Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω ήταν καλή κατασκευή και το ps πάντως. 

 

(Και για να κάνουμε λίγο πλάκα, στάνταρ περισσότερα θα είναι τα ps που λειτουργούν, τόσα παραπάνω που έχουν πουληθεί!  :D ).

πλακα,πλακα γυρω στα 90μυρια περισσοτερα!!!  :cry:

Για μενα ολες οι κονσολες ειναι πολυ καλες κατασκευες.

 

Η χειροτερη κονσολα κατασκευαστικα ειναι το ps3 super slim. Τετοια πλαστικα, κινεζικο σκληρο (στους 2 μηνες παρεδωσε), προβληματα με θορυβο στα αναλογικα χειριστηρια, δεν κλεινει καλα η συρρομενη πορτα και θελει 4-5 κοπανηματα, δεν εχω ξαναδει. Ευτυχως το υπολοιπο ειναι αξιοπρεπες και δουλευει ακομα, για ποσο?

Κονσολα ντροπη.

Τα υπολοιπα ps ειναι μια χαρα.

παντως ειχα την εντυπωση οτι ειναι το ιδιο αξιοπιστο με το απλο slim. οπως και να εχει η sony ειναι απαραδεκτη που κραταει τις τιμες ακομα υψηλες και με τον ανεπαρκεστατο 12gb σκληρο σε συνδιασμο με την αφαιρεση του backward combatility για να ξαναπληρωνεις τα ps2 παιχνιδια που ειδη εχεις σε δισκακια απο το ps store, μιλαμε τωρα οι ανθρωποι δεν χαριζουν καστανα η μαλλον βγαζουν και απο την μυγα ξυγκι.

  • Like 1
  • Απαντ. 498
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

%CE%BD%CE%B1%CE%B91436178254.jpg

ελπιζω το ναι να αναφερεται  στο συμφωνω οτι η sony δεν χαριζει ουτε μεταχειρισμενη σαπουναδα [η microsoft ειναι και χειροτερη] ,γιατι το δημοψηφησμα ηταν περσυ!! :-D

Δημοσ.

Παιδιά το μόνο που έχω να πω είναι ότι όσοι πεθαίνουν νωρίς γίνονται ήρωες...

Rip Sega dreamcast και απλά ας μείνουμε με την γλυκιά ανάμνηση /νοσταλγία του shenmue ενός παιχνιδιού τουλάχιστον δέκα χρόνια μπροστά από την εποχή του.

Δημοσ.

Οποιος εχει καλο ηχοσυστημα, να παιξει Sega Mega Drive εκει. Εχει απιστευτο ηχο η κονσολα, μονο η Sega βγαζει τετοιο ηχο.

Δημοσ.

Οποιος εχει καλο ηχοσυστημα, να παιξει Sega Mega Drive εκει. Εχει απιστευτο ηχο η κονσολα, μονο η Sega βγαζει τετοιο ηχο.

streets of rage 1 stage 5 music και ξεσηκωσε την γειτονια!!!

Δημοσ.

Χαχαχα, εγω εβαλα το daze before christmas! Μουσικαρα. Αντε και καλα Χριστουγεννα! Θα με μαζεψουνε.

Η καθε πιστα εχει τη δικη της μουσικη. Μ αρεσει.

 

Τωρα δοκιμαζω το Hercules, ενα γιαπωνεζικο. Καλο σολαρισμα το synthesizer.

Skata, ειναι hack. Unofficial. Δεν πειραζει. Δεν πειραζει καθολου.

 

Κορυφαια τα streets of rage. Για πειτε τα καλυτερα σε μουσικη μη ψαχνω σα μλκς.

Δημοσ.

Χαχαχα, εγω εβαλα το daze before christmas! Μουσικαρα. Αντε και καλα Χριστουγεννα! Θα με μαζεψουνε.

Η καθε πιστα εχει τη δικη της μουσικη. Μ αρεσει.

 

Τωρα δοκιμαζω το Hercules, ενα γιαπωνεζικο. Καλο σολαρισμα το synthesizer.

Skata, ειναι hack. Unofficial. Δεν πειραζει. Δεν πειραζει καθολου.

 

Κορυφαια τα streets of rage. Για πειτε τα καλυτερα σε μουσικη μη ψαχνω σα μλκς.

και μενα γενικα τα περισσοτερα παιχνιδια με αξιομνημονευτες μουσικες ειναι αυτα του mega drive αντε και του κλασικου game boy ,τωρα ισως λογω νοσταλγιας η  λογο ηλικιας δεν ενθουσιαζομαι και πολυ οπως τοτε. μπορεις να βρεις και στο utube παντος τις μουσικες η τραγουδακια απο βιντεοπαιχνιδια, θα σου προτεινω μερικα παιχνιδακια ανα φορματ με κατα την γνωμη καλη μουσικη επενδηση που τα εχω και στην συλλογη μου.                                                                                                                                                       mega drive: streets of rage 1-2, sonic 1-2,shinobi revenge,shinobi 3,golden axe,shadow of the beast,batman 1,eswat,alladin,lion king,eternal champions.    sega saturn:tomb raider,road rash,daytona usa circuit edition,exhumed.      dreamcast:metropolis street racing,star wars racing.     pc:severance blade of darkness,dark forces 2 jedi knight..     ps2:god of war 1-2,out run 2006,scarface,ολα τα gta.    classic game boy:mario land 1-2,gargoyles quest,castlevania adventure,batman 1  και γενικα τοσα πολλα που θα μπορουσαμε να συζηταμε για μηνες.

και μενα γενικα τα περισσοτερα παιχνιδια με αξιομνημονευτες μουσικες ειναι αυτα του mega drive αντε και του κλασικου game boy ,τωρα ισως λογω νοσταλγιας η  λογο ηλικιας δεν ενθουσιαζομαι και πολυ οπως τοτε. μπορεις να βρεις και στο utube παντος τις μουσικες η τραγουδακια απο βιντεοπαιχνιδια, θα σου προτεινω μερικα παιχνιδακια ανα φορματ με κατα την γνωμη καλη μουσικη επενδηση που τα εχω και στην συλλογη μου.                                                                                                                                                       mega drive: streets of rage 1-2, sonic 1-2,shinobi revenge,shinobi 3,golden axe,shadow of the beast,batman 1,eswat,alladin,lion king,eternal champions.    sega saturn:tomb raider,road rash,daytona usa circuit edition,exhumed.      dreamcast:metropolis street racing,star wars racing.     pc:severance blade of darkness,dark forces 2 jedi knight..     ps2:god of war 1-2,out run 2006,scarface,ολα τα gta.    classic game boy:mario land 1-2,gargoyles quest,castlevania adventure,batman 1  και γενικα τοσα πολλα που θα μπορουσαμε να συζηταμε για μηνες.

βεβαια τα συγκεκριμενα που ανεφερα ειναι και καλα παιχνιδια.

  • Like 1
Δημοσ.

Segaboy αν σε ψήνει έχει βάλει retro series videos το EG/DF και επί τη ευκαιρία μου θύμισε άλλον ένα λόγο αποτυχίας του Saturn: τα quads.

 

Το μοναδικό σύστημα (μαζί με την αρχαία NV1) που έπαιζε με quads αντί τα παραδοσιακά triangles...

Δημοσ.

Segaboy αν σε ψήνει έχει βάλει retro series videos το EG/DF και επί τη ευκαιρία μου θύμισε άλλον ένα λόγο αποτυχίας του Saturn: τα quads.

 

Το μοναδικό σύστημα (μαζί με την αρχαία NV1) που έπαιζε με quads αντί τα παραδοσιακά triangles...

 

Και ποιός σου είπε ότι τα quads ήταν (τόσο) χειρότερα? Και από που συμπέρανες την εποχή που διαμορφωνόταν το 3D ότι τα ΤΡΙΓΩΝΑ ήταν παραδοσιακά? Τα Quads ήταν...

 

Για.. ρίξτο λίγο στην μελέτη

 

https://forum.beyond3d.com/threads/questions-about-sega-saturn.58086/

 

 

Σε έπιασα αδιάβαστο

 

(χαχα σήμερα σε κυνηγάω bedazzled)

 

"its that hardware is optimized ONLY for rendering triangles. in case of other geometry the driver splits up everything in triangles. about saving space its a strange question. if you want a quad you need 4 vertices anyways rendered with TRIANGLE_STRIP as best solution. so apparently you cant draw a quad with 3 vertices right?"

 

 

"welcome. btw, OpenGL supportes many primitives. Direct3D on the onther side can only operate on triangles (besides points and lines), no quads, no quad strips, no polygons"...

 

κατάλαβες ^^

 

https://www.opengl.org/discussion_boards/showthread.php/166204-why-are-used-triangles-and-not-quads

 

και ένα πρόσφατο :

 

https://forums.unrealengine.com/showthread.php?89577-Quads-OR-Triangles

 

Marketing huh?

 

(Μια χαρά ήταν τα quads όπως κατάλαβες - οι ΔΥΟ HITACHI RISC δεν ήταν - εδώ ζορίζονται με το multithread σε ΕΝΑ επεξεργαστή.... φαντάσου τότε σύστημα 2-CPU XEON)

 

Για ΑΥΤΟ απέτυχε - όχι για τα quads - απλά ότι ήταν μηχάνημα για 2D εκεί έσφαζε και όταν είδαν τι θα έκανε η sony Με 3d κουμπώσαν 2ο risc και αν και το μηχάνημα θεωρητικά ΕΣΦΑΖΕ το PS - ποιός το προγραμμάτιζε ΤΟΤΕ. 

 

Κάτι μου θυμίζει (cell-xenon) εεε?

 

Σε τελική το shenmue τα εξηγεί όλα ^^

  • Like 1
Δημοσ.

Segaboy αν σε ψήνει έχει βάλει retro series videos το EG/DF και επί τη ευκαιρία μου θύμισε άλλον ένα λόγο αποτυχίας του Saturn: τα quads.

 

Το μοναδικό σύστημα (μαζί με την αρχαία NV1) που έπαιζε με quads αντί τα παραδοσιακά triangles...

εχει δικιο ο steve sheep σε αυτο που λεει,αν παρατηρησεις στα περισσοτερα ps πολυγωνικα παιχνιδια φαινονται οι ραφες η και σπασιματα στα πολυγωνα-textures ,στο saturn με τα guads αυτο το προβλημα διορθωνεται. τα βιντεος τα εχεις ανεβασει στο utube? και τι εννοεις ED/DF?

Και ποιός σου είπε ότι τα quads ήταν (τόσο) χειρότερα? Και από που συμπέρανες την εποχή που διαμορφωνόταν το 3D ότι τα ΤΡΙΓΩΝΑ ήταν παραδοσιακά? Τα Quads ήταν...

 

Για.. ρίξτο λίγο στην μελέτη

 

https://forum.beyond3d.com/threads/questions-about-sega-saturn.58086/

 

 

Σε έπιασα αδιάβαστο

 

(χαχα σήμερα σε κυνηγάω bedazzled)

 

"its that hardware is optimized ONLY for rendering triangles. in case of other geometry the driver splits up everything in triangles. about saving space its a strange question. if you want a quad you need 4 vertices anyways rendered with TRIANGLE_STRIP as best solution. so apparently you cant draw a quad with 3 vertices right?"

 

 

"welcome. btw, OpenGL supportes many primitives. Direct3D on the onther side can only operate on triangles (besides points and lines), no quads, no quad strips, no polygons"...

 

κατάλαβες ^^

 

https://www.opengl.org/discussion_boards/showthread.php/166204-why-are-used-triangles-and-not-quads

 

και ένα πρόσφατο :

 

https://forums.unrealengine.com/showthread.php?89577-Quads-OR-Triangles

 

Marketing huh?

 

(Μια χαρά ήταν τα quads όπως κατάλαβες - οι ΔΥΟ HITACHI RISC δεν ήταν - εδώ ζορίζονται με το multithread σε ΕΝΑ επεξεργαστή.... φαντάσου τότε σύστημα 2-CPU XEON)

 

Για ΑΥΤΟ απέτυχε - όχι για τα quads - απλά ότι ήταν μηχάνημα για 2D εκεί έσφαζε και όταν είδαν τι θα έκανε η sony Με 3d κουμπώσαν 2ο risc και αν και το μηχάνημα θεωρητικά ΕΣΦΑΖΕ το PS - ποιός το προγραμμάτιζε ΤΟΤΕ. 

 

Κάτι μου θυμίζει (cell-xenos) εεε?   

αμ' πραβο!! αυτο το βιντεο στο utube ηθελα να αναφερω αλλα ειχα ξεχασει τον τιτλο του. βεβαια για να τον ακολουθησεις τον τυπο και να καταλαβεις τι λεει πρεπει να εισαι γνωστης του αντικειμενου,εγω στα μισα εχασα την μπαλα!!

  • Like 1
Δημοσ.

Επαθα ζημια σημερα στο Dreamcast. Ειναι το πρωτο μοντελο, το πηρα τελος 1999.

 

Εκανε συνεχεια reset σε ασχετα σημεια. Ειναι η τριτη φορα που το παθαινει στη ζωη του. Το led τρεμοπαιζε πολυ αμοιδρα (ισα που το εβλεπες). Ασχολουμαι απο το μεσημερι.

 

-1ον το καλωδιο του χειριστηριου δεν ειναι σπασμενο. Ειναι συμπτωμα απο σπασμενο καλωδιο να κανει reset. Γιατι και πως σε αλλο post.

-2ον ανοιξα το dreamcast και κοιταξα το τροφοδοτικο. Οι πυκνωτες σε αριστη κατασταση.

-3ον το διακοπτακι που αναβει. Το ψεκασα με καθαριστικο επαφων. Ψιλοεφτιαξε.

 

Θα τον καταργησω τον διακοπτη τελειως. Θα το αναβω με την πριζα. Δεν εχει σταθερο ρευμα. Ετσι φενεται απο το led.

 

Δε νομιζω να εχω προβλημα με την μεταλλικη πλακα που ακουμπαει στα chipακια. Θα το κοιταξω κι αυτο. Αν και για τροφοδοτικο το βλεπω.

 

Το βλεπω να το κανω γελιογραφια το μηχανημα, με εξωτερικο τροφοδοτικο απο pc. Θα του αγορασω κι ενα ομορφο κουτι απο pc. Να το βαφτισω απο τωρα Sega PC?

 

Ρε που εμπλεξα.

Δημοσ.

Επαθα ζημια σημερα στο Dreamcast. Ειναι το πρωτο μοντελο, το πηρα τελος 1999.

 

Εκανε συνεχεια reset σε ασχετα σημεια. Ειναι η τριτη φορα που το παθαινει στη ζωη του. Το led τρεμοπαιζε πολυ αμοιδρα (ισα που το εβλεπες). Ασχολουμαι απο το μεσημερι.

 

-1ον το καλωδιο του χειριστηριου δεν ειναι σπασμενο. Ειναι συμπτωμα απο σπασμενο καλωδιο να κανει reset. Γιατι και πως σε αλλο post.

-2ον ανοιξα το dreamcast και κοιταξα το τροφοδοτικο. Οι πυκνωτες σε αριστη κατασταση.

-3ον το διακοπτακι που αναβει. Το ψεκασα με καθαριστικο επαφων. Ψιλοεφτιαξε.

 

Θα τον καταργησω τον διακοπτη τελειως. Θα το αναβω με την πριζα. Δεν εχει σταθερο ρευμα. Ετσι φενεται απο το led.

 

Δε νομιζω να εχω προβλημα με την μεταλλικη πλακα που ακουμπαει στα chipακια. Θα το κοιταξω κι αυτο. Αν και για τροφοδοτικο το βλεπω.

 

Το βλεπω να το κανω γελιογραφια το μηχανημα, με εξωτερικο τροφοδοτικο απο pc. Θα του αγορασω κι ενα ομορφο κουτι απο pc. Να το βαφτισω απο τωρα Sega PC?

 

Ρε που εμπλεξα.

κουλαρε φιλαρακι, τα random reset ειναι θερμοκρασιακο θεμα και μπορεις να το διορθωσεις και μονος σου, απλως το ανοιγεις και πρεπει να καθαρισεις τις ακιδες του εσωτερικου power unit με καθαρο οινοπνευμα και μετα με καποιο λαδακι για ηλεκτρικα κυκλωματα.οσο περνουν τα χρονια στο συγκεκριμενο σημειο μαζευει λερα και με την αυξηση της θερμοκρασιας δεν κανει καλη επαφη και ετσι δεν δινει ρευμα στο λειζερ με αποτελεσμα τα τυχαια ρεσετ. δες αναλογα tuturials στο ιντερνετ με θεμα dreamcast random resets fix, για να το κανεις σωστα χωρις να προκαλεσεις καμια ζημια, εγω το δικο μου ετσι το διωρθωσα.

Δημοσ.

εχει δικιο ο steve sheep σε αυτο που λεει,αν παρατηρησεις στα περισσοτερα ps πολυγωνικα παιχνιδια φαινονται οι ραφες η και σπασιματα στα πολυγωνα-textures ,στο saturn με τα guads αυτο το προβλημα διορθωνεται. τα βιντεος τα εχεις ανεβασει στο utube? και τι εννοεις ED/DF?

αμ' πραβο!! αυτο το βιντεο στο utube ηθελα να αναφερω αλλα ειχα ξεχασει τον τιτλο του. βεβαια για να τον ακολουθησεις τον τυπο και να καταλαβεις τι λεει πρεπει να εισαι γνωστης του αντικειμενου,εγω στα μισα εχασα την μπαλα!!

Απ' ότι έχω δει ...τώρα θα με κράξετε αλλα ο RICHARD LEADBETTER (DF/EG) δεν ξέρει περισσότερα από ότι ξέρω εγώ ή ο Bedazzled - απλά έχει τα μηχανήματα .. και πάνω κάτω ίδιες γνώσεις με εμάς και πάνω απ'όλα είναι η δουλειά του.

 

Ειλικρινά για σοβαρές αναλύσεις ... beyond3d - όλα τα άλλα είναι μέντες (για εμας τους θνητούς - ότι πλησιέστερο σε dev site) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...