Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σωστο αυτο που λετε, αλλα δεν δεχομαι εταιριες οπως η EA που στο κατω κατω φτιαχτηκαν και εγιναν μεγαλες μεσω της SEGA να βγαζουν στο saturn αυτα τα χαλια η η EIDOS -GORE να δικαιολογει οτι δεν βγαζει το tomb raider 2 [επειδη τα πηρε χοντρα απο την sony] γιατι και καλα το hardware του saturn ειναι αδυναμο, τωρα ολοι αυτοι βλεποντας τιτλους οπως τα burning rangers,sonic r,quake,exhumed και ολες αυτες τις παιχνιδαρες που δυστιχως κυκλοφορησαν μονο στην ιαπωνια, δεν εκτιθονται?                                                                                                                                                                                                                                                            υπαρχουν πολλα παραδειγματα παιχνιδιων του saturn που εκαναν και transperancies και lightsourcing effects, απλως ηθελε χρονο και καλους προγραματιστες για να βγαλουν απο το οντως πολυπλοκο και δυσκολο hardware παπαδες και λαγους απο τα χερια.το προβλημα ηταν οτι οι περισσοτερες εταιριες για να προλαβουν τις ημερομηνιες αλλα και για το ευκολο χρημα δεν αφιερωναν τον απαραιτητο χρονο για optimisation και effects και αλλοι εκαναν αρπα κολα δουλειες χρησιμοποιωντας μονο τον ενα επεξεργαστη.                                                                                                                                                                                                                       ετσι λοιπον το saturn απεκτησε απο νωρις τη φημη οτι δεν κανει για 3d παρολο που θεωρειται ενα 2d κτηνος.γενικα η sega υποτιμησε ολα αυτα τα νεα δεδομενα της 3d εποχης που εγιναν ποιο εμφανη λογω της καλυτερης απο το αναμενωμενο επιδοσης που ειχε το playstation [και των δισεκατομυριων της sony] και ετσι εχασε το προβαδισμα στις πωλησεις .αυτο ειχε τελικα σαν αποτελεσμα πολλοι  third party developers να βγαζουν τα παιχνιδια τους στο playstation αφου θα ειχαν σιγουρες πωλησεις[ ας ειναι καλα ο stolar που εθαψε νωρις το saturn].                                                                                                                                                                                                                                    


Ήταν όντως δύσκολο λόγω dual CPU. Εδώ στα PC μέχρι και τα μέσα 2000s η νόρμα ήταν το single-threaded coding.

 

Πέρα από αυτό, έπαιξε και η πειρατεία τον ρόλο της, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα...

 η πειρατεια εκαψε το dreamcast φιλε μου οχι το saturn.με το dreamcast  η sega για να μεινει στον ανταγωνισμο  και για να ρεφαρει απο την χασουρα που ειχε με την υποθεση saturn ,μειωσε σημαντικα την τιμη του χανοντας σημαντικα ποσα με σκοπο να εχει κερδος αποκλειστικα απο το software.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          αυτος ειναι ο κυριος λογος που τα παιχνιδια του ηταν σε GD-ROM που δεν μπορουσε μεχρι τοτε να αντιγραφτει.βεβαια δεν περασε ουτε χρονος απο την κυκλοφορια του και ανακαλυφθηκαν προγραματα αντιγραφης gd-rom σε cd κανοντας την πειρατεια στο dreamcast ευκολη υποθεση , λιγο πριν την κυκλοφορια του ps2 με dvd ,τωρα τα συμπερασματα δικας σας.                                                                                                                                                                                                                                                              με ολη αυτη την κατασταση η sega αντι να εχει κερδος εμπαινε μεσα οικονομικα και ετσι αναγκαστηκε να σταματησει προωρα το dreamcast και να αποσυρθει απο τις console μπιζνες για να μην χρεωκοπισει τελειως ,αφηνοντας απουλητο τεραστιο στοκ.                    αυτα τωρα δεν τα λεω εγω αλλα ιδια στελεχη της sega.

  • Απαντ. 498
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εννοώ ότι η πειρατεία έκανε γνωστό το PlayStation brand, εν αντιθέσει με τα Saturn & N64.

 

Όσο για την SEGA, έκανε σωρεία λαθών αρχής γενομένης από το 32X...

  • Like 2
Δημοσ.

Εννοώ ότι η πειρατεία έκανε γνωστό το PlayStation brand, εν αντιθέσει με τα Saturn & N64.

 

Όσο για την SEGA, έκανε σωρεία λαθών αρχής γενομένης από το 32X...

εν μερη σωστο αυτο που λες ,αλλα εγω θυμαμαι που πηγαινες στον κοτσοβολο και επαιρνες playstation μονο με την ταυτοτητα σου για να το ξεπληρωσεις με δοσεις και καλα και ετσι ετρεχαν ολοι να παρουν ,απο κατι τετοια εκανε στην αρχη τρελες πωλησεις το playstation στην ελλαδα, λες τωρα τα καταστηματα για να ρισκαρουν με τετοιες πρακτικες,να μην ειχαν τις πλατες της sony?                    η πειρατεια στο playstation εχω την εντυπωση οτι επεκταθηκε εφοσον ειχε ειδη καθιερωθει το μηχανημα.καλα ειναι γνωστο πως η αλαζονεια και ξεροκεφαλια της sega  συνεβαλε στην πτωση της, εκτεθηκε βλεπεις και σε πολλα μηχανηματα ταυτοχρονα μπερδευοντας το κοινο και developers. το 32x παντως αν και αποτυχια ειχε καμια δεκαρια καλα παιχνιδακια, το mega cd ακομα περισσοτερα διαμαντακια.

Δημοσ.

εν μερη σωστο αυτο που λες ,αλλα εγω θυμαμαι που πηγαινες στον κοτσοβολο και επαιρνες playstation μονο με την ταυτοτητα σου για να το ξεπληρωσεις με δοσεις και καλα και ετσι ετρεχαν ολοι να παρουν ,απο κατι τετοια εκανε στην αρχη τρελες πωλησεις το playstation στην ελλαδα, λες τωρα τα καταστηματα για να ρισκαρουν με τετοιες πρακτικες,να μην ειχαν τις πλατες της sony?                    η πειρατεια στο playstation εχω την εντυπωση οτι επεκταθηκε εφοσον ειχε ειδη καθιερωθει το μηχανημα.καλα ειναι γνωστο πως η αλαζονεια και ξεροκεφαλια της sega  συνεβαλε στην πτωση της, εκτεθηκε βλεπεις και σε πολλα μηχανηματα ταυτοχρονα μπερδευοντας το κοινο και developers. το 32x παντως αν και αποτυχια ειχε καμια δεκαρια καλα παιχνιδακια, το mega cd ακομα περισσοτερα διαμαντακια.

Επίσης το δίνανε δώρο με νέες συνδέσεις κινητού! Γενικά υπήρχε πολύ καλή προώθηση, κάτι που δεν περίμεναν πολλοί από μια εταιρεία που έβγαζε την πρώτη της κονσόλα και είχε να ανταγωνιστεί έμπειρους και καταξιωμένους παίχτες (sega, nintendo).

Δημοσ.

Έτσι, παλιά τα "twins" ήταν οι SEGA/Nintendo και μετά μπήκαν σφήνα οι Sony/MS. :)

 

Φαντάσου να είχαν την λογική «ποιός τα βάζει τώρα με καταξιωμένους παίκτες» που θα ήμασταν σήμερα...

  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι, παλιά τα "twins" ήταν οι SEGA/Nintendo και μετά μπήκαν σφήνα οι Sony/MS. :)

 

Φαντάσου να είχαν την λογική «ποιός τα βάζει τώρα με καταξιωμένους παίκτες» που θα ήμασταν σήμερα...

Βέβαια και η sony ήταν μεγαθήριο και μπορούσε να στηρίξει όσο χρειαζόταν με διαφήμιση, προώθηση, συμφωνίες με εταιρείες κλπ. Μόνο στο συγκεκριμένο κομμάτι ήταν νέα. Δεν θα ήταν το ίδιο εύκολο να το κάνει αυτό μια μικρή εταιρεία.

Δημοσ.

Πλέον έχουν γυρίσει τούμπα τα πράγματα και η Sony θεωρείται φτωχότερη από την Nintendo... και όμως πολλοί λένε για την Nintendo που να τα βάζει τώρα με την Sony, λες και η Sony ήταν πάντα κυρίαρχος του παιχνιδιού.

Δημοσ.

Πλέον έχουν γυρίσει τούμπα τα πράγματα και η Sony θεωρείται φτωχότερη από την Nintendo... και όμως πολλοί λένε για την Nintendo που να τα βάζει τώρα με την Sony, λες και η Sony ήταν πάντα κυρίαρχος του παιχνιδιού.

Εννοούσα για τότε, νομίζω ήταν δυνατή εταιρεία. Τώρα για τη sega ας πούμε δεν θα είναι δύσκολο να χτυπήσει τους άλλους τρεις;

Δημοσ.

απο την στιγμη που αποφασισαν οι μεγαλο πολυεθνικες με τα πολλα δις βλεποντας ψωμι να μπουν στο παιχνιδι game over!!.το εχω ξαναπει οτι ειναι μεγαλο πλεονεκτημα να εχεις την τεχνολογια και να φτιαχνεις μονο σου το hardware αντι να το αναθετεις σε τριτους,πχ το cd-rom ειναι πατεντα της sony, ετσι εχεις μεγαλα περιθωρια για μειωση του κοστους παραγωγης αλλα και να αντεξεις τυχον χασουρα. σε αυτον τον τομεα οι sega-nintendo απλα δεν μπορουν να ανταγωνιστουν εταιρειες οπως οι sony-microsoft.                                              ειδικα η sony στην αρχη για να καθιερωθει εριξε πολυ χρημα και στο marketing-προωθηση μηχανηματων αλλα και στην εξαγορα αποκλειστικων τιτλων. εε.. ας ηταν στο κατω,κατω της γραφης εξυπνοι οι sega-nintendo να συνεργαζοταν με την sony οταν αυτη τους το προτεινε και να μην την υποτιμουσαν. κυριως οσο αφορα την sega η sony τους προτεινε [οταν βεβαια η sega μεσορανουσε στα 16bit] μαζι με τον διευθυντη της sega of amerika kalinski [αυτος που εκανε το genesis νουμερο 1 στις ΗΠΑ] να φτιαξουν απο κοινου μια πανισχυρη 32bit κονσολα με brand sega,τωρα μαντεψτε τι εγινε? το σχεδιο το απεριψε η μητρικη sega of japan και αντι αυτου πιεσε την sega αμερικης να κανει κατι ωστε το genesis [mega drive] να μπορει να ανταγωνιστει το επερχομενο atari jaguar και ετσι γεννηθηκε το 32X.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        και αυτα 1χρονο πριν την κυκλοφορια του saturn στην ιαπωνια.

Δημοσ.

απο την στιγμη που αποφασισαν οι μεγαλο πολυεθνικες με τα πολλα δις βλεποντας ψωμι να μπουν στο παιχνιδι game over!!.το εχω ξαναπει οτι ειναι μεγαλο πλεονεκτημα να εχεις την τεχνολογια και να φτιαχνεις μονο σου το hardware αντι να το αναθετεις σε τριτους,πχ το cd-rom ειναι πατεντα της sony, ετσι εχεις μεγαλα περιθωρια για μειωση του κοστους παραγωγης αλλα και να αντεξεις τυχον χασουρα. σε αυτον τον τομεα οι sega-nintendo απλα δεν μπορουν να ανταγωνιστουν εταιρειες οπως οι sony-microsoft.                                              ειδικα η sony στην αρχη για να καθιερωθει εριξε πολυ χρημα και στο marketing-προωθηση μηχανηματων αλλα και στην εξαγορα αποκλειστικων τιτλων. εε.. ας ηταν στο κατω,κατω της γραφης εξυπνοι οι sega-nintendo να συνεργαζοταν με την sony οταν αυτη τους το προτεινε και να μην την υποτιμουσαν. κυριως οσο αφορα την sega η sony τους προτεινε [οταν βεβαια η sega μεσορανουσε στα 16bit] μαζι με τον διευθυντη της sega of amerika kalinski [αυτος που εκανε το genesis νουμερο 1 στις ΗΠΑ] να φτιαξουν απο κοινου μια πανισχυρη 32bit κονσολα με brand sega,τωρα μαντεψτε τι εγινε? το σχεδιο το απεριψε η μητρικη sega of japan και αντι αυτου πιεσε την sega αμερικης να κανει κατι ωστε το genesis [mega drive] να μπορει να ανταγωνιστει το επερχομενο atari jaguar και ετσι γεννηθηκε το 32X.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        και αυτα 1χρονο πριν την κυκλοφορια του saturn στην ιαπωνια.

Με τη nintendo ήξερα ότι ήταν να συνεργαστεί η sony, για τη sega δεν το ήξερα!

Δημοσ.

Με τη nintendo ήξερα ότι ήταν να συνεργαστεί η sony, για τη sega δεν το ήξερα!

ο λογος που αρχισε να τα σπαει με την sega ο καλινσκι, τυχαιο ειναι που πηγε αργοτερα στην sony .οσο για το 32x ο καλινσκι εκανε φιλοτιμες προσπαθειες να το προωθησει αλλα το εκαψε η sega ιαπωνιας που κυκλοφορησε προωρα χωρις ειδοποιηση στον χρονο μεσα το saturn στην ιαπωνια εξοργιζοντας προμηθευτες και developers[ο λογος που πολεμηθηκε το μηχανημα].

  • Like 1
Δημοσ.

Η κίνηση της Sony - μετά το φιάσκο με την Nintendo - να στραφεί προς την Sega ήταν λογική. Και οι δύο εταιρείες (Ν και Sega) κατά κάποιο τρόπο σκάψαν τον λάκκο τους.

 

Μετά την απανωτές αποτυχίες της Sega ήταν και υπερόπτες τρομάρα τους (χονδρικά εμείς ξέρουμε, η Sony δεν ξέρει). Κυκλοφόρησε ένα μηχάνημα Frakenstein χωρίς πραγματικό χρονοδιάγραμμα, χωρίς υποστήριξη software, χωρίς την υποστήριξη των μαγαζιών και 100 δολάρια ακριβότερο από το Playstation.

 

Destined to fail από την αρχή η κονσόλα.

Δημοσ.

Η κίνηση της Sony - μετά το φιάσκο με την Nintendo - να στραφεί προς την Sega ήταν λογική. Και οι δύο εταιρείες (Ν και Sega) κατά κάποιο τρόπο σκάψαν τον λάκκο τους.

 

Μετά την απανωτές αποτυχίες της Sega ήταν και υπερόπτες τρομάρα τους (χονδρικά εμείς ξέρουμε, η Sony δεν ξέρει). Κυκλοφόρησε ένα μηχάνημα Frakenstein χωρίς πραγματικό χρονοδιάγραμμα, χωρίς υποστήριξη software, χωρίς την υποστήριξη των μαγαζιών και 100 δολάρια ακριβότερο από το Playstation.

 

Destined to fail από την αρχή η κονσόλα.

ακριβως επειδη η sony ανακοινωσε οτι το playstation οταν θα κυκλοφορουσε θα κοστιζε 100 δολαρια λιγοτερο απο το saturn , πανικοβληθηκε η sega και το κυκλοφορησε νωριτερα χωρις optimisation software-hardware,χωρις παιχνιδια για μεγαλο χρονικο διαστημα και γενικα με τα γνωστα προβληματα που εχουμε ξαναπει. βεβαια τα λεφτα του το μηχανημα τα αξιζει , πες μου σημερα ποσα original playstation λειτουργουν ακομα και ποσα saturn.

Δημοσ.

ακριβως επειδη η sony ανακοινωσε οτι το playstation οταν θα κυκλοφορουσε θα κοστιζε 100 δολαρια λιγοτερο απο το saturn , πανικοβληθηκε η sega και το κυκλοφορησε νωριτερα χωρις optimisation software-hardware,χωρις παιχνιδια για μεγαλο χρονικο διαστημα και γενικα με τα γνωστα προβληματα που εχουμε ξαναπει. βεβαια τα λεφτα του το μηχανημα τα αξιζει , πες μου σημερα ποσα original playstation λειτουργουν ακομα και ποσα saturn.

Νομίζω ήταν καλή κατασκευή και το ps πάντως. 

 

(Και για να κάνουμε λίγο πλάκα, στάνταρ περισσότερα θα είναι τα ps που λειτουργούν, τόσα παραπάνω που έχουν πουληθεί!  :D ).

Δημοσ.

Για μενα ολες οι κονσολες ειναι πολυ καλες κατασκευες.

 

Η χειροτερη κονσολα κατασκευαστικα ειναι το ps3 super slim. Τετοια πλαστικα, κινεζικο σκληρο (στους 2 μηνες παρεδωσε), προβληματα με θορυβο στα αναλογικα χειριστηρια, δεν κλεινει καλα η συρρομενη πορτα και θελει 4-5 κοπανηματα, δεν εχω ξαναδει. Ευτυχως το υπολοιπο ειναι αξιοπρεπες και δουλευει ακομα, για ποσο?

Κονσολα ντροπη.

Τα υπολοιπα ps ειναι μια χαρα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...