SwagJim Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Πάρε πιστωτικό στην αξία αγοράς της 680.Το έχω κάνει άπειρες φορές,σιγά που θα λυπηθούμε τα καταστήματα. 1
Fulgore Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Πάρε πιστωτικό στην αξία αγοράς της 680.Το έχω κάνει άπειρες φορές,σιγά που θα λυπηθούμε τα καταστήματα. Εκαιγες τις καρτες σου συνεχεια εντως εγγυησης και το λες αυτο? 3
Haris San Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Mαλλον εσενα δεν σου τα ειπανε καλα, καμια εταιρεια δεν μπορει να δει πως και γιατι χαλασε η καρτα, παραμονο αν ο λογος ειναι εμφανες, πχ νερο, υγρασια, σπασιμο κτλπ. Επισης διχνεις να μην καταλαβαινεις τον ορο "παραεισαγωγη". Και επιπλεον δεν μπαινεις καν στον κοπο να διαβασεις τα παραπανω θεματα αλλων χρηστων. Σιγουρα η asus δεν ξερει αν καηκε λογω θερμοκρασιας ή επειδη την εριξες κατω... Μην λεμε τωρα οτι ναναι. Δεν ξερω τι μου λες για παραεισαγωγη και μλκιες, εγω ξερω οτι η καρτα εχει εγγυηση ΑΠΟ τον κατασκευαστη! Τωρα αν το εβαλε απο Κίνα ή απο Ευρωπη το προιον ποσως με ενδιαφερει. Αν το εβαλε απο την Κινα το προιον θα το στειλει εκει, αν το πηρε απο Ευρωπη τοτε εκει. Το καταστημα απλα παιζει τον μεσαζοντα για να μην καθεται ο καταναλωτης και στελνει στο εξωτερικο μονος του! Και μην μου πεις τιποτα για αυτο γιατι εχω στειλει 3 φορες στο εξωτερικο κατευθειαν στην εταιρεια! 1) η καρτα γραφικων μου καηκε και το καταστημα που την αγορασα εκλεισε, την εστειλα στην Ολλανδια στην msi και μου στειλαν refurbished ιδιο μοντελο. 2) Ενα ταμπλετ asus vivotab note 8 ειχε ενα θεμα και πηγα στο public απ'όπου και αγοραστηκε και μου λεει ο "τεχνικος" εκει, εμεις δεν κανουμε τιποτα παρα τον μεσαζοντα, αν θελεις μπορεις να την στειλεις κατευθειαν σε αυτους! και ετσι και εγινε, στειλαν δικο τους courier στο σπιτι μου και την παρελαβε και πηγε Πολωνια. 3) creative headset το οποιο το αγορασα απο e-shop κατευθειαν εφυγε Αγγλια επειδη δεν δουλευε το μικροφωνο, μου στειλαν καινουριο. Το μαγαζι δεν δινει δικια του εγγυηση! Τι εγγυηση να δωσει? Αν το χαλασμενο προιον, το παρει και δεν το στειλει πισω να παρει ενα καινουριο απο τον κατασκευαστη, και δωσει ενα καινουριο στον καταναλωτη, τοτε μπαινει μεσα το καταστημα 1 κομματι!. Καταλαβαινεις τι λες? Η εγγυηση του μαγαζιου ειναι οτι θα κανει την δουλεια του και θα επικοινωνησει με τον κατασκευαστη για να παρει αλλη. Τωρα αν το εβαλε απο Κινα και απο κει εχει 1 χρονο εγγυηση και στην Ευρωπη εχουν 2 χρονια εγγυηση, και σου χαλασει στον 2ο χρονο, και το μαγαζι ελεγε οτι δινει 2 χρονια εγγυηση τοτε αυτο ειναι λαθος του μαγαζιου! Το μαγαζι οτι και να γινει με την εγγυηση μεσα δεν μπαινει ποτε....Με τις κομπινες που κανουν τωρα βγαζουν και παραπανω κιολας. Οπως και να χει το Mysytems ειναι απαραδεχτο είτε γιατι το εβαλε απο χωρα που δεν το καλυπτει πλεον η εγγυηση γιατι εληξε είτε γιατι θελει να παρει καινουρια καρτα απο το rma δινοντας μια χειροτερη καρτα σαν αντικατασταση στον καταναλωτη για να βγαλει κερδος. ps: Για το παιδι που ειπε απο πανω για το eshop κτλ αυτο λαθος του καταστηματος που δεν ειχε εγγυηση το προιον, μηνυση και τελος. 3
condemned Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 εδω φταιει το καταστημα. αγορασε μια καρτα κοψοχρονια λεγωντας οτι δεν θελει εγγυηση και την πουλησε σε σενα κανονικα με 3 χρονια εγγυηση.το θεμα ειναι οτι εσυ οταν πας και τα σκας δεν σου λεει κανεις οτι δεν εχει εγγυηση.οποτε λογικα στην 3ετια οτι και να παθει η καρτα απαιτεις rma απο την εταιρια για αντικατασταση με ιδια η καλυτερη.τωρα σαυτη την περιπτωση το eshop που σου πουλησε κατι χωρις εγγυηση επρεπε να κοψει το λαιμο του και αν σου βρει καρτα μπαινωντας μεσα. στην τιμη που πληρωνουμε μια καινουρια μεσα εχει υπολογιστει το κοστος σε περιπτωση που χρειαστει αλλαγη μεσω rma ακριβως φταιει το καταστημα εγω πχ.πηρα saphire για να εχω εγγυηση απο saphire δε μου πε κανεις απο eshop ξερεις δεν εχεις απο saphire αλλα θα χεις να κανεις με εμας...(ουτε λεει κατι τετοιο πουθενα σε καποιο εγγραφο η επανω στη συσκευασια) τοτε πολυ απλα δε θα επαιρνα την καρτα απο εκει,και η τιμη της φυσικα κανονικοτατη.ειμαι σιγουρος οτι αυτο το κανουν και με αλλα προιοντα αυτο λεγεται παραπλανηση και στην τελικη καναν μια συμφωνια πχ με saphire στην δικια μου περιπτωση...αλλα ρε φιλε οταν γινει στραβη με το χ προιον φερσου σαν ενα σοβαρο καταστημα και ανελαβε την ευθυνη σου οπου και οταν χρειαστει φανταστειτε πως εμεινα οταν απο saphire μου ειπαν οτι η καρτα δεν ειχε εγγυηση 20 μερες πριν ακομα την παρω στα χερια μου???και ολοι οι υπευθυνοι εξαφανισμενοι βαζουν τα παιδακια στο service να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα....μαυρο σε μαγαζια σαν το eshop
cliobaccarra Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Σιγουρα η asus δεν ξερει αν καηκε λογω θερμοκρασιας ή επειδη την εριξες κατω... Μην λεμε τωρα οτι ναναι. Δεν ξερω τι μου λες για παραεισαγωγη και μλκιες, εγω ξερω οτι η καρτα εχει εγγυηση ΑΠΟ τον κατασκευαστη! Τωρα αν το εβαλε απο Κίνα ή απο Ευρωπη το προιον ποσως με ενδιαφερει. Αν το εβαλε απο την Κινα το προιον θα το στειλει εκει, αν το πηρε απο Ευρωπη τοτε εκει. Το καταστημα απλα παιζει τον μεσαζοντα για να μην καθεται ο καταναλωτης και στελνει στο εξωτερικο μονος του! Και μην μου πεις τιποτα για αυτο γιατι εχω στειλει 3 φορες στο εξωτερικο κατευθειαν στην εταιρεια! 1) η καρτα γραφικων μου καηκε και το καταστημα που την αγορασα εκλεισε, την εστειλα στην Ολλανδια στην msi και μου στειλαν refurbished ιδιο μοντελο. 2) Ενα ταμπλετ asus vivotab note 8 ειχε ενα θεμα και πηγα στο public απ'όπου και αγοραστηκε και μου λεει ο "τεχνικος" εκει, εμεις δεν κανουμε τιποτα παρα τον μεσαζοντα, αν θελεις μπορεις να την στειλεις κατευθειαν σε αυτους! και ετσι και εγινε, στειλαν δικο τους courier στο σπιτι μου και την παρελαβε και πηγε Πολωνια. 3) creative headset το οποιο το αγορασα απο e-shop κατευθειαν εφυγε Αγγλια επειδη δεν δουλευε το μικροφωνο, μου στειλαν καινουριο. Το μαγαζι δεν δινει δικια του εγγυηση! Τι εγγυηση να δωσει? Αν το χαλασμενο προιον, το παρει και δεν το στειλει πισω να παρει ενα καινουριο απο τον κατασκευαστη, και δωσει ενα καινουριο στον καταναλωτη, τοτε μπαινει μεσα το καταστημα 1 κομματι!. Καταλαβαινεις τι λες? Η εγγυηση του μαγαζιου ειναι οτι θα κανει την δουλεια του και θα επικοινωνησει με τον κατασκευαστη για να παρει αλλη. Τωρα αν το εβαλε απο Κινα και απο κει εχει 1 χρονο εγγυηση και στην Ευρωπη εχουν 2 χρονια εγγυηση, και σου χαλασει στον 2ο χρονο, και το μαγαζι ελεγε οτι δινει 2 χρονια εγγυηση τοτε αυτο ειναι λαθος του μαγαζιου! Το μαγαζι οτι και να γινει με την εγγυηση μεσα δεν μπαινει ποτε....Με τις κομπινες που κανουν τωρα βγαζουν και παραπανω κιολας. Οπως και να χει το Mysytems ειναι απαραδεχτο είτε γιατι το εβαλε απο χωρα που δεν το καλυπτει πλεον η εγγυηση γιατι εληξε είτε γιατι θελει να παρει καινουρια καρτα απο το rma δινοντας μια χειροτερη καρτα σαν αντικατασταση στον καταναλωτη για να βγαλει κερδος. ps: Για το παιδι που ειπε απο πανω για το eshop κτλ αυτο λαθος του καταστηματος που δεν ειχε εγγυηση το προιον, μηνυση και τελος. Πραγματικα η εισαι ασχετος η κανεις πως δεν καταλαβαινεις. 1)Ειπα εγω οτι δεν φαινεται αν η καρτα εχει πεσει κατω και εχει σπασει; Υπαρχουν παρα πολυ τροποι για να κανεις ζημια σε μια καρτα χωρις ποτε κανεις να βγαλει ακρη, θα μπορουσα να περιγραψω μερικους αλλα επειδη υπαρχουν αρκετοι "εξυπνακηδες" εδω μεσα δεν θα το κανω για ευνοητους λογους. Αυτος που θελει να κανει την ζημια και να εκμεταλευτει την εγγυηση θα το κανει χωρις να σπασει κατι. 2) Ειτε παραεισαγωγη ειτε αγορα του προιοντος σε προνομιακη τιμη απο την αντιπροσωπια (χωρις επισημη εγγυηση) σε αρκετες εταιρειες ειναι ακριβως το ιδιο για τον καταναλωτη. Σημαινει οτι δεν εχεις εγγυηση αντιπροσωπιας και με τον εναν η τον αλλον τροπο οι μεταπωλητες "κυνηγουν" να σου βγαλουν το προιον εκτος εγγυησης για 1002 @@ λογους. Καποιες εταιρειες ειναι πιο ελαστικες και δεχονται κατευθειαν rma ακομα και παραεισαγωγες, μια απο αυτες ειναι η corsair και δυο απο αυτες που δεν δεχονται ειναι η Asus και η Sapphire. Μαλιστα η δευτερη δεν δεχεται καθολου rma απο μη εμπορικα μαγαζια δηλ πελατες λιανικης. 3) Επειδη εσυ σταθηκες τυχερος στις 2-3 φορες που χρειαστικες service και rma(προφανως δεν επεσες σε παραεισαγωγες κτλπ) δεν σημαινει το ιδιο και για του υπολοιπους, και καλα θα κανουμε να προσεχουμε στις μελλοντικες αγορες μας και να ρωταμε αν εχει εγγυηση αντιπροσωπιας. Ειδικα δε το κιτρινομαγαζο το εχει ξεσκισει οσο δεν παει το θεμα. 4)Η περιπτωση του ts προφανως και ειναι αλλη μια τετοια περιπτωση χωρις εγγυηση αντιπροσωπιας. Το κορακι κανει κρααα απο μακρια. Αν ειχε κανονικη εγγυηση απλα θα την εστελναν στην Asus και θα ειχαν τον ts κανα 2 μηνο στο περιμενε. Βλεπεις κατι τετοιο στην περιπτωση του; Εταιρειες σαν την Asus 99% θα σου κανουν αντικατασταση με ιδιο refurbished προιον μιας και ειναι πολυ ευκολο για αυτους. Στην καλυτερη θα του εδιναν μια 770 και ουτε γατα ουτε ζημια. Στην περιπτωση του λοιπον οπως ειπα και πιο πανω απλα προσπαθουν να μειωσουν την "χασουρα" απο την ελλατωματικη καρτα γιατι το κοστος θα το επωμιστουν οι ιδιοι. Δεν βλεπω να βγαζει ευκολα ακρη για πιστωτικο, μακαρι να διεψευστω και να του πιστωσουν 100%. Συνεχισε να κανεις πως δεν καταλαβαινεις... 1
Haris San Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Πραγματικα η εισαι ασχετος η κανεις πως δεν καταλαβαινεις. 1)Ειπα εγω οτι δεν φαινεται αν η καρτα εχει πεσει κατω και εχει σπασει; Υπαρχουν παρα πολυ τροποι για να κανεις ζημια σε μια καρτα χωρις ποτε κανεις να βγαλει ακρη, θα μπορουσα να περιγραψω μερικους αλλα επειδη υπαρχουν αρκετοι "εξυπνακηδες" εδω μεσα δεν θα το κανω για ευνοητους λογους. Αυτος που θελει να κανει την ζημια και να εκμεταλευτει την εγγυηση θα το κανει χωρις να σπασει κατι. 2) Ειτε παραεισαγωγη ειτε αγορα του προιοντος σε προνομιακη τιμη απο την αντιπροσωπια (χωρις επισιμη εγγυηση) σε αρκετες εταιρειες ειναι ακριβως το ιδιο για τον καταναλωτη. Σημαινει οτι δεν εχεις εγγυηση αντιπροσωπιας και με τον εναν η τον αλλον τροπο οι μεταπωλητες "κυνηγουν" να σου βγαλουν το προιον εκτος εγγυησης για 1002 @@ λογους. Καποιες εταιρειες ειναι πιο ελαστικες και δεχονται κατευθειαν rma ακομα και παραεισαγωγες, μια απο αυτες ειναι η corsair και δυο απο αυτες που δεν δεχονται ειναι η Asus και η Sapphire. Μαλιστα η δευτερη δεν δεχεται καθολου rma απο μη εμπορικα μαγαζια δηλ πελατες λιανικης. 3) Επειδη εσυ σταθηκες τυχερος στις 2-3 φορες που χρειαστικες service και rma(προφανως δεν επεσες σε παραεισαγωγες κτλπ) δεν σημαινει το ιδιο και για του υπολοιπους, και καλα θα κανουμε να προσεχουμε στις μελλοντικες αγορες μας και να ρωταμε αν εχει εγγυηση αντιπροσωπιας. Ειδικα δε το κιτρινομαγαζο το εχει ξεσκισει οσο δεν παει το θεμα. 4)Η περιπτωση του ts προφανως και ειναι αλλη μια τετοια περιπτωση χωρις εγγυηση αντιπροσωπιας. Το κορακι κανει κρααα απο μακρια. Αν ειχε κανονικη εγγυηση απλα θα την εστελναν στην Asus και θα ειχαν τον ts κανα 2 μηνο στο περιμενε. Βλεπεις κατι τετοιο στην περιπτωση του; Εταιρειες σαν την Asus 99% θα σου κανουν αντικατασταση με ιδιο refurbished προιον μιας και ειναι πολυ ευκολο για αυτους. Στην χειροτερη θα του εδιναν μια 770 και ουτε γατα ουτε ζημια. Στην περιπτωση του λοιπον οπως ειπα και πιο πανω απλα προσπαθουν να μειωσουν την "χασουρα" απο την ελλατωματικη καρτα γιατι το κοστος θα το επωμιστουν οι ιδιοι. Δεν βλεπω να βγαζει ευκολα ακρη για πιστωτικο, μακαρι να διεψευστω και να του πιστωσουν 100%. Συνεχισε να κανεις πως δεν καταλαβαινεις... μπλα μπλα... δηλαδη αυτου που καταληγουμε ειναι οτι το mysystem μαλλον πουλησε την καρτα με 2ετη εγγυηση ενω πραγματικα δεν εχει... Αρα ειναι γτπ μαγαζι! gg wp 1
cliobaccarra Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 μπλα μπλα... δηλαδη αυτου που καταληγουμε ειναι οτι το mysystem μαλλον πουλησε την καρτα με 2ετη εγγυηση ενω πραγματικα δεν εχει... Αρα ειναι γτπ μαγαζι! gg wp Το επιπεδο σου με διαπερνα....!!!
Haris San Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Το επιπεδο σου με διαπερνα....!!! Αφου στο τελευταιο μηνυμα λεμε το ιδιο πραγμα!!! Δες εδω τι εγραψα πριν: Οπως και να χει το Mysytems ειναι απαραδεχτο είτε γιατι το εβαλε απο χωρα που δεν το καλυπτει πλεον η εγγυηση γιατι εληξε είτε γιατι θελει να παρει καινουρια καρτα απο το rma δινοντας μια χειροτερη καρτα σαν αντικατασταση στον καταναλωτη για να βγαλει κερδος. Στο ιδιο πραγμα καταληγουμε.Επομενως ο ts πρεπει να κινηθει αναλογα, το σημαντικο ειναι να το κυνηγησει και να το τονισει αυτο στο μαγαζι, γιατι αυτοι βασιζονται σε καποια ατομα που λενε " που να μπλεκω τωρα..." και δεχονται αυτα που τους λενε. Οταν εχεις δικιο πρεπει να το κυνηγας.
sakks80 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Πάρε πιστωτικό στην αξία αγοράς της 680.Το έχω κάνει άπειρες φορές,σιγά που θα λυπηθούμε τα καταστήματα. πως το κανεις ρε τζιμαρα?καις τις καρτες μετα απο καμια 2ετια και τις πας για αλλαγη?δωσε Info. 1
SwagJim Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 πως το κανεις ρε τζιμαρα?καις τις καρτες μετα απο καμια 2ετια και τις πας για αλλαγη?δωσε Info. Άμα πώ το τί κάνω προσωπικά με τις κάρτες γραφικών και όχι μόνο,θα αναστατωθούν ορισμένοι και μάλλον δεν θα με πιστέψουν κάν.Οπότε το μόνο που θα πώ είναι οτι ο πελάτης έχει την επιλογή να ζητήσει όλο το ποσό αγοράς σε πιστωτικό αν το κατάστημα δεν έχει stock όσα χρόνια και να έχουν περάσει αρκεί να είναι σε εγγύηση το προιόν.Το eshop για παράδειγμα προχωράει κατευθείαν σε έκδοση πιστωτικού σε όλο το ποσό αρχικής αγοράς χωρίς πολλά λόγια.Άλλα καταστήματα όπως το egate πρέπει να τους παροτρύνεις εσύ για να το κάνουν.
Mult1C0r3Cpu Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Ξέρουμε τι κάνεις, τις κάνεις oc με αυτόματο ρεύμα και τις καις . 1
SwagJim Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Με overclock ποτέ δεν μου έχει καεί κάρτα,αφού κάνει shut down και reset πρίν καεί δεν ξέρω κάν πως γίνεται και δεν χρειάζεται να μάθω.
Ailuros Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Επειδή η συζήτηση κοντεύει να ξεφύγει για άλλη μια φορά, νομίζω ότι υπήρχε να συζητηθεί για το θέμα συζητήθηκε και σε αθέμιτα επίπεδα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις