Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους σημερα εχω ζησει ολη την τρελα των παροχων σταθερης τηλεφωνιας αυτες τις ημερες και απο οτι φαινεται θα συνεχιστει και για αρκετο καιρο
4.12 κανω αιτηση φορητοτητας στην forthnet για 2 γραμμες που εχω στην hol
7.12 με καλει η hol δεχομαι αντιπροσφορα και παραμενω στο υπαρχων δικτυο την ιδια στιγμη στελνω fax ακύρωσης με την ταυτότητα μου και υπογεγραμμένο αιτημα στην forthnet για ακυρωση της φορητότητας. Την ιδια μερα με καλουν απο forthnet για αντιπροσφορα την οποία απορρίπτω ζητάω να ακυρωθει η φορητοτητα και να παραμεινω hol.Η κοπελα που μιλαω μου λεει οτι ακυρωνει την φορητοτητα και την επομενη μερα δεχομαι μηνυμα απο hol οτι και στις 2 γραμμες ανανεωθηκαν τα συμβολαια τους για ενα χρονο απο 8.12.15-8.12.16 και μενω ησυχος

14.12 7 μερες απο την αιτηση ακυρωσης το τηλεφωνο μου νεκρώνει το ιντερνετ χανεται και επειτα απο τηλεφωνικη εποκοινωνια με την hol με ενημερώνουν οτι οι γραμμες μου εχουν φυγει απο hol και ειναι σε διαδικασια αποδέσμευσης

Καλω forthnet για να ζητησω μια λογικη εξηγηση και απο εκει μου λενε οτι δεν εχουν προχωρησει την διαδικασια φορητοτητας αφου 7.12 ζητησα ακυρωση πραγμα το οποιο το δηλωσαν το στο μηχανογραφικο συστημα του οτε για να αποδεσμευτει η καλωδίωση και απο τις 2 γραμμες αλλα ακομα με ενα μαγικο τροπο που δεν μπορει να μου εξηγησει κανεις γιατι εγινε ο οτε δεν εχει προβει στις απαραιτητες ενεργειες και οι γραμμες μου ενω εχω ζητησει ακυρωση φορητοτητας ναι μεν η fothnet τις εχει ακυρωσει αλλα ο Οτε που ειναι υπευθυνος για αυτες τις διαδικασιες μιας και ειναι ο ενδιάμεσος κρικος μεταξυ των εναλλακτικών παροχων προλαβε και κούμπωσε το καλωδιο της hol πανω στο καλωδιο της forthnet

Η hol απο την μερια της μου λεει οτι στο συστημα δεν φαινεται να υπαρχει ενεργη γραμμη σε εμας και οι γραμμες σας οδεύουν προς forthnet
Ετσι λοιπον αυτη την στιγμη οι γραμμες μου φαινονται οτι ανηκουν το δικτυο της hol καθως εχει ζητηθει ακυρωση στην πραγματικοτητητα ειναι στην forthnet με αποτελεσμα να μην εχω τηλεφωνο ουτε internet το σταθερο μου οταν με καλουν δεν χτυπαει και περιμενουμε ολοι μαζι ποτε ο καλος οτε θα παει να ασχοληθει με το θεμα που εχει δημιουργηθει.

Η λυση αυτη την στιγμη που προτείνεται επειτα απο συνεννόηση των τεχνικων και των 2 παροχων ειναι να προχωρήσω εκ νεου σε ενεργοποίηση των γραμμων στην φορτηνετ ετσι ωστε να μπορεσει η hol να με τραβηξει πισω

Λυση δηλαδη που θα κρατησει πανω απο βδομαδα και να δουμε και εγω μεχρι τοτε χωρις υπηρεσιες σε γραμμη που το τηλ και το internet ειναι απαραιτητα καθως το κατάστημα μου λειτουργει και ως e-shop οσοι με καλουν δεν μπορουν να με βρουν αγορες με καρτα δεν μπορουν να πραγματοποιηθουν καθως το pos δεν δουλευει και γενικα εχω μια νεκρη γραμμη


Περιττό να πω οτι και απο τις 2 εταιριες η αντιμετωπιση ειναι αψογη καθως δεχομαι απο τους τεχνικους καθημερινα τηλ για να με ενημρωσουν για το ολο θεμα το κορυφαιο βεβαια απο ολα αυτα που εχουν συμβει ειναι οτι καλεσα μονος μου ενα τμημα του οτε το οποιο θεωρητικα εχει να κανει με τετοια προβληματα.

Η απάντηση ηταν οτι απο την στιγμη που δεν εισαι πελατης μας δεν θα ασχοληθουμε αμεσα με το προβλημα που εχεις και αν θελεις να σε φτιαξουμε αμεσα ελα σε εμας με φορητοτητα και σε 4 μερες ολα θα ειναι ετοιμα.

Οτι καταλαβατε καταλαβα και εγω.Δυστυχως ζουμε σε ενα τετοιο ομορφο πολιτισμενο περιβαλλον που για να κανεις την δουλεια σου πρεπει να δεχτεις τα νταβατζιλικια εκεινου που κραταει το παιχνιδι στα χερια του

Δεν ξερω αν εχει αντιμετωπισει κανεις καποιο παρομοιο θεμα αλλα ειλικιρνα εχω μπλεξει σε μια ιστορια που δεν μπορω να καταλαβω ποιος εχει την ευθυνη.

Δημοσ.

Δηλαδή στον οτε ξύπνησαν ενα πρωι και ειπαν να σου κάνουν την φορητοτητα που εσυ ακύρωσες?

 

 

Προφανώς και οχι, βρες τα λοιπόν με τις εταιρείες σου και πεστους να στείλουν την ακύρωση της φορητοτητας που ηδη έστειλαν στον οτε αλλιώς αν περιμένεις ο οτε να τα κάνει μονο του θα περιμένεις για παρα πολύ και το σίγουρο ειναι οτι έχουν αλλάξει και τα στοιχειά στην εβδαφ

Δημοσ.

Στην επισημη γραπτη απαντηση που μου εχουν δωσει απο την forthnet φαινεται η εισαγωγη στο συστημα της ΕΒΔΑΦ των αιτησεων ακυρωσης και των 2 μου γραμμων με ημερομηνια εισαγωγης την 7.12 και Α/Α πρωτοκολλημενο και η επισημη εξηγηση εκ μερους φυσικα της forthnet ειναι ο Οτε δεν μας εδωσε σημασια παρα το αιτημα ακυρωσης και δεν σταματησε την διαδικασια για την δεσμευση της καλωδιωσης

 

Να επαναλαβω αλλη μια φορα οτι αυτη ειναι η γραπτη και επισημη απαντηση της εταιρειας χωρις να μπορω να γνωριζω αν οντως ο Οτε ειναι υπευθυνος η φταιει κατι αλλο στην ολη διαδικασια

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

α) ο οτε δεν έχει καμία δουλειά να σου απαντήσει το οτιδήποτε, και πολύ καλά σου είπε. Δεν είσαι πελάτης τους, οι πάροχοι είναι πελάτες τους. Δεν έχεις καμια δουλειά με τον οτε και δεν τον πληρώνεις.

 

β) Από αυτά που γράφεις και ποστάρεις σε δουλεύει η forthnet. Ποιος ο λόγος; Το ξέρουν αυτοί που πρέπει και το wcrm. H forthnet θα έπρεπε επακριβώς να σε ενημερώσει για τον λόγο απόρριψης στο wcrm του οτε κάτι που για πολλοστή φορά δεν κάνει (περσινά ξινά σταφύλια). Σε κάθε περίπτωση, με εκείνους μιλάς μόνο, με τη forthnet. 

 

To "ο Οτε δεν μας εδωσε σημασια παρα το αιτημα ακυρωσης και δεν σταματησε την διαδικασια για την δεσμευση της καλωδιωσης" όχι μόνο δεν είναι επίσημη απάντηση όπως λες (ή λένε) αλλά είναι απάντηση για τα πανηγύρια μιας και δεν αναφέρει τον λόγο απόρριψης από το wcrm.

 

Θα σε συμβούλευα να επικοινωνήσεις επίσημα γραπτώς με την forthnet, κοινοποιόντας το στην εεττ μπας και βγάλεις κάποια άκρη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...