V for Vagelis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2016 ''Η Ελλάδα έχει μεσογειακό κλίμα'' Άλλη μια γενικευτική ουρμπανιά. Ε δεν είναι και λάθος. Στη μεγάλη πλειοψηφία της χώρας μεσογειακό είναι το κλίμα. Λάθος θα ήταν αν πχ έλεγες η Ελλάδα έχει αποκλειστικά και μόνο μεσογειακό κλίμα. Κατά τ άλλα, αμα πρέπει να περιγράψεις το κλίμα της Ελλάδας με μια λέξη, τι θα πεις; 2
iordanis77 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Ο,τι να'ναι... Oτι ναι εγω ή εσυ που λες "Και τι να την κάνουμε την ανάπτυξη της ναυτιλίας" ?.....
zianna Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Oτι ναι εγω ή εσυ που λες "Και τι να την κάνουμε την ανάπτυξη της ναυτιλίας" ?..... Για πες εσύ το πόσο έχει βοηθήσει η αναπτυγμένη ναυτιλία στην Ελλάδα. Εκτός των εφοπλιστών..
iordanis77 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Για πες εσύ το πόσο έχει βοηθήσει η αναπτυγμένη ναυτιλία στην Ελλάδα. Εκτός των εφοπλιστών.. Aγαπητη zianna εχεις ακουσει ποτέ οτι η Ελλαδα στηριζεται κυριως σε δυο παραγοντες, τον τουρισμο και τη ναυτιλια? Πιο συγκεκριμενα, η ναυτιλια φερνει περισσοτερα χρηματα στη χωρα από τον τουρισμο.
zianna Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Aγαπητη zianna εχεις ακουσει ποτέ οτι η Ελλαδα στηριζεται κυριως σε δυο παραγοντες, τον τουρισμο και τη ναυτιλια? Πιο συγκεκριμενα, η ναυτιλια φερνει περισσοτερα χρηματα στη χωρα από τον τουρισμο. Καλά, εσύ μείνε στις εντυπώσεις σου πως η ναυτιλία μας φέρνει εισοδήματα... Με τι; Τις ελάχιστες φορολογήσεις τους; Ή τους αλλοδαπούς ναυτικούς τους; Ότι κάτι φέρνει, φέρνει δεν λέμε. Αλλά δεν θα χάναμε και την γη κάτω από τα πόδια αν την χάναμε αύριο. Αν χάναμε τον τουρισμό, θα πεθαίναμε της πείνας.
Τοξοβόλος___U__K Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Κατά τ άλλα, αμα πρέπει να περιγράψεις το κλίμα της Ελλάδας με μια λέξη, τι θα πεις; Πολύπλοκο θα έλεγα αλλά κ πάλι γενικούρα να περιγράψεις με μια λέξη το κλίμα της Ελλάδας.Sure,εχει αρκετές διαβαθμίσεις του Μεσογειακού αλλά υπάρχουν και ζώνες (μερικές εκτεταμένες) που ξεφεύγουν από το Μεσογειακό και τις διαβαθμίσεις του.Από τούνδρας στα μεγάλα υψόμετρα μέχρι οριακά στεπώδες (θερμό ή ψυχρό) σε ζώνες της Θεσσαλίας-Μακεδονίας-Αττικής και Κυκλάδων. Σύμφωνα με την πιο αποδεκτή κλιματική ταξινόμηση στο κόσμο συναντάμε 11 κλίματα στην Ελλάδα (Csa Csb Cfa Cfb Dsb Dfb Dfc Dfa ET BSk BSh) .Για το μέγεθος της είναι εντυπωσιακό αυτό. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2016 από Τοξοβόλος___U__K 1
iordanis77 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Καλά, εσύ μείνε στις εντυπώσεις σου πως η ναυτιλία μας φέρνει εισοδήματα... Με τι; Τις ελάχιστες φορολογήσεις τους; Ή τους αλλοδαπούς ναυτικούς τους; Ότι κάτι φέρνει, φέρνει δεν λέμε. Αλλά δεν θα χάναμε και την γη κάτω από τα πόδια αν την χάναμε αύριο. Αν χάναμε τον τουρισμό, θα πεθαίναμε της πείνας. Καλα, εσυ θεωρεις εισοδημα μονο το δικο σου εισοδημα... Στοιχεια που βρηκα στο ιντερνετ: Η ναυτιλία είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Το 2010, παρά την κρίση, τα έσοδα σε ξένο συνάλλαγμα από την παροχή ναυτιλιακών υπηρεσιών έφτασαν τα 15,5 δισ. ευρώ, που προέρχονται από 750 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων. Η ναυτιλία φέρνει πολύ περισσότερα χρήματα στη χώρα από τον τουρισμό (περίπου 9,5 δις ανά έτος) και ελαφρώς λιγότερα από το σύνολο των εξαγωγών (17 δισ.) Στη δεκαετία 2000-2010, η ναυτιλία συνεισέφερε 140 δισ. ευρώ σε εισπράξεις από ξένο συνάλλαγμα στο ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών
mylo Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Ο μεγαλύτερος σε έκταση Δήμος της χώρας Ποιος είναι;
V for Vagelis Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Ο μεγαλύτερος σε έκταση Δήμος της χώρας Ποιος είναι; Γρεβενών. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CF%89%CE%BD_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82 (πατάς Εκταση, φθίνουσα ταξινόμηση)
nomikarios Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Ο μεγαλύτερος σε έκταση Δήμος της χώρας Ποιος είναι; Ο Δήμος Γρεβενών, 1859 τετρ. χλμ. Εννοείται κοίταξα την Βικιπαίδεια! Σκεφτόμουν τον Λαγκαδά, αλλά τελικά δεν είναι καν ανάμεσα στους 5 πρώτους.
zianna Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2016 Καλα, εσυ θεωρεις εισοδημα μονο το δικο σου εισοδημα... Στοιχεια που βρηκα στο ιντερνετ: Η ναυτιλία είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Το 2010, παρά την κρίση, τα έσοδα σε ξένο συνάλλαγμα από την παροχή ναυτιλιακών υπηρεσιών έφτασαν τα 15,5 δισ. ευρώ, που προέρχονται από 750 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων. Η ναυτιλία φέρνει πολύ περισσότερα χρήματα στη χώρα από τον τουρισμό (περίπου 9,5 δις ανά έτος) και ελαφρώς λιγότερα από το σύνολο των εξαγωγών (17 δισ.) Στη δεκαετία 2000-2010, η ναυτιλία συνεισέφερε 140 δισ. ευρώ σε εισπράξεις από ξένο συνάλλαγμα στο ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών Ν ψάξω κι εγώ μερικά του νετ... mias kai eimai nautikos sthn pontoporo nautilia(upoploiarxos), 8a h8ela na sas enhmerwsw oti tous forous ''louzomaste'' emeis oi ligoi enapomeinantes ergazomenoi kai oxi oi efoplistes.autoi plhrwnoun ligotera xrhmata akomh kai apo emas!xarakthristika sas anaferw oti apo to 2011 au3anetai ka8e xrono h forologish mas alla kai oi krathseis uper tou nat, me antistoixh meiwsh ths poiothtas twn parexomenwn uphresiwn(au3h8hke to pososto summetoxhs se e3etaseis kai farmaka), en anti8esei me nautikous allwn xwrwn pou den plhrwnoun oute 1 eurw se forologia, mias kai opws or8a eipate h paroxh twn uphresiwn mas prosferetai uperaktia, ektos ellados kai epishs den apolambanoume ta ofelhmata ths xwras mas(dromoi, dhmosios fwtismos k.t.l.) mias kai eimaste olo me mia balitsa sto xeri kai olo leipoume.epomenws th forologish mas th 8ewrw ektos apo banaush(peripou 2000 eurw to mhna krathseis) kai pera gia pera adikh!en tw meta3u h suntrhptikh pleiopshfia twn ellhnwn efoplistwn den epandrwnei oute me enan ellhna nautiko ta plhrwmata ths kai h anergia exei au3h8ei se dus8eorhta upsh!epishs to kratos kanontas to xathri twn efoplistwn, mas upoxrewnei ''denontas'' mas me diaforous kanonismous, na douleuoume mono se ploia ellhnwn efoplistwn kai den exoume to dikaiwma na doulepsoume se norbhgous, souhdous, amerikanous, germanous efoplistes oi opoioi e3asfalizoun polu pio euprepeis orous kai sun8hkes ergasias, me polu upshloterous mis8ous kai ofelhmata gia emas kai olh mas thn oikogeneia apo tous ellhnes efoplistes!h alh8eia einai oti mono emeis eimaste ta 8umata kai oxi oi efoplistes me ta 8alassodaneia kai tis off-shore etairies... Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ, ο ετήσιος τζίρος του κλάδου είναι της τάξης των 13-14 δις ευρώ, ενώ η φορολογία που προκύπτει ειδικά από τις θαλάσσιες μεταφορές (κέρδη της τάξης των 5,5 δις) είναι μόλις 25 εκ. ευρώ" Απλα υπολογιστε ποσο φορο θα πληρωνε ενας οποιοσδηποτε άλλος επιχειρηματιας με κερδη 5,5 δις. Εσύ τι κερδίζεις που είναι "πρώτος"? 14.000.000 το χρόνο!!!!!!!!!!!!! Ούτε στο 0,0001% δεν συμμετέχει στον κρατικό φορολογικό κορβανά ο ..."μεγαλύτερος στόλος" του κόσμου! αλλάξουν σημαία ήδη το 60% των καραβιών τους το έχουν με ξένες σημαίες. 45 εκ.; ψίχουλα. 200.000 θέσεις; αν πιστέψουμε τους εκπροσώπους κάθε κλάδου στην Ελλάδα τότε πρέπει να εργάζονται και 10-15 εκ. Έλληνες. Οι Έλληνες ναυτικοί που εργάζονται στα ελληνικής ιδιοκτησίας καράβια είναι περίπου 15.000. Από αυτούς πάνω από τους μισούς εργάζονται σε καράβια με ξένη σημαία (ελληνικής ιδιοκτησίας πάντα). Οι κοι εφοπλιστές λένε ότι 200.000 κόσμος εξαρτάται από τη ναυτιλία λες και πχ οι μεταφορικές εταιρείες δεν θα βρούνε καράβια για τα φορτία τους, ή τα λιμάνια θα πάψουν να έχουν χρησιμότητα και να εργάζεται εκεί προσωπικό ούτε θα βρεθούνε άλλοι να αναλάβουν το μεταφορικό έργο αν τους φορολογήσουμε. Ας πάνε αλλού, αφού δεν τους αρέσει. Προφανώς κερδίζουν και έχουν δραστηριότητες στην Ελλάδα, αλλιώς δεν θα παρέμεναν και προφανώς αν φύγουν κάποιοι άλλοι θα βρεθούν να τους αντικαταστήσουν, οπότε δεν θα φύγουν. Κανείς δεν κάνει δώρο μια αγορά που δραστηριοποιείται σε άλλους. Με λίγα λόγια, τα έσοδα από την ναυτιλία έρχονται από το ναυτιλιακό συνάλλαγμα (το οποίο ούτως ή άλλως θα ερχόταν γιατί οι ναυτικοί θα δούλευαν σε ξένες εταιρίες, που βασικά αυτό κάνουν τώρα, δουλεύουν σε καράβια με ξνη σημαία που ανήκουν σε έλληνες πλοικτήτες, lol), επίσης έρχονται μεγάλα σοδα από την φορολόγηση των ναυτικών που είναι στα ύψη. Και επιπλέον έρευνες που μιλάνε για το πόσα προσφέρει η ναυτιλία ξεχνούν να μας αναφέρουν ότι αν αύριο όλα τα ελληνικά καράβια σηκώσουν παναμανέζικη σημαία, το εμπόριο δεν πρόκειται να σταματήσει, οι μεταφορές δεν θα σταματήσουν, τα λιμάνια δεν θα κλείσουν, κτλ Ένας ελεύθερος επαγγελματίας σήμερα φθάνει η φορολογία του στο 60%. Ο έλληνας πλοικτήτης αν έχει έσοδα 5μιση δισεκατομμύρια, θα πληρώσει φόρο 25 εκατομμυριάκια. Κάνε τις πράξεις μόνος σου. 1
iordanis77 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 .................................................. Κάνε τις πράξεις μόνος σου. Οτι πραξεις και να κανω δεν αλλαζει το γεγονος οτι η ναυτιλια ειναι ειναι η βαρεια βιομηχανια της χωρας μας και φερνει τα μεγαλυτερα εσοδα στο κρατος μαζι με τις εξαγωγες και τον τουρισμο. Ο Δήμος Γρεβενών, 1859 τετρ. χλμ. Μα ολη η εκταση του νομού ειναι 2291 τ.χ., δηλ. ο δημος κατεχει το 81% του νομού??
zianna Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2016 Οτι πραξεις και να κανω δεν αλλαζει το γεγονος οτι η ναυτιλια ειναι ειναι η βαρεια βιομηχανια της χωρας μας και φερνει τα μεγαλυτερα εσοδα στο κρατος μαζι με τις εξαγωγες και τον τουρισμο. Μα ολη η εκταση του νομού ειναι 2291 τ.χ., δηλ. ο δημος κατεχει το 81% του νομού?? Ε, όχι, δεν φέρνει τα μεγαλύτερα έσοδα, γιατί η συντριπτικότατη πλειοψηφία των εσόδων αυτών θα ερχόντουσαν ακόμη κι αν είχαμε μονάχα 1 πλοίο. Σου έδειξα ήδη ότι τα έσοδα προέρχονται από τις φορολογήσεις των ναυτικών και όχι των εφοπλιστών. Τα λιμάνια δεν πρόκειται να κλείσουν ούτε το παγκόσμιο εμπόριο να σταματήσει στη χώρα μας ή αλλού, ούτε και οι μεταφορές αν αύριο αλλάξουν σημαία τα πλοία. Ούτε οι ναύτες θα σταματήσουν να φέρνουν ναυτιλιακό συνάλλαγμα αν αλλάξουν σημαία τα πλοία. Τα έσοδα που παίρνουμε είναι μηδαμινά αν τα συγκρίνεις με την φορολογία των υπόλοιπων κατοίκων της χώρας.
iordanis77 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Ε, όχι, δεν φέρνει τα μεγαλύτερα έσοδα, γιατί η συντριπτικότατη πλειοψηφία των εσόδων αυτών θα ερχόντουσαν ακόμη κι αν είχαμε μονάχα 1 πλοίο. Σου έδειξα ήδη ότι τα έσοδα προέρχονται από τις φορολογήσεις των ναυτικών και όχι των εφοπλιστών. Τα λιμάνια δεν πρόκειται να κλείσουν ούτε το παγκόσμιο εμπόριο να σταματήσει στη χώρα μας ή αλλού, ούτε και οι μεταφορές αν αύριο αλλάξουν σημαία τα πλοία. Ούτε οι ναύτες θα σταματήσουν να φέρνουν ναυτιλιακό συνάλλαγμα αν αλλάξουν σημαία τα πλοία. Τα έσοδα που παίρνουμε είναι μηδαμινά αν τα συγκρίνεις με την φορολογία των υπόλοιπων κατοίκων της χώρας. Δε κανουμε συγκρισεις με τη "φορολογια των υπολοπων κατοικων της χωρας" ή οτιδηποτε αλλο. Τα στοιχεια και τα εσοδα απο τη ναυτιλια ειναι δεδομενα και καταγεγραμμενα, δε μπορουν να απαξιωθουν . Το φορολογικο συστημα ειναι αλλο θεμα. Εσυ ψηφιζεις αυτους που το ρυθμιζουν.
zianna Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δε κανουμε συγκρισεις με τη "φορολογια των υπολοπων κατοικων της χωρας" ή οτιδηποτε αλλο. Τα στοιχεια και τα εσοδα απο τη ναυτιλια ειναι δεδομενα και καταγεγραμμενα, δε μπορουν να απαξιωθουν . Το φορολογικο συστημα ειναι αλλο θεμα. Εσυ ψηφιζεις αυτους που το ρυθμιζουν. Ωραία, και συγκρίσεις να μην κάνουμε με τις φορολογήσεις των υπολοίπων 99.99999999999999999999999999% των κατοίκων, πάλι τα έσοδα που φέρνει η ναυτιλία είναι ελάχιστα που γίνονται ακόμα πιο ελαχιστότατα παίρνοντας υπόψιν το γεγονός ότι πρόκειται για τον μεγαλύτερο στόλο στον κόσμο Και μην μου ξαναρχίσεις τα λινκς που δίνουν τα έσοδα της ναυτιλίας τα οποία προσθέτουν μέσα τα έσοδα από τις φορολογήσεις ναυτικών, το συνάλλαγμά τους, τα έσοδα από τα λιμάνια και τις μεταφορές και το εμπόριο κτλ που αυτά ούτως ή άλλως θα τα είχαμε ακόμα και με σενεγαλέζικα πλοία, γιατί δεύτερη φορά θα καταντήσει γελοίο να το ξαναδιαβάσουμε....
Προτεινόμενες αναρτήσεις