Προς το περιεχόμενο

Η Tesla "δεν εντυπωσιάστηκε" από το DIY σύστημα αυτο-οδήγησης του George Hotz


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως δεν θα εμπιστευόμουν ένα νευρονικό δίκτυο να οδηγάει αντί για εμένα, ακόμη και αν το είχαν κάνει train με χιλιάδες ώρες οδήγησης. Κυρίως όταν τα δεδομένα μαζεύτηκαν μόνο από κάμερες. Αυτές οι μέθοδοι έχουν πάντα ένα ποσοστό αποτυχίας. Δεδομένου ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες στον δρόμο, το ποσοτό αποτυχίας θα είναι σχετικά μεγάλο.

 

Θα μπορούσε βέβαια κάποιος να ρωτήσει αν η δική μου οδήγηση είναι πιο ασφαλής από το νευρονικό δίκτυο...

Ένα σωστά εκπαιδευμένο Neural Net, όπως αναφέρει ο geohot ότι πρέπει να οδηγάς φυσιολογικά και προσεχτικά, θα έχει τουλάχιστον μία ταξη μεγεθους λιγότερες πιθανότητες για ατύχημα απο τον μέσο οδηγό. 

 

Σκέψου τώρα τις χιλιάδες ώρες που έχει το NN της Tesla, με όλα τα micro adjustments που κάνουν οι οδηγοι του. ΝΝ is the way to go.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Musk εχει ηδη γινει ξεφτιλα απο το τερατουργημα που παρουσιασε για αυτοκινητο,

αν τα καταφερει και ο Τζωρτζ θα γελανε και οι πετρες

 

η ειρωνια ειναι οτι ο Musk  περηφανευεται για κατι που σε λιγους μηνες απο την απαρχη της μαζικης παραγωγης θα γινει στανταρντ σε ολοκληρη την αυτοκινητοβιομηχανια, και απλα κυνηγαει τις εντυπωσεις

 

θα του συνιστουσα να βρει εναν απολυμενο υπαλληλο της Apple που φτιαχνει γραμματοσειρες μηπως και καταφερει να του σχεδιασει καλυτερο αυτοκινητο γιατι στο τελος θα του μεινει μονο η αυτοκινουμενη γκουμουτσα με το ταμπλετ20" στο ταμπλο!

Να 'ταν η ζήλεια ψώρα αγαπητέ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα σωστά εκπαιδευμένο Neural Net, όπως αναφέρει ο geohot ότι πρέπει να οδηγάς φυσιολογικά και προσεχτικά, θα έχει τουλάχιστον μία ταξη μεγεθους λιγότερες πιθανότητες για ατύχημα απο τον μέσο οδηγό. 

 

Σκέψου τώρα τις χιλιάδες ώρες που έχει το NN της Tesla, με όλα τα micro adjustments που κάνουν οι οδηγοι του. ΝΝ is the way to go.

 

 

Μπορεί, δεν θα διαφωνήσω γιατί απλά δεν ξέρουμε ακόμη. Το μέλλον θα δείξει και η έρευνα. 

 

Άλλο ένα πρόβλημα που μπορώ να φανταστώ είναι, αν γίνει λάθος (που θα γίνουν) ποιος θα βρει τον μπελά του νομικά :-D

 

Πάντως είναι εντυπωσιακό ότι τα NN έχουν μπει παντού και με μηδενική θεωρία σε σχέση με άλλους κλάδους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να 'ταν η ζήλεια ψώρα αγαπητέ.

 

εξηγουμαι και να μη παρεξηγουμαι τι ακριβως καινοτομο λανσαρει ο Μασκ? ηλεκτροκινητα ηδη κυκλοφορουν στους δρομους  βλεπε:

 

- Audi A3 E-Tron

- BMW i3

- BMW X5 xdrive40e

- Cadillac ELR

- Chevrolet Spark EV

- Chevy Volt

- Fiat 500e

- Ford C-Max Energi

- Ford Focus Electric

- Ford Fusion Energi

- Honda Accord Plug-in Hybrid

- Hyundai Sonata Plug-in Hybrid

- Kia Soul EV

- Mercedes B-Class Electric Drive

- Mitsubishi i-MiEV

- Nissan LEAF

- Porsche Cayenne S E-Hybrid

- Porsche Panamera S E-Hybrid

- Smart Electric Drive

- Toyota Prius Plug-in Hybrid

- Volkswagen E-Golf

- Mercedes C350 Plug-in Hybrid

- Mercedes S550 Plug-in Hybrid

- Volvo XC90 T8

- Chevrolet Bolt

- BMW i8

- McLaren P1

- Porsche 918 Spyder

 

ενω ετοιμαζει και η

Hyundai

http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/%CE%B7-hyundai-%CE%B8%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%BF-i-r10758

 

Volkswagen

http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/%CE%B7-volkswagen-%CE%B8%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-concept-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-r10735

 

Porsche

http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/%CF%84%CE%BF-mission-e-%CF%84%CE%B7%CF%82-porsche-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%AF-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-r10700

 

η Γαλλια

http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/%CE%B7-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%86%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8C-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81-r10692

 

η Audi

 

η Apple

 

η Google

 

και παει λεγοντας...

 

αλλα υβριδικα αλλα αμιγως ηλεκτρικα, αυτοκινουμενα κοκ.

 

ξαναρωταω τι ακριβως καινοτομο λανσαρει ο Musk οoooooOOOOOOoooooταν ΘΑ βγει σε μαζικη παραγωγη το Tesla?

κι οταν αυτη τη στιγμη το εργοστασιο που θα τα παραγει ειναι ακομα στα μπετα?

 

enough με τον overhyped σανο του Μασκ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να λεμε τα σύκα-σύκα, και οπως ήδη εχουν επισημάνει πολλοί, το αυτοκίνητο με το οποίο δούλεψε ο Hotz κάθε αλλο παρά τυχαίο ειναι. Για αυτό πολλοί μιλάνε για reverse engineering και εχουν αμφιβολίες κατα ποσό ένα kit των 1000€ θα κάνει ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του.

 

Όχι οτι το παιδί δεν φαίνεται για ιδιοφυΐα, αλλα οπως είπε και η Tesla, αλλο το ps και αλλο όταν παίζεται το κεφάλι σου :)

Haters gonna hate! Το παιδί έδειξε την ιδέα του, δεν ξεκίνησε να το περνάει σε αυτοκίνητα. Θέλει να σου πει ότι δεν είναι κάτι τόσο δύσκολο και τόσο εντυπωσιακό, όσο θέλουν να το παρουσιάζουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Musk εχει ηδη γινει ξεφτιλα απο το τερατουργημα που παρουσιασε για αυτοκινητο,

...

 

θα του συνιστουσα να βρει εναν απολυμενο υπαλληλο της Apple που φτιαχνει γραμματοσειρες μηπως και καταφερει να του σχεδιασει καλυτερο αυτοκινητο γιατι στο τελος θα του μεινει μονο η αυτοκινουμενη γκουμουτσα με το ταμπλετ20" στο ταμπλο!

 

Για αυτό λέμε οτι είναι τερατούργημα;

 

2015-tesla-model-s-p85d-first-drive-revi

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξηγουμαι και να μη παρεξηγουμαι τι ακριβως καινοτομο λανσαρει ο Μασκ? ηλεκτροκινητα ηδη κυκλοφορουν στους δρομους  βλεπε:

 

- Audi A3 E-Tron

- BMW i3

- BMW X5 xdrive40e

- Cadillac ELR

- Chevrolet Spark EV

- Chevy Volt

- Fiat 500e

- Ford C-Max Energi

- Ford Focus Electric

- Ford Fusion Energi

- Honda Accord Plug-in Hybrid

- Hyundai Sonata Plug-in Hybrid

- Kia Soul EV

- Mercedes B-Class Electric Drive

- Mitsubishi i-MiEV

- Nissan LEAF

- Porsche Cayenne S E-Hybrid

- Porsche Panamera S E-Hybrid

- Smart Electric Drive

- Toyota Prius Plug-in Hybrid

- Volkswagen E-Golf

- Mercedes C350 Plug-in Hybrid

- Mercedes S550 Plug-in Hybrid

- Volvo XC90 T8

- Chevrolet Bolt

- BMW i8

- McLaren P1

- Porsche 918 Spyder

 

ενω ετοιμαζει και η

Hyundaihttp://www.insomnia.gr/_/articles/διάφορα/cars/η-hyundai-θα-παρουσιάσει-τον-ερχόμενο-μήνα-το-i-r10758

 

Volkswagen

http://www.insomnia.gr/_/articles/διάφορα/cars/η-volkswagen-θα-παρουσιάσει-concept-ηλεκτρικού-r10735

 

Porsche

http://www.insomnia.gr/_/articles/διάφορα/cars/το-mission-e-της-porsche-αποτελεί-την-απάντηση-r10700

 

η Γαλλια

http://www.insomnia.gr/_/articles/διάφορα/cars/η-γαλλία-επιθυμεί-να-κατασκευάσει-φθηνό-ηλεκτρ-r10692

 

η Audi

 

η Apple

 

η Google

 

και παει λεγοντας...

 

αλλα υβριδικα αλλα αμιγως ηλεκτρικα, αυτοκινουμενα κοκ.

 

ξαναρωταω τι ακριβως καινοτομο λανσαρει ο Musk οoooooOOOOOOoooooταν ΘΑ βγει σε μαζικη παραγωγη το Tesla?

κι οταν αυτη τη στιγμη το εργοστασιο που θα τα παραγει ειναι ακομα στα μπετα?

 

enough με τον overhyped σανο του Μασκ

Και κινητά υπάρχουν ένα σωρό.

iPhone παίρνει αρκετός κόσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κινητά υπάρχουν ένα σωρό. iPhone παίρνει αρκετός κόσμος.

 

 

μηπως να το παρεις αλλιως;

 

αν αυτο ειναι το iphone των ηλεκτροκινητων

tesla-model-x-at-2013-detroit-auto-show_

 

(το tesla θα συνδεεται και με playstation? μηπως να δινει στον standard εξοπλισμο και 2 χειριστηρια με δωρο το Forza? )

 

 

αυτο τοτε τι ειναι;

c39a5b81-d5fc-4462-b7e3-6d402c864096_tea

 

90b828a2-afce-431d-b201-708a9128abae_tea

http://www.slashgear.com/gv/porsche-mission-e-gallery/

 

ή αυτο (BMW i8)

 

maxresdefault.jpg

 

interior-01.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε αναρωτηθεί ίσως ο geohot η οποιοσδήποτε παρόμοιος χακερας τι δουλειά κάνει προς το ζην? Πιστεύω ο καθένας με οικονομική άνεση και πορωση με την τεχνολογία αν με υποστήριξη από την οικογένεια του ειδικά θα μπορούσε να διαπρέψει ειδικά σε μικρές ηλικίες που απορροφούν την τεχνολογία και τον κώδικα σαν σφουγγάρι.

 

Σίγουρα απλές και έξυπνες λύσεις μπορούν να ξεπεράσουν στο αποτέλεσμα επιφανειακά μια εργοστασιακή λύση τουλάχιστο σε μια επίδειξη της μιας ώρας. Το θέμα Δεν είναι όμως το αποτέλεσμα μιας επίδειξης αλλά η μακρόχρονη και αποτελεσματική λύση στο τελικό εγχείρημα.

 

Άλλωστε Έχει βρωμίσει το δίκτυο στις κόντρες μεταξύ οικονομικών οχημάτων αξίας 200 χιλιάδων ευρώ ειδικά κατασκευασμένων και βελτιωμένων με λίγα χρήματα να κατατροπονουν οχήματα 3+ εκατομμυρίων (βλέπε Nissan gtr με βελτιώσεις 2000+ ίππων εναντίον bugati veyron ένα τρανό παράδειγμα.) Το σημαίνει αυτό? Είναι καλύτερο το gtr? Δεν νομίζω.

 

Και λέω ένα απλό παράδειγμα. Εδώ βλέπουμε κολοφτιαγμενα seat και fiat και Ford 2000+ ίππων και μάλιστα δηλωμένα νόμιμα μερικών κολλημενων που ρίχνουν σε bugati Ferrari κλπ. Ουδέποτε όμως δεν είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο μόνο και μόνο από μια κόντρα.

 

Έτσι πιστεύω η πατέντα του geohot Δεν υπάρχει περίπτωση να θεωρηθεί ανώτερη από μια εταιρία που ξοδεύει σε έρευνα και επενδύει τόσο μεγάλα ποσά για ένα πρότζεκτ σαν αυτό.

 

Και προσοχή. Δεν μιλάμε για ένα γκατζετ Όπως ει αϊ ένα κινητό που Πάμε να συγκρίνουμε iPhone με Android. Εκεί παίζει ρόλο μόνο το λογισμικό. Τα υπόλοιπα είναι ίδια. Επεξεργαστής μνήμη αποθήκευση. Το ότι το iPhoneεχει έχει μάρκετινγκ σχεδιασμό και φιλικό λογισμικό για κάποιους χρήστες συνήθως με μικρή επαφή με την τεχνολογία αυτό Δεν σημαίνει ότι είναι ανώτερο Τώρα μάλιστα που έχουν εξελιχθεί τόσο οι συσκευές με Android και σε επίπεδο software και hardware.

 

Και τα κινέζικα κάποια είναι πολύ καλά. Αλλά είναι φθηνά Γιατί δεν έχουν καμία βελτίωση στο λογισμικό και φορούν καθαρό Android και είναι όλα ίδια μεταξύ τους με μικροδιαφορες σε εμφάνιση ποιότητα και hardware.

 

Δυστυχώς στον κόσμο της τεχνολογίας πλέον με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό σχεδόν πάντα ότι πληρώνεις πέρνεις. Με εξαίρεση τα Apple προϊόντα που παίρνεις περισσότερο πρεστίζ λόγο μάρκετινγκ και σχεδιασμού παρά Καλό κόστος προς απόδοση προϊόν.

 

Έτσι και με εδώ με το θέμα μας. Με 1000 θα πάρεις κάτι που το αποτέλεσμα σε μια σύγκριση θα είναι ανώτερο και τίποτε άλλο. Εμφάνιση ποιότητα μακρόχρονη χρήση στΑθερότητα και άλλοι παράγοντες που θα φανούν μετά από το πέρας του χρόνου είναι μαθηματικά βέβαιο ότι δεν θα υπάρχει καμία σύγκριση.

 

Όσοι αλλάζουν πολλές συσκευές κινητών και τους αρέσει να πειραματίζονται με φθηνές και ακριβές συσκευές Είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ και που θέλω να καταλήξω.

 

Όσο για τον geohot που έχει θεοποιεί απλά να σας πω ότι έχω δει 13χρονο αμερικανακι να χακαρει μπροστά στα μάτια μου πλαίσιο ισοπ amazon ebay κλπ κλπ σε δέκα λεπτά το καθένα για τα εύκολα και μισή ώρα το πολύ για τα δύσκολα με εντολές σε μικροπρογραμματακια που τα είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου για ώρες ολόκληρες και .... Δεν συνεχίζω για να μην παρεξηγηθώ.

 

Χαλαρώστε λοιπόν και μην εντυπωσιαζεστε τόσο με ότι διαβάζετε. Είναι πολλά που υπάρχουν και δεν γνωρίζουμε και δεν πρέπει πλέον να μας εντυπωσιάζει τίποτε με τη. Ραγδαία αυτή εξέλιξη της τεχνολογίας και ότι ακολουθούν αυτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ nectons

ο geohot αυτη τη στιγμη ειτε γλεντησει κανονικα ειτε οχι τον Μασκ χρησιμοποιει το tesla ως αντιπαραθεση για να πουλησει μελλοντικα τη πατεντα του σε αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες που εχουν και τη τεχνογνωσια και τα resources να το τεσταρουν και να το εξελιξουν, το μονο σιγουρο οτι στον αγωνα του αυτοκινουμενου δεν ειναι μονο ο Ελον vs ενα παιδι θαυμα που εργαζεται απτο γκαραζ του σπιτιου του...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα αεροσκαφη παράγοντες που παίζονται είναι πολύ λιγότεροι πολύ ποιο εύκολα υπολογισιμοι, πολύ ποιο σταθεροί και δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου ο ποιο σοβαρός και ασταθές παράγοντας... μ....ς οδηγοί

 

+ ότι το σύστημα ελέγχου ενός αεροπλάνου κοστίζει 1000+ αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η συγκριση της τεσλα ως εταιριας

με τα μεμονωμενα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα

καθε αυτοκινητοβιομηχανιας

δεν ειναι ατοπη?

η τεσλα ειναι επικεντρωμενη σε αυτο.

οχι ενα απο ταμαξια της ναναι ηλεκτρικο..

 

και το εγχειρημα του χακερ εδω

μονο διαφημιση μου φαινεται..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλος ο πιτσιρκας και προφανως διανοια αλλα μην γελιομαστε οι αυτοκινητοβημανιες δεν κολλανε μπρικια.

Τοσα χρονια εχουν αυτονομα στα χερια τους και δεν τα βγαζουν στην παραγωγη αν δεν ειναι σιγουροι 1500% οτι δεν θα καρφωνονται στα δεντρα απο μονα τους.

Αυτος εχει να χασει πολυ λιγοτερα απο αυτους γιαυτο θελει να πλασαρει το συστημα του αμεσα αρπαχτη κοινως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω το συμπέρασμα είναι

 

"και τι έγινε? Εφτιαξε αμάξι που πάει μόνο του με ένα χιλιάρικο? Σίγά το κατόρθωμα..."

 

:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εάν έλεγε η Tesla ότι εντυπωσιάστηκε θα ήταν σαν να έλεγε σε όλους τους πελάτες της ότι σας έχουμε πιάσει χοντρά τον κώλο.

 

Μπράβο στο George Hotz!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...