Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Μέσα Φεβρουαρίου αν θυμάμαι καλά στις 15 λήγει το συμβόλαιο μου στην ΗΟL και θα ήθελα να κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρεία. Γνωρίζει κανείς πότε πρέπει να κάνω την αίτηση και τον χρόνο που παίρνει η διαδικασία περίπου ώστε να μη χρεωθώ έξτρα λογαριασμό αλλά και να μη μείνω χωρίς υπηρεσίες? Ο λογαριασμός μου εκδίδεται κάθε 20 του μήνα.

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Μέσα Φεβρουαρίου αν θυμάμαι καλά στις 15 λήγει το συμβόλαιο μου στην ΗΟL και θα ήθελα να κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρεία. Γνωρίζει κανείς πότε πρέπει να κάνω την αίτηση και τον χρόνο που παίρνει η διαδικασία περίπου ώστε να μη χρεωθώ έξτρα λογαριασμό αλλά και να μη μείνω χωρίς υπηρεσίες? Ο λογαριασμός μου εκδίδεται κάθε 20 του μήνα.

Έχεις ένα συμβόλαιο μπορείς να διαβάσεις ή απλά να πάρεις την Hol τηλέφωνο και να ρωτήσεις ποτέ λήγει η σύνδεση σου μόλις λήξει μπορείς να κάνεις φορητοτητα σε άλλη εταιρία αλλά αυτό θα πάρει κάποιες μέρες στις μέρες που χρειάζονται δεν θα μείνει ούτε μια ώρα χωρίς τηλέφωνο και ιντερνέτ έτσι ο παροχoς σου θα βγάλει τελεύεταιο λογαριασμό αναλογικά με τις ημέρες που χρησιμοποίησες την υπηρεσία 

Δημοσ.

Ο κανονισμός ορίζει ότι ο πάροχος δότης υποχρεούται ν' αρνηθεί (για συγκεκριμένους λόγους) την φορητότητα εντός χρονικού διαστήματος 6 εργάσιμων ωρών, ειδάλλως αυτή προχωρά κανονικά.

Η φορητότητα ολοκληρώνεται το πολύ σε 14 εργάσιμες μέρες, καθώς εμπλέκονται οι 2 πάροχοι και ο ΟΤΕ, που σ' αυτόν ανήκουν οι γραμμές και θα κάνει τις αλλαγές.

Σε κάθε περίπτωση δεν θα μείνεις από υπηρεσία και πιθανόν να μην το καταλάβεις καθόλου.

 

Θα κάνεις λοιπόν το αίτημα φορητότητας, ακριβώς την ημέρα που λήγει η περίοδος δέσμευσης στην HOL.

Το πιθανότερο είναι να σε πάρουν τηλέφωνο για τον λόγο που φεύγεις, κάνοντας παράλληλα μια δελεαστική αντιπροσφορά.

 

Υπόψη ότι η Vodafone πρόσφατα τροποποίησε το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων, δίνοντας την δυνατότητα σε όποιους θέλουν να σπάσουν αδαπάνως το συμβόλαιό τους μέχρι το τέλος του Δεκέμβρη.

Θα πρέπει όμως να επικοινωνήσεις πρώτα μαζί τους και κατόπιν προχωράς στην φορητότητα. Καλύτερα είναι να το κάνεις εγγράφως σε ένα κατάστημα Vodafone, ώστε να πάρεις και αντίγραφο του αιτήματος.

Δημοσ.

Ευχαριστώ παιδιά η αίτηση φορητότητας θα γίνει μάλλον online και θα την κάνω την ημέρα που λήγει το συμβόλαιο.

 

Αυτό με τις αλλαγές στο κόστος των κλήσεων αναφέρεται στη δεύτερη σελίδα του λογαριασμού μου, όμως δεν λέει πουθενά για αποχώρηση χωρίς ποινή.

Δημοσ.

Tο παρακάτω, που αναφέρεται στη τελευταία παράγραφο της ανακοίνωσης, δεν το διάβασες;

 

"Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών οι συνδρομητές των προαναφερόμενων προγραμμάτων έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως, εντός ενός (1) μηνός από την παρούσα ανακοίνωση."

Δημοσ.

Η hol ανακοίνωσε αυξήσεις από 1/1/2016, δηλαδή τροποποίησε μονομερώς τους όρους όλων των υφισταμένων συμβασεων, οπότε μέχρι 31/12/2015 (ή και λίγο αργοτερα...εξαρτάται από το ποτε εκδόθηκε ο λογαριασμός μέσω του οποίου "ειδοποιηθηκατε" κι έχετε 1 μήνα για να υπαναχωρησετε) μπορείς να φυγεις αζημιως ;)

Δημοσ.

To αργότερο μέχρι 1-1-2016, καθώς η επίσημη ενημέρωση έγινε 2-12-2015.

Περισσότερο μετράει ποτέ σου γνωστοποιήθηκε προσωπικά, μέσω του λογαριασμού σου...οπότε μπορεί κάποιος να έχει μερικές μέρες ακόμα.

Πχ εμένα, από την εξυπηρέτηση πελατών της hol (vodafone πια), μου είπαν ότι λόγω ημερομηνίας έκδοσης του λογαριασμου, μπορώ μέχρι τις 5-1-2016 ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...