agnostos13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, MiJ16 είπε Καλησπέρα. Ψάχνει γνωστός για πολυμορφικό Citroen C4 Grand picasso. Βρήκα στον Αλιβιζάτο (Πεντέλης) ένα του 2014 με 159.000 χλμ. Το αυτοκίνητο το πήγαν σε αντιπροσωπεία της Citroen για έλεγχο (αφού έδωσαν 400 ευρώ προκαταβολή διαφορετικά δεν το βγάζει απ' την τελωνειακή αποθήκη). Στο συνεργείο βρέθηκε τελευταίο αποτύπωμα service στην Γαλλία στα 150.000 χλμ το 2016. Τα θέματα μου και οι απαντήσεις του συνεργείου και του Αλιβιζάτου είναι τα εξής¨ 1. Μου κίνησε την περιέργεια οτι το αμάξι έχει κάνει μόνο 9.000 χλμ από το τελευταίο αποτύπωμα μέχρι σήμερα. Η απάντηση του Αλιβιζάτου είναι πως το αμάξι είναι εισαχθεί το 2016 και απλά δεν είχε βγει για πούλημα από τότε. Μένει να επιβεβαιώσω μέσω γνωστού στο τελωνείο οτι όντως εισάχθηκε τότε. Παραπέρα δε ξέρω αν μπορώ να το ψάξω. 2. Στο συνεργείο το αμάξι το βρήκαν γενικώς σε πολύ καλή κατάσταση με μηδέν βλάβες στο διαγνωστικό αλλά με μόνο θέμα ένα βαμμένο πίσω δεξί φτερό. Δεν βρήκαν επισκευές σε δομικά στοιχεία. Το θέμα μου είναι πως κατά σύμπτωση το πίσω δεξί λάστιχο είναι διαφορετικής διάστασης από τα υπόλοιπα (55αρι προφίλ αντί 60). Το συμπέρασμα μου είναι πως εφ' όσον εκεί είναι και το βαμμένο φτερό, λογικά λάστιχο και χτύπημα φτερού έγιναν μαζί. Να το φοβηθώ; Να το ψάξω παραπάνω σε δεύτερο φαναρτζή ή να εμπιστευτώ την Citroen. 3. Υποτίθεται πως την προκαταβολή την παίρνεις πίσω αν π.χ. το αμάξι βρεθεί τρακαρισμένο ή με άλλα χιλιόμετρα. Πιθανολογώ βέβαια πως στα ψιλά γράμματα του τρακαρισμένου δεν αναφέρονται σε βάψιμο λαμαρίνας. Ωστόσο η αντιμετώπιση τους σε συνομιλία που είχα κ εγώ μαζί τους που δίνει την εντύπωση "βρήκαμε τους μαλάκες να τους δαγκώσουμε". Προσπαθώ να μην αποθαρρύνω εντελώς τον γνωστό μου αλλά δε θέλω κ να πάρει ένα αμάξι χρέπι, οπότε προσανατολίζομαι στο πως θα το ελέγξω περισσότερο. Ποιά είναι η δική σας άποψη βάση των παραπάνω; Από την αντιπροσωπεία δεν μπορούν να βρουν τα χιλιόμετρα από τους εγκεφάλους; Επίσης αν έχει πάρει σασί και έχει μπει καλύμπρα θα μπορεί να το καταλάβει ένας έμπειρος τεχνικός. Σαν ατρακάριστο συνήθως πωλείται όποιο δεν έχει αρπάξει σασί. Τα μικροτρακαρίσματα και την απλή φανοποιία δεν τα μετράνε... Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από agnostos13
MiJ16 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε Από την αντιπροσωπεία δεν μπορούν να βρουν τα χιλιόμετρα από τους εγκεφάλους; Επίσης αν έχει πάρει σασί και έχει μπει καλύμπρα θα μπορεί να το καταλάβει ένας έμπειρος τεχνικός. Σαν ατρακάριστο συνήθως πωλείται όποιο δεν έχει αρπάξει σασί. Τα μικροτρακαρίσματα και την απλή φανοποιία δεν τα μετράνε... Στην αντιπροσωπεία βρήκαν οτι η τελευταία εγγραφή που φαίνεται στο σύστημα της Citroen είναι στα 150.000χλμ το 2016. Το αμάξι τώρα έχει 159.000χλμ. Δηλαδή από το 2016 μέχρι σήμερα είναι σαν να έχει κάνει μόνο 9.000χλμ, όταν από το 2014 μέχρι το 2016 είχε κάνει 150.000χλμ. Η απάντηση του Αλιβιζάτου σε αυτό, είναι πως το έχει εισάγει από το 2016 και το έχει στην τελωνειακή του αποθήκη από τότε χωρίς να το έχει σπρώξει για πούλημα. Επίσης στην αντιπροσωπεία ανέφεραν πως δεν φαίνεται να έχει πειραχτεί σε δομικά στοιχεία το αμάξι πέρα από το βαμμένο πίσω δεξί φτερό (σημειώνω κ πάλι πως κ ο πίσω δεξί τροχός βρέθηκε με λάστιχο 55αρι προφίλ, όταν όλοι οι άλλοι είναι με 60αρι που είναι και το εργοστασιακό)
Doubt Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, MiJ16 είπε στην αντιπροσωπεία ανέφεραν πως δεν φαίνεται να έχει πειραχτεί σε δομικά στοιχεία το αμάξι πέρα από το βαμμένο πίσω δεξί φτερό (σημειώνω κ πάλι πως κ ο πίσω δεξί τροχός βρέθηκε με λάστιχο 55αρι προφίλ, όταν όλοι οι άλλοι είναι με 60αρι που είναι και το εργοστασιακό) Αυτά θα πεις στο γνωστό σου και ας αποφασίσει εκείνος. Που είναι το πρόβλημα;
tutuyo Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Οντως τα χιλιομετρα μυριζουν γυρισμα (δεν την αγοραζω την δικαιολογια του) αλλα στο κατω κατω δεν αφου ο ελεγχος δεν εδειξε καποιο σοβαρο τρακαρισμα ,δεν ειναι αποτρεπτικο. Αυτο θα μεταφερεις στον γνωστο σου και αυτος θα παρει την αποφαση. Εσυ τον ενημερωσες σωστα και καθαρα, αυτος θα ζυγισει το ρισκο του αμαξιου (μεταχειρισμενο, εισαγωγης, γαλλικο) και θα αποφασισει
agnostos13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, MiJ16 είπε Στην αντιπροσωπεία βρήκαν οτι η τελευταία εγγραφή που φαίνεται στο σύστημα της Citroen είναι στα 150.000χλμ το 2016. Το αμάξι τώρα έχει 159.000χλμ. Δηλαδή από το 2016 μέχρι σήμερα είναι σαν να έχει κάνει μόνο 9.000χλμ, όταν από το 2014 μέχρι το 2016 είχε κάνει 150.000χλμ. Η απάντηση του Αλιβιζάτου σε αυτό, είναι πως το έχει εισάγει από το 2016 και το έχει στην τελωνειακή του αποθήκη από τότε χωρίς να το έχει σπρώξει για πούλημα. Επίσης στην αντιπροσωπεία ανέφεραν πως δεν φαίνεται να έχει πειραχτεί σε δομικά στοιχεία το αμάξι πέρα από το βαμμένο πίσω δεξί φτερό (σημειώνω κ πάλι πως κ ο πίσω δεξί τροχός βρέθηκε με λάστιχο 55αρι προφίλ, όταν όλοι οι άλλοι είναι με 60αρι που είναι και το εργοστασιακό) Άλλο τα χιλιόμετρα στα service και άλλο τα χιλιόμετρα του εγκεφάλου. Δεν διάβασαν τους εγκεφάλους για να δουν τα km; Το λάστιχο δεν λέει πολλά...μπορεί να κόπηκε ή να πέταξε καρούμπαλο και να έβαλαν ένα που βρήκαν φτηνό. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από agnostos13
Joshua21 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 29 λεπτά πριν, MiJ16 είπε Στην αντιπροσωπεία βρήκαν οτι η τελευταία εγγραφή που φαίνεται στο σύστημα της Citroen είναι στα 150.000χλμ το 2016. Το αμάξι τώρα έχει 159.000χλμ. Δηλαδή από το 2016 μέχρι σήμερα είναι σαν να έχει κάνει μόνο 9.000χλμ, όταν από το 2014 μέχρι το 2016 είχε κάνει 150.000χλμ. Η απάντηση του Αλιβιζάτου σε αυτό, είναι πως το έχει εισάγει από το 2016 και το έχει στην τελωνειακή του αποθήκη από τότε χωρίς να το έχει σπρώξει για πούλημα. Είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσεις αν όντως είναι έτσι όπως στα λέει, ζήτησε του το ΔΑΟ (δελτίο άφιξης οχήματος) για να δεις πότε ακριβώς ήρθε στην Ελλάδα, καθώς και το βιβλίο αποθήκης εμπορευμάτων για να δεις αν όντως βρίσκεται στην τελωνειακή του αποθήκη από τότε ως σήμερα. 33 λεπτά πριν, MiJ16 είπε Επίσης στην αντιπροσωπεία ανέφεραν πως δεν φαίνεται να έχει πειραχτεί σε δομικά στοιχεία το αμάξι πέρα από το βαμμένο πίσω δεξί φτερό (σημειώνω κ πάλι πως κ ο πίσω δεξί τροχός βρέθηκε με λάστιχο 55αρι προφίλ, όταν όλοι οι άλλοι είναι με 60αρι που είναι και το εργοστασιακό) Το λάστιχο δεν μου λέει κάτι, πιθανότατα καταστράφηκε και του έβαλαν ένα μεταχειρισμένο που ταίριαζε στο περίπου, και φυσικά μπήκε πίσω για να μην τραβάει το τιμόνι. Το βαμμένο πίσω φτερό είναι πταίσμα.
Doubt Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, MiJ16 είπε Η απάντηση του Αλιβιζάτου σε αυτό, είναι πως το έχει εισάγει από το 2016 και το έχει στην τελωνειακή του αποθήκη από τότε χωρίς να το έχει σπρώξει για πούλημα. Το αφήνει για να πάρει αξία 😂
MiJ16 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 29 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσεις αν όντως είναι έτσι όπως στα λέει, ζήτησε του το ΔΑΟ (δελτίο άφιξης οχήματος) για να δεις πότε ακριβώς ήρθε στην Ελλάδα, καθώς και το βιβλίο αποθήκης εμπορευμάτων για να δεις αν όντως βρίσκεται στην τελωνειακή του αποθήκη από τότε ως σήμερα. Το λάστιχο δεν μου λέει κάτι, πιθανότατα καταστράφηκε και του έβαλαν ένα μεταχειρισμένο που ταίριαζε στο περίπου, και φυσικά μπήκε πίσω για να μην τραβάει το τιμόνι. Το βαμμένο πίσω φτερό είναι πταίσμα. Well noted. Θα το κάνω! Επίσης την Δευτέρα θα πάει στο υπουργείο μεταφορών (και θα ρωτήσει κ έναν γνωστό του τελωνειακό) με τον αριθμό πλαισίου να δει αν μπορεί να μάθει αν όντως εισήχθη στην Ελλάδα το 2016... 42 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Άλλο τα χιλιόμετρα στα service και άλλο τα χιλιόμετρα του εγκεφάλου. Δεν διάβασαν τους εγκεφάλους για να δουν τα km; Το λάστιχο δεν λέει πολλά...μπορεί να κόπηκε ή να πέταξε καρούμπαλο και να έβαλαν ένα που βρήκαν φτηνό. Τα χιλιόμετρα διαβάστηκαν απ' τον εγκέφαλο (ωστόσο κ ο εγκέφαλος γυρίζει...) Καταλαβαίνεις βέβαια οτι η σύμπτωση το αλλαγμένο λάστιχο με το βαμμένο φτερό να είναι στην ίδια πλευρά γεννάει υποψίες. Συμβούλεψα τον γνωστό μου να ζητήσει να πάει σε δεύτερο φαναρτζή (σχετικά γνωστό μας) για δεύτερο έλεγχο...αλλιώς να μην προχωρήσει σε αγορά. 1 ώρα πριν, Doubt είπε Αυτά θα πεις στο γνωστό σου και ας αποφασίσει εκείνος. Που είναι το πρόβλημα; Ψυχαναγκασμός! Παίρνω ανάποδες όταν μυρίζομαι απατεωνιά. Σας υπέρευχαριστώ για τον χρόνο σας!
agnostos13 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, MiJ16 είπε Τα χιλιόμετρα διαβάστηκαν απ' τον εγκέφαλο (ωστόσο κ ο εγκέφαλος γυρίζει...) Τα νέα οχήματα έχουν καταγραφή σε 5-6 διαφορετικά σημεία. Συμβαίνει να μην τα αλλάζουν όλα... Εν πάση περιπτώση γι αυτό αποφεύγω τα εισαγωγής...δεν βγάζεις εύκολα άκρη! υγ. Καλό είναι να πάει σε μηχανικό εμπιστοσύνης μιας και δεν είμαι σίγουρος οτι κάποια τυχαία αντιπροσωπεία θα ασχληθεί ιδιαίτερα. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από agnostos13
MiJ16 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Προσπάθησα να τους πίσω να πάνε για ελληνικό...δεν τα κατάφερα. Η αλήθεια είναι βέβαια πως τα ελληνικά ιδιωτών είναι ελάχιστα. Εφ' όσον λοιπόν δώσανε και προκαταβολή προσπαθώ να μειώσω τα ρίσκα.
moure Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Έμπλεξε ο φίλος σου εκεί που πήγε,τα λεφτά που έδωσε δεν παίζει να τα πάρει πίσω . 1
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 9 ώρες πριν, agnostos13 είπε ................ δεν είμαι σίγουρος ότι κάποια τυχαία αντιπροσωπεία θα ασχληθεί ιδιαίτερα. Αυτό είναι πολύ σωστό αλλά και ΠΟΛΥ ΤΡΑΓΙΚΟ! Και μάλλον - χωρίς να το σκεφτόμαστε - συμμετέχει έμμεσα στο κύκλωμα! Αν ο σωστός έλεγχος του αυτοκινήτου ήταν αυτονόητος, οι διάφορες μάντρες δεν θα είχαν τόσο εύκολο έργο! Θα ήταν πολύ ευκολότερος ο εντοπισμός της όποιας αλητείας θα επιχειρούσαν. Νομίζω φυσικά ότι ξαναφτάνουμε στον "ωχαδελφισμό" που διαπνέει την κοινωνία μας ... Άμα δεν είναι δικό μου - στα π@π@ρια μου!! Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα .... Κάποια στιγμή τα σκατά θα επιστρέψουν στην πόρτα μου .... 9 ώρες πριν, agnostos13 είπε Καλό είναι να πάει σε μηχανικό εμπιστοσύνης Ακριβώς ... Δυστυχώς όμως είναι τόσο δύσκολο και σπάνιο ... αλλά απαραίτητο. Και θα μου πεις: δε συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα αυτό (και πάλι δε θα μπορέσω να διαφωνίσω επί της ουσίας ... ☹️
Stergios74 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Όταν πριν 10 χρόνια πούλησα το αυτοκίνητο μου σε ιδιώτη (μια χαρά αυτοκίνητο, ακόμη το κυκλοφορεί και τι χαίρεται) το πήγαμε σε έναν μηχανικό της εμπιστοσύνης του. Αυτός του είπε κάτι στο στυλ: τι το φέρνεις σ εμένα. Εμένα με συμφέρει να πάρεις σαράβαλο για να το φέρνεις μετά να στο φτιάχνω! 1
Dinos1973 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 19 ώρες πριν, MiJ16 είπε Καλησπέρα. Ψάχνει γνωστός για πολυμορφικό Citroen C4 Grand picasso. Βρήκα στον Αλιβιζάτο (Πεντέλης) ένα του 2014 με 159.000 χλμ. Το αυτοκίνητο το πήγαν σε αντιπροσωπεία της Citroen για έλεγχο (αφού έδωσαν 400 ευρώ προκαταβολή διαφορετικά δεν το βγάζει απ' την τελωνειακή αποθήκη). Στο συνεργείο βρέθηκε τελευταίο αποτύπωμα service στην Γαλλία στα 150.000 χλμ το 2016. Τα θέματα μου και οι απαντήσεις του συνεργείου και του Αλιβιζάτου είναι τα εξής¨ 1. Μου κίνησε την περιέργεια οτι το αμάξι έχει κάνει μόνο 9.000 χλμ από το τελευταίο αποτύπωμα μέχρι σήμερα. Η απάντηση του Αλιβιζάτου είναι πως το αμάξι είναι εισαχθεί το 2016 και απλά δεν είχε βγει για πούλημα από τότε. Μένει να επιβεβαιώσω μέσω γνωστού στο τελωνείο οτι όντως εισάχθηκε τότε. Παραπέρα δε ξέρω αν μπορώ να το ψάξω. 2. Στο συνεργείο το αμάξι το βρήκαν γενικώς σε πολύ καλή κατάσταση με μηδέν βλάβες στο διαγνωστικό αλλά με μόνο θέμα ένα βαμμένο πίσω δεξί φτερό. Δεν βρήκαν επισκευές σε δομικά στοιχεία. Το θέμα μου είναι πως κατά σύμπτωση το πίσω δεξί λάστιχο είναι διαφορετικής διάστασης από τα υπόλοιπα (55αρι προφίλ αντί 60). Το συμπέρασμα μου είναι πως εφ' όσον εκεί είναι και το βαμμένο φτερό, λογικά λάστιχο και χτύπημα φτερού έγιναν μαζί. Να το φοβηθώ; Να το ψάξω παραπάνω σε δεύτερο φαναρτζή ή να εμπιστευτώ την Citroen. 3. Υποτίθεται πως την προκαταβολή την παίρνεις πίσω αν π.χ. το αμάξι βρεθεί τρακαρισμένο ή με άλλα χιλιόμετρα. Πιθανολογώ βέβαια πως στα ψιλά γράμματα του τρακαρισμένου δεν αναφέρονται σε βάψιμο λαμαρίνας. Ωστόσο η αντιμετώπιση τους σε συνομιλία που είχα κ εγώ μαζί τους που δίνει την εντύπωση "βρήκαμε τους μαλάκες να τους δαγκώσουμε". Προσπαθώ να μην αποθαρρύνω εντελώς τον γνωστό μου αλλά δε θέλω κ να πάρει ένα αμάξι χρέπι, οπότε προσανατολίζομαι στο πως θα το ελέγξω περισσότερο. Ποιά είναι η δική σας άποψη βάση των παραπάνω; Λάθος πρώτο έδωσες €400......τώρα άντε γεια!!!!!!
agnostos13 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Stergios74 είπε Αυτός του είπε κάτι στο στυλ: τι το φέρνεις σ εμένα. Εμένα με συμφέρει να πάρεις σαράβαλο για να το φέρνεις μετά να στο φτιάχνω! Μηχανικός εμπιστοσύνης δεν είναι ο μηχανικός της γειτονιάς που θα δημιουργήσει βλάβες εκεί που δεν υπάρχουν για να σου παίρνει λεφτά, ούτε αυτός που θα σου πει πάρε το χαρμούτι για να έρχεσαι να μου τα σκας. Μηχανικός εμπιστοσύνης είναι κάποιος (ιδανικά φίλος) που πας το αμάξι σου εκεί χρόνια και ξέρει οτι αν σου πει οκ για κάποιο σαπάκι θα έχει να λογοδοτήσει μετά. Οτι αν γίνει στραβή θα κινδυνεύσει να χάσει το αμάξι σου, τα αμάξια της υπόλοιπης οικογένειας και πιθανών 3-4 φίλων που πάνε εκεί γιατί ξέρουν οτί τόσα χρόνια είναι σωστός και επαγγελματίας. ΥΓ. Σε δική μου αναζήτηση πάντως παλαιότερα (και φιλικού προσώπου) μου έκανε εντύπωση πως οι μαντράδες δέχονταν εύκολα να πάει το αμάξι σε συνεργείο αντιπροσωπείας αλλά τσίναγαν για εξειδικευμένο συνεργείο επιλογής μου ή για υπηρεσίες τύπου spot-mechanic... Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2020 από agnostos13 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα