kostika80 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Για και πάλι,λοιπόν σήμερα που πήγα στο κατάστημα να μιλήσω με τεχνικό ο οποίος περιμένει νεότερα από τον προμηθευτή μαζί του ήρθε και ένας συνάδελφος του που είτε παρακολουθεί είτε και συμμετέχει στο θέμα εδώ λέγοντας και μην κοιτάς αυτά πού σού λένε στο φόρουμ η 960 είναι αυτή που είναι αντίστοιχη της 680 έχε λιγότερους πυρήνες αλλά είναι πιο δυνατοί τέλος πάντων περιμένω από την oktabit να μας πει αυτή σε τι αντίστοιχη η 680 και θα ενήμερους μπορεί και σήμερα δλδ το κατάστημα παρακολουθεί το λέγεται εδώ.
arrows Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Σε πιάνουν τώρα στο παρείστικο να υποθέσω αντε να σου μιλήσει και ο τεχνικός μας να σου πεί οτι γράφουν βλακείες στα φόρουμ και εγω θα σου εξηγήσω.... πραγματικά ανεκδιήγητοι, Πες του και συ 500€ πλήρωσα τόσα το πιστωτικό ή η αξία της αντικατάστασης ή μετρητά, μπορείς να του πείς και το άλλο, Γενικά η gtx 960 παίζει στα 250€ πάνω κάτω, εσύ πλήρωσες 500, αν πες οτι την τρώς στη μάπα για παράδειγμα και δέχεσαι την 960 μετά τι θα γίνει αν χρειαστείς για αυτήν εγγύηση θα σου πούν πάρε πιστωτικό 120€ ή θα σου προτείνουν για αντικατάσταση της 960 την ισάξια της gt 740???????? Aπλά τραγικοί και εχουν και πλάκα γιατί νομίζουν οτι μπορούν να δουλέψουν στα μούτρα τονα κάθε ενα με τις παπαρολογίες ανευ ουσίας που ξεστομίζουν πάντως αφού διαβάζουν και το συγκεκριμένο thread "και μιλάω προσωπικά" δεν θα αγόραζα απο αυτούς ούτε στικάκι usb 2
cliobaccarra Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Βρε παιδια αντικειμενικα τωρα, υπαρχει ποτε περιπτωση στην Ελλαδα να παρεις πιστωτικο σε καρτα γραφικων 500+ ευρω στο 100% της αξιας της υστερα απο 2 χρονια; Και αν ο αλλος ειναι "πονηρος" και χαλαει η καρτα του καθε 2 χρονια, θα κανει μεταβαση απο 680 σε 980 δωρεαν ,δεν μιλαω για τον ts και σε καμια περιπτωση δεν θελω να τον προσβαλω αλλα υπαρχουν ατομα εδω μεσα που περιστασιακα εχουν ανοιξει θεμα για το πως θα "καψουν" μια καρτα χωρις να φανει. Στην συγκεκριμενη περιπτωση οπως υποθηκε και πιο πανω ενα πιστωτικο αξιας περιπου 250 ευρω(αξια 680 μεταχειρισμενης) το θεωρω ιδανικο και πιο δικαιο. Δυστυχως ο νομος εχει τοσα κενα που κανεις ποτε δεν βγαζει ακρη αν δεν κινηθει δικαστικα, πληρωσει κανα χιλιαρικο σε δικηγορους και εχει γαιδουρινι υπομονη να περιμενει. 2
patsakos. D Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Επειδη παρακολουθω το θεμα εχω καποιες ερωτησεις 1ον ποιος οριζει την αντικατασταση η την επιδιορφωση της καρτας το καταστημα η εκαστοτε εταιρια?? 2ον αν παει για rma στην εταιρια και δωσει το οκ για αντικατασταση με ποιο δικαιωμα οριζει το καταστημα το ποσο που δικαιουσαι??αφου η εταιρια Θα του τα δωσει Φιλε μου ευχομαι να βρεις την ακρη.Παντως εγω αν ημουν στην θεση σου δεν θα το αφηνα ετσι.το μαγαζι εφαγε ακυρο απο εμενα διοτι υπαρχει αλλο ενα θεμα με το ιδιο προβλημα στο ιδιο μαγαζι
arrows Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Ρε φίλε πλάκα μας κάνεις τώρα η εγγύηση ισχύει στην τιμή που γράφει η ρημαδοαπόδειξη και η εγγύηση το κόστος της δηλαδή για τον κατασκευαστή έχει υπολογιστεί στο κόστος της αγοράς για όσα χρόνια δίνει 2, 3 lifetime ανάλογα τί παει να πεί πέρε πιστωτικο ή μια κάρτα 250€ στα μισα χρήματα??????? Τι είναι ο κάθε μεταπωλητής χρηματηστήριο να προσδιορίζει σε τι τιμή και ποώς θα εφαρμόσει κατα το δοκούν την εγγύηση ΄τι φαντάζεσαι οτι η χρήση της εγγύησης είναι παροχή του καταστήματος ή του κοστίζει κάτι????? Ο λόγος που ταλαιπωρούν τον κάθε ενα χρήστη είναι προφανής εκ του πονηρού και άν κάποιος έχει εργαστεί εκεί ξέρει οτι σε πολλές περιπτώσεις θέλουν να βγάλουν απο την μυγα ξύγκι και να φάνε το RMA τίποτα άλλο Νομος υπάρχει και τα διακαιώματα σου προσδιορίοζονται σαφλως το τι εσυ δεν ξέρεις ή νομίζεις δεν έχει καμμια σχεση με την πραγματικότητα, και απόψεις του καιει ο άλλος την κα΄ρτα και θέλει να του την αλλάξουν είναι τουλάχιστον αστείες τί παει να πεί αυτό γι εξηγησε το οτι δηλαδή το κατάστημα εχει το δικαίωμα να μην τηρεί τους όρους της εγγύησης ενός προίόντος προκαταβολικά μην και το έχει χαλάσει απο μόνος του ο καταναλωτής...... :shock: :shock: :shock: :shock: Αν γίνει κάτι τέτοιο μπορούν να το δούν στον λεγόμενο τεχνικό έλεγχο και να σε βγάλουν εκτος εγγύησης αν δεν μπορούν τότε ισχύει όλη η εγγύηση κάθετα και όχι στο μισό ή ότι άλλη μαλακία σκαρφιστεί ο κάθε μαγαζάτορας Και όπως πόσταρα ποιο πάνω σε αυτή την περίπτωση αφού νομίζεις σου φαίνεται δίκαιο κλπ τί γινεται "αν πες οτι την τρώς στη μάπα για παράδειγμα και δέχεσαι την 960 μετά τι θα γίνει αν χρειαστείς για αυτήν εγγύηση θα σου πούν πάρε πιστωτικό 120€ ή θα σου προτείνουν για αντικατάσταση της 960 την ισάξια της gt 740????????" Η νομίζεις οτι η αντικατάσταση δεν έχει εγγύηση? 5
takaros123 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 οσοι δεν το εχετε διαβασει ριξτε και μια ματια εδω κατα τα αλλα μας λενε να στηριζουμε ελληνικα μαγαζια...αμαζον και παλι αμαζον http://www.insomnia.gr/topic/498373-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-e-shop/ 2
cliobaccarra Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Ρε φίλε πλάκα μας κάνεις τώρα η εγγύηση ισχύει στην τιμή που γράφει η ρημαδοαπόδειξη και η εγγύηση το κόστος της δηλαδή για τον κατασκευαστή έχει υπολογιστεί στο κόστος της αγοράς για όσα χρόνια δίνει 2, 3 lifetime ανάλογα τί παει να πεί πέρε πιστωτικο ή μια κάρτα 250€ στα μισα χρήματα??????? Τι είναι ο κάθε μεταπωλητής χρηματηστήριο να προσδιορίζει σε τι τιμή και ποώς θα εφαρμόσει κατα το δοκούν την εγγύηση ΄τι φαντάζεσαι οτι η χρήση της εγγύησης είναι παροχή του καταστήματος ή του κοστίζει κάτι????? Ο λόγος που ταλαιπωρούν τον κάθε ενα χρήστη είναι προφανής εκ του πονηρού και άν κάποιος έχει εργαστεί εκεί ξέρει οτι σε πολλές περιπτώσεις θέλουν να βγάλουν απο την μυγα ξύγκι και να φάνε το RMA τίποτα άλλο Νομος υπάρχει και τα διακαιώματα σου προσδιορίοζονται σαφλως το τι εσυ δεν ξέρεις ή νομίζεις δεν έχει καμμια σχεση με την πραγματικότητα, και απόψεις του καιει ο άλλος την κα΄ρτα και θέλει να του την αλλάξουν είναι τουλάχιστον αστείες τί παει να πεί αυτό γι εξηγησε το οτι δηλαδή το κατάστημα εχει το δικαίωμα να μην τηρεί τους όρους της εγγύησης ενός προίόντος προκαταβοικά μην και το έχει χαλάσει απο μόνος του ο καταναλωτής...... :shock: :shock: :shock: :shock: Αν ιγίνει κάτι τέτοιο μπορούν να το δούν στον λεγόμενο τεχνικό έλεγχο και να σε βγάλουν εκτος εγγύησης αν δεν μπορούν τότε ισχύει όλη η εγγύηση κάθετα και όχι στο μισό ή ότι άλλη μαλακία σκαρφιστεί ο κάθε μαγαζάτορας Δεν διαφωνω σε αυτα που λες, απλα περιγραφω το τι συμβαινει επι το πληστον στην Ελλαδα. Πολλοι εδω μεσα δεν εχουν καταλαβει οτι τα περισσοτερα απο αυτα τα καταστηματα , e-shop , m-systems κτλπ κανουν παραεισαγωγες σε διαφορα προιοντα αγοραζοντας χωρις εγγυηση απο τις εταιρειες. Οποτε τα παραπανω με το rma δεν στεκουν απλα προσπαθουν να μειωσουν οσο μπορουν την χασουρα που κανουν καλυπτοντας την εγγυηση απο μονοι τους. Επισης για τον ιδιο λογω προσπαθουν πολλες φορες να τα βγαλουν και εκτος εγγυησης. 1
arrows Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Για αυτό το λόγο πρέπει όπωσδήποτε να κάνουμε registration το προιόν που αγοράσαμε ακόμα και καιρό αρκετό μετα όσο είναι στην εγγύηση, ωστε αν εμφανίσει πρόβλημα να επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή με e-mail πρίν πάμε στο κατάστημα που το αγοράσαμε έτσι θα ελένξει για την όποια καθυστέρηση στο rma το εργοστάσιο τον προμηθευτή και θα ζητήσει το ιστορικο για την τάδε συσκευή με το τάδε s/n00000000, έτσι ή θα ενημερωθούμε ότι είμαστε εκτός εγγύησης π.χ. κακή χρήση ή σε κάθε περίπτωση πο είμαστε κανονικά σε εγγύηση θα κάνει rma το εργοστάσιο το συγκεκριμένο hardware me to ταδε s/n έτσι δεν θα μπορεί το κατάστημα να κάνει την παραμικρή πονηριά καθώς επίσης και παράλληλη εισαγωγή να είναι τότε τραβάμε μ'υνηση στο μαγαζί ζητώντας ότι θέλουμε αφού είναι παράνομο να πωλείται οτιδήποτε χωρίς εγγύηση. 1
cliobaccarra Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Για αυτό το λόγο πρέπει όπωσδήποτε να κάνουμε registration το προιόν που αγοράσαμε ακόμα και καιρό αρκετό μετα όσο είναι στην εγγύηση, ωστε αν εμφανίσει πρόβλημα να επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή με e-mail πρίν πάμε στο κατάστημα που το αγοράσαμε έτσι θα ελένξει για την όποια καθυστέρηση στο rma το εργοστάσιο τον προμηθευτή και θα ζητήσει το ιστορικο για την τάδε συσκευή με το τάδε s/n00000000, έτσι ή θα ενημερωθούμε ότι είμαστε εκτός εγγύησης π.χ. κακή χρήση ή σε κάθε περίπτωση πο είμαστε κανονικά σε εγγύηση θα κάνει rma το εργοστάσιο το συγκεκριμένο hardware me to ταδε s/n έτσι δεν θα μπορεί το κατάστημα να κάνει την παραμικρή πονηριά καθώς επίσης και παράλληλη εισαγωγή να είναι τότε τραβάμε μ'υνηση στο μαγαζί ζητώντας ότι θέλουμε αφού είναι παράνομο να πωλείται οτιδήποτε χωρίς εγγύηση. Διαβασε τον φιλο απο πανω με το e-shop και θα καταλαβεις, οτι τα 250 ευρω πιστωτικο δεν ειναι και ασχημα.
sakks80 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 σχεδον σε ολα τα προιοντα ο κατασκευαστης δινει ο ιδιος εγγυηση.το στελνεις εσυ αν θες στον κατασκευαστη και δεν μπλεκεις το καταστημα.τωρα για την αντικατασταση της συγκεκριμενης καρτας πρεπει να αποφασισει ο κατασκευαστης με ποια καρτα θα την αλλαξει και οχι το μαγαζι.το mysystems επρεπε απο την αρχη να την στειλει στην asus,gigabyte,evga κτλ κτλ και απο κει και περα η εταιρια να στειλει την καινουρια καρτα
Haris San Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Διαβασε τον φιλο απο πανω με το e-shop και θα καταλαβεις, οτι τα 250 ευρω πιστωτικο δεν ειναι και ασχημα. Δεν σου τα πανε καλα! Ο νομος ειναι οτι θα σου δωσει αυτο που πληρωσες! Αν το χαλασες μονος σου τοτε οι τεχνικοι της εταιρειας (msi,gigabyte κτλ) ειναι παραπανω απο αξιοι για να δουν αν την χαλασες εσυ ή μονη της, αυτο που λες οτι αναβαθμιζεις καθε 2 χρονια τζαμπα δεν στεκει ουτε κανα διανοια...Το προιον το στελνουν πισω στην εταιρεια τελικα με rma. Οταν το μαγαζι δωσει μια χαλασμενη καρτα πισω παιρνει στην θεση της μια καινουρια, ολα τα προιοντα εχουν εγγυηση απο τον κατασκευαστη οχι απο το καταστημα! Απλα σε βαζουν να επικοινωνησεις με το καταστημα για να μην μπλεκεται ο καταναλωτης με τις εταιρειες... Αυτο που κανουν τα μαγαζια ειναι το εξης: σου δινουν μια καρτα στην μιση τιμη, λεγοντας οτι η αξια της εχει πεσει και αυτοι επιστρεφουν πισω την καμενη στον προμηθευτη ή κατασκευαστη και παιρνουν ειτε ίδια καρτα είτε λιγο καλυτερη, στην προκειμενη περιπτωση το βρωμοκαταστημα "mysystems" θα παρει πισω μια 970. Και μετα θα την πουλησει 300+ ευρω, και θα βγαλει ποσα λεφτα ετσι. Αυτο κανουν. PS: επισης εσυ κυριε που εισαι απο το καταστημα και κανεις sneaky beaky post κτλ να ξερεις οτι ποτε, μα ΠΟΤΕ, δεν θα αγορασω κατι απο το καταστημα σας και θα το πω και σε ολους μου τους φιλους να μην παρουν ουτε και αυτοι. Γιατι το περιστατικο απ'οτι φαινεται το κανετε κατ'επαναληψη, βλ παρομοιο thread στην ιδια ενοτητα 7
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Στο rma τα εφόσον δε υπάρχει ίδιο προϊόν περνούν πιστωτικο όχι άλλη κάρτα
cliobaccarra Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δεν σου τα πανε καλα! Ο νομος ειναι οτι θα σου δωσει αυτο που πληρωσες! Αν το χαλασες μονος σου τοτε οι τεχνικοι της εταιρειας (msi,gigabyte κτλ) ειναι παραπανω απο αξιοι για να δουν αν την χαλασες εσυ ή μονη της, αυτο που λες οτι αναβαθμιζεις καθε 2 χρονια τζαμπα δεν στεκει ουτε κανα διανοια...Το προιον το στελνουν πισω στην εταιρεια τελικα με rma. Οταν το μαγαζι δωσει μια χαλασμενη καρτα πισω παιρνει στην θεση της μια καινουρια, ολα τα προιοντα εχουν εγγυηση απο τον κατασκευαστη οχι απο το καταστημα! Απλα σε βαζουν να επικοινωνησεις με το καταστημα για να μην μπλεκεται ο καταναλωτης με τις εταιρειες... Αυτο που κανουν τα μαγαζια ειναι το εξης: σου δινουν μια καρτα στην μιση τιμη, λεγοντας οτι η αξια της εχει πεσει και αυτοι επιστρεφουν πισω την καμενη στον προμηθευτη ή κατασκευαστη και παιρνουν ειτε ίδια καρτα είτε λιγο καλυτερη, στην προκειμενη περιπτωση το βρωμοκαταστημα "mysystems" θα παρει πισω μια 970. Και μετα θα την πουλησει 300+ ευρω, και θα βγαλει ποσα λεφτα ετσι. Αυτο κανουν. PS: επισης εσυ κυριε που εισαι απο το καταστημα και κανεις sneaky beaky post κτλ να ξερεις οτι ποτε, μα ΠΟΤΕ, δεν θα αγορασω κατι απο το καταστημα σας και θα το πω και σε ολους μου τους φιλους να μην παρουν ουτε και αυτοι. Γιατι το περιστατικο απ'οτι φαινεται το κανετε κατ'επαναληψη, βλ παρομοιο thread στην ιδια ενοτητα Mαλλον εσενα δεν σου τα ειπανε καλα, καμια εταιρεια δεν μπορει να δει πως και γιατι χαλασε η καρτα, παραμονο αν ο λογος ειναι εμφανες, πχ νερο, υγρασια, σπασιμο κτλπ. Επισης διχνεις να μην καταλαβαινεις τον ορο "παραεισαγωγη". Και επιπλεον δεν μπαινεις καν στον κοπο να διαβασεις τα παραπανω θεματα αλλων χρηστων.
condemned Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 σχεδον σε ολα τα προιοντα ο κατασκευαστης δινει ο ιδιος εγγυηση.το στελνεις εσυ αν θες στον κατασκευαστη και δεν μπλεκεις το καταστημα.τωρα για την αντικατασταση της συγκεκριμενης καρτας πρεπει να αποφασισει ο κατασκευαστης με ποια καρτα θα την αλλαξει και οχι το μαγαζι.το mysystems επρεπε απο την αρχη να την στειλει στην asus,gigabyte,evga κτλ κτλ και απο κει και περα η εταιρια να στειλει την καινουρια καρτα μακαρι να ηταν ετσι δες εδω απαντηση απο saphire για μια r9 290 αγορασμενη απο eshop και εγω αυτο ελεγα ρε παιδια στειλτε τη saphire τι με ταλαιπωρειτε εδω στο eshop... ωσπου ανοιξα μονος ticket στη saphire δες απαντηση απο saphire μιλαμε για μεγαλη απατη απο το συγκεκριμενο ελληνικο καταστημα Dear Customer : Sorry to explain more clear for you. Due to our distributor purchased the card from us as a discount product without carrying manufacturer warranty. So that there is no warranty since the card shipped from us. The distributor got a discount due to they don't want the warranty so that they can sell with more cheaper in the market. That is why we cannot warranty this SN and we would suggest you to contact the retailer directly. Hope you can understand. Thanks. η καρτα στην ουσια δεν ειχε ποτε εγγυηση απο saphire γιαυτο και το eshop δε την εστειλε ποτε και φυσικα δε με καλυψε και ποτε κανανε το παν για να μη πληρωσουν 1
sakks80 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2015 μακαρι να ηταν ετσι δες εδω απαντηση απο saphire για μια r9 290 αγορασμενη απο eshop και εγω αυτο ελεγα ρε παιδια στειλτε τη saphire τι με ταλαιπωρειτε εδω στο eshop... ωσπου ανοιξα μονος ticket στη saphire δες απαντηση απο saphire μιλαμε για μεγαλη απατη απο το συγκεκριμενο ελληνικο καταστημα Dear Customer : Sorry to explain more clear for you. Due to our distributor purchased the card from us as a discount product without carrying manufacturer warranty. So that there is no warranty since the card shipped from us. The distributor got a discount due to they don't want the warranty so that they can sell with more cheaper in the market. That is why we cannot warranty this SN and we would suggest you to contact the retailer directly. Hope you can understand. Thanks. η καρτα στην ουσια δεν ειχε ποτε εγγυηση απο saphire γιαυτο και το eshop δε την εστειλε ποτε και φυσικα δε με καλυψε και ποτε κανανε το παν για να μη πληρωσουν εδω φταιει το καταστημα. αγορασε μια καρτα κοψοχρονια λεγωντας οτι δεν θελει εγγυηση και την πουλησε σε σενα κανονικα με 3 χρονια εγγυηση.το θεμα ειναι οτι εσυ οταν πας και τα σκας δεν σου λεει κανεις οτι δεν εχει εγγυηση.οποτε λογικα στην 3ετια οτι και να παθει η καρτα απαιτεις rma απο την εταιρια για αντικατασταση με ιδια η καλυτερη.τωρα σαυτη την περιπτωση το eshop που σου πουλησε κατι χωρις εγγυηση επρεπε να κοψει το λαιμο του και αν σου βρει καρτα μπαινωντας μεσα. στην τιμη που πληρωνουμε μια καινουρια μεσα εχει υπολογιστει το κοστος σε περιπτωση που χρειαστει αλλαγη μεσω rma 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις