satafaka Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα,όλα τα μαγαζιά είναι υποχρεωμένα να παρέχουν τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση σε οποιοδήποτε προιόν τους.Το αν δίνει η εταιρία 1,2,3 ή 10 χρόνια εγγύηση είναι άσχετο.Δηλαδή εγώ αγοράζω μια κάρτα που έχει 1 χρόνο εγγύηση απο τον κατασκευαστή απο κατάστημα της ελλάδας,μου χαλάει στον ενάμισι χρόνο και δικαιούμαι εγγύηση απο το κατάστημα που μου την πούλησε.Αν αγοράσω μια άλλη κάρτα με 5 χρόνια εγγύηση κατασκευαστή και μου χαλάσει στα 4 χρόνια το κατάστημα θα μεσολαβήσει απλά στην εταιρία.Στα πρώτα 2 χρόνια όμως(ή και παραπάνω αν δίνεται παραπάνω εγγύηση απο το καταστημα)είναι δική τους ευθύνη.Αν δεν υπάρχει ίδιο προιόν για αντικατάσταση δικαιούμαι να πάρω τα λεφτά μου πίσω στο ακέραιο!Και εννοώ τα χρήματα που γράφει η απόδειξη.Η εγγύηση που σου δίνει το κατάστημα με απλά λόγια είναι οτι σου ζητάω χ ευρώ για μια κάρτα και για 2 χρόνια το λιγότερο θα λειτουργεί άψογα και βάσει των προδιαγραφών της.Αν κάτι δεν πάει καλά τότε θα σου την αντικαταστήσω με μια ίδια.Αν δεν υπάρχει θα σου προτείνω κάποια αντίστοιχη ή καλύτερη την οποία αν θέλεις δέχεσαι αλλιώς σου δίνω τα χ ευρώ σου πίσω μετρητα,όπως μετρητα μου τα έδωσες!Ούτε πιστωτικά ούτε τίποτα!Δεν είσαι υποχρεωμένος εσύ να ξανακάνεις αγορά απο εμένα,εγώ θα σου δώσω τα χρήματα και εσύ θα κάνεις την επόμενη αγορά σου απο όπου θέλεις!Αυτό με το πιστωτικό είναι σαν να πάω εγώ σε ένα κατάστημα να αγοράσω μια κάρτα και να του πώ μάγκα αντι για 300 ευρώ έλα να σου κάνω service στο αυτοκίνητο στο μαγαζί μου και είμαστε οκ. Αυτά που γράφεις ισχύουν στην πραγματικότητα ή τα λες "εν βρασμώ ψυχής"? Θέλω να πω τα διάβασες κάπου? Μπορείς να δώσεις link?
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Απο τον συνήγορο του καταναλωτή - Η νομοθεσία ορίζει την επιστροφή χρημάτων (αρχικη αποδειξη) και ούτε καν πιστωτικό - επειδή αναγκάζεις τον καταναλωτή να αγοράσει εκ νεου απο το καταστημα σου. Οποιος έχει θέμα καλο είναι να έρχεται άμεσα σε επικοινωνία με τον συνήγορο και μετά να προβαίνουν σε ολες τις κινησεις που οριζει ο νομος εναντιον του οποιοδηποτε καταστηματος ! Προσωπικά έχω καλέσει μέσα απο κατάστημα και ο άνθρωπος που το σήκωσε,ενημέρωσε τον καταστηματάρχη για τις κυρωσεις... 1
andrapos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2015 Και εγώ έχω μιλήσει με το συνήγορο και είμαι σίγουρος γι αυτά που λέω.Το θέμα είναι οτι πολλοί καταστηματάρχες ή υπάλληλοι καταστημάτων έχουν άγνοια για το τι ορίζει ο νόμος ή απλά δεν πιστεύουν οτι ο πελάτης θα το κυνηγήσει νομικά για μικροποσά.Και έτσι οι περισσότεροι συμβιβάζονται με ό,τι έχει να προτείνει το κατάστημα που μετά συνεχίζει να το κάνει σε άλλους πελάτες.Στο λινκ που παραθέτω και ισχύει για όλη την ευρωπαική ένωση αναφέρει ξεκάθαρα οτι σε περίπτωση που δεν γίνεται το προιόν να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί ο πελάτης είναι αυτός που διαλέγει αν θα πάρει πίσω όλο το ποσό που πλήρωσε ή αν θα συμβιβαστεί με κάτι που θα του προτείνει το κατάστημα. http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm 2
Hal9000 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2015 Ακολουθεί η απάντηση του καταστήματος όπως μας εστάλη Σε απάντηση του θέματος που έχει ξεκινήσει θα θέλαμε να ενημερώσουμε/απαντήσουμε τα παρακάτω: Ο χρήστης klainmaingr έστειλε σε εμάς μια κάρτα γραφικών την οποία δεν έχει αγοράσει από εμάς αλλά όπως αναφέρει και στα post του και στην αρχική τηλεφωνική του επικοινωνία - έχει αγοράσει μέσω κάποιου χρήστη σε κάποιο forum τρίτο χέρι. ( ‘’ταλαιπωρώντας και εμένα αλλά και το παιδί που πήρα την κάρτα.’’) χωρίς να υπάρχει παραστατικό στο όνομα του και επίσης ζητώντας οι όποιες κινήσεις αντικατάστασης να πραγματοποιηθούν σε αυτόν και όχι στον αρχικό αγοραστή…. Άρα η κάρτα έχει φτάσει στα χέρια του από αγορά από ιδιώτη σε μη επαγγελματική βάση που με βάση την νομοθεσία δεν καλύπτεται από εγγύηση. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: (παράγραφος: Μεταχειρισμένα προϊόντα) http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htm Κατά την διάρκεια της επικοινωνίας μας ο χρήστης klainmaingr άλλαξε αρκετές φορές τα λεγόμενα του , λέγοντας την μια πως δεν έχει καμία σχέση και δεν γνωρίζει τον αρχικό αγοραστή, μετά ότι του έχουν κάνει δώρο την κάρτα, μετά ότι την αγόρασε μεταχειρισμένη αλλά στην αρχική της τιμή, μετά ότι ο αρχικός μας πελάτης είναι θείος του και κόβει εκεί τιμολόγια και σε μια ακόμα επικοινωνία μεταξύ των προσβολών και υποτιμητικών σχολίων είπε πως είναι ο ίδιος ο αρχικός μας πελάτης!!..... Γι’ αυτό τον λόγο επικοινωνήσαμε γραπτώς με τον αρχικό μας πελάτη ο οποίος μας επιβεβαίωσε πως δεν έχει κάποια συγγενική σχέση μαζί του και ούτε έχει επικοινωνήσει μαζί του τώρα ή στο παρελθόν και δεν γνώριζε ότι έχει σταλεί η κάρτα για service. Την εγγύηση της κάρτας και οποιαδήποτε κίνηση αντικατάστασης μπορούμε να την καλύψουμε μόνο στον αρχικό αγοραστή μιας και αυτός είναι που έχει πραγματοποιήσει την αγορά από εμάς με το νόμιμο παραστατικό. Έχουμε ήδη επικοινωνήσει λοιπόν με τον πελάτη μας και του προτείναμε να γίνει αντικατάσταση της κάρτας (με τα νόμιμα παραστατικά) με την Gigabyte R9 380 GAMING 4GB DDR5 το οποίο και δέχτηκε και στη συνέχεια να επικοινωνήσουν μετά μεταξύ τους να κανονίσουν τα περαιτέρω. Με εκτίμηση, Msystems Team
Προτεινόμενες αναρτήσεις