Προς το περιεχόμενο

Cemu WiiU Emulator


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, με δυο πυρήνες παίζει το cemu,στην αρχή λογικό είναι να παίζει αργά μέχρι να χτίσει το shader cache,αν το έχεις stock φρόντισε να το βάλεις να τρέχουν έστω οι δύο πυρήνες στο φουλ.

ευχαριστώ, μπορείς να με βοηθήσεις ; με κάποιο πρόγραμμα, μέσα από το cemu, η από το task manager με το set affinity ;

Υ.Γ. δοκιμάζω με το cemu 1.7.5 και στα 1080 φαίνεται πολύ σμουθ δεν κολλάει αλλά δεν πάει πάνω απο 20 fps και στο 4Κ με high res shadows

Επεξ/σία από syban
  • Απαντ. 263
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εννοούσα μέσα από το bios να σιγουρευτείς ότι τους έχεις να τρέχουν στην μέγιστη συχνότητα.

Βασικά τρέξε ένα hwinfo/core temp κάτι που να δείχνει συχνότητες και δες να είναι στα μέγιστα έστω δυο πυρήνες όταν τρέχεις το παιχνίδι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με Cheat Engine + 1.7.5 CEMU παιζει άνετα το zelda πάντως στα 60fps

μην ξεχνάτε ότι χρειάζεται και τα  shader Cache κάθε παιχνίδι για να τρέξει σωστά 

 

ένα gameplay τεστ από το pc μου 

Επεξ/σία από 6xXx6
  • Like 2
Δημοσ.

εμενα γιατι παει με 20 fps ;;; :(((

θα τρελαθω

shader Cache πρεπει να κατεβασεις για το εκάστοτε παιχνίδι

και  graphic pack ψάξε στο google 

Δημοσ.

εμενα γιατι παει με 20 fps ;;; :(((

θα τρελαθω

Με τόσο τρέχει κανονικά ανάλογα και την συχνότητα σου,το cheat engine κάνει frame skip και σου δείχνει/έχεις την εντύπωση ότι τρέχει με  60. 

Δημοσ.

Kατεβασε το rock solid shader cache καπου στα 6000.Aυτο που εχεις εχει και αλλα αχρηστα μεσα.Google cemu reddit cache.

Δημοσ.

λοιπόν, ενεργοποίησα το "GX2SETGPUFense skip (HACK)" και τώρα πήγε στα 30fps έξω και σε κλιστώ χώρο 60fps. και είναι πλέον Playbale :)

Δημοσ.

Kατεβασε το rock solid shader cache καπου στα 6000.Aυτο που εχεις εχει και αλλα αχρηστα μεσα.Google cemu reddit cache.

Πως το βαζω?ειναι ενα bin αρχειο

Δημοσ.

Πως το βαζω?ειναι ενα bin αρχειο

Στον φακελο που ειναι εγκατεστημενο το cemu,θα δεις εναν φακελο με το ονομα shadercache,μεσα σε αυτον το φακελο εχει αλλους 2 υποφακελους με τα ονοματα precompiled και transferable.Αρχικα σβηνεις τα αρχεια απο τον precompiled μετα κανεις copy το ονομα του .bin που εχει ο transferable πχ ας πουμε οτι εχει το shadercache.bin ηδη μεσα.To καινουργιο .bin που θα βαλεις πρεπει να εχει  ονομα  shadercache.bin,οποτε κανεις μετονομασια του καινουργιου και αντικατασταση του παλιου.Μετα ανοιγεις κανονικα τον cemu και αρχιζει να φορτωνει την cache.

  • Like 2
Δημοσ.

Αρκετά σταθερή μου φαίνεται η 1.7.5 μπορείς να τερματίσεις τ zelda έτσι όπως ειναι η έχει bugs στα οποία δεν μπορείς να τερματίσεις; Μην τ αρχίσω κ ξενερώσω μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...