kosskarl Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα! Είμαι κάτοχος της παραπάνω τηλεόρασης...και ξαφνικά όπως παρακολουθούσα το μισό και πλέον πάνελ άρχισε να κάνει γραμμές! Επικοινώνησα με το service και επειδή η τηλεόραση καλύπτετε ακόμα από εγγύηση ακολούθησα την γνωστή διαδικασία και την πήγα στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο για την επισκευή της. Από εκεί με ενημέρωσαν οτι έχει χαλάσει το πάνελ και οτι θα προβούν σε αντικατάσταση του! Και εδώ είναι που θέλω την γνώμη σας... Κανονικά δεν θα έπρεπε να κάνουν αντικατάσταση της τηλεόρασης;;; Είναι λογικό τηλεόραση ενός έτους να την κάνουν "βίδες" και να σου λένε οτι θα δοθεί εγγύηση μόνο για το εξάρτημα που θα αντικατασταθεί; Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο; Ευχαριστώ πολύ!
Gas74 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Φιλε.....δε νομιζω να στο αλλαξουν.......αλλη θα σου δωσουν....δεν υπαρχει περιπτωση να κανουν αλλαγη πανελ......ετσι νομιζω!
kosskarl Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Φιλε.....δε νομιζω να στο αλλαξουν.......αλλη θα σου δωσουν....δεν υπαρχει περιπτωση να κανουν αλλαγη πανελ......ετσι νομιζω! Επικοινώνησαν μαζί μου... και είπαν οτι περιμένουν ανταλλακτικό για επισκευή!
NikosKallithea Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ξερεις που ακριβώς ειναι η βλαβη και τι ανταλλακτικό περιμένουν, σε καθε περίπτωση εσυ θα την παρεις να παιζει, ειναι δικο τους θεμα αν θα στην αντικαταστήσουν ή οχι 1
kosskarl Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δεν ξερεις που ακριβώς ειναι η βλαβη και τι ανταλλακτικό περιμένουν, σε καθε περίπτωση εσυ θα την παρεις να παιζει, ειναι δικο τους θεμα αν θα στην αντικαταστήσουν ή οχι Νίκο καλησπέρα! Μα μου είπαν οτι θα αντικαταστήσουν το πάνελ...
Gas74 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Φιλε μου......οτι λεει ο NikosKallithea..........μη το ψαχνεις παραπανω......απο την χασουρα κερδος δεν βγαινει.....σου εκατσε στραβη,κανε υπομονη ...φαντασου να ειχες αλλη μαρκα τηλεοραση......δεν θα απαντουσε κανεις στο service
andreas85 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2015 θεωρω πως ειναι απαραδεκτο απο το sevice της LG, οταν δινεις τοσα χρηματα για μια τηλεοραση κ σου χαλαει το πανελ πριν ληξει η εγγυηση, να μην κανει αντικατασταση της τηλεορασης. Και ποιος εγγυαται οτι δεν θα ξαναχαλασει το πανελ στη συγκεκριμενη τηλεοραση αφου ληξει η εγγυηση?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα