρω τους MG αλλά εγώ νομίζω ότι ξέρουμε την ΜΙΣΗ αλήθεια και καλό θα ήταν να μην προτρέχουμε να κακοχαρακτηρίζουμε. Το account του είναι καινούριο και ξεκίνησε πριν 10 μέρες να μας ρωτάει για BSD παρόλο που όποιος διαβάσει προσεκτικά όλα τα μνμ του θα καταλάβει ότι είναι το έχει το θέμα.

 

ΥΓ

FYI η AMD , ΑΝ θέλει τσεκάρει αν έχεi πειραχθεί το ρευματάκι στον επεξεργαστή στο παρελθόν για να κλοκάρουμε για παράδειγμα , ενώ ένας επεξεργαστής που δεν πιέζεται ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ βγάζει πρόβλημα εντός εγγυησης. Αλλωστε το κάθε μαγαζί γιατί να μην του κάνει το χατήρι??? Εχετε ακούσει πολλούς επεξεργαστές να σκάνε όταν λειτουργούν φυσιολογικά τα τελευταία χρόνια??

Καταρχάς, τον cpu τον πήρα πριν από 2 μήνες αλλά δεν τον έστειλα πίσω κατευθείαν γιατί έπρεπε να δω ποιο ήταν το πρόβλημα, άργησα να το καταλάβω λόγο έλλειψης χρόνου αλλά και ότι τα κομμάτια που έκανα δοκιμές δεν ήταν δικά μου, δεν πύρα τον 6πύρινο γιατί είχε 40 ευρό διαφορά και έχω την stock την ψύκτρα, γιατί είμαι μαθητής χωρείς δικό μου εισόδημα.Οι πληροφορίες μου είναι σύντομες και γρήγορες, χωρείς να έχω  φοβερή γνώση πάνω στο θέμα γιατί και πάλη είμαι μαθητής λυκείου χωρείς χρόνο για ψάξιμο ακόμα και στις γιορτές.Overclock δεν κάνω γιατί δεν ξέρω πάρα πολύ καλά.Ναι το account μου είναι καινούριο γιατί είχα πρόβλημα και δεν ήξερα τι άλλο να κάνω.Τώρα ξέρεις όλη την αλήθεια.

ΥΓ

Ναι είναι σπάνιο να υπάρχει ελαττωματικός cpu και για αυτό δεν επικοινώνησα μετά από μέρες γιατί έκανα τα πάντα και δεν είχα κάνει αυτή την αλλαγή μεταξύ των cpu αλλά το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο μετά από τόσες δοκιμές.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...