Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δε νομίζω να είναι κακή, αλλά ο ανεμιστήρας είναι κάπως μικρός:

 

140mm

 

και παίζει ρόλο

Δημοσ.

έχω 2 τέτοιες βάσεις και τις εχω παρατήσει...

με βόλεψε (πάρα πολύ για  κρεβάτι ) αυτή.

gy12-1.jpg

και δεν εχω βάλει πότε σε λειτουργιά τους ανεμιστήρες.το λαπτοπ γενικά δεν ανεβάζει θερμοκρασία και είναι ήσυχο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες τελικά παρέλαβα τον Fujitsu. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και μικρό τροφοδοτικό (είχα ένα φόβο για αυτό γιατί ένα παλαιότερο μοντέλο της ίδιας εταιρείας που είχα είχε τεράστιο τροφοδοτικό!)
Το μόνο πρόβλημα μου είναι ότι ενώ το έχω από χθες στη μία το μεσημέρι στην πρίζα ακόμα το κόκκινο λαμπάκι δεν έχει κλείσει. Στις πόσες ώρες ολοκληρώνεται η πρώτη φόρτιση; Ή έχει ολοκληρωθεί και απλά παραμένει ανοικτό το λαμπάκι επειδή είναι στην πρίζα;
Επίσης, από ότι έλεγξα το μηχάνημα έχει ευρωπαϊκή εγγύηση η οποίο όμως στο site της εταιρίας λέει ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα. Πως γίνεται αυτό; Η αγορά έγινε από το eshop και το κουτί ήταν σφραγισμένο και ο φορτιστής είχε ευρωπαϊκό βύσμα(το αναφέρω γιατί δεν ισχύει με όλα τα μοντέλα του eshop αυτό)

Επεξ/σία από Jeronymo
Δημοσ.

Είχα διαβάσει ότι πρέπει να πάει στο 100% αλλά ένα άλλο μέλος ο hispa είχε πει ότι και σε εκείνον δεν έσβηνε το κόκκινο λαμπάκι αλλά τελικά δε διευκρυνίστηκε αν τελικά το λαμπάκι σβήνει ή αλλάζει χρώμα όταν ολοκληρωθεί η φόρτιση

Δημοσ.

Τελικά έβγαλα τον φορτιστη και τον ξανάβαλα και το λαμπάκι έκλεισε. Μετα την εγκατάσταση των windows η μπαταρία ενώ το pc ήταν στην πρίζα έδειχνε 95%. Έβαλα το batteryInfoView και μου βγάζει wear level 84,3% με current capacity 73,9% (το έχω εκτός πρίζας). .

να υποθέσω ότι έχει πρόβλημα η μπαταρία ε?

Δημοσ.

Ήρθα να γράψω τα νέα μου γιατί έχω μπλέξει σε περιπέτεια. 

 

Παρέλαβα την περασμένη τετάρτη το Lenovo Y70-70 από το e-shop μετά από μεγάλη αναμονή λόγω απεργιών. Και ενώ όλα έδειχναν να είναι μια χαρά, απολαμβάνοντας την υπέροχη οθόνη του βλέποντας μια σειρά, για ένα μικρό χρόνο η οθόνη γίνεται ροζ. Ήταν για πολύ λίγο όμως και δεν το έκανε συχνά. Προσπαθούσα επί δύο ημέρες να πιάσω ένα στιγμιότυπο από αυτόν τον χρωματισμό ώστε να το αναφέρω στο service, ώσπου ένα βράδυ και ενώ έχω αφήσει τον υπολογιστή σε sleep mode, φορτισμένο πλήρως στο αυτοκίνητο, αποφασίζει να μην ξανανοίξει ποτέ. :mellow: 

 

Κατά τα άλλα το μηχάνημα ήταν πανέμορφο, με εξαιρετική οθόνη, πολύ ωραίο πληκτρολόγιο, αρκετά στιβαρό και γι' αυτό το λόγο βαρύ. Το touch στην οθόνη αποκρινόταν άψογα, με χάλασε λίγο το πόσο εύκολα έκανε δαχτυλιές απ' έξω, στο εσωτερικό του ήταν μια χαρά.  

  • Like 1
Δημοσ.

Ήρθα να γράψω τα νέα μου γιατί έχω μπλέξει σε περιπέτεια. 

 

Παρέλαβα την περασμένη τετάρτη το Lenovo Y70-70 από το e-shop μετά από μεγάλη αναμονή λόγω απεργιών. Και ενώ όλα έδειχναν να είναι μια χαρά, απολαμβάνοντας την υπέροχη οθόνη του βλέποντας μια σειρά, για ένα μικρό χρόνο η οθόνη γίνεται ροζ. Ήταν για πολύ λίγο όμως και δεν το έκανε συχνά. Προσπαθούσα επί δύο ημέρες να πιάσω ένα στιγμιότυπο από αυτόν τον χρωματισμό ώστε να το αναφέρω στο service, ώσπου ένα βράδυ και ενώ έχω αφήσει τον υπολογιστή σε sleep mode, φορτισμένο πλήρως στο αυτοκίνητο, αποφασίζει να μην ξανανοίξει ποτέ. :mellow: 

 

Κατά τα άλλα το μηχάνημα ήταν πανέμορφο, με εξαιρετική οθόνη, πολύ ωραίο πληκτρολόγιο, αρκετά στιβαρό και γι' αυτό το λόγο βαρύ. Το touch στην οθόνη αποκρινόταν άψογα, με χάλασε λίγο το πόσο εύκολα έκανε δαχτυλιές απ' έξω, στο εσωτερικό του ήταν μια χαρά.

 

Να μας ενημερώσεις τι θα γίνει με το e-shop.gr και πως θα χειριστουν το συμβάν σου. Γιατί στη δική μου περίπτωση μετράω 25 μέρες που τους έχω επιστρέψει το λάπτοπ και δεν έχω παραμικρό νέο. Οπότε, οπλισου με υπομονή και εύχομαι να μην ταλαιπωρηθεις.
  • Like 1
Δημοσ.

Να μας ενημερώσεις τι θα γίνει με το e-shop.gr και πως θα χειριστουν το συμβάν σου. Γιατί στη δική μου περίπτωση μετράω 25 μέρες που τους έχω επιστρέψει το λάπτοπ και δεν έχω παραμικρό νέο. Οπότε, οπλισου με υπομονή και εύχομαι να μην ταλαιπωρηθεις.

Άστα, christs, εσένα σκέφτηκα όταν κατάλαβα ότι θα πρέπει να έχω πάρε δώσε με το service και το πόσο σε έχουν ταλαιπωρήσει. Θα δούμε... Ευχαριστώ πολύ για την ευχή κι ανταποδίδω. Ελπίζω να ξεμπερδέψεις κι εσύ μαζί τους. 

 

στείλε το πίσω στην Λενοβο. Αλλαγή μητρικής και είναι έτοιμο.

Αν είχα προλάβει να κάνω χρήση του, να το πάρω επισκευασμένο, αλλά εμένα μου ήρθε από το κουτί έτσι και κουτιού προϊόν θέλω πάλι στα χέρια μου. Κάνω σοβαρές σκέψεις μάλιστα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων (αισιόδοξη :P). Υποτίθεται έφτασα να δώσω τόσα χρήματα για να έχω ένα σοβαρό μηχάνημα που θα μου βγάλει κάποια χρόνια απροβλημάτιστα και μου έρχεται με πρόβλημα. Πολύ με στεναχώρησε. 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παρέλαβα σήμερα καινούριο χωρίς καμία επικοινωνία με το service, εκτός από ένα δικό μου τηλεφώνημα τη Δευτέρα που με πληροφόρησαν ότι δεν το έχουν παραλάβει ακόμη.

 

Απλώς μου έστειλαν σήμερα μήνυμα ότι "το service σας είναι έτοιμο", μάζεψα αποδείξεις και κουράγιο και πήγα κατ' ευθείαν ώστε να δω τι ακριβώς έγινε και δεν ενημερώθηκα, αλλά μπαίνοντας με περίμενε χαμογελαστός ο υπάλληλος και σαν να μου έλεγε κάτι αυτονόητο μου λέει: "τι, τι έγινε, σου έστειλαν άλλο". Τυλιγμένο πολύ επιμελώς και εννοείται σφραγισμένο. 

 

Ίσως τυχερή μες στην ατυχία μου, δεν ξέρω. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...