tsalin Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Μην σφαζεστε ρε παιδια για μαρκες και ποιοτητες. Ολα clevo και compal ειναι και ας εχουν απο εξω ονομασιες Toshiba, Lenovo, Acer, HP κλπ. Απο αυτες παραγγελνουν laptop. Και η Sony τα ιδια, μονο μερικα μοντελα κραταει φτιαγμενα στην Ιαπωνια για την εκει αγορα. Νομιζετε οτι η Toshiba και οι υπολοιπες εταιρειες κατασκευαζουν τα laptop σας? Ολοι clevo και compal λειτουργουμε. Αγαπητέ κάνεις λάθος. Δεν είναι όλα ίδια. Το thread αναφέρεται στην επιλογή της Toshiba να μείνει μόνο με την business σειρά των μηχανημάτων της. Σε αυτή την κατηγορία όλες οι εταιρίες έχουν δικό τους design -όχι εξωτερικά, αλλά εσωτερικά. Το ότι κατασκευάζονται στην Κίνα δεν τα κάνει Κινέζικά... Έχουμε μάθει για τα Clevo & τα Compal και το έχουμε κάνει ίσιωμα... έλεος
lefos76 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Αγαπητέ κάνεις λάθος. Δεν είναι όλα ίδια. Το thread αναφέρεται στην επιλογή της Toshiba να μείνει μόνο με την business σειρά των μηχανημάτων της. Σε αυτή την κατηγορία όλες οι εταιρίες έχουν δικό τους design -όχι εξωτερικά, αλλά εσωτερικά. Το ότι κατασκευάζονται στην Κίνα δεν τα κάνει Κινέζικά... Έχουμε μάθει για τα Clevo & τα Compal και το έχουμε κάνει ίσιωμα... έλεος Αγαπητε απλα δεν ξερεις τι σου γινεται.
tsalin Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Αγαπητε απλα δεν ξερεις τι σου γινεται. Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και εκφράζεσαι... Επειδή βγάζω το ψωμάκι μου από την αγορά του ΙΤ μία 15ετία τώρα, τυγχάνει να γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα... Οπότε ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται... αντίθετα με εσένα που έμαθες για την Clevo και νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα...
tsalin Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Μα κανείς δεν διάβασε το άρθρο; laptops θα συνεχίζει να βγάζει. Το τι ονομάζει business ο καθένας σηκώνει πολύ κουβέντα. ένα απλό business laptop σε τι διαφέρει από ένα consumer laptop; Μόνο στο service θα έλεγα εγώ. Ένα high end business laptop χρειάζεται ότι και ένα gamer's laptop. Κάποιο πιο βαρύ workstation θα έχει μεγάλη επεκτασιμότητα σε RAM , storage, υποδοχές. Κάνεις λάθος... ένα business oriented notebook δεν έχει καμία σχέση με το consumer ως αντίληψη, όχι ως προϊόν. Πρώτα από όλα δεν πωλείται από την λιανική. Επίσης στο 95% των περιπτώσεων δεν πωλείται από διανομείς -άρα δεν θα πωλείται στην Ελλάδα- και έχει εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση στο service -που επίσης δεν γίνεται από διανομείς-. Στην Ελλάδα για παράδειγμα η σειρά TECRA υπήρχε περίπου έως το 2010, μετά δεν εισάγονταν... Τέλος στα PR γίνεται λόγος για την Ιαπωνία και όχι για την EMEA, υπονοώντας ότι εκεί θα συνεχίζεται η πώληση business notebooks. Τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγώ...
lefos76 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Έχουμε μάθει για τα Clevo & τα Compal και το έχουμε κάνει ίσιωμα... έλεος ...Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και εκφράζεσαι... Το στυλακι σου αντεγραψα στην εκφραση μου, μην ταραζεσαι. Απαντησα στην υπεροπτικη σου παραθεση που λογω επαγγελματος (οπως δηλωνεις) γνωριζεις προσωπα και καταστασεις και αναιρεις οποιαδηποτε αλλη αποψη. Αν εισαι στον τομεα των ΙΤ μια 15ετια και μου δινεις τετοια απαντηση.. επαναλαμβανω πως απλα δεν ξερεις τι σου γινεται. Μην το κουρασουμε στο offtopic ετσι?
eaglos Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Αυτά είναι τα απόνερα του σκανδάλου της δημιουργικής λογιστικής που αποκαλύφθηκε πριν λίγο καιρό. Το μόνο άσχημο είναι οι κοντά 7.000 εργαζόμενοι που θα πάρουν πόδι.
koeltzakoatl Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 υπερκοστολογημένα μηχανήματα (κάρτες δικτύου 10/100 και δίσκοι 5400rpm εν έτει 2015 είναι επιεικώς απαράδεκτο), πολλαπλά (και παραπλήσια) μοντέλα, τόνοι bloatware, προβληματικοί drivers, failing hardware και...άσχημο design! προσπάθησε να τα κάνει όλα, κατάφερε να μην κάνει τίποτα. Παρόλα αυτά κρατούσε σημαντικό μερίδιο αγοράς, κυρίως λόγω του τοπικού service και της φήμης περί αξιοπιστίας. Οι λογιστικές απάτες πάντως (και οι απάτες γενικώς) δίνουν και παίρνουν τον τελευταίο καιρό και -όπως ειπώθηκε- την πληρώνουν εργαζόμενοι...
tsalin Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ταράζομαι ούτε στην πραγματική ζωή, όχι εδώ... και κυρίως δεν έχω υπεροπτική διάθεση! Δεν έχεις άδικο για τα Clevo & τα Compal, αλλά όσο ξεφεύγεις από τα consumer, τόσο πας σε in house σχεδιασμένα συστήματα. Αυτό λέω... η γενίκευση με ενόχλησε... απλά!
Alex_gr Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Dell-Lenovo-Toshiba. Ουτε acer ουτε hp ουτε τπτ αλλο για windows. ειδικα στο support η dell δεν παίζεται.. Ακριβώς αυτό Dell Lenovo Toshiba χωρίς σειρά προτεραιότητας
greekfox1 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Το δεύτερο λαπτοπ μου ήταν το Toshiba NB200(οκ netbook!) και τόσα χρόνια που το έχω λειτουργεί άψογα. Είναι δυσσάρεστη είδηση, όπως και να το δει κανείς αφού η μείωση του ανταγωνισμού δεν μας συμφέρει καθόλου ως αγοραστές...
kostasgr78 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Πριν 10 χρόνια ήμουν φανατικός Toshiba. Όταν σε ένα μοντέλο άρχισε να μού βγάζει προβλήματα υπερθέρμανσης, λόγω κακού design όπως αποδείχτηκε και όχι λόγω βλάβης του δικού μου, η Toshiba τελείωσε για μένα. Γύρισα σε Lenovo και έχω βρει για χρόνια την υγεία μου.
elephant Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 (επεξεργασμένο) Εγώ έχω διαφορετική γνώμη για τα laptops της Toshiba. Οπότε είχαμε αγοράσει Toshiba, προκόπη δεν είδαμε. Πολλά προβλήματα. Είναι προφανές ότι την τελευταία δεκαετία υπάρχει αλλαγή στο χαρτη των κατασκευαστών οικιακών υπολογιστών και όχι μόνο. Αυτό δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό. Έτσι είναι η ζωή πάντα. Το μόνο που θα περίμενα είναι να πουλούσε το τμήμα της σε άλλο κατασκευαστή, όπως η IBM έκανε με τη Lenovo. Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2015 από elephant
d4mage Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Έχει γεμίσει ο κόσμος με Acer ρε παιδιά. Και πολύ καλά κάνει, ο κόσμος... 1
BritGreek Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Αν και είμαι (ήμουν) πιστός αγοραστής προΐόντων Toshiba, δυστυχώς πλέον αμφιβάλλω πολύ για την ποιότητα των φορητών της. Αν εξαιρέσουμε το καλό service της IDEAL, και τα δύο λάπτοπ που χρησιμοποιώ ως επαγγελματίας, χάλασαν ή παρουσίασαν δυσλειτουργίες πάρα πολύ σύντομα. Ήμουν κάτοχος Α500-1CO το οποίο έχοντας 4 έτη εγγύηση (με επέκταση), στα 3.5 χρόνια άρχισε να ζεματάει στην επιφάνειά του στο σημείο γύρω από το touchpad και σε διάφορα μέρη του πληκτρολογίου. Εντός εγγύησης, μου έλεγαν ότι εν μέρει έφταιγε το dual boot με linux (έβλεπαν στο grub τους παλιούς kernel και τα θεωρούσαν διαφορετικά λειτουργικά). Προς τιμήν της Toshiba Europe, μετά από αρκετά emails μου προσέφεραν νέο λάπτοπ ως commercial return, παρά το γεγονός ότι είχε οριακά λήξει η εγγύηση όταν πλέον δεν μπορούσα να αγγίξω την επιφάνεια του λάπτοπ και αποφάσισα να στείλω email. Και τονίζω ότι το θέμα λύθηκε από την Toshiba Europe και όχι από την ideal η οποία το αντιμετώπιζε απλά ως εκτός εγγύησης. Παρά την εντολή της Toshiba Europe για υπολογιστή εφάμιλλο αυτού που είχα, η ideal μου προσέφερε λάπτοπ σαφώς υποδεέστερο, και επικοινωνώντας ξανά με την Toshiba Europe, δόθηκε η εντολή να πάρω επαγγελματικό R950-14L. Όταν πήγα να το πάρω, υπογράφοντας τα ανάλογα έγγραφα, θεώρησα ότι είχα εξυπηρετηθεί πέραν του κανονικού και ήμουν εξαιρετικά ευχαριστημένος. Δυστυχώς, όμως, όταν άνοιξα το νέο λάπτοπ, διαπίστωσα ότι υπερθερμαινόταν και την επόμενη ημέρα μου το αντικατέστησαν εκ νέου στην IDEAL. Έχουν περάσει 3 χρόνια από τότε, και το R950-14L δυστυχώς έχει χαλασμένο πληκτρολόγιο (τα μισά κουμπιά δεν πατιούνται με τις πρώτες προσπάθειες, το ένα ηχείο τρίζει, και το DVD δεν γράφει. Εννοείται ότι και αυτό πλέον καίει, ενώ καθαρίζεται και δεν έχει σκόνες σε ανεμιστηράκια κλπ, και δυστυχώς το κόστος επισκευής του είναι εντελώς ασύμφορο. Το συμπέρασμα το δικό μου είναι ότι ναι μεν εξυπηρετήθηκα από την κεντρική αντιπροσωπεία χωρίς ουσιαστικά να είναι υποχρεωμένοι, αλλά κανείς δεν αγοράζει λάπτοπ (ειδικά επαγγελματίες) με προσδόκιμο ζωής τα 3 χρόνια. Τι να την κάνω την άψογη εξυπηρέτηση αν τα προϊόντα είναι πλέον τόσο ευάλλωτα στη φθορά; Πλέον έχω την υποψία ότι αυτό που μου έδωσαν είναι refurbished, γιατί μιλάμε για επαγγελματική σειρά και δεν νοείται να χαλάει τόσο γρήγορα ή το άλλο να ζεματάει με το που το άνοιξα από το κουτί του. Σημειωτέο, έχω κάποια LG P1 Express Dual αγορασμένα το 2006, τα οποία όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, λειτουργούν άψογα, με εξαίρεση κάποια στα οποία έχει μειωθεί η φωτεινότητα της οθόνης, πρόβλημα το οποίο φτιάχνεται με 20-30 ευρώ. Και μάλιστα αυτά τα LG είναι μέσα σε αίθουσες εκπαιδευτηρίων συνδεδεμένα με διαδραστικούς και projectors ή σε PC Lab, οπότε φαντάζεστε τι περνάνε και πόσα χέρια τα χειρίζονται.
harislinuxos Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Δημοσ. 25 Απριλίου 2016 Εγώ έχω ένα Toshiba Satellite A300-1MM από το 2008, έπειτα από 400 μέρες λειτουργίας συνολικά (όχι συνεχόμενα- ξέρετε εκεί που λέει ο δίσκος) μπορώ να πω πως είναι σκυλί. Έχει χαλάσει η μπαταρία και κρατάει πια 5 λεπτά, αλλά λογικό μου φαίνεται. Πάντως και ένα Acer του 2003 που έχω σκυλί και αυτό, με μπαταρία να κρατάει 30 λεπτά και ας είναι από το 2003!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα