jokul7 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα, θα ήθελα να μου προτείνετε τι ακουστικά να πάρω για PS4 που να παίζουν και στο XBOX ONE. Δυστυχώς έχω το παλιό χειριστήριο του ΟΝΕ οπότε θα χρειαστώ και τον αντάπτορα. Θα ήθελα σύνολο χρημάτων (με τον αντάπτορα) έως 70€ και δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ το μικρόφωνο. Ευχαριστώ πολύ.
kostiger Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Παρε τα αυθεντικα του ΟΝΕ που εχουν τον ανταπτορα κ λειτουργουν και με το μπλεηστεσιο..
pechlis13 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα, θα ήθελα να μου προτείνετε τι ακουστικά να πάρω για PS4 που να παίζουν και στο XBOX ONE. Δυστυχώς έχω το παλιό χειριστήριο του ΟΝΕ οπότε θα χρειαστώ και τον αντάπτορα. Θα ήθελα σύνολο χρημάτων (με τον αντάπτορα) έως 70€ και δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ το μικρόφωνο. Ευχαριστώ πολύ. Καλημερα και χρονια πολλα, εγω εχω παρει φιλε μου απο EBAY τα JBL J88i και τα πηρα φθηνα στα 50eur, αν εχεις υπολοιπο σε paypal κοιτα το λιγο δεν θα βγεις χαμενος!
Socratis_g Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 απο τα καλύτερα http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00JJNQG98?keywords=kingston%20hyperx&qid=1450949927&ref_=sr_1_3&sr=8-3