Προς το περιεχόμενο

Cemu WiiU Emulator


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια πρωτη φορα ασχολουμε με emulator .Μετα απο τον οδηγο απο το bsod στο youtube σεταρα τον cemu και το Zelda παιζει κομπλε.

Απο fps ειμαι καπου στα 50 με ryzen 5 1600 ,16gb ram και 570 8gb.

Αν και κανει κατι βουτιες στα 15-20 που και που ειναι φυσικολογικο?

Eπειδη δεν εχω ασχοληθεί αυτα τα shaders που φορτώνει συνεχεία θα είναι σε ολο το παιχνιδι να φανταστώ?

ποιος ειναι ο μηχανισμός φορτώσης  ακριβως?

κάθε τι καινούργιο πρεπει να το φορτώσει ?πχ αν ανοίξεις πρώτη φορά μπαούλο φορτώνει και μετά το κανει αυτόματα χωρίς φόρτωση?

Επισης με τις ρυθμίσεις που έκανα ενω το παιχνίδι οντως ειναι WoW σε λεπτομέρεια, υπαρχει τρόπος να μην είναι εχει τοσο Sharpening?πχ στα δεντρα που ειναι τοσο εντονο.

Δεν ξερω μπορει ετσι να ειναι ο κοσμος του Zelda μιας και πρωτη φορα παιζω τιτλο Zelda

 

Χωρίς 1.jpg

 

Επεξ/σία από MacDos83
  • Απαντ. 263
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, MacDos83 είπε

παιδια πρωτη φορα ασχολουμε με emulator .Μετα απο τον οδηγο απο το bsod στο youtube σεταρα τον cemu και το Zelda παιζει κομπλε.

Απο fps ειμαι καπου στα 50 με ryzen 5 1600 ,16gb ram και 570 8gb.

Αν και κανει κατι βουτιες στα 15-20 που και που ειναι φυσικολογικο?

Eπειδη δεν εχω ασχοληθεί αυτα τα shaders που φορτώνει συνεχεία θα είναι σε ολο το παιχνιδι να φανταστώ?

ποιος ειναι ο μηχανισμός φορτώσης  ακριβως?

κάθε τι καινούργιο πρεπει να το φορτώσει ?πχ αν ανοίξεις πρώτη φορά μπαούλο φορτώνει και μετά το κανει αυτόματα χωρίς φόρτωση?

Επισης με τις ρυθμίσεις που έκανα ενω το παιχνίδι οντως ειναι WoW σε λεπτομέρεια, υπαρχει τρόπος να μην είναι εχει τοσο Sharpening?πχ στα δεντρα που ειναι τοσο εντονο.

Δεν ξερω μπορει ετσι να ειναι ο κοσμος του Zelda μιας και πρωτη φορα παιζω τιτλο Zelda

Χωρίς 1.jpg

To shader compile το κανει μια φορα για καθε κινηση που κανεις επειτα δεν εχεις καθολου lag. Για το sharpen παιξε με το clarity effect απο το graphics packs και επελεξε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο. Με vulkan το shader compile ειναι 10φορες πιο γρηγορο απο το opengl. Μολις φτιαξεις 8-9 χιλιαδες shaders επειτα θα εισαι κομπλε στο περισσοτερο παιχνιδι. Μεσα σε 1 ωρα εχω φτιαξει πανω απο 2500 shaders.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MacDos83 είπε

Οκ φιλε μου σε ευχαριστω για την απαντηση σου! εσενα κανει βουτιες που και που σε fps?

Μονο οταν κανει compile την cache. Αλλιως ειναι σταθερα στα 75fps σε καθε περιπτωση. Την κανει αρκετα γρηγορα την cache ομως και δεν ενοχλει οπως με το opengl.

Mario Kart 8[5700XT Vulkan][Cemu 1.16.1]. Πανεμορφο παιχνιδι.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει κανείς καμία ιδέα γιατί να μην μου δουλεύει το vulkan; Έχω Radeon VII, win10 και έβαλα τους τελευταίους drivers με ddu. Ακόμα και το vulkan cube δεν μου τρέχει, οπότε δεν είναι θέμα του cemu...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορει καποιος να μου δωσει λινκ η εδω η σε pm για καποιο εμπιστο site να κατεβασω το ISO του zelda botw γιατι μου πεταει διαφορα αποτελεσματα κ δε ξερω απο που να διαλεξω κ μη παιζει κανα virus μεσα... Ευχαριστω!

Επεξ/σία από Ronnie1985
Δημοσ.

wii u usb helper, δες κανα βιντεο στο youtube, νομιζω οτι το προγραμμα δεν ειχε τιποτα παρανομο,  αν κανω λαθος να διαγραφει.

Δημοσ.

Εγω με 144hz οθονη και 5700xt gpu, ενεργοποιωντας το vulkan ειναι καλυτερα με fyllvsync που χει απο κατω ακριβως την επιλογη; Η χωρις οπως ειναι απο default?

Επισης στο fps limit να αφησω τα 60 fps οπως εχω διαβασει τριγυρω οτι ειναι καλυτερα κ οτι στο zelda αν ξεπερναει τα 60fps κανει διαφορα κουλα; Αλλα μες στη παρενθεση γραφη ideal for 60, 120 hz οθονες. Εγω με τα 144 τι να επιλεξω χωρις να χω προβλημα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ronnie1985 είπε

Εγω με 144hz οθονη και 5700xt gpu, ενεργοποιωντας το vulkan ειναι καλυτερα με fyllvsync που χει απο κατω ακριβως την επιλογη; Η χωρις οπως ειναι απο default?

Επισης στο fps limit να αφησω τα 60 fps οπως εχω διαβασει τριγυρω οτι ειναι καλυτερα κ οτι στο zelda αν ξεπερναει τα 60fps κανει διαφορα κουλα; Αλλα μες στη παρενθεση γραφη ideal for 60, 120 hz οθονες. Εγω με τα 144 τι να επιλεξω χωρις να χω προβλημα

Θα βάλεις fps++ 144hz χωρίς vsync. 

13 ώρες πριν, xavier είπε

wii u usb helper, δες κανα βιντεο στο youtube, νομιζω οτι το προγραμμα δεν ειχε τιποτα παρανομο,  αν κανω λαθος να διαγραφει.

Παράνομο δεν είναι. Αλλά το key που χρειάζεται μόλις ανοίξει την πρώτη φορά είναι. Χωρίς αυτό δεν σε βγάζει τα παιχνίδια για κατέβασμα. 

Στις 11/1/2020 στις 7:43 ΜΜ, chrisde είπε

Έχει κανείς καμία ιδέα γιατί να μην μου δουλεύει το vulkan; Έχω Radeon VII, win10 και έβαλα τους τελευταίους drivers με ddu. Ακόμα και το vulkan cube δεν μου τρέχει, οπότε δεν είναι θέμα του cemu...

Όταν λες δεν δουλεύει? Το επιλέγεις από τις ρυθμίσεις και δεν τρέχει καν το παιχνίδι? 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Θα βάλεις fps++ 144hz χωρίς vsync. 

Παράνομο δεν είναι. Αλλά το key που χρειάζεται μόλις ανοίξει την πρώτη φορά είναι. Χωρίς αυτό δεν σε βγάζει τα παιχνίδια για κατέβασμα. 

Όταν λες δεν δουλεύει? Το επιλέγεις από τις ρυθμίσεις και δεν τρέχει καν το παιχνίδι? 

Σε ευχαριστω πολυ! Υπαρχει καμια αλλη σημαντικη ρυθμισουκα που πρεπει να κοιταξω; Πχ καπου ειδα σε βιντεο για τη cpu που βαζουν triple core 10000 και μετα last logical core. Μηπως μειωνεται το stuttering?

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Ronnie1985 είπε

Σε ευχαριστω πολυ! Υπαρχει καμια αλλη σημαντικη ρυθμισουκα που πρεπει να κοιταξω; Πχ καπου ειδα σε βιντεο για τη cpu που βαζουν triple core 10000 και μετα last logical core. Μηπως μειωνεται το stuttering?

Εδω εισαι

Screenshot-1.png

 

Και στο game profile του παιχνιδιου

Screenshot-2.png

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Arkin είπε

Οταν λες δεν δουλεύει? Το επιλέγεις από τις ρυθμίσεις και δεν τρέχει καν το παιχνίδι? 

Με το που πάει να φορτώσει κλείνει το πρόγραμμα. Όταν πάω σπίτι θα επισυνάψω το log που βγάζει. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, chrisde είπε

Με το που πάει να φορτώσει κλείνει το πρόγραμμα. Όταν πάω σπίτι θα επισυνάψω το log που βγάζει. 

Ναι αν μπορεις ανεβασε καπου το log θα το στειλω στους devs στο discord να το ελεγξουν να δουν τι γινεται. Πολυ περιεργο μιας και εχω δει ατομα με vii να τρεχουν vulkan στο cemu.

Επισης εχεις αυτες τις ρυθμισεις?

Screenshot-2.png

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Arkin είπε

Ναι αν μπορεις ανεβασε καπου το log θα το στειλω στους devs στο discord να το ελεγξουν να δουν τι γινεται. Πολυ περιεργο μιας και εχω δει ατομα με vii να τρεχουν vulkan στο cemu.

Επισης εχεις αυτες τις ρυθμισεις?

Screenshot-2.png

Spoiler

[15:47:45] ------- Init Cemu 1.16.1 -------
[15:47:45] Init Wii U memory space (base: 0x13dbf590000)
[15:47:45] mlc01 path: E:\Games\Emulators\cemu_1.16.1\mlc01\
[15:47:45] Cemuhook version: 0.5.7.3
[15:47:45] CPU: AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor         
[15:47:45] RAM: 16315MB
[15:47:45] Used CPU extensions: SSSE3, SSE4.1, AVX2, AES-NI
[15:48:01] Loading U-King.rpx
[15:48:01] ------- Init Vulkan graphics backend -------
[15:48:01] Using GPU: AMD Radeon VII
[15:48:01] Driver version (as stored in device info): 0080007A
[15:48:01] Using streamout emulation via SSBO
[15:48:01] Enable robust buffer access
[15:48:01] Vulkan device memory info:
[15:48:01] Heap 0 - Size 16112MB Flags 0x00000003
[15:48:01] Heap 1 - Size 7901MB Flags 0x00000000
[15:48:01] Heap 2 - Size 256MB Flags 0x00000003
[15:48:01] Memory 0 - HeapIndex 0 Flags 0x00000001
[15:48:01] Memory 1 - HeapIndex 1 Flags 0x00000006
[15:48:01] Memory 2 - HeapIndex 2 Flags 0x00000007
[15:48:01] Memory 3 - HeapIndex 1 Flags 0x0000000e
[15:48:01] Memory 4 - HeapIndex 0 Flags 0x000000c1
[15:48:01] Memory 5 - HeapIndex 1 Flags 0x000000c6
[15:48:01] Memory 6 - HeapIndex 2 Flags 0x000000c7
[15:48:01] Memory 7 - HeapIndex 1 Flags 0x000000ce
[15:48:01] VK_FORMAT_D24_UNORM_S8_UINT not supported
[15:48:01] VK_FORMAT_R4G4_UNORM_PACK8 missing features: COLOR_ATTACHMENT COLOR_ATTACHMENT_BLEND
[15:48:01] Enable surface copies via buffer
[15:48:03] Loaded RPL module u-king (checksum 0x6267BFD0)
[15:48:03] Thread quantum set to 100000
[15:48:03] ------- Loaded title -------
[15:48:03] TitleId: 00050000-101c9500
[15:48:03] TitleVersion: v208
[15:48:03] Update path: <mlc01>\usr\title\0005000E\101C9500\
[15:48:03] AOC path:    <mlc01>\usr\title\0005000C\101C9500\
[15:48:03] Save path:   <mlc01>\usr\save\00050000\101C9500\user\
[15:48:03] shaderCache name: dcac9927
[15:48:03] gameprofile path: gameProfiles\00050000101c9500.ini
[15:48:03] RPX hash: fb7911ad
[15:48:03] Loaded module 'u-king' with checksum 0x6267bfd0
[15:48:03] RPL link time: 125ms
[15:48:03] HLE scan time: 79ms
[15:48:03] ------- Active settings -------
[15:48:03] CPU-Mode: Single-core recompiler (gameprofile)
[15:48:03] Load shared libraries: true (gameprofile)
[15:48:03] GPUBufferCacheAccuracy: low (gameprofile)
[15:48:03] Use precompiled shaders: auto (gameprofile)
[15:48:03] Full sync at GX2DrawDone: true
[15:48:03] Console region: Auto
[15:48:03] Console language: English
[15:48:03] Activate graphic pack: The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Enhancements/Clarity [Preset: Serfrost's Preset (Default)]
[15:48:03] Activate graphic pack: The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Mods/FPS++/Dynamic Gamespeed (Required) [Preset: 32 Frames Averaged]
[15:48:03] Activate graphic pack: The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Mods/FPS++/Fence Method (Required) [Preset: Performance Fence]
[15:48:03] Activate graphic pack: The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Mods/FPS++/Set FPS Limit (Required) [Preset: 75FPS (ideal for 75Hz displays)]
[15:48:03] Set vsync frequency to 75 (graphic pack The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Mods/FPS++/Set FPS Limit (Required))
[15:48:03] Activate graphic pack: The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Mods/FPS++/NPC Stutter Fix (CPU Occlusion Query)
[15:48:03] Activate graphic pack: The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Graphics/Resolution [Preset: 3440x1440 (21:9)]
[15:48:03] Activate graphic pack: The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Graphics/Shadow Resolution [Preset: Medium (100%, Default)]
[15:48:03] ------- Init Audio backend -------
[15:48:03] DirectSound: available
[15:48:03] XAudio 2.8: available
[15:48:03] ------- Run title -------

Crashlog for Cemu 1.16.1
Date: 13-01-2020 15:48:04

-----------------------------------------
   Stack trace
-----------------------------------------
0x00007ff6cd1241ca +0x002341ca Cemu.exe         cemuLog_log
0x00007ff6cd12541f +0x0023541f Cemu.exe         cemuLog_log
0x00007ffac71f8636 +0x00078636 ntdll.dll        RtlIsGenericTableEmpty
0x00007ffac71ea0d6 +0x0006a0d6 ntdll.dll        RtlRaiseException
0x00007ffac721fe6e +0x0009fe6e ntdll.dll        KiUserExceptionDispatcher
Exception 0xc0000005 at 0x0
cemu.exe at 0x7ff6ccef0000

RAX=00000002f71fd780 RBX=0000013dbe4ead40 RCX=0000013ec1041c00 RDX=0000000000000000
RSP=00000002f71fd718 RBP=00000002f71fd820 RDI=0000013ec106ff90 RSI=0000013dbea59750
R8 =0000013edeb0f4d0 R9 =0000000000000000 R10=0000013ec1041e18 R11=0000013ec1045940
R12=0000000000000000 R13=0000000000000000 R14=0000013dbe4eadb0 R15=0000013ec1041c00

-----------------------------------------
   Game info
-----------------------------------------
Game: Breath of the Wild [EU v208]
TitleId: 50000101c9500
RPXHash: dcac9927

-----------------------------------------
   Active PPC instance
-----------------------------------------
Not active

-----------------------------------------
   PPC threads
-----------------------------------------
None active

Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Ναι αυτές τις  ρυθμίσεις έχω. Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα cemu,  κάτι παίζει με το vulkan γενικότερα στο pc μου, αλλά δεν έχω ιδέα τι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...