Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κουλαρε φιλαρακι, τα random reset ειναι θερμοκρασιακο θεμα και μπορεις να το διορθωσεις και μονος σου, απλως το ανοιγεις και πρεπει να καθαρισεις τις ακιδες του εσωτερικου power unit με καθαρο οινοπνευμα και μετα με καποιο λαδακι για ηλεκτρικα κυκλωματα.οσο περνουν τα χρονια στο συγκεκριμενο σημειο μαζευει λερα και με την αυξηση της θερμοκρασιας δεν κανει καλη επαφη και ετσι δεν δινει ρευμα στο λειζερ με αποτελεσμα τα τυχαια ρεσετ. δες αναλογα tuturials στο ιντερνετ με θεμα dreamcast random resets fix, για να το κανεις σωστα χωρις να προκαλεσεις καμια ζημια, εγω το δικο μου ετσι το διωρθωσα.

α ξεχασα θα δεις στα tuturials οτι μπορει να θελουν οι ακιδες του τροφοδοτικου [βελονες επαφης] και μια ελαφρια καμψη ωστε να εχουν καλυτερη, επαφη μαζι βεβαια με το καθαρισμα,προσοχη μονο μην σπασουν γιατι μετα κλαφτα!!

Απ' ότι έχω δει ...τώρα θα με κράξετε αλλα ο RICHARD LEADBETTER (DF/EG) δεν ξέρει περισσότερα από ότι ξέρω εγώ ή ο Bedazzled - απλά έχει τα μηχανήματα .. και πάνω κάτω ίδιες γνώσεις με εμάς και πάνω απ'όλα είναι η δουλειά του.

 

Ειλικρινά για σοβαρές αναλύσεις ... beyond3d - όλα τα άλλα είναι μέντες (για εμας τους θνητούς - ότι πλησιέστερο σε dev site) 

ε καλα τωρα ,σιγα μη παρεξηγησει και κανενας, αποψεις ανταλλαζουμε για το χομπι και χαβαλε μας,αν δεις σε ξενα φορουμ τι κοτσανες πετανε κατι φανμποις, σε σχεση με αυτους εμεις ειμαστε επιστημονες!!

  • Απαντ. 498
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κουλ ειμαι. Απο το μεσημερι παλευω να καταλαβω γιατι ποτε δινει εικονα και ποτε δε δινει, γιατι κανει reset. Οσο για τους οδηγους στο ιντερνετ.... δε νομιζω να υπαρχει κατι αντιστοιχο με το απο κατω.

Eιναι η δευτερη φορα που κανω την ιδια δουλεια. Η προγουμενη ηταν το 2001, 15 χρονια πισω.

 

Sega Dreamcast random RESET,  Power switch fix. 

 

Βρωμικες ακιδες του διακοπτη

post-407839-0-58676500-1475790309_thumb.jpg

 

Καθαρες ακιδες

post-407839-0-43510700-1475790324_thumb.jpg

 

Πατεντα αηδια, αλλα λειτουργικη

post-407839-0-57662300-1475790342_thumb.jpg

 

Ολοκληρωμενο Προϊον

post-407839-0-39634100-1475790360_thumb.jpg

 

Tωρα το τεσταρω. Και βλεπουμε

Δε βρισκω κατι παρομοιο σε προβλημα στο internet. Μαλλον ειμαι ο μονος, ο πρωτος.

 

 

Δημοσ.

Βρε παλουκάρια μου τα quads τα ανέφερα για το porting (3rd party support? hellooo!!! :))

 

Καλώς ή κακώς τα triangles ήταν και είναι το στάνταρ της βιομηχανίας... ακόμα και η nVidia τα παράτησε τα quads.

 

Δεύτερον, όσον αφορά τις ραφές των πολυγώνων, είπαμε να παινέψουμε το σπίτι μας (κι εγώ SEGAκιας ήμουν εκείνες τις εποχές), αλλά όχι και να κάνουμε ιστορικό ρεβιζιονισμό...

 

Το polygon jittering οφείλεται στο ότι τα μηχανήματα της εποχής εκείνης (ναι, και το Saturn*) έπαιζαν με fixed-point arithmetic** (integer ή αλλιώς ακέραιους αριθμούς). Αυτό δίνει μικρότερη ακρίβεια και προκαλεί το γνωστό «τρεμόπαιγμα».

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=126323945&postcount=15

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=126340778&postcount=65

 

** http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=126418709&postcount=86

 

Αργότερα έγινε η μετάβαση σε αριθμούς κινητής υποδιαστολής (δεκαδικούς ή αλλιώς floating point), ανέβηκε η ακρίβεια υπολογισμών και γλιτώσανε τα μάτια μας το τρεμόπαιγμα...

 

Εδώ το εξηγεί πιο αναλυτικά:

 

http://segatech.com/technical/cpu/index.html

 

Why are floating point values important? 
Floating point as opposed to integer values lend themselves to results that are much more accurate, for example a 32-bit integer number can give a value of 0 to 4,295,000,000 and a 32-bit floating point number can give a value of 0 to 256 but with a mantissa of  0.0 to 0.000000059605. Lets say you had a calculation to do like 200 divide by 3. In integer arithmetic the answer would be 66, but the answer in floating point would be 66.666667. As you can see that by calculating the value on a CPU's integer unit you would lose 0.666667 of accuracy. Floating point accuracy is very important to graphic operations. The Dreamcast benefits greatly in the use of the SH-4 because of the power and accuracy of the floating point unit.

 

PS1 & Saturn* δεν είχαν FPU. PS2 & Dreamcast* υποστηρίζουν κανονικά floating point operations (aka flops).

 

http://segatech.com/technical/saturnspecs/index.html

 

Το Shenmue εν τέλει βγήκε στο Dreamcast... αν το Saturn ήταν τόσο υπερμηχάνημα λόγω quads, θα έβγαινε σε αυτό στην αγορά και δεν θα χρειαζόταν καν το DC. :)

 

Εξάλλου οι διαφορές είναι χαοτικές (και λόγω flops precision μεταξύ άλλων): 

 

ΥΓ: Σύγκριση μεταξύ μηχανημάτων που υποστηρίζουν flops με άλλα που δεν υποστηρίζουν (λόγω έλλειψης FPU) είναι κάπως μπακάλικη. Όχι ότι όλα τα flops είναι ίδια (π.χ. nVidia vs AMD), αλλά αν ένα (αρχαίο) μηχάνημα δεν υποστηρίζει καν flops, δεν μπορεί να γίνει ούτε στείρα σύγκριση αριθμών (MIPS με flops).

Δημοσ.

Κουλ ειμαι. Απο το μεσημερι παλευω να καταλαβω γιατι ποτε δινει εικονα και ποτε δε δινει, γιατι κανει reset. Οσο για τους οδηγους στο ιντερνετ.... δε νομιζω να υπαρχει κατι αντιστοιχο με το απο κατω.

Eιναι η δευτερη φορα που κανω την ιδια δουλεια. Η προγουμενη ηταν το 2001, 15 χρονια πισω.

 

Sega Dreamcast random RESET,  Power switch fix. 

 

Βρωμικες ακιδες του διακοπτη

attachicon.gifSega_Power_Switch_01.jpg

 

Καθαρες ακιδες

attachicon.gifSega_Power_Switch_02.jpg

 

Πατεντα αηδια, αλλα λειτουργικη

attachicon.gifSega_Power_Switch_03.jpg

 

Ολοκληρωμενο Προϊον

attachicon.gifSega_Power_Switch_04.jpg

 

Tωρα το τεσταρω. Και βλεπουμε

Δε βρισκω κατι παρομοιο σε προβλημα στο internet. Μαλλον ειμαι ο μονος, ο πρωτος.

λογικα ομως αν ειχε προβλημα το power button δεν θα ανοιγε καθολου και οχι να σου κανει ρεσετ,σιγουρα καθαρισες καλα τις ακιδες παροχης ρευματος? καμια φορα μπορει και να θελουν μια ελαφρια καμψη με πενσα για να κανουν καλη επαφη. παντως τα ρεσετ ειναι σιγουρα αποτελεσμα διακοπης παροχης ρευματος. απο την φωτο βλεπω οτι εχεις μονταρει το μηχανημα ,μπας παιζει κανενα conflict με αυτο? επισης για να μην μπερδευομαστε ακιδες εννοω τις εξι ορθιες παπαριες μεσα στις πλαστικες θηκουλες που φαινονται στην τριτη φωτο.

Δημοσ.

Το Dreamcast ειναι πραγματικα απο τις καλυτερες κονσολες που εχουν βγει και πολυ μπροστα για την εποχη του!

Θα συμφωνησω πως η πειρατεια ηταν ενας απο τους λογους που το σκοτωσαν και ισως η ελειψη πολλων third party development αν εξαιρεσεις την Capcom και Snk.Για το DvD δε νομιζω πως ηταν ενας απο τους βασικους λογους καθώς και το gamecube  ηταν οτι να ναο αλλα 21 μυρια τα πουλησε το ιδιο και το original xbox που παρόλο που ειχε και σκληρο και επερνε και dvd πουλησε μολις 24 μυρια κονσολες.

Αυτο που μ εχει εντυπωσιασει ιδιαιτερα ειναι πως ο κοσμος ακομα 17 χρονια μετα λατρευει στην ουσια το dreamcast με νεα games καθε χρονο πολλα homebrews,online services και απειρα communities!

Το μονο αρνητικο στην ολη υποθεση ειναι πολλα games βγηκαν στη συνεχεια και για αλλες κονσολες και αλλα πολλα εμειναν Ιαπωνια.

Κατα τ αλλα πιστευω πως η Sega τα τελευταια 3 χρονια εχει δειξει χαρακτηρα που την κανουν εναν αξιολογο developer και εχει οντως σημαντικα κερδοι αν αναλογιστει κανεις τα football manager.total war ολα τα games της atlus ακομα και τα προχειρα Sonic πουλησαν.

Κατι που θα ηθελα να δω ειναι συνεργασια Nintendo-Sega καθως και οι δυο εταιριες εχουν δυναμικα franchises και κιριως η sega που εχει αφησει πολλους της τιτλους πισω για πανω απο μια δεκαετια!

Ναι και την κυκλοφορια του NX μαζι με support απο Sega πιστευω θα ειναι Giant Killer για την Sony.(η microsoft δεν νομιζω πως ειναι και σημαντικος αντιπαλος).

Δημοσ.

Βρε παλουκάρια μου τα quads τα ανέφερα για το porting (3rd party support? hellooo!!! :))

 

Καλώς ή κακώς τα triangles ήταν και είναι το στάνταρ της βιομηχανίας... ακόμα και η nVidia τα παράτησε τα quads.

 

Δεύτερον, όσον αφορά τις ραφές των πολυγώνων, είπαμε να παινέψουμε το σπίτι μας (κι εγώ SEGAκιας ήμουν εκείνες τις εποχές), αλλά όχι και να κάνουμε ιστορικό ρεβιζιονισμό...

 

Το polygon jittering οφείλεται στο ότι τα μηχανήματα της εποχής εκείνης (ναι, και το Saturn*) έπαιζαν με fixed-point arithmetic** (integer ή αλλιώς ακέραιους αριθμούς). Αυτό δίνει μικρότερη ακρίβεια και προκαλεί το γνωστό «τρεμόπαιγμα».

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=126323945&postcount=15

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=126340778&postcount=65

 

** http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=126418709&postcount=86

 

Αργότερα έγινε η μετάβαση σε αριθμούς κινητής υποδιαστολής (δεκαδικούς ή αλλιώς floating point), ανέβηκε η ακρίβεια υπολογισμών και γλιτώσανε τα μάτια μας το τρεμόπαιγμα...

 

Εδώ το εξηγεί πιο αναλυτικά:

 

http://segatech.com/technical/cpu/index.html

 

Why are floating point values important? 

Floating point as opposed to integer values lend themselves to results that are much more accurate, for example a 32-bit integer number can give a value of 0 to 4,295,000,000 and a 32-bit floating point number can give a value of 0 to 256 but with a mantissa of  0.0 to 0.000000059605. Lets say you had a calculation to do like 200 divide by 3. In integer arithmetic the answer would be 66, but the answer in floating point would be 66.666667. As you can see that by calculating the value on a CPU's integer unit you would lose 0.666667 of accuracy. Floating point accuracy is very important to graphic operations. The Dreamcast benefits greatly in the use of the SH-4 because of the power and accuracy of the floating point unit.

 

PS1 & Saturn* δεν είχαν FPU. PS2 & Dreamcast* υποστηρίζουν κανονικά floating point operations (aka flops).

 

http://segatech.com/technical/saturnspecs/index.html

 

Το Shenmue εν τέλει βγήκε στο Dreamcast... αν το Saturn ήταν τόσο υπερμηχάνημα λόγω quads, θα έβγαινε σε αυτό στην αγορά και δεν θα χρειαζόταν καν το DC. :)

 

Εξάλλου οι διαφορές είναι χαοτικές (και λόγω flops precision μεταξύ άλλων): 

 

ΥΓ: Σύγκριση μεταξύ μηχανημάτων που υποστηρίζουν flops με άλλα που δεν υποστηρίζουν (λόγω έλλειψης FPU) είναι κάπως μπακάλικη. Όχι ότι όλα τα flops είναι ίδια (π.χ. nVidia vs AMD), αλλά αν ένα (αρχαίο) μηχάνημα δεν υποστηρίζει καν flops, δεν μπορεί να γίνει ούτε στείρα σύγκριση αριθμών (MIPS με flops).

βλεπω το εριξες στην μελετη! :-) για να μην παρεξηγουμαι εχω ps2 και ps3 αλλα στο ps1 κανω ακομα εμπαργκο! :devil:

Το Dreamcast ειναι πραγματικα απο τις καλυτερες κονσολες που εχουν βγει και πολυ μπροστα για την εποχη του!

Θα συμφωνησω πως η πειρατεια ηταν ενας απο τους λογους που το σκοτωσαν και ισως η ελειψη πολλων third party development αν εξαιρεσεις την Capcom και Snk.Για το DvD δε νομιζω πως ηταν ενας απο τους βασικους λογους καθώς και το gamecube  ηταν οτι να ναο αλλα 21 μυρια τα πουλησε το ιδιο και το original xbox που παρόλο που ειχε και σκληρο και επερνε και dvd πουλησε μολις 24 μυρια κονσολες.

Αυτο που μ εχει εντυπωσιασει ιδιαιτερα ειναι πως ο κοσμος ακομα 17 χρονια μετα λατρευει στην ουσια το dreamcast με νεα games καθε χρονο πολλα homebrews,online services και απειρα communities!

Το μονο αρνητικο στην ολη υποθεση ειναι πολλα games βγηκαν στη συνεχεια και για αλλες κονσολες και αλλα πολλα εμειναν Ιαπωνια.

Κατα τ αλλα πιστευω πως η Sega τα τελευταια 3 χρονια εχει δειξει χαρακτηρα που την κανουν εναν αξιολογο developer και εχει οντως σημαντικα κερδοι αν αναλογιστει κανεις τα football manager.total war ολα τα games της atlus ακομα και τα προχειρα Sonic πουλησαν.

Κατι που θα ηθελα να δω ειναι συνεργασια Nintendo-Sega καθως και οι δυο εταιριες εχουν δυναμικα franchises και κιριως η sega που εχει αφησει πολλους της τιτλους πισω για πανω απο μια δεκαετια!

Ναι και την κυκλοφορια του NX μαζι με support απο Sega πιστευω θα ειναι Giant Killer για την Sony.(η microsoft δεν νομιζω πως ειναι και σημαντικος αντιπαλος).

και ομως οταν πρωτοκυκλοφορησε το ps2 το 2000 στην ιαπωνια ολοι ετρεχαν να το αγορασουν λογω του dvd. αυτη η επιλογη μαζι με την ps1 συμβατοτητα ηταν κινησεις ματ απο την sony εφοσον συνδιαζε gaming με  dvd player σε δελεαστικη τιμη,εκεινει την εποχη τα dvd players ηταν πανακριβα. το αποτελεσμα ηταν μιας και στην αρχη το ps2 δεν ειχε πολλα και καλα παιχνιδια σε σχεση με το dreamcast [στην πραγματικοτητα απογοητευσε] να πουλησει τρελα μονο και μονο για να βλεπουν ταινιες και να χασει η sega μεγαλο μεριδιο απο την αγορα.

Δημοσ.

Το Dreamcast ειναι πραγματικα απο τις καλυτερες κονσολες που εχουν βγει και πολυ μπροστα για την εποχη του!

Θα συμφωνησω πως η πειρατεια ηταν ενας απο τους λογους που το σκοτωσαν και ισως η ελειψη πολλων third party development αν εξαιρεσεις την Capcom και Snk.Για το DvD δε νομιζω πως ηταν ενας απο τους βασικους λογους καθώς και το gamecube  ηταν οτι να ναο αλλα 21 μυρια τα πουλησε το ιδιο και το original xbox που παρόλο που ειχε και σκληρο και επερνε και dvd πουλησε μολις 24 μυρια κονσολες.

Αυτο που μ εχει εντυπωσιασει ιδιαιτερα ειναι πως ο κοσμος ακομα 17 χρονια μετα λατρευει στην ουσια το dreamcast με νεα games καθε χρονο πολλα homebrews,online services και απειρα communities!

Το μονο αρνητικο στην ολη υποθεση ειναι πολλα games βγηκαν στη συνεχεια και για αλλες κονσολες και αλλα πολλα εμειναν Ιαπωνια.

Κατα τ αλλα πιστευω πως η Sega τα τελευταια 3 χρονια εχει δειξει χαρακτηρα που την κανουν εναν αξιολογο developer και εχει οντως σημαντικα κερδοι αν αναλογιστει κανεις τα football manager.total war ολα τα games της atlus ακομα και τα προχειρα Sonic πουλησαν.

Κατι που θα ηθελα να δω ειναι συνεργασια Nintendo-Sega καθως και οι δυο εταιριες εχουν δυναμικα franchises και κιριως η sega που εχει αφησει πολλους της τιτλους πισω για πανω απο μια δεκαετια!

Ναι και την κυκλοφορια του NX μαζι με support απο Sega πιστευω θα ειναι Giant Killer για την Sony.(η microsoft δεν νομιζω πως ειναι και σημαντικος αντιπαλος).

Δεν είναι σημαντικός αντίπαλος η ms;!

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι σημαντικός αντίπαλος η ms;!

Η ms υπαρχει αυτη τη στιγμη καθαρα λογο multiplatform και παρα πολυ καλη υποστηριξη multiplayer.Καθαρα δεν εχει τα μεγαλα releases σαν nintendo και sony εαν σκεφτεις πως τα περισσοτερα κυκλοφορουν και για τις 2 κονσολες αλλα και για PC.

Δε θεωρω το Halo και το Gears of war ισαξιο με κανενα Zelda,Mario, Metroid κλπ και το ιδιο ισχυει και για God of war, ico κλπ.

Nintendo και Sony σε primary releases ειναι ετοι φωτος μπροστα.Παντα προσωπικη αποψη!

Δημοσ.

Η ms υπαρχει αυτη τη στιγμη καθαρα λογο multiplatform και παρα πολυ καλη υποστηριξη multiplayer.Καθαρα δεν εχει τα μεγαλα releases σαν nintendo και sony εαν σκεφτεις πως τα περισσοτερα κυκλοφορουν και για τις 2 κονσολες αλλα και για PC.

Δε θεωρω το Halo και το Gears of war ισαξιο με κανενα Zelda,Mario, Metroid κλπ και το ιδιο ισχυει και για God of war, ico κλπ.

Nintendo και Sony σε primary releases ειναι ετοι φωτος μπροστα.Παντα προσωπικη αποψη!

Σεβαστή φυσικά αλλά δεν θα συμφωνήσω! Η ms έχει 15 χρόνια που χτίζει με αρκετά μεγάλη επιτυχία. Halo, gears, forza, είναι τεράστιες σειρές, ενώ αυτά που αναφέρεις κοντεύουν (δυστυχώς) να ξεχαστούν. Η αγορά είναι σκληρή, δεν συγχωρεί πολλές αποτυχίες!

Δημοσ.

να ρωτησω τωρα κατι μπας το ξερει κανενας καλα το θεμα γιατι εχω ψιλομπερδευτει και αφορα  το mega drive το πρωτο μοντελο. εχω την εντυπωση πως θερμαινεται παραπανω απο το κανονικο και κυριως το τροφοδοτικο του,τωρα μπορει και να ειναι η ιδεα μου,παντως θερμαινεται παραπανω απο το snes . το τροφοδοτικο του παντως δεν ειναι το αυθεντικο [με αυτο μου το πουλησαν] και εχει output 10volt 1000mA, ξερω οτι το original εχει προδιαγραφες 10volt 1200mA. λετε να εχω θεμα? στις περισσοτερες συζητησεις σε ξενα φορουμ λενε οτι ειναι οκ απο 1000mA και πανω αλλα οχι λιγοτερα.τωρα αν ειναι καποια στιγμη να τα φτησει ο μετασχηματιστης ζαμαν φου! το mega drive να μην παθει ζημια.το εχω τωρα περιπου εναν χρονο.

Δημοσ.

Είναι «βαρύ» και ογκώδες; Αν ναι, δεν είναι switching.

ειναι απλο μονοκοματο για pal μηχανηματα 50hz.

Δημοσ.

Εάν το PSU ζεστένεται παραπάνω τότε συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω - ή συνδιασμός αυτών:

- το psu είναι παλαιού τύπου - βαρύ και ζεστό (όπως εννοεί ο bedazzled)

- το psu δουλεύει στα όρια απόδοσής του οπότε ζεστένεται

 

Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με το psu τότε πολύ απλά πάρε ένα καλό 9v με απόδοση 1.5 ή 2Α , ρύθμισε τη σωστή πολικότητα σε αυτό [ το md έχει την ανάποδη από το κανονικό: εξωτερικά (+) , κέντρο (-) ] 

 

Δε χρειάζεται ψάξεις 10v psu - ούτως ή άλλως το md εσωτερικά τα μετατρέπει σε 5v , ένα καλό 9v psu θα κάνει θαύματα - δοκιμασμένο χρόνια τώρα ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν το PSU ζεστένεται παραπάνω τότε συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω - ή συνδιασμός αυτών:

- το psu είναι παλαιού τύπου - βαρύ και ζεστό (όπως εννοεί ο bedazzled)

- το psu δουλεύει στα όρια απόδοσής του οπότε ζεστένεται

 

Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με το psu τότε πολύ απλά πάρε ένα καλό 9v με απόδοση 1.5 ή 2Α , ρύθμισε τη σωστή πολικότητα σε αυτό [ το md έχει την ανάποδη από το κανονικό: εξωτερικά (+) , κέντρο (-) ] 

 

Δε χρειάζεται ψάξεις 10v psu - ούτως ή άλλως το md εσωτερικά τα μετατρέπει σε 5v , ένα καλό 9v psu θα κάνει θαύματα - δοκιμασμένο χρόνια τώρα ;)

και εγω ειμαι ποιο κοντα οτι δουλευει στα ορια του [1000mA αντι 1.2 που απαιτηται].τωρα την πολικοτητα πως την ρυθμιζεις? το θεμα ειναι να μην παθει ζημια το mega drive ,ο μετασχηματιστης αν καει αγοραζω αλλο. τουλαχιστον τωρα που χειμωνιαζει τα; πραγματα ειναι καλυτερα, το καλοκαιρι με την ζεστη εγινε ποιο εντονο το προβλημα. θυμαμε κατι παρομοιο ειχα αντιμετωπισει με το ps2 slim απο τα πρωτα μοντελα που ειχαν εξωτερικο μετασχηματιστη στο οποιο θερμαινοταν υπερβολικα ο μετασχηματιστης και κατα επεκταση το ps2 ,τοτε ειχε βγαλει η sony ανακοινωση για προβληματικους μετασχηματιστες και τους αλλαζε χωρις κοστος.τελικα το αποτελεσμα ηταν καποια στιγμη να καει ο μετασχηματιστης,το ps2 δεν επαθε το παραμικρο.

Δημοσ.

Εάν το PSU ζεστένεται παραπάνω τότε συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω - ή συνδιασμός αυτών:

- το psu είναι παλαιού τύπου - βαρύ και ζεστό (όπως εννοεί ο bedazzled)

- το psu δουλεύει στα όρια απόδοσής του οπότε ζεστένεται

 

Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με το psu τότε πολύ απλά πάρε ένα καλό 9v με απόδοση 1.5 ή 2Α , ρύθμισε τη σωστή πολικότητα σε αυτό [ το md έχει την ανάποδη από το κανονικό: εξωτερικά (+) , κέντρο (-) ] 

 

Δε χρειάζεται ψάξεις 10v psu - ούτως ή άλλως το md εσωτερικά τα μετατρέπει σε 5v , ένα καλό 9v psu θα κάνει θαύματα - δοκιμασμένο χρόνια τώρα ;)

 

Ναι, τα παλιά (με μετασχηματιστή/πηνίο) είχαν χαμηλή απόδοση και μεγάλες θερμικές απώλειες...

 

Θυμάμαι κάποτε με ένα Atari βγάζαμε τον μετασχηματιστή από την πρίζα μόλις τελειώναμε το παιχνίδι, γιατί ζεμάταγε.

 

Οπότε segaboy βρες ένα καλό switching τροφοδοτικό με συμβατά χαρακτηριστικά (τάση και αμπεράζ).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...